SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Spel is op de wagen. Cercan moet blijven. Die gaat het spel spelen als hij blijft, die heeft het door.quote:
zaterdagquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:21 schreef Whuzz het volgende:
Dus morgen komt de nominatie op TV, daarna stemmen, dan vrijdag liveshow en Sercan opbokken
Ik hoop het nietquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:21 schreef Whuzz het volgende:
Dus morgen komt de nominatie op TV, daarna stemmen, dan vrijdag liveshow en Sercan opbokken
Dan droom ik met je mee.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:22 schreef mijntjexx het volgende:
Hoop dat Nawel zo breekt dat ze haar plek opgeeft ( gaat niet gebeuren maarja dromen mag)
Ik hoop dat ze blijft. Liever die neppe Cerkan weg.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:22 schreef mijntjexx het volgende:
Hoop dat Nawel zo breekt dat ze haar plek opgeeft ( gaat niet gebeuren maarja dromen mag)
ik ga voor Kristoffquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:22 schreef utopia2.0 het volgende:
Vind die kristof een grijze muis, zie dan liever Sercan blijven.
Geeft niet schatje. Heb jou ook gemist. Maar nu zijn we er weerquote:
Rustig maar, ga ik zo doenquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:23 schreef just me het volgende:
Vuile huichelaar, poets jij je tanden maar
Hij kan het wel goed spelenquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:23 schreef Whuzz het volgende:
Haha, Salar lekker scheinheilig doen alsof hij van niks weet
quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:23 schreef just me het volgende:
Vuile huichelaar, poets jij je tanden maar
mochten we niet horenquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:23 schreef Burner82 het volgende:
Het gaat over de technische storing en meteen alles op mute
Ja, tot er nieuwe bewoners komen die alles verklappen. En dan ben je dubbel judas.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:24 schreef Mjelleke het volgende:
De 2 die genomineerd hebben zijn nu de schijnheiligheid zelve.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:24 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, tot er nieuwe bewoners komen die alles verklappen. En dan ben je dubbel judas.
denk ik niet,nawel huilte alquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:24 schreef Mjelleke het volgende:
De 2 die genomineerd hebben zijn nu de schijnheiligheid zelve.
Sercan en Kristofquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:24 schreef TheVulture het volgende:
Ik val er net voor het eerst live in, maar wie zijn er nu genomineerd?
Sercan en Kristofquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:24 schreef TheVulture het volgende:
Kristoff en Cerkanquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:24 schreef TheVulture het volgende:
Oh ze gaan niet melden dat zij degenen zijn die genomineerd hebben? Hoe domquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:24 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, tot er nieuwe bewoners komen die alles verklappen. En dan ben je dubbel judas.
Dat zou kut zijn.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:25 schreef JJ76 het volgende:
Ik denk nog steeds dat die 2 een geheime opdracht hebben. Als ze geheim houden tot morgen dat zij het zijn die genomineerd hebben, dan vervalt de nominatie en gaat er deze week nog niemand uit.
Oh Sercan mag nog wel even blijvenquote:
Al dagen.... Doeiiquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:26 schreef Lillfex het volgende:
Sorry Vind Sercan nu echt zich gedragen als een klein kind. Hoe vaak moet je sorry zeggen
diegene die er nu wordt uitgestemd gaat in de controle kamer, krijgt de beelden te zien van die twee die gestemd hebben en komt dan terug, fire!!quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:24 schreef Flow3r het volgende:
Hoop dat BB de filmpjes laat zien van die 2 toen ze nomineerden
mwahhh was het andersom geweest was het ook 1 groot dramaquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:26 schreef Lillfex het volgende:
Sorry Vind Sercan nu echt zich gedragen als een klein kind. Hoe vaak moet je sorry zeggen
Eens.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh Sercan mag nog wel even blijven
Ja, lijkt hij inderdaad op! Maar wie is die gast rechtsquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:27 schreef King_Merc het volgende:
Kristoff vind Ik zo,n Nigel Marven kop hebben[ afbeelding ]
Nu je het zegtquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:27 schreef King_Merc het volgende:
ik ook!quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:24 schreef Flow3r het volgende:
Hoop dat BB de filmpjes laat zien van die 2 toen ze nomineerden
Dat zou nog wel een logische verklaring zijn, want anders zou je dit toch gewoon melden. Het backfired anders keihard in je gezicht terug...quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:25 schreef JJ76 het volgende:
Ik denk nog steeds dat die 2 een geheime opdracht hebben. Als ze geheim houden tot morgen dat zij het zijn die genomineerd hebben, dan vervalt de nominatie en gaat er deze week nog niemand uit.
Hoe heet die rechtse dan?quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:27 schreef King_Merc het volgende:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, lijkt hij inderdaad op! Maar wie is die gast rechts
Er werden eerste andere genomineerden benoemd, vaagquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
mochten we niet horen
ze doen dus of er een technische storing is en daarna hoorden ze van de nominatie
'Spannender. Uitdagender. En JIJ beslist meer dan ooit.'quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:25 schreef JJ76 het volgende:
Dat hoop ik zoooooooooquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:25 schreef JJ76 het volgende:
Je was me voorquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En Salar beet toen op zijn onderlipquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:29 schreef Whuzz het volgende:
Peter: "Maar door wie zijn die dan genomineerd? Dat weten we ook nie eh?"
*Camera zoomt meteen op Salar*
Goed zo regie
Denk eerder dat het om een geldbedrag voor de pot is, Salar is er te berekenend voor om concurrentie erin te houden.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:25 schreef JJ76 het volgende:
ff teruggekeken maar idd goed in beeld gebrachtquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:29 schreef Whuzz het volgende:
Peter: "Maar door wie zijn die dan genomineerd? Dat weten we ook nie eh?"
*Camera zoomt meteen op Salar*
Goed zo regie
Hij kwam in de uitzending wel over als een onzekere cry-babyquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:29 schreef pid1961 het volgende:
Cerkan snapt het niet........... Nou ikke wel. Je bent een akelige mens.
Die leipe mocro flavourquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:30 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg bij Salar echt enorme Yes-R-vibes
Bahquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:30 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg bij Salar echt enorme Yes-R-vibes
Nou dat. Na de uitzending van vanavond helemaal. Wat een zuur stuk chagrijn.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:29 schreef pid1961 het volgende:
Cerkan snapt het niet........... Nou ikke wel. Je bent een akelige mens.
Ik bazeer me op wat ik in de life stream zie..... Ik moet die mens niet. Extreme hypocriet. Kristoff is zeker niet mijn favo... maar als de keuze tussen deze 2 is..... Appeltje eitje.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij kwam in de uitzending wel over als een onzekere cry-baby
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
neequote:Op woensdag 5 januari 2022 22:28 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Er werden eerste andere genomineerden benoemd, vaag
Zo berekenend dat hij weet dat hij dit mee moet spelen, anders is hij sowieso de volgende die eruit vliegt.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:30 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
Denk eerder dat het om een geldbedrag voor de pot is, Salar is er te berekenend voor om concurrentie erin te houden.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:28 schreef mario390 het volgende:
waarom heeft nawel dann gehuilt
nach de bekanntmachung?
quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:34 schreef pid1961 het volgende:
[..]
En hij heeft er geen zin an..... cry baby.... again
wat is jouw probleem met Sercan?quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:34 schreef pid1961 het volgende:
[..]
En hij heeft er geen zin an..... cry baby.... again
Als je gewoon open kaart speelt door te zeggen dat je je hebt moeten baseren op een middag en avond meekijken kunnen ze je weinig verwijten, maar het bewust verzwijgen kan alleen maar een shitstorm opleveren als er niks tegenover staat.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:33 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Zo berekenend dat hij weet dat hij dit mee moet spelen, anders is hij sowieso de volgende die eruit vliegt.
irritante gast. opbokken er mee.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat is jouw probleem met Sercan?
wat?quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:35 schreef engine het volgende:
Dit meerdere keren per avond ga ik niet lang volhouden.
volgens mij heb ik deze vergeten te posten, dit sprak boekdelenquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:34 schreef Whuzz het volgende:
Tobias: blabla ik maak vuur, vinnik hearlik
Vera: Echt zo'n mannending ja!
Ik geef het een week.
Knappe kerel inderdaad en zal wel een keer van bil gaan... Denk dat hij heel erg Zwitserland gaat spelen. Ik zie hem niet uit zijn plaat gaan. Maar wat niet is kan nog komen natuurlijk.quote:
SL? Op de een is er wel een SL en de andere nietquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:35 schreef engine het volgende:
Hij is creapy... eng... niet echt.... Niet de ergste van het stel hoor.... Kitty od Dimmy mochten van mij eerder...... Maar tussen deze twee..... echt een no brainer.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat is jouw probleem met Sercan?
nee ze hadden het in de andere kamer weer over de technische storingquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:36 schreef Lpracing het volgende:
Peter vertelt over zijn trouwen in de kerk en we krijgen een SL. Is dat taboo voor de BB-regie ofwat.
Te makkelijk...quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:36 schreef odie22 het volgende:
[..]
volgens mij heb ik deze vergeten te posten, dit sprak boekdelen
[ afbeelding ]
Vandaar dat ik denk aan geheime opdracht om te verzwijgen dat zij genomineerd hebben. En levert tv op uiteraard.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je gewoon open kaart speelt door te zeggen dat je je hebt moeten baseren op een middag en avond meekijken kunnen ze je weinig verwijten, maar het bewust verzwijgen kan alleen maar een shitstorm opleveren als er niks tegenover staat.
Boeing in m'n woonkamer.quote:
Leuk stel welquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:36 schreef odie22 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
je weet nog hooe ik gelitten hebquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:35 schreef engine het volgende:
hmmmquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:37 schreef pid1961 het volgende:
[..]
Hij is creapy... eng... niet echt.... Niet de ergste van het stel hoor.... Kitty od Dimmy mochten van mij eerder...... Maar tussen deze twee..... echt een no brainer.
Juist .quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:38 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Irritant moet juist blijven, opbokken met die slome 'lieve' sukkels
dit sprak helemal niks,quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:36 schreef odie22 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit is echt wel een ontbloesemende liefdequote:Op woensdag 5 januari 2022 22:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
dit sprak helemal niks,
spinn niet en story wat niet is
dat was helemal niks nogquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
dit is echt wel een ontbloesemende liefde
face it Mario die gaan wel wat uitspoken
Ieder zijn mening. Hij zit in mijn top 5 qua opbokken. En gelukkig is hij genomineerd.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
hmmm
aanwezig ja
kristoff leuker ja
maar verder nog geen probleem met hem
ik heb er eigenlijk maar 2 die van mij nu weg mogenquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:40 schreef pid1961 het volgende:
[..]
Ieder zijn mening. Hij zit in mijn top 5 qua opbokken. En gelukkig is hij genomineerd.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:40 schreef MMXMMX het volgende:
Weet iemand het adres waar je die getallen moet invoeren voor die filmpjes ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utopia Freak @ Dailymotion ;)
DM gestuurdquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:40 schreef MMXMMX het volgende:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
dit sprak helemal niks,
spinn niet en story wat niet is
and they call it puppy lovequote:Op woensdag 5 januari 2022 22:42 schreef odie22 het volgende:
[..]![]()
![]()
man dat kon een blinde nog wel zien dat die 2 in luv zijn
Met Peter heb ik geen probleem. Ok en relaxed.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb er eigenlijk maar 2 die van mij nu weg mogen
Kitty en Peter
Dat geluid als er een SL komtquote:
Sneakyquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:42 schreef pid1961 het volgende:
[..]
Met Peter heb ik geen probleem. Ok en relaxed.
Het is vreselijk jaquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:42 schreef engine het volgende:
[..]
Dat geluid als er een SL komtTV vliegt bijna van de muur.
jij zei , odie is vlieft , maar ik had het topic vernoemd naar hun 2 , maar had dat gifje niet gepostquote:
Ik weet even niet wat je bedoeld.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
je weet nog hooe ik gelitten heb
laatste jaar?? erg was het
maar ik had altijd gelijk en zij
was tot finale
quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:40 schreef MMXMMX het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:44 schreef odie22 het volgende:
[..]
jij zei , odie is vlieft , maar ik had het topic vernoemd naar hun 2 , maar had dat gifje niet gepost
Mooie verhalen wel jaquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:43 schreef Burner82 het volgende:
Peter weet hoe hij een feestje moet geven
Mario heeft het heel zwaar gehad omdat iedereen altijd zei dat Liese er uit zou gaanquote:
Zit heerlijk zijn verhaal in geuren en kleuren te vertellen en steeds hoor je die irritante snep erdoor.SHUT YOUR MOUTH KITTYNATORquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:43 schreef Burner82 het volgende:
zeker en met 1 m afstand zoenenquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:42 schreef odie22 het volgende:
[..]![]()
![]()
man dat kon een blinde nog wel zien dat die 2 in luv zijn
Nee, niet dat ik weet.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mooie verhalen wel ja
Is Salar trouwens ook van de mannenliefde, of komt ie gewoon extreem ijdel over?
Dat deed hij vanmiddag nietquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:44 schreef pid1961 het volgende:
[..]
Dat ervaar ik niet. Hij is wat ouder en houd zich mogelijk wat geforceerd op de vlakte.
Daarom heb ik ook wel wat met gaymannenquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:43 schreef Burner82 het volgende:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:42 schreef engine het volgende:
[..]
Alsof er een intercity op volle snelheid door de kamer gedeng-gedengtquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ah zoquote:
Ik ben er bang voorquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:47 schreef greysbones het volgende:
ik hoop echt niet dat we 3 dagen dit krijgen
gezeur over nominaties
Ik hoop op de boemerang voor Salarquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:49 schreef freaky40 het volgende:
Toch raar dat Salar en Nawel het niet mogen zeggen dat hun moesten nomineren deze week. Misschien komt het nog.
Ik vind het sowieso raar dat alleen zij mochten nominerenquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:49 schreef freaky40 het volgende:
Toch raar dat Salar en Nawel het niet mogen zeggen dat hun moesten nomineren deze week. Misschien komt het nog.
was volgens mij ook een opdracht ze mochten er niks over zeggenquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:49 schreef freaky40 het volgende:
tis jammer dat ze niet weten wie hen genomineerd heeftquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:49 schreef engine het volgende:
Ik vind de gesprekken bij dat groepje met Sercan en Kristoff weinig boeiend tot nu toe.
Shit jaquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:47 schreef greysbones het volgende:
ik hoop echt niet dat we 3 dagen dit krijgen
gezeur over nominaties
Wel vaag, want bekendmaken levert juist weer leuke TV op.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
was volgens mij ook een opdracht ze mochten er niks over zeggen
zal wel een twist aan zittenquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wel vaag, want bekendmaken levert juist weer leuke TV op.
Tijdens de liveshowquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wel vaag, want bekendmaken levert juist weer leuke TV op.
Maar ik bedoel ook eerder. Het is allemaal erg oppervlakkig (wat ik gehoord heb).quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis jammer dat ze niet weten wie hen genomineerd heeft
vanmiddag waren ze erg leukquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:52 schreef engine het volgende:
[..]
Maar ik bedoel ook eerder. Het is allemaal erg oppervlakkig (wat ik gehoord heb).
Dan is het effect weer weg want dan is er al iemand weg of is er geen ruimte meer om hier TV mee te maken. Het momentum is juist vanavond.quote:
Dat zie ik volgende week wel een keer in de tv uitzending danquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
vanmiddag waren ze erg leuk
lol maken
kletsen
challengespel met elkaar
O_Oquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat zal niet zo blijven, anders is het een nutteloze actie.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis jammer dat ze niet weten wie hen genomineerd heeft
quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Treffend moment, perfect in beeld gebracht ....![]()
Peter vraagt zich waarom zij genomineerd zijn - 5 januari 2022.Ik was na een jaar niet meer op DM geweest te zijn , direct maar ff de link toegevoegd nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Treffend moment, perfect in beeld gebracht ....![]()
Peter vraagt zich waarom zij genomineerd zijn - 5 januari 2022.Die heeft minutenlang met z'n vinger boven de knop voor Salar's camera gehangen om dit perfecte moment te kiezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hmmm hij weet het nu redelijk te vertellenquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niet goed opgelet dan...jammer joh.
ze is wel erg open met der 70.000 gulden schuld door der ex, en ze heeft 4 zonen drie van haar eerste man en 1 van de 2de.quote:
Ze praat wel graag en veel over ik ik ik mij ikquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze vergist zich zij is de narcist
quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:49 schreef freaky40 het volgende:
Klitty?quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:56 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Steek nog een veer in je eigen reet
Ik ben halverwege zijn verhaal naar de andere stream gegaan maar herkende niet echt wat hij vertelde.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij kan heel goed opgelet hebben bij de uitzendingen. De tussenliggende uren hebben we niet gezien, er waren geen streams.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hoe zij tegen sercan deed in de uitzendingquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze praat wel graag en veel over ik ik ik mij ik
just mequote:Op woensdag 5 januari 2022 22:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze praat wel graag en veel over ik ik ik mij ik
We hebben allemaal wel dingen meegemaakt die niet leuk zijn toch?quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:57 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze is wel erg open met der 70.000 gulden schuld door der ex, en ze heeft 4 zonen drie van haar eerste man en 1 van de 2de.
ze kreeg soms maar 5 gulden om boodschappen te doen van hem
Welke tussenliggende uren?quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:58 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij kan heel goed opgelet hebben bij de uitzendingen. De tussenliggende uren hebben we niet gezien, er waren geen streams.
Ik kan niet stemmen , vorig jaar ook al niet , morgen maar eens naar kijkenquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:57 schreef Benny het volgende:
Kristof vind ik een leukere bewoner. Maar van Sercan verwacht ik nog wel wat vuurwerk (icm Kitty). Lastige keuze.
Heb je een tijdstip bij benadering, ga ik even zoeken ....quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:56 schreef Poesjuh het volgende:
Nouchine high fifede Nawal eerder in de slaapkamer 1 op 1 dat ze niet genomineerd was.
Hierop vroeg Nawel of nouch het aubb....en toen soundlock en streamlock.
Ik denkkkk dat het stemmen al is uitgelekt en Nawel Nouchine vroeg erover te zwijgen.
Grace vroeg BB beter op storingen te letten want dit was niet leuk voor de bewoners....
Is pas vanaf morgenavondquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kan niet stemmen , vorig jaar ook al niet , morgen maar eens naar kijken
Precies dat!! heel bepalend , en daar kan ik slecht tegenquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe zij tegen sercan deed in de uitzending
er is alleen broccoli je kunt wel koken als meer te eten is
nu wordt dat niks
dat soort dingen
uurtje geleden?quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Heb je een tijdstip bij benadering, ga ik even zoeken ....
Ik kan BB ook alleen maar in incognito modus kijken , terwijl ik daarvoor gewoon kon inloggen . Dus ik moet dat toch goed uitzoeken .quote:
ja vlak ernaquote:Op woensdag 5 januari 2022 23:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Thanks, maar was wel na de nominaties toch, die waren rond 2200 uur dacht ik ...
yep das zeker waarquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
We hebben allemaal wel dingen meegemaakt die niet leuk zijn toch?
Er werd geknipt en geplakt om een uitzending van te maken. Mooie voice over. Maar wat de bewoners de rest van de dag deden, of wat ze allemaal bekokstoofden of in de dbk hebben besproken, weet je niet.quote:
nominaties toch en huilen enzoquote:Op woensdag 5 januari 2022 23:05 schreef mikekomen het volgende:
Is er überhaupt al vuurwerk geweest vandaagTot nu toe dodelijk saai
Huh Wat?quote:Op woensdag 5 januari 2022 23:07 schreef engine het volgende:
Kitty met ouders Tiny en Tinusja vind ik toch weer grappig
Kijk die Salar met z’n gespeelde verraders reactiequote:Op woensdag 5 januari 2022 23:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Enige CAP die ik kon maken van de uitslag op het scherm .....![]()
[ afbeelding ]
Zo heten haar ouders.quote:
Zie die Salar faken. Handen in het haar, terwijl hij ze samen met die blauwbek heeft gekozenquote:Op woensdag 5 januari 2022 23:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Enige CAP die ik kon maken van de uitslag op het scherm .....![]()
[ afbeelding ]
Ja, mooi he ?quote:Op woensdag 5 januari 2022 23:10 schreef utopia2.0 het volgende:
Zie die Salar faken. Handen in het haar, terwijl hij ze samen met die blauwbek heeft gekozen
Ja wat een kut wijf ineensquote:
Die twee zijn allang blij dat ze het niet hoeven te zeggen of dat het niet door BB gezegd wordt.quote:Op woensdag 5 januari 2022 23:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zie die Salar faken. Handen in het haar, terwijl hij ze samen met die blauwbek heeft gekozen
wat is dit nou weer hahaquote:Op woensdag 5 januari 2022 23:09 schreef odie22 het volgende:
[..]
hoi hoi
mocht je hem hebben gemist
[ afbeelding ]
Ja het is wel jammer.quote:Op woensdag 5 januari 2022 23:14 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja en ik was nog wel zo pro. dat is in 1 klap weg zo
De eerst volgende bewoner zal het wel bekend makenquote:Op woensdag 5 januari 2022 23:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Oh ja. Dat was vorig jaar ook zo mooi met Matt en Mikequote:Op woensdag 5 januari 2022 23:18 schreef Charlotte-007 het volgende:
Nawel en Saral kunnen beter meteen zeggen dat ze hebben moeten nomineren want de rest komt het toch wel te weten door nieuwe bewoners sufferds.....
Wie??quote:Op woensdag 5 januari 2022 23:14 schreef Yolk het volgende:
Vera heeft mandmeneer ooit in het echt gezien. Jaloers!
Had begrepen dat ze het niet mogen zeggen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 23:18 schreef Charlotte-007 het volgende:
Nawel en Saral kunnen beter meteen zeggen dat ze hebben moeten nomineren want de rest komt het toch wel te weten door nieuwe bewoners sufferds.....
Neequote:
En dat kan ik mij ook wel voorstellen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 23:24 schreef Ireth het volgende:
A gut, Sercan denkt dat de kijker hem niet leuk vind omdat ze hem genomineerd hebben
Tot nu toe de enige leukequote:Op woensdag 5 januari 2022 23:24 schreef Ireth het volgende:
A gut, Sercan denkt dat de kijker hem niet leuk vind omdat ze hem genomineerd hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |