Nouja dat zou toch ook lachen zijnquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ligt eraan of ze zich normaal ook opmaakt, als ze het alleen voor BB wil doen dan maakt het mij niet uit wanneer ze het krijgt. En wie weet kan ze zich niet goed opmaken of zo en dan hebben we dadelijk echt een miss piggy rondlopen met te veel make up
Helemaal eensquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tja anders, mij ook een beetje te en dat ie dat zingen doet verpest verder alles, te erg gewoon.![]()
Tobias toch beter. Maar Dimitri geiniger.
laten we het maar niet over die oostenrijkse schilder hebbenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:30 schreef mario390 het volgende:
maar in en forum topic waar het om somige herkomstlanden
gaat moet mann als witte opletten wat man vor worden typt
dat mann niet als racist genoemt werd
maar ja in oostenrijk hebben mensen van islam toch ook
dingen gemakt anslag en zo,, maar alle zijn niet gleich
plastic zakken (natuurlijk wel bio afbreekbaarquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:28 schreef Flory het volgende:
Ze kan toch ook een keertje opgemaakt worden met spullen van Grace?
Dat roze pak steeds, sja dat begrijp ik niet.
Dat wordt sws bekend maaar dan nog hebben ze het excuus dat ze moesten kiezenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:28 schreef Charlotte-007 het volgende:
Het kan ook zo zijn om de live uitzending van zaterdag te promoten dat daar dan een tweetal tot drietal bommetjes worden gelegd als in dat de rest te weten komt dat Saral en Narwel genomineerd hebben, dat degene die weg wordt gestemd naar de datacenter gaat en kans maakt om terug te keren en 3 nieuwe bewoners? Too wishfull thinking?
Make up delen, dat wilde ik 30 jaar geleden al niet op de middelbare school want ieuw bacterien en nu draag ik het al jaren niet meer dus als ik dan ineens make up doe is dat raar daarom zei ik, ligt eraan wat Kitty normaal doet.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:28 schreef Flory het volgende:
[..]
Ze kan toch ook een keertje opgemaakt worden met spullen van Grace?
Dat roze pak steeds, sja dat begrijp ik niet.
Dat bedoel ik niet. Maar kijk eens naar die andere dames. Niet eerlijk om daar mee te gaan vergelijken.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
mwah ja
je kunt er met make up geen 20 jaar af smeren
ja dit weet ik maar de vrouw is tochquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:29 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee, dat komt uit hun Instagram-“talkshow”:
https://www.instagram.com/tv/CYa1n6GMGz7/
nouchine is wat drinkenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Make up delen, dat wilde ik 30 jaar geleden al niet op de middelbare school want ieuw bacterien en nu draag ik het al jaren niet meer dus als ik dan ineens make up doe is dat raar daarom zei ik, ligt eraan wat Kitty normaal doet.
Nu is het wel stil, bewoners echt slapen nu.
schilder?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
laten we het maar niet over die oostenrijkse schilder hebben
met of zonder make up is dat niet te vergelijkenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:32 schreef engine het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Maar kijk eens naar die andere dames. Niet eerlijk om daar mee te gaan vergelijken.
Ik tik alleen wat ik gehoord heb en hoop dat ik het goed onthouden heb en verder zeg ik er niets over.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:30 schreef mario390 het volgende:
maar in en forum topic waar het om somige herkomstlanden
gaat moet mann als witte opletten wat man vor worden typt
dat mann niet als racist genoemt werd
maar ja in oostenrijk hebben mensen van islam toch ook
dingen gemakt anslag en zo,, maar alle zijn niet gleich
Hebben ze die?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:31 schreef C.A.I het volgende:
[..]
plastic zakken (natuurlijk wel bio afbreekbaar) kun je ook veel leuke dingen mee maken misschien een TIP
Dat filmpje komt van een Showbizz YouTube-kanaal, niet van tv.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dit weet ik maar de vrouw is toch
van en tv zender ,de vrouw op de
youtube beeld naast geraldine en de mann
Nope, ook niet nodig, die zijn veeeeeel jonger, daar kan geen berg make up tegenop en hoeft ook niet.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:32 schreef engine het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Maar kijk eens naar die andere dames. Niet eerlijk om daar mee te gaan vergelijken.
Gemist omdat ik hier zit te tikken.quote:
ik luister vooralquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gemist omdat ik hier zit te tikken.Zie je wel, mag alleen streams kijken, mis ik zoiets belangrijks.
![]()
![]()
achzo showbizz youtube kanalquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:34 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat filmpje komt van een Showbizz YouTube-kanaal, niet van tv.
Geen idee, maar denk het niet was het is een Belgische website: https://www.showbizz24.be/quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
achzo showbizz youtube kanal
de tvteam wat ok in utopia was
of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |