abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 januari 2022 @ 21:10:24 #151
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_203053999
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 21:09 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Neuh, gewoon Google Graphs, aangedreven door PHP en MySQL.
Ah netjes ^O^
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_203054010
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2022 21:08 schreef capricia het volgende:

[..]
Idd.
12+, en inmiddels schoolkinderen, vaccineren, slaat met Omikron nergens meer op.
Ab begon al over 5-11, no way.
pi_203054041
https://www.telegraaf.nl/(...)dragen-op-bordesfoto

De kappers eisen dat de ministers met coronacoupe op het bordes gaan :D
zie email 27 oktober
pi_203054042
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 21:10 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]
5-11 ?
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_203054051
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 20:56 schreef trein2000 het volgende:

[..]
En dan is er brand en dan komt de brandweer niet of hoe moet ik me dit voorstellen? Dan is het hier binnen 48 uur Kazachstan aan de noordzee.

Onderschat niet hoe groot de cruciale sectoren nog zijn...
Ja, dus zo’n idee kunnen we wat mij betreft wel afschrijven als barpraat. En het is hier ook geen China waar ze je deur komen dichtlassen.
pi_203054053
quote:

[..]
Hugo vroeg vandaag al een spoedadvies aan :')
quote:
De Jonge vraagt spoedadvies Gezondheidsraad over boosterprik 12- tot 17-jarigen
Demissionair minister De Jonge van Volksgezondheid heeft aan de Gezondheidsraad gevraagd om een spoedadvies uit te brengen over een boosterprik voor 12- tot en met 17-jarigen. Dat bevestigen het ministerie van VWS en de Gezondheidsraad.

Voor er een beslissing genomen kan worden over het boosteren van die groep, moet de Gezondheidsraad advies geven. Dat duurt meestal een paar weken.

Vragen die onder meer aan de Gezondheidsraad gesteld worden zijn of het zinvol is om een boosterprik te geven aan deze groep, en of iedereen in aanmerking moet komen, of bijvoorbeeld alleen 12- tot en met 17-jarigen met een kwetsbare gezondheid. Onderdeel van die overweging is of het boosteren helpt bij het terugdringen van de omikrongolf.

Een woordvoerder van de Gezondheidsraad benadrukt dat het Europees Medicijnagentschap (EMA) nog geen van de coronavaccins heeft goedgekeurd als boosterprik voor 12- tot en met 17-jarigen. Als de Gezondheidsraad positief adviseert en het ministerie het advies overneemt, kan het dus zijn dat er nog gewacht moet worden op een besluit van de EMA of dat Nederland in afwachting daarvan het gebruik voorlopig goedkeurt.
pi_203054067
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 21:12 schreef trein2000 het volgende:

En terecht.
pi_203054079
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2022 21:08 schreef capricia het volgende:

[..]
Idd.
12+, en inmiddels schoolkinderen, vaccineren, slaat met Omikron nergens meer op.
Die wordt puur en alleen gevaccineerd om verspreiding te beperken en daarmee ongevaccineerde ouderen te beschermen. Ik vind dat een heel slecht argument voor vaccinatie en zeker voor verplichte vaccinatie. Die ongevaccineerde ouderen moet een prik krijgen, desnoods verplicht. Daar zit het probleem.
pi_203054081
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 21:13 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Hugo vroeg vandaag al een spoedadvies aan :')
[..]

Ik zou graag een reflectie zien of en wanner hij dit ook eerder had kunnen doen. Volgende week opleveren. :')
zie email 27 oktober
pi_203054083
Daarbij komt: ik zie het liefst een verplichting voor 50+, want dat is gericht prikken, maar zelfs een algemene plicht zou ik accepteren als ze dan ook gewoon man genoeg zouden zijn om de samenleving daarna gewoon volledig te openen voor iedereen. Is er dan alsnog zorg druk? Pech gehad, dan is het gewoon eigen risico voor de risico groepen. Leuk straks; en een vaccinatie plicht als twintiger zijnde; maar nog steeds niks mogen. Waar houdt het op?
pi_203054084
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 21:12 schreef Predator40 het volgende:

[..]
5-11 ?
Kinderen van 5-11 vaccineren om de school "veilig" open te houden.

https://www.metronieuws.n(...)-vaccineren-scholen/
pi_203054086
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 21:12 schreef trein2000 het volgende:

En ze hebben gelijk.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  woensdag 5 januari 2022 @ 21:15:31 #163
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_203054089
Bizar dat overheden plannen maken om iemand met aanstekelijke dwang te gaan prikken. Zou men andersom suggereren dat mensen met iets anders gaat (neer)steken; wordt je opgepakt wegens opruiing en oproepen tot geweld.
Vreemd is ook dat er voortdurend wordt ge(zins)speeld op tweedeling en dat mensen dat murw gemaakt, nog accepteren ook.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  Moderator woensdag 5 januari 2022 @ 21:15:57 #164
236264 crew  capricia
pi_203054093
quote:

[..]
Ik had me hier iets bij kunnen voorstellen met Alpha of de Wuhan-variant. Want daarbij werkte het vaccin ook tegen verspreiding.

Maar met Omikron is het onzin. In mijn ogen. Om gezonde kinderen te vaccineren.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_203054102
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 21:15 schreef _serial_ het volgende:

[..]
En ze hebben gelijk.
Natuurlijk hebben ze gelijk. Als daar iemand wel naar de kapper gaat dan hebben we overigens de nieuwe Philomena Bijlhout te pakken.
zie email 27 oktober
pi_203054105
L van 1,80, dat is prachtig.
pi_203054124
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 21:14 schreef AlwaysHappy het volgende:
Daarbij komt: ik zie het liefst een verplichting voor 50+, want dat is gericht prikken, maar zelfs een algemene plicht zou ik accepteren als ze dan ook gewoon man genoeg zouden zijn om de samenleving daarna gewoon volledig te openen voor iedereen. Is er dan alsnog zorg druk? Pech gehad, dan is het gewoon eigen risico voor de risico groepen. Leuk straks; en een vaccinatie plicht als twintiger zijnde; maar nog steeds niks mogen. Waar houdt het op?
Voordeel van alleen een verplichting voor 50-plussers is ook dat de rellen wat minder zullen zijn...
  woensdag 5 januari 2022 @ 21:17:25 #168
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203054131
Tegen de tijd dat wij hier een keer een vaccinatieplicht hebben is het hartje zomer. Misschien hebben we er dan nog iets aan de lockdown van 22/23 met een weekje uit te stellen.
pi_203054156
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 21:14 schreef AlwaysHappy het volgende:
Bijkomend probleem dat ik met zo'n vaccinatieplicht zie is dat vervolgens een boosterplicht (tot god weet hoelang) dan ook niet zo ver weg meer is.
pi_203054165
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 21:17 schreef Jojoke het volgende:

[..]
Voordeel van alleen een verplichting voor 50-plussers is ook dat de rellen wat minder zullen zijn...
We hebben nou eenmaal een vrij oude bevolking. 50+ is bij verkiezingen vrij handig om mee te pakken; dus die moet je tevreden houden. Regering zal wel bang zijn dat het ze stemmen zal kosten als ze 50+'ers verplicht willen laten vaccineren.
pi_203054178
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2022 21:15 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik had me hier iets bij kunnen voorstellen met Alpha of de Wuhan-variant. Want daarbij werkte het vaccin ook tegen verspreiding.

Maar met Omikron is het onzin. In mijn ogen. Om gezonde kinderen te vaccineren.
Lijkt mij ook zinloos, pas als 50+ verplicht gevaccineerd is en er dan nog problemen zijn wil ik er over nadenken. Maar dan moet er wel een goede onderbouwing zijn. Niet iets van "ja het vermindert de transmissie in de eerste 4 weken na de prik". Dat is veel te vaag.
pi_203054182
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 21:18 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
We hebben nou eenmaal een vrij oude bevolking. 50+ is bij verkiezingen vrij handig om mee te pakken; dus die moet je tevreden houden. Regering zal wel bang zijn dat het ze stemmen zal kosten als ze 50+'ers verplicht willen laten vaccineren.
hebben we misschien eindelijk eens wat minder VVD stemmers.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_203054186
quote:

[..]
Ik denk niet dat de VVD of D66 kiezer daar nou zo mee zit. Voor het CDA zal het ook wel goed gaan, daar stemt toch al niemand meer op. Alleen de CU heeft een probleem.
zie email 27 oktober
pi_203054204
quote:

[..]
Dat denk ik ook, daarom ben ik blij met Omikron, lockdowns lijken nu ook zinloos dus moeten ze wel verder kijken dan "sluiten".
pi_203054218
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 21:18 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Bijkomend probleem dat ik met zo'n vaccinatieplicht zie is dat vervolgens een boosterplicht (tot god weet hoelang) dan ook niet zo ver weg meer is.
Probleem met die booster is ook gewoon dat dat wereldwijd afgesproken moet worden; of in ieder geval binnen de EU. Leuk als Nederland het prima vindt als jongeren geen booster meer halen, maar als je het als reiziger nog steeds nodig hebt om in het buitenland te komen; tja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')