Ja maar.. we weten het nog nietquote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:38 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
Voor iedere doemscenariodenker heb ik treurig nieuws. Waar men dacht dat de ziekenhuis en besmettingcijfers in Zuid-Afrika weer leken te stijgen
[ twitter ]
Dus iemand komt met een gebroken pols.. even PCR.. positief.. en tadaa, weer een ziekenhuisopname?quote:
Dan kom je niet op de IC lijkt me.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:41 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Dus iemand komt met een gebroken pols.. even PCR.. positief.. en tadaa, weer een ziekenhuisopname?
De maatregelen doen uitstekend hun werk. Ik dank mijn voorganger voor zijn harde werk, zijn visie en zijn leiderschap.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:15 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Klap in het gezicht van het omt model.
Er komt dan ook bijna niemand op de ic. Kijk naar Londen, daar is de ic bezetting inmiddels bijna gelijk aan een gemiddeld pre-covid jaar.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan kom je niet op de IC lijkt me.
Als dat zo zou zijn, dan was een zeer significant deel van de Britten op dit moment besmet. En zelfs omikron krijgt dat niet voor elkaar.
Dus tijd voor een avondklok.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:47 schreef Jor_Dii het volgende:
Bezetting kliniek en IC is de laatste week met zo'n 20% gedaald in beide gevallen
Eindelijk een praktisch cijfer om hoge stijgingen te kunnen duiden straksquote:
Op zich juist een prima teken toch dat er steeds meer mensen mét corona in plaats van dóór corona in het ziekenhuis belanden?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:52 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ligt het nu aan mij of gaat dit percentage omhoog? Het was toch 28/29% ofzo laatste keer?
Ja, dat lijkt mij ook. Er komen steeds meer seinen op groen te staan in elk geval.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:54 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Op zich juist een prima teken toch dat er steeds meer mensen mét corona in plaats van dóór corona in het ziekenhuis belanden?
Omdat de meeste besmettingen thuis plaatsvinden hebben wij de volgende oplossing voor sociaal gewenst gedrag.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:48 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Gewoon alleen de deur uit met toestemming van de overheid, 7x24.
Was dat niet slechts een schatting van iemand?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:52 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ligt het nu aan mij of gaat dit percentage omhoog? Het was toch 28/29% ofzo laatste keer?
https://www.theguardian.c(...)22e28f082c5dd93d3ea2quote:Those data compare to much more detailed figures released for NHS England showing 37% of Covid-positive patients were admitted on Tuesday 4 January for another reason. (See 11.56am.) In August last year – when the harsher Delta variant was dominant, PHS data showed 32% of patients with Covid were admitted for another medical reason.
We weten gewoon nog te weinig.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:54 schreef Netsplitter het volgende:
Er is geen excuus voor deze lockdown meer. Geen.
Ik zeg niet dat alles meteen weer open moet, maar dit slaat nergens meer op.
Er is altijd datavertraging van +/- 5dagen Gisteren was er een storing, waarbij het gissen is hoeveel er echt niet gemeld zijn.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:05 schreef Pistolero het volgende:
12k achterstallige meldingen, dus 50k+ vandaag zou genot zijn.
Dan trek ik de champagne openquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:05 schreef Pistolero het volgende:
12k achterstallige meldingen, dus 50k+ vandaag zou genot zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
Ik denk dat we pas achteraf zekerheid gaan hebben.quote:
die hardhol optie wel met haar doorgenomen?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:08 schreef Arizona het volgende:
Ik was vanmorgen bij de huisarts en die was nog net niet ziedend dat het sporten verboten is. Zij verwachtte daar uiteindelijk meer problemen door dan door corona.
Begin maart kunnen we denk ik wel een inschatting maken, tot die tijd is voorzichtigheid geboden.quote:
Dat excuus zal tot het einde van de crisis gebruikt worden vrees ik.quote:
Zodra heel Nederland besmet is, heeft een lockdown geen zin meerquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:09 schreef Rollo het volgende:
Sorry, ben een beetje een lurker hier, maar waarom is het goed als er heel veel positieve tests zouden zijn?
Dat is een stukje sensatiequote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:09 schreef Rollo het volgende:
Sorry, ben een beetje een lurker hier, maar waarom is het goed als er heel veel positieve tests zouden zijn?
Bijna 40.quote:
Grolkquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als er weer storing is ben ik mad hoor.
Omdat dan alle complotgekkies hard kunnen roepen dat de roverheid alles fout doet en dat alle maatregelen niet werken en blahblahblah.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:09 schreef Rollo het volgende:
Groepsimmuniteit.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:09 schreef Rollo het volgende:
Serieus?quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:15 schreef Jor_Dii het volgende:
- 34.872 nieuw gemelde positieve testen
- 115 nieuwe ziekenhuisopnames
- 16 nieuwe IC-opnames
- 24 nieuwe overlijdens
Koekoekquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:15 schreef Jor_Dii het volgende:
- 16 nieuwe IC-opnames
- 24 nieuwe overlijdens
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:15 schreef Jor_Dii het volgende:
- 16 nieuwe IC-opnames
- 24 nieuwe overlijdens
Mooiquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:15 schreef Jor_Dii het volgende:
- 16 nieuwe IC-opnames
- 24 nieuwe overlijdens
FEEST!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
0 gemeentes met 0 besmettingen
0 gemeentes met 1 besmettingen
5 gemeentes met 2-4 besmettingen
0 gemeentes met 5 besmettingen
Kijk die opnames dan.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:15 schreef Jor_Dii het volgende:
- 16 nieuwe IC-opnames
- 24 nieuwe overlijdens
Dit is inclusief een storing van een paar dagen. Matig.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:16 schreef Pistolero het volgende:
Storing?
Wat een matige cijfers, dit kan hoger.
Voor de één niet en voor de ander juist wel.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:20 schreef Questular het volgende:
[..]
Het is ook maar een prikje. Zo veel stelt het niet voor.
Inderdaadquote:
Dat is wel een goede vraag inderdaad aangezien daar O al zo'n beetje de enige is die daar rondwaart.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:18 schreef Questular het volgende:
Hoe zien de ziekenhuiscijfers van de regio Amsterdam er op dit moment uit? Nu moet je toch al iets gaan merken van de nieuwe variant toch?
Omicron heeft ons van Delta bevrijd.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Kijk die opnames dan.
Waaw. bizar laag met de cijfers van afgelopen week. Het blijft niet een beetje achter, het blijft keihard achter.
Dat is al zo sinds de instelling van de lockdown. Toen gingen de cijfers al naar beneden.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Kijk die opnames dan.
Waaw. bizar laag met de cijfers van afgelopen week. Het blijft niet een beetje achter, het blijft keihard achter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |