quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
immer grappig die SouryTis wat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
en een vader die alzheimer heeftquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gosh wat zal ze eerder hebben geweten, BB of de aankomende geboorte van haar kleinkind....![]()
![]()
Op woensdag 5 januari 2022 19:18 schreef puzziepie het volgende:
was je maar wat dan hadden we nog watquote:
Dat zou wel grappig zijnquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:20 schreef Rhosyn het volgende:
En dan zijn alle bedden verschoond roept BB dat alle mannen naar groen gaan en alle vrouwen naar geel
Alle accessoires eraf ook?quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:20 schreef thomas19844 het volgende:
Grace is een prachtige vrouw om te zien maar pfff... wanneer ze begint te praten....
Superheld die niet zijn bed op kan maken welquote:
Duct tape op de smoel doen..quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:20 schreef thomas19844 het volgende:
Grace is een prachtige vrouw om te zien maar pfff... wanneer ze begint te praten....
Waar beweerd ze dat ze er ervaring mee heeft. Dat jij meer ervaring met drank hebt, kan Grey ook niet weten natuurlijk.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar heb ik geen ervaring mee, lullig dat jij het wel heb
Ja iddquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
was je maar wat dan hadden we nog wat
Gewoon iedereen altijd alles inpakken..quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze hebben toch niet veel in te pakken nu
En wat wil jij nou tief lekker op KAMPERquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waar beweerd ze dat ze er ervaring mee heeft. Dat jij meer ervaring met drank hebt, kan Grey ook niet weten natuurlijk.
Maar na twee dagen die meuk al schoonmaken is natuurlijk zwaar overdreven.
kusje?quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
En wat wil jij nou tief lekker op KAMPER
Haha, die mag ze van me behouden... Maar ik kan slecht tegen mensen die bewust grammaticale fouten maken in hun zinnen. Ik bedoel: dit is bewust (hoop ik).quote:
Druk lekker op de TR knop sneu neusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |