Een getunede S8 doet het ook wel hoor.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:00 schreef StateOfMind het volgende:
Wel de RS versies, want een standaard benzine of dieselmotortje is niet zo bijzonder
Vonden ze in Rusland niet zo'n leuk idee.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:27 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Alle clichés worden weer bevestigd.![]()
Hadden we in de jaren 70 en 80 maar gelijk gekozen voor Poolse gastarbeiders, het idee van ''goedkoop personeel uit Marokko'' is ondertussen aardig achterhaald met al die problemen die ze tegenwoordig veroorzaken in de grote steden.
En die zet je dan op je eigen naam?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:49 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee, want een Audi is de ideale getawaycar na een plofkraak.
Dat hij Taghi kent is gewoon toevallig. No biggie.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:26 schreef Enawh het volgende:
Dus vals alarm..
Toevallig een bumperklevende persoon die zijn afkomst niet mee heeft met een korte strafblad.
Ja uhuhquote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:26 schreef Enawh het volgende:
Dus vals alarm..
Toevallig een bumperklevende persoon die zijn afkomst niet mee heeft met een korte strafblad.
Hoe wil je bewijzen dat het anders is dan ?quote:
Ik vraag me af hoe dat verhaal van die explosieven in die auto nou in de wereld is gekomen.quote:O. is na het stopteken van de politie direct naar de kant gegaan en heeft meegewerkt aan het onderzoek. In zijn auto zijn volgens de advocate geen spullen aangetroffen die strafbaar zijn.
Zo kun je ook wel van alles opschrijven.quote:Mogelijk liggen er explosieven in de auto. OP
Stel dat het inderdaad specifiek getimed was 6 maanden na Peter R de Vries, dan hebben ze dus een insider die hen kon vertellen waar hij op dat moment reed?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:00 schreef Tengano het volgende:
Ik krijg een beetje het idee dat het gaat om een georganiseerde en nauwkeurig getimede intimidatie.
Staat toch op het nieuws. Ik lees het ook daar vanafquote:
Dat ze insiders hebben twijfel ik niet aan.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:37 schreef Kiwi7 het volgende:
[..]
Stel dat het inderdaad specifiek getimed was 6 maanden na Peter R de Vries, dan hebben ze dus een insider die hen kon vertellen waar hij op dat moment reed?
Een Marokkaan uit Utrecht met een strafblad die vrienden heeft die optrekken met Taghi in een Audi RS3. En dan heel toevallig bumperkleven op een beveiligd politietransportquote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:42 schreef tuinkabouter50000 het volgende:
[..]
Kom op man. Het gegeven dat het een Marokkaan is betekent al 50% kans dat hij schuldig is.
Er wordt gesproken over een vergissing lees ik hier. En er wordt verzocht de privacy van van betrokkene en zijn bedrijfsvoering te respecteren. Het lijkt me dan ook gepast dat dit topic een slotje krijgt svp.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:52 schreef bleiblei het volgende:
Een Marokkaan uit Utrecht met een strafblad die vrienden heeft die optrekken met Taghi in een Audi RS3. En dan heel toevallig bumperkleven op een beveiligd politietransport.
Ja nee, bij voorbaat onschuldig.
Echt waarquote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:53 schreef tuinkabouter50000 het volgende:
[..]
Ik was niet sarcastisch paasei
Die kent hij niet, hij kent mensen in de periferie rond Taghi. Oftewel; hij kent mensen die mensen kennen die Taghi kennen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat hij Taghi kent is gewoon toevallig. No biggie.
Delano zal ook wel niet dagelijks bij Taghi op de koffie zijn geweest.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:07 schreef Sodemieters het volgende:
Die kent hij niet, hij kent mensen in de periferie rond Taghi. Oftewel; hij kent mensen die mensen kennen die Taghi kennen.
alle Marokkanen kennen viavia elkaar toch?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:07 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Die kent hij niet, hij kent mensen in de periferie rond Taghi. Oftewel; hij kent mensen die mensen kennen die Taghi kennen.
Ah ja, geslacht Hammerstein, die familie heeft ook wel innige banden met de bende van Taghiquote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:54 schreef Tengano het volgende:
[..]
Er wordt gesproken over een vergissing lees ik hier. En er wordt verzocht de privacy van van betrokkene en zijn bedrijfsvoering te respecteren. Het lijkt me dan ook gepast dat dit topic een slotje krijgt svp.
Zie je trouwens dat de datum van dat persbericht op morgen! staat. Verser kan bijna niet
[ afbeelding ]
Iedereen kent via-via elkaar.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:32 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
alle Marokkanen kennen viavia elkaar toch?
Hoezo? Oscar Hammerstein was juist de advocaat van Nabil B. Daar maak je je bij Taghi niet heel populair mee.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:34 schreef tripel7 het volgende:
Ah
[..]
Ah ja, geslacht Hammerstein, die familie heeft ook wel innige banden met de bende van Taghi
Wel als je de schijn wilt wekken dat je uberhaupt geen aanslag of intimidatie wilde plegen. Dan past het perfect in het plaatje.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:17 schreef Sodemieters het volgende:
Hoezo? Oscar Hammerstein was juist de advocaat van Nabil B. Daar maak je je bij Taghi niet heel populair mee.
Sorry, ik snap niet hoe dat een reactie is op mijn post.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:23 schreef Tengano het volgende:
[..]
Wel als je de schijn wilt wekken dat je uberhaupt geen aanslag of intimidatie wilde plegen. Dan past het perfect in het plaatje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |