Die twee zijn allang blij dat ze het niet hoeven te zeggen of dat het niet door BB gezegd wordt.quote:Op woensdag 5 januari 2022 23:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zie die Salar faken. Handen in het haar, terwijl hij ze samen met die blauwbek heeft gekozen
wat is dit nou weer hahaquote:Op woensdag 5 januari 2022 23:09 schreef odie22 het volgende:
[..]
hoi hoi
mocht je hem hebben gemist
[ afbeelding ]
Ja het is wel jammer.quote:Op woensdag 5 januari 2022 23:14 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja en ik was nog wel zo pro. dat is in 1 klap weg zo
De eerst volgende bewoner zal het wel bekend makenquote:Op woensdag 5 januari 2022 23:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zie die Salar faken. Handen in het haar, terwijl hij ze samen met die blauwbek heeft gekozen
Oh ja. Dat was vorig jaar ook zo mooi met Matt en Mikequote:Op woensdag 5 januari 2022 23:18 schreef Charlotte-007 het volgende:
Nawel en Saral kunnen beter meteen zeggen dat ze hebben moeten nomineren want de rest komt het toch wel te weten door nieuwe bewoners sufferds.....
Wie??quote:Op woensdag 5 januari 2022 23:14 schreef Yolk het volgende:
Vera heeft mandmeneer ooit in het echt gezien. Jaloers!
Had begrepen dat ze het niet mogen zeggen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 23:18 schreef Charlotte-007 het volgende:
Nawel en Saral kunnen beter meteen zeggen dat ze hebben moeten nomineren want de rest komt het toch wel te weten door nieuwe bewoners sufferds.....
Neequote:
En dat kan ik mij ook wel voorstellen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 23:24 schreef Ireth het volgende:
A gut, Sercan denkt dat de kijker hem niet leuk vind omdat ze hem genomineerd hebben
Tot nu toe de enige leukequote:Op woensdag 5 januari 2022 23:24 schreef Ireth het volgende:
A gut, Sercan denkt dat de kijker hem niet leuk vind omdat ze hem genomineerd hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |