doe ik ookquote:Op woensdag 5 januari 2022 23:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon naar K-pop gaan kijken.
rutger bregmanquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:38 schreef Regilio_ het volgende:
Ga je zappen, zie je Rutger Bregman () met zijn deugneus bij Op1 zitten, en bij Beau Marieke Elsinga die de bestorming van het Capitool gaat bespreken
![]()
Wat een aantijgingen. Voor mij zul je altijd zwart blijven Lans!quote:
Als je de politie te lijf gaat net van alles en nog wat en je gaat vervolgens overal en nergens janken dat een hond je iets te hard beet...quote:Op woensdag 5 januari 2022 23:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het toejuichen van toenemend geweld in Nederland is gewoon debiel
of die nou een politiepakje aan heeft of een stone island jasje
Nog nooit zo kwaad geweest.quote:Op woensdag 5 januari 2022 23:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat een aantijgingen. Voor mij zul je altijd zwart blijven Lans!
Nee dank je. Gajes is het. Enige die er vrijwel gratis geld door ontvangt is die patjepeeër zelf. Gelukkig heeft Maarten van Rossem dit soort geleuter van hem ook al afgedaan als lulkoek.quote:Op woensdag 5 januari 2022 23:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
rutger bregman
als je echt wil lachen moet je dat boekje van hem lezen 'Gratis geld voor iedereen'
Weet niet over welk geval dit gaatquote:Op woensdag 5 januari 2022 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je de politie te lijf gaat net van alles en nog wat en je gaat vervolgens overal en nergens janken dat een hond je iets te hard beet...
Toejuichen gaat ver maar medelijden zit er niet in. Ik hanteer gewoon liever de struisvogeltactiek.
Werkelijk elke demonstratie die uit de hand loopt.quote:Op woensdag 5 januari 2022 23:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Weet niet over welk geval dit gaat
Maar ik ga wat nuttigs doen, een paar potjes Hearthstone Battlegroundsgod
@Lenny_Leonard @Wereldgozerquote:Tennisser Novak Djokovic is de toegang geweigerd tot Australië, zijn visum is als ongeldig bestempeld. Dat was de uitkomst van een verhoor van acht uur midden in de nacht op het vliegveld van Melbourne.
Naar verluidt mist hij een officieel document, waarin vermeld staat waarom aan hem een medische vrijstelling is verleend.
Lekker man, klemmetje. Er voor de zekerheid klein valletje bij geplaatst, hihi.quote:Op woensdag 5 januari 2022 23:48 schreef Wereldgozer het volgende:
Gelijk maar een berenklem gezet in het AO topic @:de_boswachter
Oké Starhopper.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Die gozer was zondag ook de hele tijd in beeld bij die wappiestreams
Wat een topvermaak is dat. En volgens @:atypisch en @:scrummie is het raar als je hoopt dat de politie daar op inramt
Inderdaad. We moeten al die provocerende tokkies op straat maar accepteren.quote:Op woensdag 5 januari 2022 23:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het toejuichen van toenemend geweld in Nederland is gewoon debiel
of die nou een politiepakje aan heeft of een stone island jasje
Met harde hand he, en als het even kan gericht schietenquote:Op donderdag 6 januari 2022 08:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Inderdaad. We moeten al die provocerende tokkies op straat maar accepteren.
Hadden die wouten maar een ander vak moeten kiezen, ja toch?
De enige goede wappie is een dode wappie. En zeker die mongolen die zich 'veteraan' noemen en in een bij elkaar geraapt zooitje aan leger pakjes lopen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 08:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Met harde hand he, en als het even kan gericht schieten.
Bommen erop. Als de demonstratie in Amsterdam is althans.quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De enige goede wappie is een dode wappie. En zeker die mongolen die zich 'veteraan' noemen en in een bij elkaar geraapt zooitje aan leger pakjes lopen.
Die kunnen we missen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |