SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Holle bolle gijs?quote:
Snap er niks vanquote:
Heb het idee dat we nu dingen zien die niet allemaal op de streams waren...quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:02 schreef engine het volgende:
Leuke uitzendingFijn wat extra details omtrent de Kitty situatie.
Ja sommige gesprekken had ik wel gehoord maar nog niet gehoord wat de tegenpartij daar eigenlijk van vond.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:02 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Heb het idee dat we nu dingen zien die niet allemaal op de streams waren...
Ja preciesquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ja sommige gesprekken had ik wel gehoord maar nog niet gehoord wat de tegenpartij daar eigenlijk van vond.
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:06 schreef greysbones het volgende:
ik heb dus niks gemist
is het uberhaupt nog noodzakelijk de stream aan te slingeren?
Neequote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:13 schreef greysbones het volgende:
weten ze nu al dat Nawel en Salar hebben genomineerd
daar is het wachten opquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:15 schreef greysbones het volgende:
dus dat zou nog kunnen worden bekend gemaakt
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:14 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
hahaha wat een varken is het ook zeg![]()
4 nadat er eentje weggaatquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:17 schreef greysbones het volgende:
hoeveel bewoners zouden er nu nog bij kunnen komen?
14 bedden dus 3 personenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:17 schreef greysbones het volgende:
Nog 3, maar kunnen er ook nog wel meer zijn als er afvallers komen door stemming of vrijwillig.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:17 schreef greysbones het volgende:
Volgens mij is het ingericht op max 14 personen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:17 schreef greysbones het volgende:
Niets is wat het lijkt.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Volgens mij is het ingericht op max 14 personen.
Dat is ook weer waar. Het is spannender en uitdagender dan ooit dit jaar....quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar. Het is spannender en uitdagender dan ooit dit jaar....
...maar nu nog niet...quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar. Het is spannender en uitdagender dan ooit dit jaar....
ja een soort rol als in BB Aussiequote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:20 schreef Sestra666 het volgende:
ik denk zomaar dat er niet 1 uitgaat. 1 gaat naar een geheime kamer ..maybe
Die controlroom zag er wel even wat mooier uit.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja een soort rol als in BB Aussie
die deels voor BB mag spelen in dat datacentre
sowieso was dat allemaal wat groter en indrukwekkenderquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die controlroom zag er wel even wat mooier uit.
In godsnaam niet van die Expeditie Robinson taferelen. Eruit is eruit aub.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:20 schreef Sestra666 het volgende:
ik denk zomaar dat er niet 1 uitgaat. 1 gaat naar een geheime kamer ..maybe
Ik vrees dat we dat iedere week gaan zeggen...quote:
Dat was in Aussie best leukquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:24 schreef Kinga het volgende:
[..]
In godsnaam niet van die Expeditie Robinson taferelen. Eruit is eruit aub.
Ja vond ik wel. Maar ik heb niet alles op stream gezien.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:31 schreef D. het volgende:
tv-uitzending de moeite van het terugkijken waard?
Niemand heeft alles gezien, mag ik hopenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ja vond ik wel. Maar ik heb niet alles op stream gezien.
hij gaf aktie. dat is belangrijkquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar zeker niet laatste jaar
in huis
Tuurlijkquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:32 schreef D. het volgende:
[..]
Niemand heeft alles gezien, mag ik hopen
Daar zit ik op te wachten nu eigenlijk maar begin steeds meer te denken dat we Salar verkeerd begrepen hebben.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:32 schreef freaky40 het volgende:
Benieuwd of de nominatie reveal nog gaat plaats vinden vanavond...
Of de bom wordt morgen tijdens de live gedropt maar dan valt het momentum wel weg...quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:33 schreef engine het volgende:
[..]
Daar zit ik op te wachten nu eigenlijk maar begin steeds meer te denken dat we Salar verkeerd begrepen hebben.
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:35 schreef GayGuy het volgende:
Stream 1 is nu wel interesant. Mooi om nu wat meer te weten te komen
* MacDeMarco schrikt wakkerquote:
Ja daar heb je niks aan. Degene die mag blijven is dan toch al blij.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Of de bom wordt morgen tijdens de live gedropt maar dan valt het momentum wel weg...
op facebook twee reviewsquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:38 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
op facebook twee reviews
een verdacht overdreven positief en de ander realistisch negatief
holostisch?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
holostisch
aaahhhh dat word niks met Vera
Zo'n beer is zelf te maken met Action spul, rond Valentijn. Met 4 euro ben je klaarquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:36 schreef greysbones het volgende:
https://ulti-teddy.nl/
site van Salar
snap hollistisch ook nietquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
holistisch moet het zijn typefoutje
Succes danquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:40 schreef Benny het volgende:
[..]
Zo'n beer is zelf te maken met Action spul, rond Valentijn. Met 4 euro ben je klaar
je kunt ze ook bestellen op aliquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:40 schreef Benny het volgende:
[..]
Zo'n beer is zelf te maken met Action spul, rond Valentijn. Met 4 euro ben je klaar
Dit jaar een beer opsturen met valentijn namens Benny en K3quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:42 schreef engine het volgende:
@:Benny en dan je beer opsturen voor valentijn
omg materialistisch tiep!quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:42 schreef greysbones het volgende:
ik vind die dingen echt oerlelijk
ik zou er niet blij mee zijn
5thquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:42 schreef 5thencounter het volgende:
Morgen pas spannend? 1 oprotten achter een SL Zondag weer wat spannend 1 erin achter een SL
Misschien een keer een SpannendSpelletje Gameroom achter een SL
Godkolere, hoe lang zitten ze er al in?
dan doe me maar een kledingbonquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:43 schreef Whuzz het volgende:
[..]
omg materialistisch tiep!
Het gaat om de gedachte!
Gemiddelde goudviscam is spannenderquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:43 schreef DarkRaven70 het volgende:
Volgens mij zitten we naar een reallife cam te kijken waar niks gebeurt![]()
we kunnen net zo goed lifestreams van burgers zoo gaan kijkenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:43 schreef DarkRaven70 het volgende:
Volgens mij zitten we naar een reallife cam te kijken waar niks gebeurt![]()
Daar slapen ze alquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
we kunnen net zo goed lifestreams van burgers zoo gaan kijken
Al had ik liever gezien dat Big Brother in hun verleden was gaan spitten, en sappige dingen had gedeeld. Nu ligt Big Brother lekker te slapenquote:
Ja.. zijn antwoord : piemel in m'n mondquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:45 schreef BB-King het volgende:
Grace vraagt aan Kristof: een piemel in je mond of een piemel in je kont?
Verstond ik dat goed?
ik heb nog niet 1 nacht geluisterdquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]hou je nog vol? weer een nacht Snurkkut luisteren?
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:45 schreef BB-King het volgende:
Verstond ik dat goed?
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:45 schreef BB-King het volgende:
Verstond ik dat goed?
Ja, verstond je goedquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:45 schreef BB-King het volgende:
Verstond ik dat goed?
Niet alleen Big Brotherquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:46 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Al had ik liever gezien dat Big Brother in hun verleden was gaan spitten, en sappige dingen had gedeeld. Nu ligt Big Brother lekker te slapen
Zou ik eerder van Kristof verwachten, dit antwoord is wel interesantquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja.. zijn antwoord : piemel in m'n mond
Peter : ja .. kan ik aanraden hoor
Op die plek waar het niet mocht!quote:
* MacDeMarco annuleert ultiteddy bestellingquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:42 schreef greysbones het volgende:
ik vind die dingen echt oerlelijk
ik zou er niet blij mee zijn
dat was ik dus niequote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Op die plek waar het niet mocht!
Dus haal je fordje Ka eens ff snel weg daar![]()
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:48 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
* MacDeMarco annuleert ultiteddy bestelling
Ik volg wat streamers op youtube die in een camper door de US trekken. Ze proberen wel 24/7 live te blijven maar dat lukt niet helemaal. Geen enkele restrictie op de content behalve wat je van youtube niet uit mag zenden dus geen naakt bijv maar een partijtje knokken gaan ze niet uit de weg.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:44 schreef freaky40 het volgende:
Op Twitch zijn leukere streams te zien, mensen die echt wat doen met hun leven en er op uit trekken en dat live streamen. Het jammere is, dat is niet 24/7, uitzonderingen daargelaten.
* Whuzz doet terugkerende bestelling bij ultiteddy. 365 dagen lang elke dag een grote lelijke teddybeer by Greysquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:48 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
* MacDeMarco annuleert ultiteddy bestelling
aaah dat zag Salar dusquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:49 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ga echt stuk om Grace die Flaske aan het aflikken is of het een piemel is
heb je gekeken wat ze kostenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
* Whuzz doet terugkerende bestelling bij ultiteddy. 365 dagen lang elke dag een grote lelijke teddybeer by Greys
Nuchter truth or darequote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:50 schreef Whuzz het volgende:
Ah, truth or dare... nog even en we gaan flesje draaien.
russian roulette aubquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:50 schreef Whuzz het volgende:
deden ze maar spin the bottlequote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:50 schreef Whuzz het volgende:
Nee, maar jouw irritatie is me dat vast waardquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
* Whuzz doet terugkerende bestelling bij ultiteddy. 365 dagen lang elke dag een grote lelijke teddybeer by Greys
ik zou even kijken als ik jou wasquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee, maar jouw irritatie is me dat vast waard
Dat denk ik wel.quote:
Ik vermoed dat ik er niet wakker van zou liggenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou even kijken als ik jou was
ik denk echt dat zij de eerste is die ergens op springtquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:52 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat denk ik wel.
Ik kreeg echt buikpijn van het lachen.
Ze keek er ook echt naar van "jammie"
@:DGK_tegengas stream 1 ergens vlak voor tien voor tien savonds.
elke dag 35 euriquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik er niet wakker van zou liggen
Zat net te kijken. De duurste zijn ~130. Ik had ze groter verwacht.quote:
Ja ze komt echt overduidelijk iets te kort hoor.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk echt dat zij de eerste is die ergens op springt
toch lief dat je zoveel geld aan me wil uitgevenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:55 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zat net te kijken. De duurste zijn ~130. Ik had ze groter verwacht.
12k is te doen, maar voor dat geld denk ik dat ik grotere en lelijkere kan vinden om naar je te sturen
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:55 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja ze komt echt overduidelijk iets te kort hoor.
Man of vrouw boeit haar denk ik niet eens meer...of die huidreiniger draaiding in de douche wordt uitgetest op de clit
Ja vanmiddag dacht ik dat het een satisfyer pro wasquote:
topshowquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
toch lief dat je zoveel geld aan me wil uitgeven
de token hahahaquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zo jammer ook dat er geen knikker is die verstopt moet worden.
Het begon ook nog best goed dinsdag en woensdag maar het stort wel een beetje in afgelopen twee dagen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:00 schreef Rhosyn het volgende:
Wat een slome sukkels bij BB.
Is er ruzie in het team. Is de helft weg gelopen. Is er misschien corona uitgebroken.
De stem ontslagen?
WTF is eraan de hand
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:01 schreef GayGuy het volgende:
Dat lachje van Kristoff klinkt als de haperende motor van een klassieke Kever opweg naar de sloop🤣
er heeft iemand echt een voetenfetish bij de regiequote:
das Peterquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:04 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Agree. Zo'n mannetje geeft de gay comunity een bad rep
Je denkt dat hij homo is?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:04 schreef GayGuy het volgende:
[..]
die is niet gayquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:05 schreef engine het volgende:
[..]
Je denkt dat hij homo is?
Hij heeft wel verhaaltjes over sex met dames maar die klonken wel een beetje verzonnen
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:05 schreef engine het volgende:
[..]
Je denkt dat hij homo is?
Hij heeft wel verhaaltjes over sex met dames maar die klonken wel een beetje verzonnen
Je reageert ook boven de quotes. Niet álles hoeft aan de verkeerde kant hequote:
sloomquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:07 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Je reageert ook boven de quotes. Niet álles hoeft aan de verkeerde kant he
Dit inderdaad. Dan te bedenken dat er vaak nog minder gebeurt in het weekendquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:02 schreef engine het volgende:
[..]
Het begon ook nog best goed dinsdag en woensdag maar het stort wel een beetje in afgelopen twee dagen.
Lol haha. Ik typ al voordat de text verschijnt, zie ik. Gaat schijnbaar wat trager vandaag🤣quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:07 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Je reageert ook boven de quotes. Niet álles hoeft aan de verkeerde kant he
verwacht dit weekend:quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:08 schreef Benny het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Dan te bedenken dat er vaak nog minder gebeurt in het weekend
Hij heeft alleen een raar lachje volgens Engine hoor, niet gelijk er vanalles bij halen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:04 schreef GayGuy het volgende:
[..]
is een shirt van Gracequote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Loopt die mafklapper daar nou rond met Billy op z'n shirt?![]()
[ afbeelding ]
Zou ze willen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
spannend hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:10 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
verwacht dit weekend:
-exit
-boodschappenspel
-ander spel
-gesnurk
ze hebben vanmiddag gesportquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:13 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Ja ze waren ook zo actief geweest met elkaar , samen veel praten en zitten![]()
![]()
ik las Squirt game, ipv Squid game🤣😅quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:20 schreef Clasientje het volgende:
Spelletjes spelen van squit Game zou leuk zijn vallen mensen af gaan er ook held vanaf.
Klinkt spannender dan wat ze nu doen...quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:13 schreef GayGuy het volgende:
[..]
ik las Squirt game, ipv Squid game🤣😅
Nee hoor, daar heb je niets aan gemist.quote:
dat zou jij zeggenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:15 schreef suzi1 het volgende:
"nou ik zit hier om fok te vermaken, maar t lukt nog niet zo"
BB kennende, aan het eind van de finale, in de laatste minuut voor het einde van de liveshow🤣quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:15 schreef greysbones het volgende:
dus dat zou nog kunnen worden bekend gemaakt
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:17 schreef GayGuy het volgende:
[..]
BB kennende, aan het eind van de finale, in de laatste minuut voor het einde van de liveshow🤣
Ik zou het naar mij zelf sturen en neem ik jullie allemaal mee voor een uitjequote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:16 schreef suzi1 het volgende:
de 1 stuurt t naar iran, de ander brazilie
verrekquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
naar een vreetschuurquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:18 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Ik zou het naar mij zelf sturen en neem ik jullie allemaal mee voor een uitje![]()
![]()
kopje koffie met gebak bij Darkiequote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:18 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Ik zou het naar mij zelf sturen en neem ik jullie allemaal mee voor een uitje![]()
![]()
Wat heb ik genoten van Angela's wraakplannetjes, toen. Zeker toen die ene man (ben zijn naam kwijt) erbij werd betrokken, en daarna, door haar acties genomineerd werd. Heerlijke tv was dat👹👹quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja een soort rol als in BB Aussie
die deels voor BB mag spelen in dat datacentre
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die wat dikkigequote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:20 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Wat heb ik genoten van Angela's wraakplannetjes, toen. Zeker toen die ene man (ben zijn naam kwijt) erbij werd betrokken, en daarna, door haar acties genomineerd werd. Heerlijke tv was dat👹👹
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
Nu weet ik weer waar Kitty op lijkt, die blonde uit Little Britain....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Mag wel wat meer hoor schatquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
kopje koffie met gebak bij Darkie
lalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalavlalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalavlalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalaquote:
Geen broccoli voor jou morgen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
lalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalavlalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalavlalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalala
Vrouw naar m'n hartquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben geen fan van broccoli of bloemkool
bij wie heb jij gay vibes?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:23 schreef GayGuy het volgende:
He
[..]
Het gaat over my favorite subject😅😉
ftfyquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:24 schreef odie22 het volgende:
ik denk oprecht dat Kitty oprecht een oprecht leuke vrouw is![]()
![]()
kan toch makkelijk met plus minus 70 kquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:24 schreef 5thencounter het volgende:
gaam doen "Iets tegen armoede" áls KitteKut mocht winnen..
Hartverwarmend, ontroerend, diepzinnig en meeslepend.quote:
Investeren in een eigen woningquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:26 schreef greysbones het volgende:
goed wat zouden jullie doen met 100k???
nieuwe regie voor BB aanstellenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:26 schreef greysbones het volgende:
Investeren. Weer een jaar eerder met pensioen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:26 schreef greysbones het volgende:
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Investeren in een eigen woning
Zeker... storten in Stichting KitteKut, tegen armoede... uit te geven door de Fa KitteKut in noodlijdende horecaquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan toch makkelijk met plus minus 70 k
ook slimquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Investeren. Weer een jaar eerder met pensioen.
soort stichting Jaapquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeker... storten in Stichting KitteKut, tegen armoede... uit te geven door de Fa KitteKut in noodlijdende horeca
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:25 schreef engine het volgende:
Daar vond ik Sercan wel okay. Kan nog altijd maar moeilijk beslissen wie ik ga stemmen
Stem op geen van beide, niet dat het wat uitmaakt is meer voor mijzelf. Ik kan niet kiezen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:25 schreef engine het volgende:
Daar vond ik Sercan wel okay. Kan nog altijd maar moeilijk beslissen wie ik ga stemmen
Haha lolquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Klinkt spannender dan wat ze nu doen...
Ach, 70% van ons inkomen gaat al naar investeringen. Dus het gaat gewoon op "de grote hoop".quote:
Ja dat is toch best apart. Zoveel aanmeldingen en je komt bij dezelfde uit.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zie je wel, de mensen die er nu inzitten zijn grote deels reserven van vorig jaar.
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:25 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hartverwarmend, ontroerend, diepzinnig en meeslepend.
Ik dacht dat The Green Mile een aangrijpende film was, maar na het verhaal van Kitty... bwoah.
hadden wij in ieder geval meer lol gehadquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ook ik was 1 van de 16k deelnemers.
Met mij had er nog pit ingezeten.
Ik zou een nieuwe (gebruikte) auto kopen en de gezelligheid opzoeken en gaan scheidenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:26 schreef greysbones het volgende:
ik dacht dat jij wel wat scherper was dan hier Billie van te maken.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[ [ur=https://i.imgur.com/FfxfUUk.jpg]afbeelding[/url] ]
ik zou dan voor die tijd gaan scheidenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:29 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Ik zou een nieuwe (gebruikte) auto kopen en de gezelligheid opzoeken en gaan scheiden
Hoe hadden we je herkend als je er wel in zat? Bepaald kledingstuk ofzo.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ook ik was 1 van de 16k deelnemers.
Met mij had er nog pit ingezeten.
Dat klinkt kut. Ik zou niet wachten met scheiden, als dat de situatie is.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:29 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Ik zou een nieuwe (gebruikte) auto kopen en de gezelligheid opzoeken en gaan scheiden
Ohja dat is ook nog een optiequote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
[..]
Stem op geen van beide, niet dat het wat uitmaakt is meer voor mijzelf. Ik kan niet kiezen.
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als jullie braaf zijn drop ik op het einde van BB misschien wel mijn sollicitatie filmpje voor BB deelname
* just me is hééééél braafquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als jullie braaf zijn drop ik op het einde van BB misschien wel mijn sollicitatie filmpje voor BB deelname
zou ik doen CPquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:31 schreef suzi1 het volgende:
dm t nu naar mij en ik zeg waarom je niet uitgekozen bent
En toen werd je wakker🤣quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:24 schreef odie22 het volgende:
ik denk oprecht dat Kitty oprecht een oprecht leuke vrouw is
"je bent lelijk"quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:31 schreef suzi1 het volgende:
dm t nu naar mij en ik zeg waarom je niet uitgekozen bent
Was je dat niet opgevallen? Met Tobias nooit een saai moment! Toch! ? ???quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:33 schreef greysbones het volgende:
Tobias is er achter gekomen dat hij heel erg avontuurlijk is???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |