abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 8 januari 2022 @ 19:31:16 #276
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203097784
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 19:24 schreef Sodemieters het volgende:
Sorry, ik snap niet hoe dat een reactie is op mijn post.
Je zegt dat je je bij Taghi niet geliefd maakt als je die Hammerstein als advocaat neemt.

En dat bestrijd ik als deze intimidatie volledig georganiseerd is. Dan past het wel in het plaatje. Dan ontken je alles en zet je zelfs even de advocaat van de vijand in om een groot rookgordijn op te werpen, maar de boodschap is inmiddels wel afgegeven. Actie geslaagd dus.

En het is ook niet verboden om veel telefoons in je auto of in je huis te hebben, of met je motorscooter op de A2 te rijden.

En als ik even rondgoogel mag je ook een bivakmuts bezitten, of tiewraps en Duct tape bij je hebben. Op zich niks strafbaars aan, maar je geeft wel een duidelijk signaal af.

[ Bericht 3% gewijzigd door Tengano op 08-01-2022 19:39:24 ]
  zaterdag 8 januari 2022 @ 19:38:41 #277
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_203097905
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 19:31 schreef Tengano het volgende:

[..]
Je zegt dat je je bij Taghi niet geliefd maakt als je die Hammerstein als advocaat neemt.

En dat bestrijd ik als deze intimidatie volledig georganiseerd is. Dan past het wel in het plaatje. Dan ontken je alles en zet je zelfs even de advocaat van de vijand in om een groot rookgordijn op te werpen, maar de boodschap is inmiddels wel afgegeven. Actie geslaagd dus.

En het is ook niet verboden om veel telefoons in je auto of in je huis te hebben, of met je motorscooter op de A2 te rijden.

En als ik even rondgoogel mag je ook een bivakmuts bezitten, of tiewraps, knipscharen en dugtape bij je hebben. Op zich niks strafbaars aan, maar je geeft wel een duidelijk signaal af.
Duct tape daarentegen…
pi_203097965
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 19:31 schreef Tengano het volgende:
Je zegt dat je je bij Taghi niet geliefd maakt als je die Hammerstein als advocaat neemt.
OK, je snapte mijn post dus niet. Ik zal proberen het duidelijker te zeggen. De user waar ik op reageerde claimt dat er innige banden zijn tussen Taghi en de familie Hammerstein. Het tegenovergestelde is het geval.
  zaterdag 8 januari 2022 @ 19:44:56 #279
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203097992
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 19:43 schreef Sodemieters het volgende:
OK, je snapte mijn post dus niet. Ik zal proberen het duidelijker te zeggen. De user waar ik op reageerde claimt dat er innige banden zijn tussen Taghi en de familie Hammerstein. Het tegenovergestelde is het geval.
oke :)
pi_203098198
Lijkt me niet dat je met zoveel bombarie wordt aangehouden op de A2 met tientallen agenten en drie heli's als je alleen maar een beetje te hard reed naast een auto met toevallig een misdaadverslaggever erin. Er zal heus meer bewijslast zijn.
Love is in the air!
pi_203098221
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 18:45 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Wat zijn snelle motorscooters?? Zijn die ook aangehouden?
Love is in the air!
pi_203098244
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 19:58 schreef Landgeld het volgende:

[..]
Wat zijn snelle motorscooters?? Zijn die ook aangehouden?
Motorscooters die snel (kunnen) rijden.

Nee.
pi_203098251
Ook RTL Boulevard lag bijna letterlijk onder vuur. Die wilde de bende van Taghi met bommenwerpers aanvallen.

John van den Heuvel werkt daar. Is zelf ook slachtoffer.

Dit is niet alleen een gevalletje bumperkleven. Mevrouw de advocaat probeert de media weer eens te beïnvloeden.
Love is in the air!
pi_203098252
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 19:58 schreef Landgeld het volgende:

[..]
Wat zijn snelle motorscooters??
Motorscooters die snel zijn
pi_203098270
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 19:56 schreef Landgeld het volgende:
Lijkt me niet dat je met zoveel bombarie wordt aangehouden op de A2 met tientallen agenten en drie heli's als je alleen maar een beetje te hard reed naast een auto met toevallig een misdaadverslaggever erin. Er zal heus meer bewijslast zijn.
Ja, een strafblad en een bepaald soort auto.
pi_203098281
Waarschijnlijk van die Holleeder driewielers. Rijden veel Marokkaantjes op.
Love is in the air!
pi_203098294
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 19:59 schreef Landgeld het volgende:
Ook RTL Boulevard lag bijna letterlijk onder vuur. Die wilde de bende van Taghi met bommenwerpers aanvallen.

John van den Heuvel werkt daar. Is zelf ook slachtoffer.

Dit is niet alleen een gevalletje bumperkleven. Mevrouw de advocaat probeert de media weer eens te beïnvloeden.
Bommenwerpers ja? Of raketwerpers?
pi_203098298
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 20:01 schreef Landgeld het volgende:
Waarschijnlijk van die Holleeder driewielers. Rijden veel Marokkaantjes op.
Die zijn toch niet snel?
pi_203098307
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 17:52 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Een Marokkaan uit Utrecht met een strafblad die vrienden heeft die optrekken met Taghi in een Audi RS3. En dan heel toevallig bumperkleven op een beveiligd politietransport _O- .

Ja nee, bij voorbaat onschuldig :') .

Maar inderdaad, theoretisch zou het kunnen zijn dat ie onschuldig is. Ik acht de kans dat ie onschuldig is net zo groot in als die 8 gasten die grappen maakten over aanslagen in een diy sportschool :') .
Beveiligd transport? Reed VD Heuvel met meer auto's?

Lijkt me dat hij en zijn beveiliging gewoon in één auto zat.
Love is in the air!
pi_203098346
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 20:02 schreef Landgeld het volgende:

[..]
Beveiligd transport? Reed VD Heuvel met meer auto's?

Lijkt me dat hij en zijn beveiliging gewoon in één auto zat.
Nee, VD Heuvel reed zelf niet. Die zat op de achterbank.
pi_203098355
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 20:02 schreef Landgeld het volgende:

[..]
Beveiligd transport? Reed VD Heuvel met meer auto's?

Lijkt me dat hij en zijn beveiliging gewoon in één auto zat.
Meestal is er ook nog een volgauto, of dat in dit geval ook zo was weet ik niet
  zaterdag 8 januari 2022 @ 20:06:32 #292
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203098424
quote:
3s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 20:04 schreef Steven_Stil het volgende:
Meestal is er ook nog een volgauto, of dat in dit geval ook zo was weet ik niet
Ja, dat was die Mourad dus.
pi_203098489
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 20:06 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ja, dat was die Mourad dus.
Zo'n volgauto rijdt in de buurt, niet perse constant erachter.
pi_203099014
quote:
John van den Heuvel: cryptotelefoon en bivakmuts in auto arrestant A2

In de auto van de verdachte die mogelijk misdaadjournalist John van den Heuvel achtervolgde, zijn meerdere telefoons en een bivakmuts gevonden. Dat heeft Van den Heuvel gezegd in RTL Boulevard, waarin hij reageerde op een incident rond hem op de A2 afgelopen donderdag.

Een van de telefoons is een cryptotelefoon, waarmee beveiligde berichten kunnen worden verstuurd. Criminelen maken daar vaak gebruik van. "En waarom had hij een bivakmuts in zijn auto? Het was donderdag toch niet heel koud", aldus Van den Heuvel in RTL Boulevard. Het bezitten van de attributen is niet strafbaar, zegt ook Van den Heuvel, maar "dat geeft niet het gevoel dat het zomaar een voorbijganger was".

Volgens Van den Heuvel komt de verdachte bovendien in het dossier van Marengo-proces tegen Ridouan Taghi. Hij zou mogelijk klusjes hebben uitgevoerd rondom liquidaties.

De politie wil de uitspraken van Van den Heuvel over wat er in de auto is gevonden desgevraagd niet bevestigen.

'Te hard gereden'

De rechter-commissaris heeft bepaald dat de verdachte langer vast blijft zitten. Het vermoeden bestaat dat hij een ernstig misdrijf voorbereidde. Advocaat Veerle Hammerstein van de verdachte zegt dat er mogelijk sprake is van een misverstand. Haar cliënt zou niet hebben geweten dat Van den Heuvel in de auto zat. Hij had wel te hard en te dicht op andere auto's gereden, zegt ze. Van den Heuvel twijfelt aan die lezing, maar zegt ook dat hij vooralsnog niet kan bewijzen dat het niet klopt wat Hammerstein zegt.

Hij wordt vanwege zijn veiligheid vervoerd in een beveiligd konvooi. Op weg naar de snelweg vanuit Amsterdam kregen zijn beveiligers de indruk dat twee motorscooters het konvooi achtervolgden. Er werd flink snelheid gemaakt en de sirenes en zwaailichten werden aangezet. Toen kwam er ook een Audi bij, met daarin de verdachte.

Hammerstein zegt dat in het proces-verbaal inderdaad staat dat er andere verdachte voertuigen zijn gezien. Maar haar cliënt zou daar niets mee te maken hebben.

Besloten werd om Van den Heuvel naar een beveiligde locatie te vervoeren. De snelheid van het konvooi liep daarbij op tot 200 kilometer per uur, zegt Van den Heuvel. Ook op dat moment week de Audi niet, wat de achterdocht nog verder vergrootte. De bestuurder werd uiteindelijk door de politie tot stoppen gemaand en gearresteerd.

https://nos.nl/artikel/24(...)in-auto-arrestant-a2


[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2022 20:41:09 ]
pi_203099150
Ah, dat klinkt al een stuk verdachter dan 'toevallig' bumperkleven.
  zaterdag 8 januari 2022 @ 20:42:19 #296
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_203099215
Denk dat Mourad er gewoon voorbij wilde. 200km/h, het is toch geen woonerf? Beetje doorrijden.

Echt schijtirritant, die trage linksplakkers.
  zaterdag 8 januari 2022 @ 20:48:49 #297
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203099358
Ik snap alleen niet hoe die vijf kruizen op de weg dan zijn gebruikt. Die gaan je toch niet helpen om met 200 km/h jezelf uit de voeten te maken met een Audi R3 en 2 scooters in de buurt.

Dat zou alleen maar zin hebben als de auto met John erin die Audi al ver had afgeschud, maar de berichtgeving zegt juist dat hij er pal opzat.

Of het werkelijke verhaal zit toch iets anders,
pi_203099379
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 20:48 schreef Tengano het volgende:
Ik snap alleen niet hoe die vijf kruizen op de weg dan zijn gebruikt. Die gaan je toch niet helpen om met 200 km/h jezelf uit de voeten te maken met een Audi R3 en 2 scooters in de buurt.

Dat zou alleen maar zin hebben als de auto met John erin die Audi al ver had afgeschud, maar de berichtgeving zegt juist dat hij er pal opzat.
Voor de veiligheid van anderen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')