abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 januari 2022 @ 22:27:21 #226
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_203086274
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 22:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Goh, een Marokkaan met een crimineel verleden en connecties met Taghi.
Wie had dat nu verwacht?
hart van goud

Geen stageplek

geen buurthuis

:Z :z
Ik ben inmiddels overleden
  vrijdag 7 januari 2022 @ 22:27:22 #227
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_203086275
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 22:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Goh, een Marokkaan met een crimineel verleden en connecties met Taghi.
Wie had dat nu verwacht?
Alle clichés worden weer bevestigd. ;(
Hadden we in de jaren 70 en 80 maar gelijk gekozen voor Poolse gastarbeiders, het idee van ''goedkoop personeel uit Marokko'' is ondertussen aardig achterhaald met al die problemen die ze tegenwoordig veroorzaken in de grote steden.
pi_203086285
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 17:17 schreef Confetti het volgende:

[..]
Ik wel maar dan op een lugubere wijze. Triest dat de Staat dit soort problemen probeert op te lossen door defensieve handelingen in plaats van vernietigings-eenheden af te sturen op de kartels en een ieder die een vinger voor ze heeft opgestoken.
Goh, in Mexico werkt dat ook zo goed.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_203086311
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 22:19 schreef KereldeGrote het volgende:

[..]
Dit lees ik dus zo vaak he... Maar het is allemaal bezijden de waarheid.

De crimineeltjes vluchten vandaag de dag allemaal naar Spanje omdat ze in NL celstraffen geven EN je geld afpakken als je iets in de drugs doet..
Kijk eens het drieluik "costa del crime"...Op het onvolprezen Videoland.
Ja de Taghis enzo, die kunnen nog gewoon aansturen vanuit het buitenland, maar niet het middenkader en de loopjongens. Die lui van de grootste cokeqasserij in Nederland ooit kregen paar weken terug volgens mij 8 jaar. Dat is natuurlijk niks. Zelfde voor alle uithalers en dealertjes enzo.

Of je moet het legaliseren of je moet het veel strenger aanpakken en daar horen veel strengere straffen bij.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 23:17:28 #230
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203087222
Ik heb geen idee hoor, maar het zou wellicht ook nog een intimidatiepoging kunnen zijn en niet meer dan dat. Als het dat was, dan is het iig geslaagd. Gewoon een beetje spelen met je slachtoffer, net zoals een kat met een muis doet.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 23:18:45 #231
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_203087249
Of gewoon een test om te kijken hoe zijn beveiliging precies werkt, en daar hebben ze een pion voor opgeofferd.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 23:21:55 #232
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203087321
En het is ook niet zo dat hij hiervoor jaren de bak in zal gaan. Hij komt een stuk beter weg dan Delano G. en de boodschap is duidelijk.
pi_203087516
“Zijn omgeving zegt zich niet te kunnen voorstellen dat hij John van den Heuvel iets zou willen aandoen en denkt dat hij ‘dom aan het bumperkleven was’, zegt een ingewijde.“

Sure
pi_203087926
Verdachte RS3-rijder Mourad O. is zoon van gedecoreerde vrijwilliger in Kanaleneiland

quote:
In de zaak rond de mogelijke aanslagpoging op John van den Heuvel, donderdag op de A2, kreeg GeenStijl via een kuchende man in een smeerput de volledige NAW van de eigenaar van de auto. Die is geboren in 1958 en de verdachte is 36, dus we gingen eerst uit van gestolen auto en/of valse platen. Maar nu is er een naam van de verdachte: Mourad O. Die O. rijmt met de achtnaam van de eigenaar van de Audi: H. Ouirzane. Die H. staat voor Hassan en die kreeg in 2017 een lintje als medeoprichter en bestuurder van de Marokkaanse Ouderraad Kanaleneiland (MORK). "Deze raad werd in 1999 opgericht met als doel wijkbewoners actief te laten deelnemen in de maatschappij. Zo ondersteunt Ouirzane Marokkaanse ouders bij de opvoeding van hun kinderen in de maatschappij", lezen we in zijn huldigingsartikel op AD uit 2017.

Mourad Ouirzane heeft een belang in de financiële holding Chargepoint4U, die hoort bij Charge4U. Dat is een bedrijf voor de installatie van thuisladers voor EV's. De holding zit in de wijk Ondiep maar de BV staat in Rivierenwijk op hetzelfde adres geregistreerd als MORK. Hassan de gedecoreerde opvoedhulp heeft helaas zijn eigen zoon niet helemaal kunnen ondersteunen in zijn deelname aan de maatschappij: "[Mourad] heeft een strafblad, maar niet voor zware zaken, en komt zeer in de marge voor in de grote liquidatiezaak Marengo tegen Ridouan Taghi cum suis", schrijven de immer goed geïnformeerde Paul Vugts en Wouter Laumans. En nu de naam Taghi gevallen is, weet je dat die RS3 met Mourad O. achter het stuur niet zomaar aan het bumperkleven was bij de beveiligde colonne van John van den Heuvel op de A2. Er gaan daarnaast ook geruchten dat er twee scooters en een auto in beslag zijn genomen elders in Utrecht bij een familielid.

Het verlengde voorarrest op 'verdenking van het voorbereiden van ‘een ernstig misdrijf’ komt gezien de Marengo-connectie niet uit de lucht vallen - al schrijven Vugts en Laumans ook dat "het incident nog door raadsels is omgeven." We lezen ook dat "Mourad O. meerdere spelers kent in de periferie rond Ridouan Taghi, maar het is nog onduidelijk of hij enigerlei serieuze rol speelde in het milieu om hem heen." Hij werd wel gehoord als getuige in de Marengo-zaak tegen Taghi, maar beriep zich op zijn verschoningsrecht. Met welke reden en in opdracht van wie hij op de A2 bij Van den Heuvel reed, is afwachten. Misschien was ie gewoon onderweg naar huis…

Kleine disclaimer bij de foto: dat is een uitgelichte uitsnede van een foto op Autogespot.nl van begin vorig jaar. De bestuurder kan in plaats van Mourad ook broer Wadii zijn, die verder nergens in deze zaak genoemd wordt. Het is hoe dan ook dezelfde auto, die dus op naam staat van vader Hassan Ouirzane.

https://www.geenstijl.nl/(...)er-in-kanaleneiland/
pi_203088048
Het is stront en blijft stront.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_203088163
Raar dat er steeds staat dat zijn strafblad niet voor zware feiten is en ergens anders lees je dan dat die oa een wietkwekerij heeft overvallen. Lijkt me vrij zwaar
  zaterdag 8 januari 2022 @ 00:25:50 #237
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203088218
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 00:22 schreef BEFEM het volgende:
Raar dat er steeds staat dat zijn strafblad niet voor zware feiten is en ergens anders lees je dan dat die oa een wietkwekerij heeft overvallen. Lijkt me vrij zwaar
En het zou ook zomaar kunnen dat hij niet voor ieder delict is gepakt.

Maar vooralsnog lijkt het er vooral op dat hij keihard voor het familiebedrijf Charge4U werktte. En uit zijn verklaring zal wel blijken dat hij gewoon onschuldig is omdat hij alleen maar wilde passeren en een beetje haast had. En als er dan ook nog eens een paar politiewagens achter je aanzitten dan kun je vanuit een schrikreactie ook zo vanuit paniek reageren dat je ineens auto's wilt ontvluchten. Vanuit paniek kun je gewoon moeilijk logisch nadenken.

Ik denk dan ook dat we nog niet te vroeg moeten oordelen en discrimineren.

[ Bericht 5% gewijzigd door Tengano op 08-01-2022 00:48:00 ]
pi_203088575
Nou ja zeg.

Net wanneer ik dacht dat het nu toch niet weer opnieuw verrijkend mocro tuig zou zijn, blijkt het toch wéér wel verrijkend mocro tuig te zijn.

Je verwacht het niet.
pi_203088792
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 22:27 schreef BMW1993 het volgende:

[..]
Hadden we in de jaren 70 en 80 maar gelijk gekozen voor Poolse gastarbeiders, het idee van ''goedkoop personeel uit Marokko'' is ondertussen aardig achterhaald met al die problemen die ze tegenwoordig veroorzaken in de grote steden.
Ik denk dat jij niet weet wat de eerste groep hier kwam doen, en waarom ze hier kwamen…
pi_203089479
Mourad O. kent meerdere spelers in de periferie rond Ridouan Taghi, maar het is nog onduidelijk of hij enigerlei serieuze rol speelde in het milieu om hem heen.

Hij heeft ook een legaal bedrijf op zijn naam staan, in de Utrechtse wijk Ondiep. Dat bedrijf installeert laadpalen voor elektrische voertuigen. Zijn omgeving zegt zich niet te kunnen voorstellen dat hij John van den Heuvel iets zou willen aandoen en denkt dat hij ‘dom aan het bumperkleven was’, zegt een ingewijde.

:') :') :')
pi_203089685
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 22:27 schreef BMW1993 het volgende:

[..]
Eens. Goedkoop is duurkoop geworden voor onze maatschappij. Hadden we maar voor Chinezen of andere Aziaten gekozen ipv Marokkanen. Helaas.
Love is in the air!
pi_203089704
Mourad Ouirzane. Boefje.

Het was zo'n lieve jongen. Maar ondertussen wel mogelijke explosieven in je auto.

Bizar. Die Marokkaanse gemeenschap.
Love is in the air!
pi_203090675
Iedereen is daar aan het bumperkleven met die trajectcontrole
pi_203090732
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 07:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mourad O. kent meerdere spelers in de periferie rond Ridouan Taghi, maar het is nog onduidelijk of hij enigerlei serieuze rol speelde in het milieu om hem heen.

Hij heeft ook een legaal bedrijf op zijn naam staan, in de Utrechtse wijk Ondiep. Dat bedrijf installeert laadpalen voor elektrische voertuigen. Zijn omgeving zegt zich niet te kunnen voorstellen dat hij John van den Heuvel iets zou willen aandoen en denkt dat hij ‘dom aan het bumperkleven was’, zegt een ingewijde.

:') :') :')
Hij heeft de schijn wel heel erg tegen hoor :X :')
  zaterdag 8 januari 2022 @ 10:26:18 #245
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_203090852
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 08:21 schreef Landgeld het volgende:

[..]
Eens. Goedkoop is duurkoop geworden voor onze maatschappij. Hadden we maar voor Chinezen of andere Aziaten gekozen ipv Marokkanen. Helaas.
Gewoon helemaal niemand, en niet Nederlanders stimuleren om te emigreren naar Australië en Canada
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  zaterdag 8 januari 2022 @ 10:33:54 #246
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_203090940
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 10:18 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Hij heeft de schijn wel heel erg tegen hoor :X :')
Ik denk dat de eenheden van de DKDB heus wel kunnen inschatten of iemand gewoon een irritante bumperklever is, of dat er meer aan de hand is.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 8 januari 2022 @ 12:27:27 #247
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_203092134
Hassan uit Kanaleneiland heeft een Audi RS3 en niemand vindt dat raar?
pi_203093159
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 12:27 schreef Fietsertje70 het volgende:
Euh, nee? Why?
pi_203093222
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 12:27 schreef Fietsertje70 het volgende:
Nee, want een Audi is de ideale getawaycar na een plofkraak.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 8 januari 2022 @ 14:00:56 #250
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_203093320
Wel de RS versies, want een standaard benzine of dieselmotortje is niet zo bijzonder
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')