Er is altijd datavertraging van +/- 5dagen Gisteren was er een storing, waarbij het gissen is hoeveel er echt niet gemeld zijn.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:05 schreef Pistolero het volgende:
12k achterstallige meldingen, dus 50k+ vandaag zou genot zijn.
Dan trek ik de champagne openquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:05 schreef Pistolero het volgende:
12k achterstallige meldingen, dus 50k+ vandaag zou genot zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
Ik denk dat we pas achteraf zekerheid gaan hebben.quote:
die hardhol optie wel met haar doorgenomen?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:08 schreef Arizona het volgende:
Ik was vanmorgen bij de huisarts en die was nog net niet ziedend dat het sporten verboten is. Zij verwachtte daar uiteindelijk meer problemen door dan door corona.
Begin maart kunnen we denk ik wel een inschatting maken, tot die tijd is voorzichtigheid geboden.quote:
Dat excuus zal tot het einde van de crisis gebruikt worden vrees ik.quote:
Zodra heel Nederland besmet is, heeft een lockdown geen zin meerquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:09 schreef Rollo het volgende:
Sorry, ben een beetje een lurker hier, maar waarom is het goed als er heel veel positieve tests zouden zijn?
Dat is een stukje sensatiequote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:09 schreef Rollo het volgende:
Sorry, ben een beetje een lurker hier, maar waarom is het goed als er heel veel positieve tests zouden zijn?
Bijna 40.quote:
Grolkquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als er weer storing is ben ik mad hoor.
Omdat dan alle complotgekkies hard kunnen roepen dat de roverheid alles fout doet en dat alle maatregelen niet werken en blahblahblah.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:09 schreef Rollo het volgende:
Groepsimmuniteit.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:09 schreef Rollo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |