abonnement Unibet Coolblue
pi_203058676
Eline en Max :r

Inmiddels alles bijgelezen en het filmpje gezien. Wat een stel achterlijken zijn het toch. :') Eline gebruikt Max gewoon, en Max is langzamerhand gewoon doorgedraaid. Pak beiden op en zet ze een tijdje vast, en verwijder dat hele OnrechtTV van FB zou ik zeggen. As easy as that...

Automatisch zullen er dan meer wappies weer voor bureaus gaan staan , "om hun te steunen uit liefde" :') dan heb je daarna de rest dus ook. ^O^

En dan zijn er nóg extremere groepen die rondlopen en geweld niet schuwen. Waar gaat dit toch allemaal heen, het wordt steeds "grimmiger"...

[ Bericht 21% gewijzigd door RedWhiteArmy1983 op 06-01-2022 09:39:44 ]
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_203059042
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 09:19 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Dat zie ik haar wel doen, al mogen beelden van Facebook toch altijd gedeeld worden?
Ja, het zijn niet haar beelden.. ze mag ze dan wel gemaakt hebben maar wat op Facebook staat is eigendom van Facebook.
pi_203059185
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_203059201
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 09:56 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Ja, het zijn niet haar beelden.. ze mag ze dan wel gemaakt hebben maar wat op Facebook staat is eigendom van Facebook.
+ ze lopen toch zelf iedere keer 'DELEN DELEN DELEN' te scanderen. Maar natuurlijk alleen als het in hun straatje past.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_203059322
Zo kan het natuurlijk ook.

https://www.ad.nl/buitenl(...)kazachstan~a65d8056/

Over onrecht gesproken…
pi_203059483
Iemand dient Max in bescherming te nemen. Hij heeft blijkbaar geen familie die deze taak op zich neemt
. De moeilijkheid zit hem nu in zijn leeftijd. Tot 18 jaar zijn hier protocollen voor. Max is 27.
Lukt het niet om Max ergens op te laten nemen dan zal hij vast blijven zitten.

Die Eline dient een jaar lang verplicht ovenhandschoenen te dragen zodat het even gedaan is met dat achterlijke gedoe.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203059647
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 10:30 schreef spectrumanalyser het volgende:
Iemand dient Max in bescherming te nemen. Hij heeft blijkbaar geen familie die deze taak op zich neemt
. De moeilijkheid zit hem nu in zijn leeftijd. Tot 18 jaar zijn hier protocollen voor. Max is 27.
Lukt het niet om Max ergens op te laten nemen dan zal hij vast blijven zitten.

Die Eline dient een jaar lang verplicht ovenhandschoenen te dragen zodat het even gedaan is met dat achterlijke gedoe.
Niet alleen max...die Diego en er is nog zo'n knul als max (hij wordt zelfs al Max de 2e genoemd door de wappies). Al deze mensen worden opgeruid door opperheks eline en die weet zich steeds buiten schot te houden met hier en daar een gebiedsverbod.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_203059702
twitter
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_203059740
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 10:41 schreef Charmian het volgende:

[..]
Niet alleen max...die Diego en er is nog zo'n knul als max (hij wordt zelfs al Max de 2e genoemd door de wappies). Al deze mensen worden opgeruid door opperheks eline en die weet zich steeds buiten schot te houden met hier en daar een gebiedsverbod.
Dat vind ik nog minstens zo erg. Zo jong, en dan zo je laten meeslepen. Max is bijna 2x ouder dan die Diego, waar zijn die ouders? Hebben ze 0 controle over hem? Zijn het ook wappies? Of denken ze heel anders en heeft hij altijd ruzie met ze waardoor hij elke dag maar de straat op vlucht naar de de mede wappies? Is hij ontoerekeningsvatbaar? Zielige jongen, vraag me echt af wat daar nog terecht van kan komen...

Och en Huig ook weer opgepakt. :') Die gast leert het ook nooit. Loopt dagelijks politici te sarren op het Binnenhof, heeft hij daar geen gebiedsverbod zoals Eline in Hilversum? :?
The only way you can be original, is to be yourself.
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 6 januari 2022 @ 10:50:37 #11
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203059798
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 10:44 schreef Charmian het volgende:
[ twitter ]
_O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203059800
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 10:44 schreef Charmian het volgende:
[ twitter ]
Wat een sneuneus.
pi_203059814
Heel Den Haag geschokt over de, in het nieuws aangekondigde "bedreiging" van Kaag.

Ten eerste; dit een bedreiging noemen :') Het zou bij een ander niet eens de schoolkrant halen.

En waar zijn steeds die geschokte reacties op de échte bedreigingen aan het adres van Wilders?

Ach ja, met 2 maten meten, dat kunnen ze goed bij de NOS en DenHaag.
pi_203059821
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 10:20 schreef ootjekatootje het volgende:
Zo kan het natuurlijk ook.

https://www.ad.nl/buitenl(...)kazachstan~a65d8056/

Over onrecht gesproken…
Je hebt het over de onthoofde politieagenten neem ik aan?
  donderdag 6 januari 2022 @ 10:56:22 #15
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203059891
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 10:51 schreef Toine51 het volgende:
Heel Den Haag geschokt over de, in het nieuws aangekondigde "bedreiging" van Kaag.

Ten eerste; dit een bedreiging noemen :') Het zou bij een ander niet eens de schoolkrant halen.

En waar zijn steeds die geschokte reacties op de échte bedreigingen aan het adres van Wilders?

Ach ja, met 2 maten meten, dat kunnen ze goed bij de NOS en DenHaag.
Goedpraten _O_ . Wegkijken _O_ .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huilen dan.
pi_203059973
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 10:51 schreef Toine51 het volgende:
Heel Den Haag geschokt over de, in het nieuws aangekondigde "bedreiging" van Kaag.

Ten eerste; dit een bedreiging noemen :') Het zou bij een ander niet eens de schoolkrant halen.

En waar zijn steeds die geschokte reacties op de échte bedreigingen aan het adres van Wilders?

Ach ja, met 2 maten meten, dat kunnen ze goed bij de NOS en DenHaag.
Kaag en de jonge hebben niet een legertje beveiligers om hun heen lopen om dit soort mongolen in elkaar te slaan he?
pi_203060004
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 10:51 schreef Toine51 het volgende:
Heel Den Haag geschokt over de, in het nieuws aangekondigde "bedreiging" van Kaag.

Ten eerste; dit een bedreiging noemen :') Het zou bij een ander niet eens de schoolkrant halen.

En waar zijn steeds die geschokte reacties op de échte bedreigingen aan het adres van Wilders?

Ach ja, met 2 maten meten, dat kunnen ze goed bij de NOS en DenHaag.
Of de aanval van Antifa zondag bij FVD ;)

Onder reacties op politici op Twitter ook precies dezelfde reacties. Waarom hier wel, bijvoorbeeld over Wilders hoor je ze nooit of de aanval van Antifa op FVD kantoor van afgelopen zondag hoorde je ook geen enkele politicus zeggen dat het niet kan.

Jetten en Jan Paternotte krijgen het er dan ook flink van langs op Twitter. Sowieso toch niet echt de favoriete politici van twitterraars.
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 6 januari 2022 @ 11:02:47 #18
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203060030
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 11:01 schreef StephanL het volgende:

[..]
Of de aanval van Antifa zondag bij FVD ;)

Onder reacties op politici op Twitter ook precies dezelfde reacties. Waarom hier wel, bijvoorbeeld over Wilders hoor je ze nooit of de aanval van Antifa op FVD kantoor van afgelopen zondag hoorde je ook geen enkele politicus zeggen dat het niet kan.

Jetten en Jan Paternotte krijgen het er dan ook flink van langs op Twitter. Sowieso toch niet echt de favoriete politici van twitterraars.
Aanval :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203060050
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 10:46 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Och en Huig ook weer opgepakt. :') Die gast leert het ook nooit. Loopt dagelijks politici te sarren op het Binnenhof, heeft hij daar geen gebiedsverbod zoals Eline in Hilversum? :?
Volgens eigen zeggen heeft hij geen gebiedsverbod, maar een contactverbod. Hij mag niet binnen 50 m. (?) van Rutte en De Jonge komen.

Dus gaat-ie keer op keer naar het Binnenhof om de vermoorde onschuld te spelen. 'Oh, ze zijn hier binnen? Dat wist ik niet.'
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 6 januari 2022 @ 11:06:42 #20
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203060087
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 11:04 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Volgens eigen zeggen heeft hij geen gebiedsverbod, maar een contactverbod. Hij mag niet binnen 50 m. (?) van Rutte en De Jonge komen.

Dus gaat-ie keer op keer naar het Binnenhof om de vermoorde onschuld te spelen. 'Oh, ze zijn hier binnen? Dat wist ik niet.'
Ja heel triest gedrag van een volwassen vent
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203060096
quote:
7s.gif Op donderdag 6 januari 2022 10:56 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Goedpraten _O_ . Wegkijken _O_ .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flikker op met je wegkijken en goedpraten. Je leest alleen wat je wil lezen. Gaat om de vergelijking met bedreigingen tegen Wilders en Baudet. Maar nee, als die lieve mensjes van Antifa iets doen is het voor het juiste doel :')

Als er echt iets gebeurt dan zijn ze allemaal wel geschokt.

Fortuyn is vermoord door oa het demoniseren van hem door andere politici en het wegkijken bij bedreigingen tegen hem hoor...
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 6 januari 2022 @ 11:09:17 #22
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203060137
twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203060147
quote:
84s.gif Op donderdag 6 januari 2022 11:02 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Aanval :')
aanslag kan ook ;)

Punt is dat volgens vele selectieve verontwaardiging is onder politici volgens twitteraars en die worden dan boos als ze verontwaardigt zijn over dit onderwerp.
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 6 januari 2022 @ 11:09:56 #24
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203060151
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 11:07 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Flikker op met je wegkijken en goedpraten. Je leest alleen wat je wil lezen. Gaat om de vergelijking met bedreigingen tegen Wilders en Baudet. Maar nee, als die lieve mensjes van Antifa iets doen is het voor het juiste doel :')

Als er echt iets gebeurt dan zijn ze allemaal wel geschokt.

Fortuyn is vermoord door oa het demoniseren van hem door andere politici en het wegkijken bij bedreigingen tegen hem hoor...
Maar Baudet :'(
Maar Wilders :'(
Maar Fortuyn :'(
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203060156
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 10:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Je hebt het over de onthoofde politieagenten neem ik aan?
Nee, de complete context. Daar vallen veel doden en hier voelen ze zich al onheus bejegend als ze worden gearresteerd omdat ze de wet overtreden.
  donderdag 6 januari 2022 @ 11:10:41 #26
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203060166
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 11:07 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Flikker op met je wegkijken en goedpraten. Je leest alleen wat je wil lezen. Gaat om de vergelijking met bedreigingen tegen Wilders en Baudet. Maar nee, als die lieve mensjes van Antifa iets doen is het voor het juiste doel :')

Als er echt iets gebeurt dan zijn ze allemaal wel geschokt.

Fortuyn is vermoord door oa het demoniseren van hem door andere politici en het wegkijken bij bedreigingen tegen hem hoor...
Wat een uitstekende argumenten om niet weg te kijken wanneer de bedreigingen aan het adres van Kaag gericht zijn, of wanneer zij gedemoniseerd wordt. Voor je het weet staat er een gek met kwade bedoelingen (en een fakkel) voor je deur...
Huilen dan.
pi_203060190
quote:
84s.gif Op donderdag 6 januari 2022 11:09 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Maar Baudet :'(
Maar Wilders :'(
Maar Fortuyn :'(
Ach ja, zo rollen hier de linkse deugers. Alles mag zolang het niet in hun straatje is... :')
pi_203060195
quote:
7s.gif Op donderdag 6 januari 2022 11:10 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Wat een uitstekende argumenten om niet weg te kijken wanneer de bedreigingen aan het adres van Kaag gericht zijn, of wanneer zij gedemoniseerd wordt.
Welke bedreiging?
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 6 januari 2022 @ 11:13:30 #29
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203060211
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 11:11 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Ach ja, zo rollen hier de linkse deugers. Alles mag zolang het niet in hun straatje is... :')
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 11:12 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Welke bedreiging?
Ok. Nu ben je af hoor. Ik ga niet eens de moeite nemen te reageren.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203060216
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 11:04 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Volgens eigen zeggen heeft hij geen gebiedsverbod, maar een contactverbod. Hij mag niet binnen 50 m. (?) van Rutte en De Jonge komen.

Dus gaat-ie keer op keer naar het Binnenhof om de vermoorde onschuld te spelen. 'Oh, ze zijn hier binnen? Dat wist ik niet.'
Lol, toevallig zag ik van de week nog een filmpje waar hij binnen 5 meter Rutte filmde, waarbij Rutte hem begroette met "Goedemorgen" (zonder wellicht zich ervan bewust te zijn dat het Huig was), waarbij hij dus daarna op verbazende toon in de camera zei: "Rutte groette me, hij houdt zich dus niet aan ons contactverbod!" Wat een figuur. :') _O-
The only way you can be original, is to be yourself.
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 6 januari 2022 @ 11:14:31 #31
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203060230
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 11:13 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]
Lol, toevallig zag ik van de week nog een filmpje waar hij binnen 50 meter Rutte filmde, waarbij Rutte hem begroette met "Goedemorgen" (zonder wellicht zich ervan bewust te zijn dat het Huig was), waarbij hij dus daarna op verbazende toon in de camera zei: "Rutte groette me, hij houdt zich dus niet aan ons contactverbod!" Wat een figuur. :') _O-
Serieus? :') _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 6 januari 2022 @ 11:14:43 #32
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203060232
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 11:12 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Welke bedreiging?
Nou, deze bijvoorbeeld: "Bij deze geef ik u de melding dat ik voor vanavond 24.00 uur Sigrid Kaag ga aanvallen en zo ga verwonden dat ze of dood is, of nooit meer haar functie kan uitvoeren".
Huilen dan.
  donderdag 6 januari 2022 @ 11:16:22 #33
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203060255
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 11:11 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Ach ja, zo rollen hier de linkse deugers. Alles mag zolang het niet in hun straatje is... :')
Complotwappies staan met een fakkel voor de deur van politici maar MIMIMIMI LINKSE DEUGERS :'( !!!111 hoor.
Huilen dan.
pi_203060272
quote:
84s.gif Op donderdag 6 januari 2022 11:14 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Serieus? :') _O-
Vanaf 13.31 op dit filmpje:

_O-

Oh ja, en van die 50 meter in mijn vorige post heb ik ff 5 meter gemaakt, want dat was het dus ongeveer.
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_203060277
quote:
84s.gif Op donderdag 6 januari 2022 11:13 schreef Starhopper het volgende:

[..]
[..]
Ok. Nu ben je af hoor. Ik ga niet eens de moeite nemen te reageren.
Nee, je hebt zelf geen tegenargumenten. Wat snap je niet aan mijn post?

Ik trek toch de vergelijking met bedreigingen tegen oa Wilders?

Dát zijn serieuze bedreigingen waar ook mensen voor zijn veroordeeld.

Deze wappie bij Kaag deed niks strafbaars, die gaat echt niet de cel in. Hoewel, ik herinner mij nog het waxinelichtjeincident... :')
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 6 januari 2022 @ 11:19:05 #36
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203060305
Awwwww O+ O+ O+



:')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203060318
quote:
7s.gif Op donderdag 6 januari 2022 11:14 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Nou, deze bijvoorbeeld: "Bij deze geef ik u de melding dat ik voor vanavond 24.00 uur Sigrid Kaag ga aanvallen en zo ga verwonden dat ze of dood is, of nooit meer haar functie kan uitvoeren".
Waar zei hij dat? Mocht dat zo zijn neem ik mijn woorden terug ofcourse. Ik lees alleen dat ie complotgeneuzel aan het roepen was.
En een fakkel, ja dat is geen wapen.
pi_203060354
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 11:20 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Waar zei hij dat? Mocht dat zo zijn neem ik mijn woorden terug ofcourse. Ik lees alleen dat ie complotgeneuzel aan het roepen was.
En een fakkel, ja dat is geen wapen.
Kan wel als dusdanig gebruikt worden.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_203060376
quote:
84s.gif Op donderdag 6 januari 2022 11:19 schreef Starhopper het volgende:
Awwwww O+ O+ O+

[ afbeelding ]

:')
Koppel van het jaar O+ :')
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_203060392
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 11:22 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Kan wel als dusdanig gebruikt worden.
Ja, maar daarvoor word je niet veroordeeld natuurlijk.

Als je hem daadwerkelijk gebruikt, dan wel.
pi_203060424
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 11:23 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]
Koppel van het jaar O+ :')
Nee joh, die doos moet je koppelen aan Gideon van Meijeren, als die een kind krijgen krijg je een soort van SpongeBob.
pi_203060438
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 11:20 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Waar zei hij dat? Mocht dat zo zijn neem ik mijn woorden terug ofcourse. Ik lees alleen dat ie complotgeneuzel aan het roepen was.
En een fakkel, ja dat is geen wapen.
Nah was ook geen fakkel maar een brandende balk met in lappen gedrenkt brandbaar spul...gezellig als zo iemand 's avonds aan je deur staat toch?
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_203060449
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 10:44 schreef Charmian het volgende:
[ twitter ]
_O_ Politie luistert eindelijk naar wappies, ze zijn nu wakker hoor! *O*
pi_203060488
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2022 11:17 schreef Toine51 het volgende:

Deze wappie bij Kaag deed niks strafbaars, die gaat echt niet de cel in.
Nee inderdaad, hij zit thuis toch? :')
pi_203060527
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 11:27 schreef Charmian het volgende:

[..]
Nah was ook geen fakkel maar een brandende balk met in lappen gedrenkt brandbaar spul...gezellig als zo iemand 's avonds aan je deur staat toch?
Gaat het niet om. In de rechtbank wordt dit zo door een gehaaide advocaat van tafel geveegd.
pi_203060553
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 11:29 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Nee inderdaad, hij zit thuis toch? :')
Nah, deze wappie zit niet lang vast hoor denk ik. In Rusland of China hoorde niemand meer iets van hem, dat is zeker..
pi_203060582
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 11:32 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Nah, deze wappie zit niet lang vast hoor denk ik. In Rusland of China hoorde niemand meer iets van hem, dat is zeker..
Dat dachten ze bij revvrouwluttie en Arjen ook.
pi_203060601
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 11:31 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Gaat het niet om. In de rechtbank wordt dit zo door een gehaaide advocaat van tafel geveegd.
Hij maakte er trouwens een steekbeweging mee richting het huis van Kaag als ware het een injectiespuit. Geen idee wat die idiot had gedaan als ze de voordeur hadden opengedaan.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_203060622
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 11:31 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Gaat het niet om. In de rechtbank wordt dit zo door een gehaaide advocaat van tafel geveegd.
Daar hebben de uitkerings ontvangende recalcitranten geen geld voor. :D
pi_203060629
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 11:35 schreef AchJa het volgende:

[..]
Waarom is die naam van Steffanie Maria Kruts weggewerkt?
een soort van anonimiseren, maar heeft hier weinig nut meer
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_203060638
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 11:36 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Daar hebben de uitkerings ontvangende recalcitranten geen geld voor. :D
Moet jij eens opletten. Zijn medewappies zorgen daar wel voor
pi_203060646
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 11:37 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Moet jij eens opletten. Zijn medewappies zorgen daar wel voor
Vergeet trouwens even niet dat Max nog wat zaken heeft lopen heh.. dat hij steeds in voorlopige vrijheid werd gesteld wil niet zeggen dat dat nu weer gebeurt. De kans op herhaling is namelijk nogal groot, zeker met al zijn uitspraken en aankondigingen..
pi_203060651
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 11:36 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Daar hebben de uitkerings ontvangende recalcitranten geen geld voor. :D
Als max nou nog lief had gedaan tegen Hiddema, dan had die misschien nog voor hem opgekomen. Maar helaas!
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_203060654
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 11:35 schreef AchJa het volgende:

[..]
Waarom is die naam van Steffanie Maria Kruts weggewerkt?
Die bedreigd echt iedereen met een andere mening. Zelf ook in de berichtverzoeken gehad.
pi_203060668
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 11:31 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Gaat het niet om. In de rechtbank wordt dit zo door een gehaaide advocaat van tafel geveegd.
Het is de zelfde die ookalvoor het huis van De Jonge is opgepakt omdat hij daar de boel ook aan het verstoren was en de reden dat daar nu een post gevestig is om De Jonge te beschermen, het heeft in dit opzicht niet eens te maken wat woor een stok hij bij zich had, maar het feit dat hij het nodig vind om politici op thuisadres te gaan bejegenen en dat kan nogal dreigend opgevat worden.

Je haalt zelf iemand als Fortuyn aan, die werd voelde zich ook overal waar hij naar toe moest gaan bedreigd, en dat is uiteindelijk mis gegaan, nou geef je al aan dat mensen binnen dit kabinet niet in je straatje liggen, maar is het niet net zo dom om dan dit soort mensen weg te honen als totaal ongevaarlijk, en moet kunnen zodat ze ook eens weten hoe wilders zich moet voelen?
pi_203060673
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 11:38 schreef kevinrsd het volgende:

[..]
Die bedreigd echt iedereen met een andere mening. Zelf ook in de berichtverzoeken gehad.
Met steun van haar Defendvriendjes
pi_203060689
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 11:35 schreef Charmian het volgende:

[..]
Hij maakte er trouwens een steekbeweging mee richting het huis van Kaag als ware het een injectiespuit. Geen idee wat die idiot had gedaan als ze de voordeur hadden opengedaan.
Nee,dat weten we ook niet. Dus waar moet hij voor veroordeeld worden dan?

Veroordelen nee, opsluiten met een dwangbuis lijkt mij beter.
pi_203060704
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 11:35 schreef AchJa het volgende:

[..]
Waarom is die naam van Steffanie Maria Kruts weggewerkt?
Hier is het trouwens weer andersom :D
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_203060734
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 11:35 schreef Charmian het volgende:

[..]
Hij maakte er trouwens een steekbeweging mee richting het huis van Kaag als ware het een injectiespuit. Geen idee wat die idiot had gedaan als ze de voordeur hadden opengedaan.
Ze kon de voordeur niet eens open doen want ze zit in quarantaine
pi_203060752
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 11:41 schreef Charmian het volgende:

[..]
Hier is het trouwens weer andersom :D
[ afbeelding ]
_O- GENIAAL!
pi_203060783
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 11:41 schreef Charmian het volgende:

[..]
Hier is het trouwens weer andersom :D
[ afbeelding ]
Waarom heeft ze zo'n raar klein balkje voor haar ogen gedaan terwijl je gewoon haar profielfoto kan bekijken? :')

Edit: ff teruggelezen, wel grappig _O-
Twiddel
pi_203060786
quote:
84s.gif Op donderdag 6 januari 2022 11:19 schreef Starhopper het volgende:
Awwwww O+ O+ O+

[ afbeelding ]

:')
Where we go one we go all tasje - er zijn toch een hoop mensen schaterlachend rijk geworden van mensen met net teveel geld voor zulke spullen en net te weinig hersens.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_203060790
quote:
10s.gif Op donderdag 6 januari 2022 11:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Het is de zelfde die ookalvoor het huis van De Jonge is opgepakt omdat hij daar de boel ook aan het verstoren was en de reden dat daar nu een post gevestig is om De Jonge te beschermen, het heeft in dit opzicht niet eens te maken wat woor een stok hij bij zich had, maar het feit dat hij het nodig vind om politici op thuisadres te gaan bejegenen en dat kan nogal dreigend opgevat worden.

Je haalt zelf iemand als Fortuyn aan, die werd voelde zich ook overal waar hij naar toe moest gaan bedreigd, en dat is uiteindelijk mis gegaan, nou geef je al aan dat mensen binnen dit kabinet niet in je straatje liggen, maar is het niet net zo dom om dan dit soort mensen weg te honen als totaal ongevaarlijk, en moet kunnen zodat ze ook eens weten hoe wilders zich moet voelen?
Ik zeg niet dat ie ongevaarlijk is. Maar trok de vergelijking met Wilders zijn bedreigingen. Het gaat om wat er wettelijk is gedaan. Ik verzin de wet niet.

Dat ie haar wel bedreigde is mij niet ter gehore gekomen. Mocht dat wel zo zijn, dan moet ie veroordeeld worden. Net als bij andere politici. Of ze nu in je straatje passen of niet.

Wilders noemde Kaag een heks, maar om daar meteen te concluderen dat Wilders indirect schuldig is aan her demoniseren van anderen? Nee, vind ik niet.
pi_203060883
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 11:45 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Ik zeg niet dat ie ongevaarlijk is. Maar trok de vergelijking met Wilders zijn bedreigingen. Het gaat om wat er wettelijk is gedaan. Ik verzin de wet niet.

Dat ie haar wel bedreigde is mij niet ter gehore gekomen. Mocht dat wel zo zijn, dan moet ie veroordeeld worden. Net als bij andere politici. Of ze nu in je straatje passen of niet.

Wilders noemde Kaag een heks, maar om daar meteen te concluderen dat Wilders indirect schuldig is aan her demoniseren van anderen? Nee, vind ik niet.
Kdenk dat een rechter het best als een bedreiging kan beoordelen als iemand met een brandende fakkel bij je voordeur staat hoor.

Overigens zit er echt wel een verschil in een pot verf tegen een deur van een kantoor dan bij iemand voor zijn privéadres staan. Ik weet niet wat jouw keuze is maar kzou liever hebben dat iemand een pot gebroken wit tegen de deur van mijn kantoor gooit dan dat iemand met een brandende fakkel voor mijn voordeur staat, NADAT hij vorige week al opgepakt was vanwege het bedreigen van een collega.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_203061036
twitter


Deze is ook weer voor de 40-45e keer opgepakt
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_203061039
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 11:50 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Kdenk dat een rechter het best als een bedreiging kan beoordelen als iemand met een brandende fakkel bij je voordeur staat hoor.

Overigens zit er echt wel een verschil in een pot verf tegen een deur van een kantoor dan bij iemand voor zijn privéadres staan. Ik weet niet wat jouw keuze is maar kzou liever hebben dat iemand een pot gebroken wit tegen de deur van mijn kantoor gooit dan dat iemand met een brandende fakkel voor mijn voordeur staat, NADAT hij vorige week al opgepakt was vanwege het bedreigen van een collega.
Maar hij belde toch aan bij De Jonge en wilde niet weg gaan? Geen bedreiging zoals jij zegt toch?

En was het toch een bedreiging volgens de wet, waarom liep dit figuur dan nog rond zou je zeggen.
pi_203061093
quote:
84s.gif Op donderdag 6 januari 2022 11:19 schreef Starhopper het volgende:
Awwwww O+ O+ O+

[ afbeelding ]

:')
Steffie is net een lavalamp; ziet er leuk uit, maar geen helder licht.
pi_203061190
Max wordt morgen voorgeleid aan de rechter-commissaris. En we hebben gezien wat er met de anderen is gebeurd.. die blijft voorlopig even zitten.
pi_203061252
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 12:11 schreef JohnWickPic het volgende:
Max wordt morgen voorgeleid aan de rechter-commissaris. En we hebben gezien wat er met de anderen is gebeurd.. die blijft voorlopig even zitten.
Dat wordt dus weer een vuurkorfje en pizza eten voor het politiebureau. :+
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_203061263
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 12:01 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Maar hij belde toch aan bij De Jonge en wilde niet weg gaan? Geen bedreiging zoals jij zegt toch?

En was het toch een bedreiging volgens de wet, waarom liep dit figuur dan nog rond zou je zeggen.
Omdat het wettelijk een vrij dun lijntje is denk ik. Het is enorm intimiderend als er ineens willekeurige mensen voor je deur staan voor jou, die niet weg willen gaan (de jonge) of met een brandende fakkel zoals gisteren. Ik vind dat bedreiging en ik denk een rechter uiteindelijk ook. Tis alleen in t geval van De Jonge wellicht net te weinig om hem gelijk 3 maanden vast te zetten dusja, dan kan je weinig anders als politie dan hem weer laten gaan.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_203061266
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 12:16 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]
Dat wordt dus weer een vuurkorfje en pizza eten voor het politiebureau. :+
Zonder Eline.
pi_203061377
Gisteren is ervoor gekozen de filmster niet aan te houden”, aldus de woordvoerster. Of daar nog verandering in komt, kon zij vanochtend nog niet zeggen. Beelden die de man via een ruit in de woning van Kaag maakte, zijn veiliggesteld.

https://www.ad.nl/binnenl(...)taanjagend~ab98dcd5/

Is dit nu slechte journalistiek of snappen ze het bij de politie niet?
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 6 januari 2022 @ 12:31:46 #75
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203061448
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 11:35 schreef AchJa het volgende:

[..]
Waarom is die naam van Steffanie Maria Kruts weggewerkt?
Dat vind ik wel zo netjes. Mensen kunnen haar zelf vinden als ze op haar feestboek willen kijken :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203061456
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 12:25 schreef ootjekatootje het volgende:
Gisteren is ervoor gekozen de filmster niet aan te houden”, aldus de woordvoerster. Of daar nog verandering in komt, kon zij vanochtend nog niet zeggen. Beelden die de man via een ruit in de woning van Kaag maakte, zijn veiliggesteld.

https://www.ad.nl/binnenl(...)taanjagend~ab98dcd5/

Is dit nu slechte journalistiek of snappen ze het bij de politie niet?
4:29 in het filmpje pakt Max de telefoon van Eline, Eline zegt nog "nee, nee, nee, niet"
pi_203061689
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 12:32 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
4:29 in het filmpje pakt Max de telefoon van Eline, Eline zegt nog "nee, nee, nee, niet"
Ik dacht dat Eline bij Kaag naar binnen aan het filmen was, als dat inderdaad niet zo is dan zal Eline oppakken nog niet zo eenvoudig zijn.
pi_203061732
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 12:16 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]
Dat wordt dus weer een vuurkorfje en pizza eten voor het politiebureau. :+
Als-ie na z'n voorgeleiding vast moet blijven zitten, gaat-ie naar een HvB.
pi_203061749
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 12:51 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ik dacht dat Eline bij Kaag naar binnen aan het filmen was, als dat inderdaad niet zo is dan zal Eline oppakken nog niet zo eenvoudig zijn.
Oh die wordt wel opgepakt hoor, de vraag is alleen waar en wanneer want ze weet zelf ook wel dat ze gesignaleerd staat. Of ze is ECHT dom, maar ze is gehaaid als de pest dus zal zich wel niet laten zien en dan neemt het wat extra werk in beslag.
pi_203061810
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 12:25 schreef ootjekatootje het volgende:
Gisteren is ervoor gekozen de filmster niet aan te houden”, aldus de woordvoerster. Of daar nog verandering in komt, kon zij vanochtend nog niet zeggen. Beelden die de man via een ruit in de woning van Kaag maakte, zijn veiliggesteld.

https://www.ad.nl/binnenl(...)taanjagend~ab98dcd5/

Is dit nu slechte journalistiek of snappen ze het bij de politie niet?
Ik was ook even in de war door het woord 'filmster'. Ik dacht in eerste instantie aan de betekenis van bekende acteur, niet aan de betekenis van vrouwelijke filmer. :D
pi_203062090
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 12:51 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ik dacht dat Eline bij Kaag naar binnen aan het filmen was, als dat inderdaad niet zo is dan zal Eline oppakken nog niet zo eenvoudig zijn.
Nee, die past wel op. Die zal wel zeggen dat Max op 'persoonlijke titel' met een fakkel voor de deur ging staan.
pi_203062632
Net mijn boosterprik gehad terwijl ik aan het chatten was met een bekende wappie _O-
pi_203062651
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 13:24 schreef Pippalena het volgende:

[..]
Nee, die past wel op. Die zal wel zeggen dat Max op 'persoonlijke titel' met een fakkel voor de deur ging staan.
Dan heeft ze zich al versproken want ze had het over 'we hebben een bijzondere fakkel bij ons'...tenzij ze de koningin is natuurlijk.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_203062822
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 14:03 schreef JohnWickPic het volgende:
Net mijn boosterprik gehad terwijl ik aan het chatten was met een bekende wappie _O-
:D hoezo ga je dan met een wappie chatten? En de hamvraag welke bekende wappie?
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_203062874
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 14:18 schreef Charmian het volgende:

[..]
:D hoezo ga je dan met een wappie chatten? En de hamvraag welke bekende wappie?
Omdat ik druk ben op internet en dat viel zo samen. Meer kan ik daar natuurlijk niet over zeggen want dan moet ik weer opnieuw beginnen. Maar ik vond het wel humor, spuit in je arm en telefoon in je hand met wappiegelul _O-
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 6 januari 2022 @ 14:34:34 #86
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_203063039
twitter
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_203063141
twitter


_O-
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 6 januari 2022 @ 15:01:28 #88
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203063555
:')

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203063620
quote:
84s.gif Op donderdag 6 januari 2022 15:01 schreef Starhopper het volgende:
:')

[ twitter ]
En er zijn dus echt mensen die dit soort volk serieus nemen en volgen.

Dus dan kies je er voor om artsen en wetenschappers niet serieus te nemen, maar de eerste de beste crackhoer in ochtendjas te steunen in haar strijd.

Dan is er echt iets heel erg mis met je.
pi_203063687
quote:
84s.gif Op donderdag 6 januari 2022 15:01 schreef Starhopper het volgende:
:')

[ twitter ]
Lekker kuchje ook..
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 6 januari 2022 @ 15:11:33 #91
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_203063741
quote:
84s.gif Op donderdag 6 januari 2022 15:01 schreef Starhopper het volgende:
:')

[ twitter ]
Hernia Hannie :X _O- :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_203063864
Huilverhaal van IHGVV:

quote:
Persbericht: ORGANISATIE OUD-MILITAIREN REAGEERT OP DE ONTSTANE COMMOTIE EN TOEGEPAST GEWELD TIJDENS DE BIJEENKOMST OP HET MUSEUMPLEIN, AMSTERDAM, ZONDAG 2 JANUARI JL

Waarom dit persbericht

In de landelijke pers en andere media worden de deelnemende oud-militairen in een onware en negatieve hoedanigheid zonder wederhoor weergegeven in kranten en praatprogramma’s. Ten behoeve van de reputatie van deze oud-militairen, maar ook ten behoeve van het journalistieke principe van wederhoor ontvangt u dit persbericht. Er hebben vele misleidende en voor oud-militairen en veteranen pijnlijke berichten de ronde gedaan, ook (of vooral) bij de landelijke dagbladen. Geen van deze kranten heeft contact met ons gezocht. De term ‘veteranen’ hebben wij nooit zo genoemd (oud-militairen en veteranen), maar zo is deze naam door anderen naar buiten gebracht. We hebben ook altijd getracht dit 1 op 1 te corrigeren, maar in de volksmond is deze omschrijving van veteranen blijven rondzingen en de pers en andere instanties hebben deze omschrijving iedere keer zo gebruikt zonder ooit met ons daarover in gesprek te gaan.

Achtergrond

Afgelopen zondag 2 januari 2022 zijn er, ondanks een last-minute verbod van de burgemeester van Amsterdam, een zeer groot aantal mensen naar het Museumplein in Amsterdam gekomen. De burgemeester had de door SVN georganiseerde manifestatie, om haar moverende redenen afgelast. De groep oud-militairen met in haar gelederen ook vele veteranen, begeleiden doorgaans demonstraties op verzoek van de organisatie(s) met het doel mensen bij elkaar te houden en naar partijen in het uiterste geval, een de-escalerende rol te vervullen.

Hoewel dit feitelijk een politietaak is, is het duidelijk geworden de afgelopen twee jaar, dat demonstranten nog maar weinig vertrouwen hebben in dat taakaspect van de politie, iets dat vreemd genoeg minder het geval is wanneer de politie zich gewoon onder de mensen begeeft en geen aanzet geeft tot een geweldsspiraal, die meestal bij de inzet van de Mobiele Eenheid wel tot uiting komt.

Situatie

Afgelopen zondag ging het helaas weer mis. Zoals iedereen heeft kunnen waarnemen was er een doelgerichte actie opgezet om leden van deze hechte groep oud-militairen, ondanks hun de-escalerende optreden, te arresteren. Dit gebeurde via de inzet van de Arrestatie Eenheden (AE) en de inzet van Mobiele Eenheden (ME).

De aanwezige mensen, inmiddels duizenden, werden opgeroepen om het Museumplein te verlaten, de oprukkende ME, met paarden en waterkannonnen bewogen zich van het Rijksmuseum gezien, richting concertgebouw/van Baerlestraat, hiermee de mensenmassa dwingend zich in diezelfde richting te begeven, waar zij vervolgens in een fuik terecht kwamen en waar een blokkade van ME, politie en AE stond opgesteld met honden-begeleiders die onmogelijk de stroom van mensen zou kunnen tegenhouden.

Daarbij sloegen de ME en AE in paniek wild om zich heen waarbij rake klappen vielen die resulteerden in diverse hoofdwonden, zware kneuzingen en botbreuken. De heftig naat alles slaande ME en AE, waaronder ook de BE van KMAR, hebben zich niet van hun beste kant laten zien.

Onze contactpersoon naar de politie en naar de organisatoren toe is UNPROFOR Support Command Dutchbat II en Dutchbat III veteraan Raf Jansen. Hij was afgelopen zondag kennelijk het doelwit die in ieder geval aangehouden scheen te moeten worden.

Er is op het ruim aanwezige beeldmateriaal te zien dat dit niet lukte, tot twee keer toe, bij de derde poging was de overmacht aan AE en ME dusdanig groot, dat hij alsnog werd opgepakt en afgevoerd naar een cellencomplex in de Bijlmer. De aanklacht, welke schijnbaar niet in persoon tot hem gericht was en hem werd medegedeeld luidde: Obstructie. Raf Jansen is echter na 6 uur weer vrijgelaten. Twee andere oud-militairen zijn afgelopen zondag ook aangehouden, waarbij vermeld kan worden dat afgelopen maandag 1 van deze 2 ook weer is vrijgelaten. Onze 3e oud-militair zit helaas op dit moment van schrijven nog vast.

Vaststelling

In de media reageren diverse mensen die ‘iets’ van onze vreedzame aanwezigheid vinden. Waaronder politici, burgemeesters en hoofdcommissarissen van politie. Deze lieden hebben al eerdere pogingen ondernomen om ons weg te zetten als nep-veteranen en nep-militairen. Ten onrechte wordt er vaak gesuggereerd dat wij (alle) veteranen vertegenwoordigen. Wij zijn een relatief kleine actieve groep met een stille(re) achterban van vele oud-militairen. Wij zijn op verzoek aanwezig op demonstraties ten behoeve van de vrede en veiligheid van de deelnemers die hoofdzakelijk bestaan uit bezorgde burgers uit alle lagen en leeftijden van onze bevolking en die opkomen voor onze grondrechten. Wij voelen ons geroepen dit te moeten doen, om diezelfde redenen die ons hebben bewogen namens Nederland in oorlogsgebieden op vredesmissies te gaan, de afgelopen vijftig jaar.

Met de voorzitter van het Veteranen Platform(VP), Lgen bd Hans van Griensven, hebben wij een dialoog gevoerd en uitgelegd wie we zijn, waarom wij er zijn en wat ons heeft bewogen om de vrijheid voor eenieder te moeten waarborgen. Hoewel hij het niet met alles eens is, geeft hij wel aan dat hij er is voor alle veteranen, ook de veteranen die zich in onze groep bevinden. Ook wij zijn veteranen volgens de Veteranen Wet en ook daar heeft het Veteranen Instituut, waaronder het VP valt, een zorgplicht. Wij zijn eerder geïnformeerd dat er druk was uitgeoefend door hoge ambtenaren op het Veteranen Platform om zich van ons te distantiëren. Wij verbazen ons over het feit dat de politiek zich wederom publiek uitspreekt over oud-militairen en veteranen die zich inzetten voor de vrijheid en de naleving van de grondwet.

Missie

Militairen die handelen vanuit dienstbaarheid naar het volk, zullen begrijpen dat wij ons ook, wanneer wij niet langer werkzaam zijn voor de overheid, nog steeds verbonden voelen met die missie. En zeker als het de veiligheid van onze kinderen, ouders, broers en zussen in ons eigen land betreft.

Wilt u meer weten over onze missie bezoek dan onze website.

Kleding/Tenue

Iedereen bij ons is oud-militair en is herkenbaar aan de IHGVV Patch. Wij dragen geen volledig uniform, maar hebben er vanwege onze neutrale rol voor gekozen zowel ons burgerschap als ons militaire verleden zichtbaar te profileren. Het maakt aan politie en demonstranten duidelijk dat wij niet mee demonstreren en het maakt de manier waarop wij verenigd optreden duidelijk. Het tenue wat we daarbij dragen is een donkere broek, (verwijzend naar het burger zijn), een GVT-jas (verwijzend naar ons militair verleden) en de baret (behorende bij het onderdeel waarbij we gediend en verdiend hebben). Ook onze leden zijn een afspiegeling van de maatschappij.

Heeft u naar aanleiding van dit persbericht vragen en/of opmerkingen dan kunt u ons rechtstreeks benaderen. Wij staan u graag te woord en zijn beschikbaar voor een interview of verdiepend gesprek.
Boehoe, iedereen doet en heeft het verkeerd behalve wij... Dat wij uberhaupt op een reeds verboden demonstratie stonden wordt gemakshalve weer eens vergeten.

Daarnaast is het helemaal niet jullie taak om jullie in te zetten voor "de vrijheid" en het "naleven van de grondwet"...

Wat verbeeldt die club zich wel niet... :')

[ Bericht 2% gewijzigd door AchJa op 06-01-2022 15:30:04 ]
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 6 januari 2022 @ 15:28:14 #93
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203064003
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 15:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
En er zijn dus echt mensen die dit soort volk serieus nemen en volgen.

Dus dan kies je er voor om artsen en wetenschappers niet serieus te nemen, maar de eerste de beste crackhoer in ochtendjas te steunen in haar strijd.

Dan is er echt iets heel erg mis met je.
Ik moest lachen maar je heb wel gelijk :D _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 6 januari 2022 @ 15:28:32 #94
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203064008
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 15:18 schreef AchJa het volgende:
Huilverhaal van IHGVV:
[..]
Boehoe, iedereen doet en heeft het verkeerd behalve wij... Dat wij uberhaupt op een reeds verboden demonstratie stonden wordt gemakshalve weer eens vergeten.

Daarnaast is het helmaal niet jullie taak om jullie in te zetten voor "de vrijheid" en het "naleven van de grondwet"...

Wat verbeeldt die club zich wel niet... :')
Tering, wat een lulverhaal :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203064078
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 15:18 schreef AchJa het volgende:


Wat verbeeldt die club zich wel niet... :')
"Het klopt niet" .. in die video op bitchute met Raf toch ook, geneeskundige dienst, ok top en respect. IC-verpleegkundige, zou kunnen. Patrouilles lopen als IC-verpleegkundige? Ik weet het niet.

Verder vind ik helemaal niet zo heel verkeerd wat ze doen maar het kan beter en anders.
pi_203064106
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 15:32 schreef JohnWickPic het volgende:
"Het klopt niet" .. in die video op bitchute met Raf toch ook, geneeskundige dienst, ok top en respect. IC-verpleegkundige, zou kunnen. Patrouilles lopen als IC-verpleegkundige? Ik weet het niet.
Klopt geen jota van natuurlijk. Kerel is dipli ZAU chauffeur geweest ofzo en dan houdt het wel een beetje op... Maar goed, hij is net als een hoop van die dipli's die uitgezonden zijn geweest helemaal de weg kwijtgeraakt, zie je ook bij veel van die UNIFIL figuren. Zijn ook allemaal totaal verknipt en kunnen dat niet meer loslaten. Die ontlenen hun hele identiteit aan die tijd.

quote:
Verder vind ik helemaal niet zo heel verkeerd wat ze doen maar het kan beter en anders.
Gewoon in burger, en klaar zijn ze. Demonstreren moeten ze verder zelf maar weten, is hun goed recht.
pi_203064197
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 15:08 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Lekker kuchje ook..
Ja, ze had corona toch? En ze dacht dat ze door een gevaccineerde was aangestoken of zoiets. :')
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_203064201


Speed maakt jongeren kapot
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_203064205
Zou iemand Max niet wijs kunnen maken dat demonstreren iets duivels is? Ik bedoel, het heet toch niet voor niets demonstreren?
pi_203064227
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2022 15:43 schreef Caland het volgende:
Speed maakt jongeren kapot
Geloof in een God ook zo te zien. _O-
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_203064715
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 15:45 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]
Geloof in een God ook zo te zien. _O-
Dit heeft weinig meer met godsvrezendheid te maken, zo te zien. Religieuze kwakzalverij wijs ik echter wel af, zeker als het wordt toegepast in plaats van reguliere zorg.
Als je op bepaalde religieuze fora kijkt (CIP is een interessante), of op Facebookpagina’s van kleine religieuze bewegingen, dan krijgen mensen met depressieve klachten vooral het advies om veel in de Bijbel te lezen en veel te bidden. Opwekkingsliederen zingen helpt ook.
Ieder z’n ding, maar als je iemand alleen maar daarmee laat dokteren, in plaats van allebei, dan wordt je dopamine- en endorfinehuishouding er niet anders van, wonderen daargelaten. Maar de naam zegt het al, een wonder is een wonder omdat het zelden gebeurt, niet omdat het routine is. Pinksterbewegingen en andere happy-clappykerken prediken echter wonderen als iets wat jou ook kan gebeuren, als je maar voldoende bidt.
Ook Jezus Leeft heeft er een handje van om gebedsgenezing boven de reguliere geneeskunde te plaatsen, al gaan ze niet zo ver als Max. Die is ook niet voor niets bij Jezus Leeft vriendelijk doch dringend verzocht om op te krassen.
  donderdag 6 januari 2022 @ 16:24:26 #102
111260 Charmian
a little joy
pi_203064847
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 15:36 schreef AchJa het volgende:

[..]
Klopt geen jota van natuurlijk. Kerel is dipli ZAU chauffeur geweest ofzo en dan houdt het wel een beetje op... Maar goed, hij is net als een hoop van die dipli's die uitgezonden zijn geweest helemaal de weg kwijtgeraakt, zie je ook bij veel van die UNIFIL figuren. Zijn ook allemaal totaal verknipt en kunnen dat niet meer loslaten. Die ontlenen hun hele identiteit aan die tijd.
[..]
Gewoon in burger, en klaar zijn ze. Demonstreren moeten ze verder zelf maar weten, is hun goed recht.
Dus dat. Waarom zo nodig met baret en half uniform? Moet dat meer aanzien geven :') ze komen op mij
sowieso niet neutraal over.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  donderdag 6 januari 2022 @ 16:33:13 #103
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203064959
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 16:24 schreef Charmian het volgende:
Dus dat. Waarom zo nodig met baret en half uniform? Moet dat meer aanzien geven :') ze komen op mij
sowieso niet neutraal over.
Ze doen net alsof ze een soort van ordetroepen zijn en neutraal zijn ze sowieso niet met hun "grondrechten" en "vrijheden" gewauwel...

quote:
Wet op de weerkorpsen

1. Het is verboden weerkorpsen tot stand te brengen, daarvan deel uit te maken of deze te steunen.

2. Weerkorps is iedere organisatie van particulieren, welke gericht is op of voorbereidt tot het in onderling verband verrichten van of deelnemen aan hetgeen tot de taak behoort van weermacht of politie in de handhaving van de uit- en inwendige veiligheid en van de openbare orde en rust.
  donderdag 6 januari 2022 @ 16:43:21 #104
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203065124
quote:
84s.gif Op donderdag 6 januari 2022 15:01 schreef Starhopper het volgende:
:')

[ twitter ]
Midden op de dag in een badjas op de bank. Wat een leven :'(
pi_203065127
quote:
10s.gif Op donderdag 6 januari 2022 16:43 schreef AchJa het volgende:
[ twitter ]

Staan ze een beetje de opgepakte collega te groeten... :') _!

Met je klauw op de rug...

[ afbeelding ]
Zoals Raf zou zeggen; "Ja, het is al 26 jaar geleden heh"
pi_203065151
quote:
10s.gif Op donderdag 6 januari 2022 16:43 schreef AchJa het volgende:
[ twitter ]

Staan ze een beetje de opgepakte collega te groeten... :') _!

Met je klauw op de rug...

[ afbeelding ]
Dat zijn me toch een partij trieste figuren. Welke volwassene gaat zich nou verkleden en doen alsof hij in het leger zit? Dan ben je toch echt heel sneu hoor.
  donderdag 6 januari 2022 @ 16:50:11 #108
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203065186
quote:
10s.gif Op donderdag 6 januari 2022 16:43 schreef AchJa het volgende:
[ twitter ]

Staan ze een beetje de opgepakte collega te groeten... :') _!

Met je klauw op de rug...

[ afbeelding ]
Wat zijn dit voor jokers? En waarom een halfbakken saluut? :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 6 januari 2022 @ 16:52:20 #110
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203065209
Dankzij Eline heb ik hard gelachen.
Onderstaand staat op de fb van onrecht

quote:
Na aanleiding van alle berichten en vragen,
Wij proberen zo neutraal mogelijk het nieuws te brengen in woord en beeld.
Zowel Voor als Tegenstanders over wat voor onderwerp dan ook.
Ons eerste doel is onrechtmatige situatie's te belichten, waarbij wij proberen een platvorm te bieden en altijd proberen hoor en wederhoor toe te passen.
Link en rechts zijn vleugels van dezelfde vogel.
Waar schaduw is, is ook licht en donker.
Waar God is, is ook de duivel.
In kader van het onderzoek zullen wij geen vragen beantwoorden.
Namens het team van Onrecht Tv
Eline Miranda,
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_203065272
quote:
10s.gif Op donderdag 6 januari 2022 16:52 schreef Olga het volgende:
Dankzij Eline heb ik hard gelachen.
Onderstaand staat op de fb van onrecht
[..]

Je vergeet deze visual toe te voegen, dat maakt het alweer een stuk krachtiger:



:')
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_203065295
quote:
10s.gif Op donderdag 6 januari 2022 16:52 schreef Olga het volgende:
Dankzij Eline heb ik hard gelachen.
Onderstaand staat op de fb van onrecht
[..]

Ik wilde het net posten _O-

Water is nat
Vuur is heet
Geen vragen stellen of je krijgt een paraplu in je reet
  donderdag 6 januari 2022 @ 16:58:45 #113
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203065387

Ik weet het nu bijna zeker, volgens mij heb ik haar wel eens in een vitrine gezien in het Rijksmuseum van Oudheden in Leiden.
pi_203065541
quote:
10s.gif Op donderdag 6 januari 2022 16:52 schreef Olga het volgende:
Dankzij Eline heb ik hard gelachen.
Onderstaand staat op de fb van onrecht
[..]

Platvorm, hm...
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_203065785
Dit gaat gewoon ten koste van mijn productiviteit. Als thuiswerkende in de automatisering kan ik gewoon niet doorwerken zonder te kijken wat die mafkezen nu weer uitgespookt hebben.
kunnen die clowns ons voortaan na werktijd vermaken? :)
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203065801
Je zou denken dat die Eline zich beseft dat 't wel erg heet onder de voeten is geworden. Echter verwacht ik dat ze doodleuk blijft doorgaan met haar idioterie.

De politie gaf aan tijdens de arrestatie van Max de filmster "op dat moment niet te arresteren". Die kan zeker morgen of overmorgen gesignaleerd komen te staan.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203066051
Max gaat viraal, z'n eigen item bij het 18:00u Journaal....
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
pi_203066099
Tijd voor een tegenactie. Ik begin met aanrechttv, als parodi op onrechttv.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203066150
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 17:05 schreef JohnWickPic het volgende:

Ik weet het nu bijna zeker, volgens mij heb ik haar wel eens in een vitrine gezien in het Rijksmuseum van Oudheden in Leiden.
Ik heb mensen in hun psychose meegemaakt die verbanden trekken die ik beter kan volgen dan dit.
pi_203066197
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 18:05 schreef spectrumanalyser het volgende:
Tijd voor een tegenactie. Ik begin met aanrechttv, als parodi op onrechttv.
Mag ik meedoen?
pi_203066211
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 16:57 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Ik wilde het net posten _O-

Water is nat
Vuur is heet
Geen vragen stellen of je krijgt een paraplu in je reet
_O-
pi_203066233
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 18:05 schreef spectrumanalyser het volgende:
Tijd voor een tegenactie. Ik begin met aanrechttv, als parodi op onrechttv.
Ik wil topfan worden met zo’n badge, is de pagina al klaar?
pi_203066264
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 18:05 schreef spectrumanalyser het volgende:
Tijd voor een tegenactie. Ik begin met aanrechttv, als parodi op onrechttv.
Ik doe met je mee, ipv de vaatwasser gebruik ik vandaag enkel mijn aanrecht en was alles met de hand.
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 6 januari 2022 @ 18:19:18 #125
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203066291
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 18:02 schreef spoilert het volgende:
Max gaat viraal, z'n eigen item bij het 18:00u Journaal....
Zoveel aandacht is wel geil natuurlijk. Dat smaakt naar meer! Ik vrees dat hij de volgende keer weer een stapje verder gaat om deze aandacht te krijgen
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203066313
quote:
84s.gif Op donderdag 6 januari 2022 18:19 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Zoveel aandacht is wel geil natuurlijk. Dat smaakt naar meer! Ik vrees dat hij de volgende keer weer een stapje verder gaat om deze aandacht te krijgen
Ze hebben ondertussen wel genoeg gestapeld om hem wat langer binnen te houden hoop ik.....
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
pi_203066328
Max komt voorlopig niet buiten, zo gek zijn we in dit land niet.
pi_203066329
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 18:05 schreef spectrumanalyser het volgende:
Tijd voor een tegenactie. Ik begin met aanrechttv, als parodi op onrechttv.
Feeds van koffiedrinkende mensen in de keuken - als protest tegen het aanrecht in deze wereld.
pi_203066378
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 18:02 schreef spoilert het volgende:
Max gaat viraal, z'n eigen item bij het 18:00u Journaal....
Ja dat hebben ze wel bereikt ja. Ik denk alleen niet dat dat het plan was van Eline.
pi_203066403
Zal Baudet nou trots zijn op zijn volgelingen ?
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_203066485
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 18:26 schreef Pedroso het volgende:
Zal Baudet nou trots zijn op zijn volgelingen ?
Was Max een volgeling van Baudet? Ik weet het niet. Denk niet dat Baudet trots is op deze daad.
Was Kaag trots op de door haar gefinancierde terroristen die bij een bomaanslag een 17-jarig Israëlisch meisje vermoorden? Ik denk het ook niet.
pi_203066493
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 18:26 schreef Pedroso het volgende:
Zal Baudet nou trots zijn op zijn volgelingen ?
Ja, want hij is een afschuwelijke narcist.
pi_203066629
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 18:26 schreef Pedroso het volgende:
Zal Baudet nou trots zijn op zijn volgelingen ?
Max volgt alleen de Heere Jezus.
pi_203066636
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 18:21 schreef -river- het volgende:
Max komt voorlopig niet buiten, zo gek zijn we in dit land niet.
Natuurlijk wel, anders is het gebeurt hier met het entertainment, -O-
pi_203066663
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 18:41 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Natuurlijk wel, anders is het gebeurt hier met het entertainment, -O-
Eline is ondertussen, vanuit haar onderduikadres, vast wel bezig met een vervanger voor Max
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 6 januari 2022 @ 18:45:30 #136
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203066697
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 18:26 schreef Pedroso het volgende:
Zal Baudet nou trots zijn op zijn volgelingen ?
Uiteraard. Dit is namelijk precies waar hij en Gideon en Pepijn toe oproepen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203066703
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 18:43 schreef spoilert het volgende:

[..]
Eline is ondertussen, vanuit haar onderduikadres, vast wel bezig met een vervanger voor Max
Waar zou ze zitten?
pi_203066728
quote:
84s.gif Op donderdag 6 januari 2022 18:45 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Uiteraard. Dit is namelijk precies waar hij en Gideon en Pepijn toe oproepen.
En dan vragen de vermoorde onschuld spelen.
"Maar wij roepen niet op tot geweld hoor!"
pi_203066851
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 18:43 schreef spoilert het volgende:

[..]
Eline is ondertussen, vanuit haar onderduikadres, vast wel bezig met een vervanger voor Max
Je zou verwachten dat Eline zich even niet laat zien. Toch denk ik dat ze over een dag of wat weer doodleuk met een nieuwe 'stagaire' ergens rotzooi staat te trappen. Ze hebben bij de NOS zelfs de naam van het facebook-kanaal genoemd. Mevrouw Noordbende zal nu meer viewers hebben en zich gesterkt voelen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  donderdag 6 januari 2022 @ 19:44:58 #140
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203067744
quote:
10s.gif Op donderdag 6 januari 2022 19:44 schreef AchJa het volgende:
[ twitter ]

Wat snuiven die lui joh? :')
Lavendel? Zink ? Selenium ?
pi_203067785
quote:
10s.gif Op donderdag 6 januari 2022 19:44 schreef AchJa het volgende:
[ twitter ]

Wat snuiven die lui joh? :')
WAP
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 6 januari 2022 @ 20:24:17 #145
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203068294
Hahaha!!!!! Eline van 't Noordende met der naam en gezicht in het 8uur journaal vanavond _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203068332
quote:
84s.gif Op donderdag 6 januari 2022 20:24 schreef Starhopper het volgende:
Hahaha!!!!! Eline van 't Noordende met der naam en gezicht in het 8uur journaal vanavond _O-
Openingsitem ook :D _O_

Eline vol in beeld _O-
pi_203068391
quote:
84s.gif Op donderdag 6 januari 2022 20:24 schreef Starhopper het volgende:
Hahaha!!!!! Eline van 't Noordende met der naam en gezicht in het 8uur journaal vanavond _O-
Die heeft d'r kruit gisteren flink verspild met die actie en heeft de komende tijd alle ogen op haar gericht (voor zover die nog niet op haar stond). Laten ze haar maar goed in de gaten houden. :Y)
pi_203068874
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 20:30 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Die heeft d'r kruit gisteren flink verspild met die actie en heeft de komende tijd alle ogen op haar gericht (voor zover die nog niet op haar stond). Laten ze haar maar goed in de gaten houden. :Y)
toch verwacht ik dat er morgen of overmorgen al een nieuwe video op dat kanaal staat.
mogelijk dat ze even geen livestreams meer doet maar opgenomen video's posten.

Eline heeft een beste klap van de molen gekregen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 6 januari 2022 @ 21:16:01 #149
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203069341
Ik denk dat de kans groot is dat dit het einde is van OnrechtTV. Misschien gaat Steffie op eigen titel een kanaal beginnen? :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203069498
quote:
84s.gif Op donderdag 6 januari 2022 21:16 schreef Starhopper het volgende:
Ik denk dat de kans groot is dat dit het einde is van OnrechtTV. Misschien gaat Steffie op eigen titel een kanaal beginnen? :T
Welnee, Eline Miranda Reiger van 't Ellende blijft van uit haar bunker haar grondtroepen aansturen. Ze zag dit al aankomen, ze was niet voor niks bezig om nieuwe laafjes te ronselen die het "onrecht" kunnen vastleggen....
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
pi_203069512
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 18:40 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Max volgt alleen de Heere Jezus.
Laat die man achter 'Jezus leeft', de heer Joop van Ooijen, nou volledig achter Max staan. Die kent Max persoonlijk en geeft aan dat 'ie geen vlieg kwaad doet. Echter is het voor de mensen wel bedreigend en nogal intimiderend. Die gozer maakt hiermee privé woonadressen bekend van politici.

Advocaat Richard Korver geeft op Telegraaf.nl aan dat een eerdere Kaag-bedreiger 5 maanden gevangenisstraf kreeg waarvan 2 maanden voorwaardelijk. Mogelijk zal Max een lagere straf krijgen, gezien zijn licht verstandelijke beperking. Hoop dat Eline alsnog een ontbieding voor verhoor krijgt.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 6 januari 2022 @ 21:26:07 #152
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203069561
Straks gaat het bij nieuwsuur ook over max :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203069599
Max wou lijsttrekker worden voor de politieke partij 'Jezus leeft' in Amsterdam
https://cip.nl/cip+/88976(...)an-huis-sigrid-kaag/
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203069602
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 21:23 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Laat die man achter 'Jezus leeft', de heer Joop van Ooijen, nou volledig achter Max staan. Die kent Max persoonlijk en geeft aan dat 'ie geen vlieg kwaad doet. Echter is het voor de mensen wel bedreigend en nogal intimiderend. Die gozer maakt hiermee privé woonadressen bekend van politici.

Advocaat Richard Korver geeft op Telegraaf.nl aan dat een eerdere Kaag-bedreiger 5 maanden gevangenisstraf kreeg waarvan 2 maanden voorwaardelijk. Mogelijk zal Max een lagere straf krijgen, gezien zijn licht verstandelijke beperking. Hoop dat Eline alsnog een ontbieding voor verhoor krijgt.
Max is licht verstandelijk beperkt?
Dat verklaard wel wat. Namelijk dat Eline hem zo makkelijk voor haar paardje zet en hij niks door heeft. Ook dat hij zich zo makkelijk laat opstoken en niet nadenkt over de gevolgen van zijn acties.
Twiddel
pi_203069758
quote:
84s.gif Op donderdag 6 januari 2022 21:26 schreef Starhopper het volgende:
Straks gaat het bij nieuwsuur ook over max :')
Haha hij is nu nationaal bekend _O-

O dat is die Bouma, die hem heeft gesproken zie ik
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 6 januari 2022 @ 21:42:56 #156
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203069832
"Tribunalen zijn verkapte doodsbedreigingen en daar vervolgen wij mensen voor. "

Nou, wanneer zijn Thierry, Gideon en Pepijn aan de beurt voor vervolging?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203069834
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 21:23 schreef spectrumanalyser het volgende:
Mogelijk zal Max een lagere straf krijgen, gezien zijn licht verstandelijke beperking.
Hoe kom je hier bij?
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 6 januari 2022 @ 21:44:19 #158
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203069866
Ik, als een beetje ervaringskundige, vind Max geen verstandelijke handicap hebben. Steffie wel

[ Bericht 1% gewijzigd door Olga op 06-01-2022 21:49:26 ]
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_203070000
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 21:43 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Hoe kom je hier bij?
Ik heb dit wel eerder gehoord. Als zijn advocaat het daarop gooit, zal vast nader onderzoek volgen waaruit de mate van toerekeningsvatbaarheid blijkt.
Ik ben geen psycholoog, maar vind Max wel te gepreoccupeerd overkomen in verhouding tot zijn ogenschijnlijke intelligentie. Die Steffanie is gewoon simpel, net als Eline. Die hebben hooguit huishoudschool of leao gevolgd. Max praat als iemand op niveau van hbo of hoog niveau mbo (woordenschat, volledige zinnen, articulatie). Verbaal sterk maar sociaal-emotioneel zwak (want laat zich snel meeslepen en eet uit de hand van Eline; als zij hem vraagt om de voordeur van Rob Jetten te swaffelen, want WEF, homo en klimaat, dus die verdient vernedering, zal hij het nog doen). Dan kan je denken aan autismespectrum of toch aan lichte verstandelijke beperking (niet aangeboren hersenletsel).
pi_203070064
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 16:50 schreef AchJa het volgende:

[..]
"Decendre"...

Dat is toch een kamperfamilie?
Ja, is haar familie. Vrij berucht maar verluidt.
anonieme razernist
pi_203070143
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 21:50 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Ik heb dit wel eerder gehoord. Als zijn advocaat het daarop gooit, zal vast nader onderzoek volgen waaruit de mate van toerekeningsvatbaarheid blijkt.
Ik ben geen psycholoog, maar vind Max wel te gepreoccupeerd overkomen in verhouding tot zijn ogenschijnlijke intelligentie. Die Steffanie is gewoon simpel, net als Eline. Die hebben hooguit huishoudschool of leao gevolgd. Max praat als iemand op niveau van hbo of hoog niveau mbo (woordenschat, volledige zinnen, articulatie). Verbaal sterk maar sociaal-emotioneel zwak (want laat zich snel meeslepen en eet uit de hand van Eline; als zij hem vraagt om de voordeur van Rob Jetten te swaffelen, want WEF, homo en klimaat, dus die verdient vernedering, zal hij het nog doen). Dan kan je denken aan autismespectrum of toch aan lichte verstandelijke beperking (niet aangeboren hersenletsel).
Naar eigen zeggen heeft hij theologie gestudeerd, dus dat zou dan een universitaire studie zijn.

Hij heeft ooit namelijk zelf gereageerd op een stukje van Videre. Daar staat dat verhaal over theologie in en ook dat-ie voorheen 8 jaar in de thuiszorg gewerkt heeft.
pi_203070212
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 21:58 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Naar eigen zeggen heeft hij theologie gestudeerd, dus dat zou dan een universitaire studie zijn.

Hij heeft ooit namelijk zelf gereageerd op een stukje van Videre. Daar staat dat verhaal over theologie in en ook dat-ie voorheen 8 jaar in de thuiszorg gewerkt heeft.
Theologie kan ook op hbo, onder andere aan Windesheim in Zwolle, maar dat zou dan dus wel wijzen op hogere opleiding. Aan de andere kant kan ik me ook voorstellen dat hij op de reliboerderij van Joop van Ooijen ‘gestudeerd’ heeft op de Bijbel en allerlei preken van Amerikaanse televisiedominees.
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 6 januari 2022 @ 22:04:14 #163
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203070245
Max gooit alles online, ook dat hij een psychische stoornis heeft. Geen idee wat maar als hij genoeg slaap pakt gaat alles goed.

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203070271
quote:
84s.gif Op donderdag 6 januari 2022 22:04 schreef Starhopper het volgende:
Max gooit alles online, ook dat hij een psychische stoornis heeft. Geen idee wat maar als hij genoeg slaap pakt gaat alles goed.

[ twitter ]
Mijn gok is bipolair gezien het gaat om blijven slapen.
Twiddel
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 6 januari 2022 @ 22:06:41 #165
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203070288
Ondertussen op Telegram :X

twitter


twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 6 januari 2022 @ 22:08:16 #166
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203070316
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 22:06 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Mijn gok is bipolair gezien het gaat om blijven slapen.
Geen idee. Ik heb er niet zoveel verstand van :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 6 januari 2022 @ 22:10:52 #167
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_203070371
quote:
84s.gif Op donderdag 6 januari 2022 22:04 schreef Starhopper het volgende:
Max gooit alles online, ook dat hij een psychische stoornis heeft. Geen idee wat maar als hij genoeg slaap pakt gaat alles goed.

[ twitter ]
Mijn hemel wat treurig :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_203070374
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 22:06 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Mijn gok is bipolair gezien het gaat om blijven slapen.
Dat is ook nog mogelijk, alleen zie ik buiten het denken dat hij een soort profeet is, weinig manisch terug.
pi_203070499
quote:
14s.gif Op donderdag 6 januari 2022 21:44 schreef Olga het volgende:
Ik, als een beetje ervaringskundige, vind Max geen verstandelijke handicap hebben. Steffie wel
nou goed, laten we dan stellen dat beide makkelijk beinvloedbaar zijn.

Max van den Berg is zelf niet op social media te vinden, doet niets met internet. Op de manier zoals hij zich gedraagd valt het op dat hij zonder enig filter alles er uit gooit. de soms wat kinderlijke verhalen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203070825
was er laatst niet iemand die vroeg om een status-pagina |:)
6-1-2022:
- Huig Plug: zit vast, weekje cel ivm overtreden contactverbod Rutte/De Jonge
- Neusbel Bietswielder: zit vast, 8 weken celstraf voor bedreigingen
- Max van de Berg: zit vast, vrijdag voorgeleid wegens intimidatie/bedreiging politici
- Diego: is opgehaald op het politiebureau door zijn ouders.
- Eline: is nog vrij.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203070987
Max B. nu met balkje op telegraaf.nl

Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203071347
OvJ verklaarde eerder vanavond Max "bedreiging" ten laste willen leggen. Daar staat maximaal 2 jaar celstraf op.
Ergens iets in mij zegt dat Max minimaal een paar maanden moet brommen :7
pi_203071384
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 23:13 schreef Dutch_view het volgende:
OvJ verklaarde eerder vanavond Max "bedreiging" ten laste willen leggen. Daar staat maximaal 2 jaar celstraf op.
Ergens iets in mij zegt dat Max minimaal een paar maanden moet brommen :7
Ik denk 6 maanden waarvan 2 voorwaardelijk, ze nemen de zaak van Hugo ook nog mee heh want die loopt nog.
pi_203071463
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 22:10 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Dat is ook nog mogelijk, alleen zie ik buiten het denken dat hij een soort profeet is, weinig manisch terug.
Zijn gewauwel doet me sterk denken aan een vriend van mij als hij een psychose heeft. Max lijkt structureel licht psychotisch. Kan dat?
pi_203071576
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 23:13 schreef Dutch_view het volgende:
OvJ verklaarde eerder vanavond Max "bedreiging" ten laste willen leggen. Daar staat maximaal 2 jaar celstraf op.
Ergens iets in mij zegt dat Max minimaal een paar maanden moet brommen :7
Hopelijk krijgt hij de juiste hulp, dat wijf gaat hopelijk niet vrijuit.
  donderdag 6 januari 2022 @ 23:43:39 #176
111260 Charmian
a little joy
pi_203071580
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 22:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
Max B. nu met balkje op telegraaf.nl

[ afbeelding ]
kunnen ze ook een balkje over die mondhoeken plaatsen please
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_203071811
quote:
84s.gif Op donderdag 6 januari 2022 22:04 schreef Starhopper het volgende:
Max gooit alles online, ook dat hij een psychische stoornis heeft. Geen idee wat maar als hij genoeg slaap pakt gaat alles goed.

[ twitter ]
Ja en daar kunnen we om lachen maar duizenden mensen werken dagelijks met dit soort personen, die gooien ze voor het gemak maar ff tussen woongroepen met Downies.

Tbs figuren met downies, moet allemaal maar kunnen, familieleden zijn er kapot door gegaan.
Lang leve de zorg in Nederland.
pi_203071858
quote:
14s.gif Op donderdag 6 januari 2022 21:44 schreef Olga het volgende:
Ik, als een beetje ervaringskundige, vind Max geen verstandelijke handicap hebben. Steffie wel
Nou dat dus.

Zet Max in een kerk als vrijwilliger en alles is klaar. Bankjes gepoetst, dienst geregeld, de boodschappen en praatjes met eenzamen zijn gedaan. Zet Max niet voorop in deze ellende maar kwaad zit er niet in.

Steffie doet compleet Eline na. Die kan ik echt niet inschatten, ik vind het een nare rat. Max kan je snel een plekje geven maar steffie is andere koek.
pi_203071909
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 21:23 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Laat die man achter 'Jezus leeft', de heer Joop van Ooijen, nou volledig achter Max staan. Die kent Max persoonlijk en geeft aan dat 'ie geen vlieg kwaad doet. Echter is het voor de mensen wel bedreigend en nogal intimiderend. Die gozer maakt hiermee privé woonadressen bekend van politici.

Advocaat Richard Korver geeft op Telegraaf.nl aan dat een eerdere Kaag-bedreiger 5 maanden gevangenisstraf kreeg waarvan 2 maanden voorwaardelijk. Mogelijk zal Max een lagere straf krijgen, gezien zijn licht verstandelijke beperking. Hoop dat Eline alsnog een ontbieding voor verhoor krijgt.
Ja kan allemaal best wezen, maar onze politici mogen ook uit hun glazen bol treden.

Zoals iedereen weet ben ik fan van Aboutaleb, en die beste man doet stevige uitspraken en runt zijn City.
Aboutaleb kan wel met een Max omgaan, de burgemeester van Arnhem ook, maar bij Kaag gaat de error omhoog. Net als bij 80% van de Nederlanders.

Stond Max bij Aboutaleb voor de deur dan had die Eline vriendelijk doch krachtig de deur gewezen en had die met Max een daadkrachtig gesprek gevoerd. Max blij, burgemeester blij en Eline weg uit het speelveld.
pi_203072321
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 18:58 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Je zou verwachten dat Eline zich even niet laat zien. Toch denk ik dat ze over een dag of wat weer doodleuk met een nieuwe 'stagaire' ergens rotzooi staat te trappen. Ze hebben bij de NOS zelfs de naam van het facebook-kanaal genoemd. Mevrouw Noordbende zal nu meer viewers hebben en zich gesterkt voelen.
Ik denk wel dat ze aan d'r max zit degene die haar willen zien kennen haar al de rest kijkt naar Sven.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_203072324
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 00:18 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Nou dat dus.

Zet Max in een kerk als vrijwilliger en alles is klaar. Bankjes gepoetst, dienst geregeld, de boodschappen en praatjes met eenzamen zijn gedaan. Zet Max niet voorop in deze ellende maar kwaad zit er niet in.

Steffie doet compleet Eline na. Die kan ik echt niet inschatten, ik vind het een nare rat. Max kan je snel een plekje geven maar steffie is andere koek.
Wat is dat toch dat iedereen maar vind dat Max hulp nodig heeft pletter hem eerst eens een paar maanden in de cel en ga dan eens kijken voor hulp.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 7 januari 2022 @ 08:28:40 #182
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203073100
Mooi stuk in de NRC :D ze zien het goed! Eline de baas van Max :D

FVD nodigde ‘baas’ van belager van Kaag uit in Tweede Kamer
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  vrijdag 7 januari 2022 @ 08:36:09 #183
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203073166
quote:
84s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 08:28 schreef Starhopper het volgende:
Mooi stuk in de NRC :D ze zien het goed! Eline de baas van Max :D

FVD nodigde ‘baas’ van belager van Kaag uit in Tweede Kamer
Hey, die babbelzieke gozer met die vuilniszak aan uiterst links.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 7 januari 2022 @ 08:43:41 #184
483602 pferdfahrer
UI door @Nine
pi_203073237
quote:
84s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 08:28 schreef Starhopper het volgende:
Mooi stuk in de NRC :D ze zien het goed! Eline de baas van Max :D

FVD nodigde ‘baas’ van belager van Kaag uit in Tweede Kamer
Die Eline was vroeger echt zo'n kutjong die altijd zat te stoken. Grote bek met alles en een lafaard in hart en nieren. Lekker snel wegrennen terwijl haar slaafje Psycho Max blijft staan.

Wat een verschrikkelijke mensen, beide geschikt voor een extreem langdurige opname in een PI of het PBC
pi_203073442
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 05:11 schreef vipergts het volgende:

[..]
Wat is dat toch dat iedereen maar vind dat Max hulp nodig heeft pletter hem eerst eens een paar maanden in de cel en ga dan eens kijken voor hulp.
Straffen moeten ergens toe dienen. Het heeft weinig nut om Max in een cel te zetten als hij de dag daarna doodleuk doorgaat. Hij beseft niet dat hij met strafbare dingen bezig is. Hij beseft niet dat hij met foute mensen omgaat.

Het zou prettig zijn als Max gewoon de hulp krijgt die hij nodig heeft. Al zal dat een korte celstraf zijn, er moet een oplossing komen voor Max.

Eline heeft wel goed door dat ze met foute dingen bezig is. Ook hoe ze dan Max roept om weg te gaan 'anders trekt het de aandacht van anderen'.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203074532
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 09:01 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Straffen moeten ergens toe dienen. Het heeft weinig nut om Max in een cel te zetten als hij de dag daarna doodleuk doorgaat. Hij beseft niet dat hij met strafbare dingen bezig is. Hij beseft niet dat hij met foute mensen omgaat.

Het zou prettig zijn als Max gewoon de hulp krijgt die hij nodig heeft. Al zal dat een korte celstraf zijn, er moet een oplossing komen voor Max.

Eline heeft wel goed door dat ze met foute dingen bezig is. Ook hoe ze dan Max roept om weg te gaan 'anders trekt het de aandacht van anderen'.
Die straf dient ook ergens toe , dat zelf als je zo gek bent als een deur actie gevolgen hebben.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_203074579
Max word vandaag voorgeleid las ik op het NOS. Ben benieuwd of ze weer buiten de rechtsbank gaan staan.
Twiddel
pi_203074675
https://www.facebook.com/tvonrecht/videos/1565642043834522
10:30 of 11:30 is er demo in emmen omdat er een of andere radiogast is ontslagen ofzo
Weet ook niet wie deze gast is van onrechttv
Twiddel
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 7 januari 2022 @ 10:26:22 #189
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203074790
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 10:18 schreef summer2bird het volgende:
https://www.facebook.com/tvonrecht/videos/1565642043834522
10:30 of 11:30 is er demo in emmen omdat er een of andere radiogast is ontslagen ofzo
Weet ook niet wie deze gast is van onrechttv
Dat is Jan Huzen :') Complotdenker, opruiier en zelfbenoemd recherceheur. Hij is vooral bekend van het dreigen openbaar maken van privéadressen van undercoveragenten en het spelen van rechercheur in de zaak Willeke Dost
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  vrijdag 7 januari 2022 @ 10:30:20 #190
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203074845


Ze willen alleen maar een platvorm _O- bieden
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 7 januari 2022 @ 10:33:51 #191
111260 Charmian
a little joy
pi_203074900
Nou kom op mensen, maak een shotje van die levensgrote poster van Max die boven je bed hangt en zet 'm online
^O^ ^O^ O+
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_203075254
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 10:30 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

Ze willen alleen maar een platvorm _O- bieden
Tja, de vorm is over het algemeen best plat.
pi_203075354
Een platte vorm heeft het zeer zeker.
Eline heeft het maar druk met verwijderen van reacties die haar niet aanstaan.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203075968
https://fb.watch/anQBHMyCP3/
Bar en boos is live in Emmen
Twiddel
pi_203076018
Die vrouw van bar en boos zit flink te hoest en te snuiven.
Gewoon een verkoudheidje zegt ze.
Lijkt me niet dat ze een test heeft gedaan :P
Twiddel
pi_203076231
quote:
84s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 08:28 schreef Starhopper het volgende:
Mooi stuk in de NRC :D ze zien het goed! Eline de baas van Max :D

FVD nodigde ‘baas’ van belager van Kaag uit in Tweede Kamer
In de livestream van Pieter van, uit mijn hoofd, 18-12-2021 zegt Max letterlijk dat Eline zijn baas en manager is.
Ik zoek het wel even op.

edit:


[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2022 12:11:45 ]
pi_203076421
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 11:41 schreef summer2bird het volgende:
https://fb.watch/anQBHMyCP3/
Bar en boos is live in Emmen
Ze zit te zieken over dat iedereen een mening mag hebben maar zodra iemand een andere mening heeft gaat ze schelden 8)7
pi_203076424
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 11:58 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
In de livestream van Pieter van, uit mijn hoofd, 18-12-2021 zegt Max letterlijk dat Eline zijn baas en manager is.
Ik zoek het wel even op.

edit:
In het NRC-artikel staat ook al een hyperlink naar datzelfde fragment. :D
Die hebben best grondig research gedaan. ^O^
pi_203076448
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 12:10 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
In het NRC-artikel staat ook al een hyperlink naar datzelfde fragment. :D
Die hebben best grondig research gedaan. ^O^
Nice, hij zegt het zo rond 1:40:12
pi_203076456
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 10:33 schreef Charmian het volgende:
Nou kom op mensen, maak een shotje van die levensgrote poster van Max die boven je bed hangt en zet 'm online
^O^ ^O^ O+
[ afbeelding ]
'Vreedzaam'. En dan met een brandende fakkel voor iemands huis gaan staan. Ehh.
pi_203076492
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 12:10 schreef -river- het volgende:

[..]
Ze zit te zieken over dat iedereen een mening mag hebben maar zodra iemand een andere mening heeft gaat ze schelden 8)7
Tering wat een tokkie.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 12:23:10 #203
111260 Charmian
a little joy
pi_203076621
Djiezus dat mens met die megafoonherrie en die d'r kinderen heeft meegenomen moet door d'r eigen mensen er op gewezen worden dat ze aan d'r kinderen moet denken. Oftewel het is niet handig om je kinderen naar dit soort dingen mee te nemen :')
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 7 januari 2022 @ 12:51:22 #204
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203077129
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 12:10 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
In het NRC-artikel staat ook al een hyperlink naar datzelfde fragment. :D
Die hebben best grondig research gedaan. ^O^
NRC heeft goed werk gedaan ja! Al hadden ze de neergeschoten OnrechtTV relschopper Marco Buis ook wel mogen vermelden.

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 12:12 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Nice, hij zegt het zo rond 1:40:12
Hij zegt het echt :') :D Lol! Gaat niet lang duren voordat het net rond Eline zich sluit :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 7 januari 2022 @ 13:22:08 #205
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203077593
twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203077680
quote:
84s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 13:22 schreef Starhopper het volgende:
[ twitter ]
Hebben hun geen leven/werk wat beters te doen :(
pi_203077981
quote:
84s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 13:22 schreef Starhopper het volgende:
[ twitter ]
Wat heeft Schwaab met ons kabinet te maken? :?

pi_203078675
twitter
pi_203078679
Het is gewoon te koop hoor
wef.nl
This domain is available for sale!
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 7 januari 2022 @ 15:00:53 #210
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203079033
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 14:37 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het is gewoon te koop hoor
wef.nl
This domain is available for sale!
Zal ik hem kopen en doorverwijzen naar de FvD website :T Dan denken alle wappies dat Thierry ook in het complot zit :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203079144
quote:
84s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 15:00 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Zal ik hem kopen en doorverwijzen naar de FvD website :T Dan denken alle wappies dat Thierry ook in het complot zit :T
Thierry is gevaccineerd, geïndoctrineerd en op veler verzoek gesteriliseerd, sinds zijn lidmaatschap bij het World Economy Forum.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203079164
Het is een publiek geheim dat Thierry een puppet is van Schwab. Controlled Opposition vanuit het WEF.
pi_203079400
quote:
84s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 15:00 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Zal ik hem kopen en doorverwijzen naar de FvD website :T Dan denken alle wappies dat Thierry ook in het complot zit :T
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_203079966
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 11:45 schreef Toine51 het volgende:

[..]

Wilders noemde Kaag een heks, maar om daar meteen te concluderen dat Wilders indirect schuldig is aan her demoniseren van anderen? Nee, vind ik niet.

Ik ben geen Kaag fan, maar vind het bizar dat een 2e kamer lid een ander lid in een debat "heks" noemt. Dan ben je gewoon tweede kamer onwaardig.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_203080672
Even tussendoor een oud filmpje van Janet Ossebaard, waarin ze wegloopt tijdens een interview
https://player.vimeo.com/video/408794580

"Kijk naar mijn kijkcijfers jongen! elke zender in Nederland is daar jaloers op"


https://player.vimeo.com/video/408297721

"Als je iets een pandemie noemt, dan krijg je geld uit Brussel" ja, joh daar doen we 't voor :')

[ Bericht 21% gewijzigd door spectrumanalyser op 07-01-2022 16:52:44 ]
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203081009
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 16:41 schreef spectrumanalyser het volgende:
Even tussendoor een oud filmpje van Janet Ossebaard, waarin ze wegloopt tijdens een interview
https://player.vimeo.com/video/408794580

"Kijk naar mijn kijkcijfers jongen! elke zender in Nederland is daar jaloers op"

https://player.vimeo.com/video/408297721

"Als je iets een pandemie noemt, dan krijg je geld uit Brussel" ja, joh daar doen we 't voor :')
Tja, typisch wappiegedrag. :') Weglopen bij kritische vragen, en tegelijkertijd nog even wat loze en lacherige opmerkingen maken... Net als verkondigen dat ieder zijn/haar eigen mening mag hebben, maar dan vervolgens gaan schelden op mensen die een andere mening hebben of niet aan hun kant staan. :')
The only way you can be original, is to be yourself.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 7 januari 2022 @ 17:37:50 #217
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203081418
Max blijft in voorarrest

quote:
De 29-jarige Amsterdammer die woensdagavond werd aangehouden nadat hij zich met een brandende fakkel had gemeld bij het huis van D66-leider en beoogd minister van Financiën Sigrid Kaag, blijft veertien dagen langer in voorarrest. Dit heeft de rechter-commissaris van de rechtbank in Den Haag vrijdag besloten.

De man werd aangehouden vanwege de intimiderende en bedreigende situatie bij het huis van Kaag. De verdachte schreeuwde voor de deur van de politicus complotleuzen en belde bij haar aan, zo is te zien op beelden op sociale media, die ook live werden gestreamd.

De activist is een veel geziene gast bij coronademonstraties en ander verzet tegen de overheidsmaatregelen om het virus in te dammen. Daarbij is hij meerdere keren aangehouden.

Op donderdagavond 16 december wilde de Amsterdammer 'verhaal halen' bij de Rotterdamse woning van demissionair 'coronaminister' Hugo de Jonge. Met een plastic Anonymous-masker bungelend aan zijn fiets belde hij aan, terwijl hij de hele scène livestreamde. ,
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_203081645
twitter
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203081739
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 14:37 schreef Tourniquet het volgende:
[ twitter ]
Een paar pagina’s geleden haalde ik CIP al aan. Soort evangelie met complottheorieën inbegrepen. Veel sympathie voor antivax.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 18:18:08 #220
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203081949
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 12:23 schreef Charmian het volgende:
Djiezus dat mens met die megafoonherrie en die d'r kinderen heeft meegenomen moet door d'r eigen mensen er op gewezen worden dat ze aan d'r kinderen moet denken. Oftewel het is niet handig om je kinderen naar dit soort dingen mee te nemen :')
Er zijn ergere situaties waarbij ik met kinderschilden voor kan stellen,maar dit is wel een heel droevig begin.
Aan de andere kant kunnen dit soort personen ws ook geen andere kant op aangezien het hun weekend is om de kinderen iets met de kinderen te doen...
pi_203081953
maargoed, de wappietocht in Alkmaar gaat zodadelijk door.
een optocht van figuren met extreme prikangst.
'United hands Alkmaar' heeft een prachtige trailervideo gemaakt.
https://twitter.com/i/status/1479137174293520392
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  vrijdag 7 januari 2022 @ 18:19:48 #222
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203081968
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 18:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
maargoed, de wappietocht in Alkmaar gaat zodadelijk door.
een optocht van figuren met extreme prikangst.
'United hands Alkmaar' heeft een prachtige trailervideo gemaakt.
https://twitter.com/i/status/1479137174293520392
Heeft @Olga al een filmcrew ingehuurd?
pi_203082057
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 18:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
maargoed, de wappietocht in Alkmaar gaat zodadelijk door.
een optocht van figuren met extreme prikangst.
'United hands Alkmaar' heeft een prachtige trailervideo gemaakt.
https://twitter.com/i/status/1479137174293520392
Verrek, in mijn woonplaats.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 7 januari 2022 @ 18:29:15 #224
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203082065
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 18:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Heeft @:Olga al een filmcrew ingehuurd?
Ik ga schaatsen kijken, is veel leuker. Ze komen hier toch niet langs (denk ik)
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_203082086
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 18:29 schreef Olga het volgende:

[..]
Ik ga schaatsen kijken, is veel leuker. Ze komen hier toch niet langs (denk ik)
Schaatsen is leuker inderdaad.
Is de tocht in de stad?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 7 januari 2022 @ 18:30:43 #226
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203082088
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 18:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
maargoed, de wappietocht in Alkmaar gaat zodadelijk door.
een optocht van figuren met extreme prikangst.
'United hands Alkmaar' heeft een prachtige trailervideo gemaakt.
https://twitter.com/i/status/1479137174293520392
Ja echt prachtig. Not :D
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 7 januari 2022 @ 18:31:08 #227
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203082092
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 18:30 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]
Schaatsen is leuker inderdaad.
Is de tocht in de stad?
ja ze starten in het victoriepark
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
  vrijdag 7 januari 2022 @ 18:31:28 #228
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203082096
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 18:29 schreef Olga het volgende:

[..]
Ik ga schaatsen kijken, is veel leuker. Ze komen hier toch niet langs (denk ik)
Maar demonstranten lopen ook alleen maar rondjes, mssn kun je de tijden bijhouden enzo.
pi_203082103
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 18:28 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]
Verrek, in mijn woonplaats.
tja, er wonen in Alkmaar flink wat wappies. vlakbij station Alkmaar zit zelfs het kantoor van Lijst30, de partij waar Engel en Anna Zeven mee hadden willen scoren. er zijn een hoop wappiestickers in Alkmaar op lantaarnpalen en prullenbakken geplakt.

"Media = virus" zag ik bij het ziekenhuis. Hmm, dus alle televisekanalen hebben schuld aan de covid-pandemie, niet het sas-cov2-virus zelf.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203082108
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 18:31 schreef Olga het volgende:

[..]
ja ze starten in het victoriepark
Gelukkig in de andere kant van de stad :P
Is er een route bekend?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 7 januari 2022 @ 18:33:37 #231
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203082117
quote:
9s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 18:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Maar demonstranten lopen ook alleen maar rondjes, mssn kun je de tijden bijhouden enzo.
hmm wel aanlokkelijk maar nope. Ik kijk het wel online
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 7 januari 2022 @ 18:34:17 #232
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203082124
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 18:32 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]
Gelukkig in de andere kant van de stad :P
Is er een route bekend?
Ja en dichter bij mijn huis :')

Volgens mij niet
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_203082126
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 18:32 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
tja, er wonen in Alkmaar flink wat wappies. vlakbij station Alkmaar zit zelfs het kantoor van Lijst30, de partij waar Engel en Anna Zeven mee hadden willen scoren. er zijn een hoop wappiestickers in Alkmaar op lantaarnpalen en prullenbakken geplakt.

"Media = virus" zag ik bij het ziekenhuis. Hmm, dus alle televisekanalen hebben schuld aan de covid-pandemie, niet het sas-cov2-virus zelf.
Alkmaar is best erg inderdaad. Het erge is, ik kan minstens 5 man bedenken die mee zouden willen lopen. 1 die ik ken, is geregeld naar het museumplein gegaan.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  vrijdag 7 januari 2022 @ 18:40:11 #234
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203082202
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 18:34 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]
Alkmaar is best erg inderdaad. Het erge is, ik kan minstens 5 man bedenken die mee zouden willen lopen. 1 die ik ken, is geregeld naar het museumplein gegaan.
Ik woon in de buurt van hilversum en vanwege de baan die ik normaal gesproken uitoefen kan ik doorgaans al een stuk of 20 man bedenken die afgelopen zondag op het museum plein stonden, als er niet bepaalde personen waren die dat waasrschijnlijk hebben weten te voorkomen.
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 7 januari 2022 @ 18:45:50 #235
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203082279
quote:
Dat gaat om de hamster bij Demmink vermoed ik:

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203082284
Het lijkt mij vooral humor om de muziek van de carnaval-attractie van de Efteling af te spelen, als die stoet wappies voorbij komt.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 7 januari 2022 @ 18:48:18 #237
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203082306
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 18:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het lijkt mij vooral humor om de muziek van de carnaval-attractie van de Efteling af te spelen, als die stoet wappies voorbij komt.
Of dit :T

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Moderator vrijdag 7 januari 2022 @ 18:51:40 #238
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_203082352
''TomTom heeft een booster gehad, blijft maar rondjes rijden op de rotonde'' :')
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  vrijdag 7 januari 2022 @ 18:51:59 #239
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203082355
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 18:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het lijkt mij vooral humor om de muziek van de carnaval-attractie van de Efteling af te spelen, als die stoet wappies voorbij komt.
kun je niet beter je moet je bek houwe van gotcha!, def p en de moordgasten daaien, true, ik weet dat Def P zich onderhand ook als een wappie gedraagt, maar die onthouden ze toch niet.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 7 januari 2022 @ 18:54:15 #240
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_203082376
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 18:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
kun je niet beter je moet je bek houwe van gotcha!, def p en de moordgasten daaien, true, ik weet dat Def P zich onderhand ook als een wappie gedraagt, maar die onthouden ze toch niet.
Ik blijf dat een leuk nummer vinden _O_ :@

My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_203082381
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 18:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het lijkt mij vooral humor om de muziek van de carnaval-attractie van de Efteling af te spelen, als die stoet wappies voorbij komt.
Goffer, deuntje in m'n kop }:|
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 7 januari 2022 @ 18:59:52 #242
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203082449
Deze kan ook nog :T

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Moderator vrijdag 7 januari 2022 @ 19:06:51 #243
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_203082561
Strunen in TR'OAPEL

@Zipportal
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_203082579
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 18:54 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Ik blijf dat een leuk nummer vinden _O_ :@

Tijd niet gehoord zeg, blijft een vette track! _O_
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 7 januari 2022 @ 19:09:51 #245
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203082615
De naar Spanje gevluchte "rapper" moet ook de cel in :D

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203082620
Huig Plug heeft een weekje celstraf gekregen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 7 januari 2022 @ 19:10:46 #247
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203082630
Geen goede dag voor de wappies dus
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 7 januari 2022 @ 19:12:06 #248
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_203082650
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 19:07 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Tijd niet gehoord zeg, blijft een vette track! _O_
Tof nummer :D _O_
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator vrijdag 7 januari 2022 @ 19:12:36 #249
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_203082658
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 19:10 schreef Olga het volgende:
Geen goede dag voor de wappies dus
Vele strijders zijn vandaag ten onder gegaan, maar ze komen terug om zichzelf nóg meer voor lul te zetten
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  vrijdag 7 januari 2022 @ 19:13:49 #250
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203082677
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 19:10 schreef Olga het volgende:
Geen goede dag voor de wappies dus
Als je het vuur weghaalt heeft het iig weinig zin om er olieop te gooien.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 7 januari 2022 @ 19:16:38 #251
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203082727
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 19:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Als je het vuur weghaalt heeft het iig weinig zin om er olieop te gooien.
En die fakkeltochten stellen ook al geen bal voor -O-
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 7 januari 2022 @ 19:17:10 #252
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_203082733
quote:
84s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 18:59 schreef Starhopper het volgende:
Deze kan ook nog :T

Ik vond dat ene nummer die jij toen postte ,zo vet :D
Ik heb KDTP direct in mijn playlist opgeslagen _O-
Ik ben fan _O_ O+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 7 januari 2022 @ 19:19:20 #253
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203082765
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 19:16 schreef Olga het volgende:

[..]
En die fakkeltochten stellen ook al geen bal voor -O-
Die lampjestochten hebben toch alleen maar zin als er een reden voor is, alsje alleen maar op het begin en het eindpunt veel herriekunt maken is het niks meer een etappe die je normaal gesproken loopt tijdens de avondvierdaagse.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 7 januari 2022 @ 19:23:15 #254
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203082851
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 19:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Die lampjestochten hebben toch alleen maar zin als er een reden voor is, alsje alleen maar op het begin en het eindpunt veel herriekunt maken is het niks meer een etappe die je normaal gesproken loopt tijdens de avondvierdaagse.
Nu maar hopen dat het harder gaat regenen
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 7 januari 2022 @ 19:34:18 #255
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203083044
twitter
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 7 januari 2022 @ 19:35:13 #256
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203083064
Vandaag in

7-1 12.00u Weesp (Pfizer)
7-1 13.30u Emmeloord de deel
7-1 19.00u Leeuwarden
7-1 14.00u Sluis
7-1 19.00u Kerkdriel
7-1 19.00u Wageningen
7-1 19.00u Amsterdam
7-1 19.00u Den Haag
7-1 19.00u Nuenen het park
7-1 19.30u Alkmaar
7-1 19.30u Oud-Beijerland
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_203083228
Hmm, in Alkmaar schijnt het best 'gezellig' te zijn. Een aantal boeren heeft zich aangesloten, uiteraard met tractor. Hoef je niet te lopen.

Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 7 januari 2022 @ 19:47:01 #258
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203083268
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 19:45 schreef spectrumanalyser het volgende:
Hmm, in Alkmaar schijnt het best 'gezellig' te zijn. Een aantal boeren heeft zich aangesloten, uiteraard met tractor. Hoef je niet te lopen.

[ afbeelding ]
Ah als ze dat rondje weer gaan lopen, lopen ze langs mijn zus
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
  Moderator vrijdag 7 januari 2022 @ 19:47:25 #259
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_203083278
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 19:45 schreef spectrumanalyser het volgende:
Hmm, in Alkmaar schijnt het best 'gezellig' te zijn. Een aantal boeren heeft zich aangesloten, uiteraard met tractor. Hoef je niet te lopen.

[ afbeelding ]
Die boeren zijn inmiddels ook maar vermoeiend hoor
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_203083306
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 19:47 schreef Olga het volgende:

[..]
Ah als ze dat rondje weer gaan lopen, lopen ze langs mijn zus
Dit lijkt mij de bocht vanaf de bierkade richting de friesebrug. Maar kan het mis hebben.
Het victoriepark bij de Wageweg.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 7 januari 2022 @ 19:49:22 #261
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203083330
Ik zie voor het eerst bekenden _O-
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 7 januari 2022 @ 19:50:02 #262
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203083347
twitter
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 7 januari 2022 @ 19:50:54 #263
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203083361
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 19:48 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Dit lijkt mij de bocht vanaf de bierkade richting de friesebrug. Maar kan het mis hebben.
Het victoriepark bij de Wageweg.
Volgens mij gaan ze de Vondelstraat door tot de rotonde
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_203083401
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 19:50 schreef Olga het volgende:
[ twitter ]
Door het hele land ja, het is massaal.. ik telde er hier zeker 6 en ze hebben het nog geen 10 minuten volgehouden. Goed verhaal, lekker kort! ^O^
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 7 januari 2022 @ 19:53:08 #265
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203083412
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 19:52 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Door het hele land ja, het is massaal.. ik telde er hier zeker 6 en ze hebben het nog geen 10 minuten volgehouden. Goed verhaal, lekker kort! ^O^
hahahahahaha
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_203083433
Detail; horeca en ondernemers zijn nu voor een coronatoegangsbewijs. Zo willen ze weer open kunnen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203083473
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 19:53 schreef spectrumanalyser het volgende:
Detail; horeca en ondernemers zijn nu voor een coronatoegangsbewijs. Zo willen ze weer open kunnen.
Die tokkie van die livestream in Emmen vanmiddag had een briljant plan. Ze stonden op een markt want een markt mag allemaal, dus als je de muren van je winkel weghaalt dan mag je gewoon open.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 7 januari 2022 @ 19:58:24 #268
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203083516
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 19:55 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Die tokkie van die livestream in Emmen vanmiddag had een briljant plan. Ze stonden op een markt want een markt mag allemaal, dus als je de muren van je winkel weghaalt dan mag je gewoon open.
Ik had een stukje gekeken maar die leek het filmen belangrijker te vinden dan haar kinderen
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
  vrijdag 7 januari 2022 @ 20:01:52 #269
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203083581
Uniformverbod moest de WA breken

Tijdens een coronaprotest op het Museumplein dook dit weekend een groep veteranen op met camouflagekleding, militaire emblemen en baretten. Het leidde tot een golf aan verontwaardiging op sociale media en vraagtekens over de legaliteit van het dragen van een militair uniform bij demonstraties. De wetgeving over uniformen heeft zijn wortels in de jaren dertig, toen de regering met een uniformverbod en een verbod op het vormen van ‘weerkorpsen’ de Weerbaarheidsafdeling van de NSB wilde beteugelen.

De groep veteranen die zich op het Museumplein verzamelde noemt zich ‘In het gelid voor vrijheid’. ‘De tijd is aangebroken om ons nogmaals in te zetten voor de vrijheid en veiligheid van ons land’, luidt het motto op hun website. De zelfopgelegde missie van de organisatie: mensen de ruimte bieden om hun grondrecht vreedzaam te kunnen uitoefenen.

‘De intenties van deze groep zijn misschien goed’, stelt militair-historicus Wim de Natris. ‘Maar ze presenteren zich als ordedienst, en dat is tegen de wet.’ De wetgeving die De Natris noemt is gestoeld op de Wet op de weerkorpsen, die in de jaren dertig in het leven werd geroepen om de Weerbaarheidsafdeling (WA) aan banden te leggen. Die wetgeving beperkt ook het dragen van uniformen.

Glimmende laarzen

De WA werd in 1932 opgericht als de ordedienst van de NSB. In navolging van de Duitse Sturmabteilung, het partijleger van de Duitse NSDAP, kregen WA’ers een eigen uniform met een zwarte pet, een rode kraagspiegel als onderscheidingsteken en glimmende zwarte laarzen. Officieel had de WA de taak om NSB-bijeenkomsten en NSB-leider Anton Mussert te beveiligen, maar steeds vaker trokken WA’ers in hun uniform door de straten terwijl er niets te beschermen viel. Het leidde in verschillende steden tot ordeverstoringen en vechtpartijen met politieke tegenstanders.

Het kabinet-Colijn II greep in. Op 19 september 1933 trad een uniformverbod in werking: de regering verbood het dragen van kleding of emblemen die ‘een uitdrukking zijn van een bepaald staatkundig streven’. Drie jaar later werd dat verbod geïncorporeerd in de Wet op de weerkorpsen, die particuliere organisaties verbood om taken van de politie en het leger uit te voeren. De wet trad pas in 1939 in werking, maar Mussert besloot al bij het indienen van de wet om de WA te ontbinden.

Hoewel de WA de nieuwe regelgeving probeerde te omzeilen – verschillende afdelingen vormden zich om tot wandelclubs – was de wet succesvol. ‘De WA heeft zich na de Wet op de weerkorpsen formeel opgeheven’, vertelt De Natris. ‘Ze gingen niet meer in uniform de straat op, totdat de Duitse bezetter aan de macht kwam.’ Zij die dat toch deden, konden een proces verbaal tegemoet zien. Zo werden 24 mannen in februari 1940 opgepakt in Amsterdam nadat zij – in uniform – militaire oefeningen deden in een loods.

Meestal gedoogd

Het verbod op het dragen van uniformen is inmiddels ondergebracht in het Wetboek van Strafrecht. Het dragen van kleding of onderscheidingstekens die een uitdrukking zijn van een staatkundig streven is daarmee sinds de jaren dertig verboden. Toch werd het openbaar dragen van uniformen in naoorlogs Nederland meestal gedoogd, vertelt De Natris. ‘In de jaren tachtig liepen dienstplichtigen bijvoorbeeld in uniform mee bij demonstraties tegen kernwapens. Dat mocht formeel niet, maar het werd toch toegestaan.’

De laatste keer dat het uniformverbod tot arrestaties leidde was in 1995, toen demonstranten in Utrecht werden aangehouden vanwege het dragen van ‘anarchistische’ symbolen. Als het aan CDA-Tweede Kamerlid Derk Boswijk ligt wordt de wet voortaan strenger gehandhaafd. Online roept hij op om in de toekomst harder in te grijpen bij het ‘misbruik’ van legeruniformen en –emblemen bij demonstraties.

Historisch Nieuwsblad
pi_203083584
Dit achterlijke mens doet alsof ze na een positieve test nog even de winkel in gegaan is
twitter


het kan ook zijn dat ze uit is op meer volgers.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203083595
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 19:58 schreef Olga het volgende:

[..]
Ik had een stukje gekeken maar die leek het filmen belangrijker te vinden dan haar kinderen
Ja raar mens is dat. Eline durft trouwens weer naar buiten, die is in Den Haag met Steffie.
pi_203083902
Meneer Kaktus heeft beeld van de kleuterklas in Alkmaar
twitter


een eerdere video
twitter
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 7 januari 2022 @ 20:17:56 #273
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203083911
Oh ze lopen toch anders.
twitter
Ik zie het lelijke gemeentehuis.
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_203084051
misschien omdat de normale wappiewandelroute niet per tractor bereikbaar is.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 7 januari 2022 @ 20:25:02 #275
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203084072
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 20:23 schreef spectrumanalyser het volgende:
misschien omdat de normale wappiewandelroute niet per tractor bereikbaar is.
Dat zou inderdaad best kunnen. Zullen ze dan nu naar de Kennemerstraatweg gaan?
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_203084115
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 20:25 schreef Olga het volgende:

[..]
Dat zou inderdaad best kunnen. Zullen ze dan nu naar de Kennemerstraatweg gaan?
geen idee. En op het eindpunt staat nu nog een grote overdekte tent. geen idee wat ze nu doen.
er zijn veel kinderen bij zo te zien }:|
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 7 januari 2022 @ 20:29:26 #277
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203084166
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 20:27 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
geen idee. En op het eindpunt staat nu nog een grote overdekte tent. geen idee wat ze nu doen.
er zijn veel kinderen bij zo te zien }:|
Leuk uitje voor de kids
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 7 januari 2022 @ 20:36:12 #278
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203084290
Op de facebookpagina je bent alkmaar als.... vind ene Gerda ( :') ) het blijkbaar heel gewoon om met een brandende fakkel bij iemand voor de deur te staan.
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 7 januari 2022 @ 20:42:12 #279
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203084401
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 20:36 schreef Olga het volgende:
Op de facebookpagina je bent alkmaar als.... vind ene Gerda ( :') ) het blijkbaar heel gewoon om met een brandende fakkel bij iemand voor de deur te staan.
Ah, Bram is er ook :D
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_203084434
Zal m'n stokpaardjes weer eens opgooien.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 7 januari 2022 @ 20:44:33 #281
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203084461
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 20:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
Zal m'n stokpaardjes weer eens opgooien.
Gerda is gezellig he? :D
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
  vrijdag 7 januari 2022 @ 20:49:34 #282
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203084563
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 20:36 schreef Olga het volgende:
Op de facebookpagina je bent alkmaar als.... vind ene Gerda ( :') ) het blijkbaar heel gewoon om met een brandende fakkel bij iemand voor de deur te staan.
zehebben st maarten niet kunnen vieren he 8)7
  vrijdag 7 januari 2022 @ 20:50:06 #283
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203084574
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 20:44 schreef Olga het volgende:

[..]
Gerda is gezellig he? :D
Ik mis gesmolten kazen.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 7 januari 2022 @ 20:50:45 #284
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203084590
quote:
9s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 20:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Ik mis gesmolten kazen.
Kaasmarkt is er niet helaas
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
  vrijdag 7 januari 2022 @ 20:52:08 #285
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203084612
quote:
15s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 20:50 schreef Olga het volgende:

[..]
Kaasmarkt is er niet helaas
Ikhad zo gehoopt op 'ze smelten de kazen!', nouja volgende keer beter :6
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 7 januari 2022 @ 20:53:53 #286
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203084630
quote:
9s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 20:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Ikhad zo gehoopt op 'ze smelten de kazen!', nouja volgende keer beter :6
Ik hoop volgend jaar want ik wil er ooit een keer naar toe. Als geboren en getogen Alkmaarse ben ik er nooit geweest,
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
  vrijdag 7 januari 2022 @ 20:57:16 #287
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203084692
quote:
9s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 20:53 schreef Olga het volgende:

[..]
Ik hoop volgend jaar want ik wil er ooit een keer naar toe. Als geboren en getogen Alkmaarse ben ik er nooit geweest,
Studio irene was afgefikt voordat ik er besef van had,maar ik ben nog wel eens naar studio b geweest als echte bussummer :')

Aan de andere kant betekent het wel dat ik sinds mn jeugd al deeluit maak van de MSM. ;(
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 7 januari 2022 @ 20:58:32 #288
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203084716
quote:
11s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 20:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Studio irene was afgefikt voordat ik er besef van had,maar ik ben nog wel eens naar studio b geweest als echte bussumer :')

Aan de andere kant betekent het wel dat ik sinds mn jeugd al deeluit maak van de MSM. ;(
Jij schaap
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
  vrijdag 7 januari 2022 @ 21:00:14 #289
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203084739
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 20:58 schreef Olga het volgende:

[..]
Jij schaap
Er moet er een zijn die over het hek springt.
pi_203084992
Ben in bijna elke televisiestudio op 't mediapark wel geweest. Ik maak ook onderdeel van MSM :)
Voel mij ook best wel elite. Sporadisch kom ik nog in Hilversum, om te wandelen in 't Goois natuurreservaat.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203085022
Laat die Alkmaar wappies maar niet horen dat ze langs 't appartement van Borsato zijn gewappeld.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  vrijdag 7 januari 2022 @ 21:17:12 #292
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203085043
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 21:15 schreef spectrumanalyser het volgende:
Laat die Alkmaar wappies maar niet horen dat ze langs 't appartement van Borsato zijn gewappeld.
Was het zo erg dat hij van Abcoude naar Alkmaar moest verhuizen?
  vrijdag 7 januari 2022 @ 21:18:33 #293
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203085061
Trouwens, die wappies kunnen hem wel zn meeste dromen toezingen.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 7 januari 2022 @ 21:18:59 #294
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203085066
quote:
11s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 21:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Was het zo erg dat hij van Abcoude naar Alkmaar moest verhuizen?
Dat appartement heeft hij gekocht na de scheiding
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_203085333
Tent blijkt weg te zijn van het waagplein.
https://twitter.com/MenuKaktus/status/1479547547790229505
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203086217
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 7 januari 2022 @ 22:27:06 #297
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_203086266
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_203087243
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 19:53 schreef spectrumanalyser het volgende:
Detail; horeca en ondernemers zijn nu voor een coronatoegangsbewijs. Zo willen ze weer open kunnen.
Aangezien ze die maatregelen toch amper gehandhaafd hebben snap ik dat ze voorstander zijn.
anonieme razernist
pi_203087596
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 22:27 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Wat een creep :r
Er gaan daar wilde verhalen rond in dat wereldje. In de jaren ‘90 had ik een klasgenoot die met een vergelijkbare club meewandelde. Het begon met principieel weigeren om bij biologie een proefwerk over de evolutietheorie te maken, daarna richtte hij zich ook op de klas. Een meisje uit een ‘gewone’ kerk ging naar de hel, omdat ze als kind gedoopt was en niet als tiener in een afgehuurd subtropisch zwemparadijs. Hij probeerde zelf de Bijbel uit zijn hoofd te leren. En ik moest mijn cd’s van de top-40 wegdoen, omdat er satanisten bij platenmaatschappijen werkten, die een duivelsvloek uitspraken over elke plaat die verkocht werd. Uiteindelijk werd alle overheid van de duivel en zat achter elke boom een lid van de satanskerk: in restaurants, in de supermarkt en zelfs in de aangetrouwde kant van je familie...
pi_203087645
quote:
11s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 21:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Was het zo erg dat hij van Abcoude naar Alkmaar moest verhuizen?
Ik heb hier best lang over nagedacht en ben tot de conclusie gekomen dat het een verhuizing in de breedte is.
pi_203087651
Dicht
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')