SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BB / [Bewoner] Nawel
BB / [Bewoner] Salar
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze dame gaat plat, ongeluk gehad en ligt in de kreukels.
Het ga jullie goed en veel plezier.(serieus woordje tussendoor is niet verkeerd, dacht ik zo).
[/quote]
hai! en sterkte
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:12 schreef Aggie46 het volgende:
Zo bij gelezen.
Helaas hetzelfde als vorig jaar, alleen slaat de verveling vroeg toe.
Veel bekende namen die hier op FOK meedoen, leuk.
Het ga jullie goed met een goed en vooral gezond 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze dame gaat plat, ongeluk gehad en ligt in de kreukels.
Het ga jullie goed en veel plezier.(serieus woordje tussendoor is niet verkeerd, dacht ik zo).Hey Aggie
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
In elk geval IETS om naar te kijkenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:22 schreef freaky40 het volgende:
TT; daar win je de oorlog niet mee met of iemand 'lekker' is en van lachen houdt...
Nee, maar toch zie ik haar liever dan Rambo.... Winnen we trouwens ook de oorlog niet mee.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:22 schreef freaky40 het volgende:
TT; daar win je de oorlog niet mee met iemand die 'lekker' is en van lachen houdt...
Ja, maar als ik toch naar weerwolven moet kijken, dan maar met een lekkertje er tussenquote:
Vannacht om 3 uur gaat het alarm in het huis, allemaal 'n lepel vasthouden met 'n rauw ei eropquote:
Kunnen ook zo een ei op een houder op een helm op hun hoofd hebben. Nooit gezien denk ik ;-)quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vannacht om 3 uur gaat het alarm in het huis, allemaal 'n lepel vasthouden met 'n rauw ei erop
en die moeten ze zo houden tot de zoemer weer gaat...... morgen nacht 3 uur
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Ging Rambo nu naar buiten om op het knopje te drukken?
Ah daar zit die knop jaquote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:27 schreef Tourniquet het volgende:
Dimitri loopt even naar buiten, alleen om op de rode knop te drukken. Geheime opdracht?
Net als de sauna, mag nog niet vermoed ik.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:27 schreef freaky40 het volgende:
De Hottub is nog steeds niet beroerd volgens mij.
Of puzzelen!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:28 schreef Lonneke1983 het volgende:
Nu nog wachten op de speelkaarten en dan word het hele dagen hartenjagen.
niks van gehoord of gezienquote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:29 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Net als de sauna, mag nog niet vermoed ik.
Is trouwens al duidelijk waar het sleuteltje voor dient wat ze op de eerste dag van de lopende band hebben gepakt?
Niets van meegekregen nog.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:29 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Is trouwens al duidelijk waar het sleuteltje voor dient wat ze op de eerste dag van de lopende band hebben gepakt?
Ruudjequote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dat vliegtuig lag bijna in de tuin
Dat was een landende 737 uit Bari.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:26 schreef TheRacingElf het volgende:
Die streamlocks zijn nog tot daaraan toe maar waarom moeten ze telkens gepaard gaan met een opstijgende 747?!
Goeie vraag tourniquet.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:29 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Op de Buitenveldertbaan...quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:30 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat was een landende 737 uit Bari.
https://www.flightradar24.com/TRA28C/2a64d1bd
quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:30 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat was een landende 737 uit Bari.
https://www.flightradar24.com/TRA28C/2a64d1bd
Mijn oren ookquote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dat vliegtuig lag bijna in de tuin
bohhquote:
sollyquote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]![]()
Hoi, mijn trommelvliezen lagen er bijna uit. mijn oortjes had ik er maar vlug uitgetrokken
snacks? wat heb je gezien?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:31 schreef chufi het volgende:
Ze hebben ff bij mogen snacken .... Het blijft toch de FEBO daar
kittyquote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:34 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Els zit er hetzelfde bij als Patrick met de spelletjes
che Bas, die kwam volgens mij uit Haarlemquote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:26 schreef freaky40 het volgende:
Dimitri heeft wat weg van de Belgische Bas uit Utopia.
Klopt.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:36 schreef Angelique61 het volgende:
Belgis
[..]
che Bas, die kwam volgens mij uit Haarlem
Ik dacht eerst dat het een adhd dingetje was.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:32 schreef 5thencounter het volgende:
Klopklop... wie is daar?
[ afbeelding ]
hij heeft er vanmiddag ook al tig keer op gedruktquote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het een adhd dingetje was.
Maar dit ziet er uit als een geheime opdracht.
Hij moet een x aantal keer op die rode knop drukken zonder dat iemand door heeft dat het een opdracht is?
slips reclame?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
Sjips, wel irritant die reclame op mijn belgisch striempje
Klopt, Bas heeft nu een leuk restaurant in Haarlem, ben er een paar keer geweest, aanrader ...quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:36 schreef Angelique61 het volgende:
che Bas, die kwam volgens mij uit Haarlem
Behoorlijk ja, ben al snel overgestapt naar VL.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
Sjips, wel irritant die reclame op mijn belgisch striempje
Weinig boeiende opdracht, dat is geen kunst.. hij kan net zo goed x keer met zijn harses tegen een doucheputje rammen... heeft niemand last vanquote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het een adhd dingetje was.
Maar dit ziet er uit als een geheime opdracht.
Hij moet een x aantal keer op die rode knop drukken zonder dat iemand door heeft dat het een opdracht is?
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:43 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
wat hangt daar tussen zijn benen
maaaaaanquote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:43 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Tamponi?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:43 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
nee tochquote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het zag er niet uit als de achterkant![]()
j is niet meer met Do, heeft een nieuwe liefde zag ikquote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Klopt, Bas heeft nu een leuk restaurant in Haarlem, ben er een paar keer geweest, aanrader ...
Wie ze gaan nomineren? Zijn dit die twee uit dat kamertje?quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:56 schreef engine het volgende:
FEBO![]()
Heel netjes meegegaan met het gesprek.
Ik kan me voorstellen dat ze haar niet als een bedreiging zien? (bloedirritant, dat wel).quote:
Sercanquote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:59 schreef danusz1986 het volgende:
Zei die nieuwe nou dat hij met alle jongens wel goed kan behalve een maar wie is dat? Heb het begin even gemist van het gesprek.
Ja, zei hei. Met iedereen goed. Behalve met Danusz.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:59 schreef danusz1986 het volgende:
Zei die nieuwe nou dat hij met alle jongens wel goed kan behalve een maar wie is dat? Heb het begin even gemist van het gesprek.
Sercanquote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:59 schreef danusz1986 het volgende:
behalve sercanquote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:59 schreef danusz1986 het volgende:
wie?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:00 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, zei hei. Met iedereen goed. Behalve met Danusz.
heb je een cap?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:03 schreef RobjeGeus het volgende:
Het is wellicht al vaker gevraagd maar wie weet wat die clown op de fiets betekend in de introductie filmpjes van de kandidaten?
Dat overleef ik nog wel haha.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:00 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, zei hei. Met iedereen goed. Behalve met Danusz.
Ook gezien. Walgelijk.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:53 schreef greysbones het volgende:
ieuuwwwww
kristoff neemt een hap van zijn lepel en steekt hem daarna in de pot yoghurt om meer op te scheppen
En bij de insta posts van Big Brother…quote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:03 schreef RobjeGeus het volgende:
Het is wellicht al vaker gevraagd maar wie weet wat die clown op de fiets betekend in de introductie filmpjes van de kandidaten?
They ALL float down here. When you're down here with us, you'll float too!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:03 schreef RobjeGeus het volgende:
Nee sorry, het is in de uitzendingen te zien...in de introductie filmpjes komt er een gekleurde clown voorbij op de fietsquote:
Goeie vraag, niemand die het antwoord weet helaas ....quote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:03 schreef RobjeGeus het volgende:
Jaa we gaan het zienquote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Goeie vraag, niemand die het antwoord weet helaas ....![]()
Omdat iederen hem blijkbaar ziet in zijn intro filmpje, zal het best ergens terugkomen ...
Vind er geen zak aan, Nep-els, geen echte mannen. En dat warme water kunnen ze in hun reet steken.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:11 schreef mijntjexx het volgende:
Dimitri mag ik ook wel, echt zo veel leukere deelnemers dan vorig jaar
Lijkt de Cos welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Alleen kraanwaterquote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:26 schreef Pokkehandtas het volgende:
Dit is niet Koning Alcohol, toch? Dat hebben ze niet, toch?
Vanuit het Midden-Oostenquote:
Ja bizar...iedereen een bakje ofzo.quote:
Gewoon vitaminesquote:
Maar dat gaat wel veel roddel en drama opleverenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:32 schreef Donna1000 het volgende:
Ben helemaal klaar met Kitty, wat valt zij me tegen. Dacht echt dat het een gezellige tante was, maar het is een en al geklaag en gezeur.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:32 schreef Donna1000 het volgende:
Ben helemaal klaar met Kitty, wat valt zij me tegen. Dacht echt dat het een gezellige tante was, maar het is een en al geklaag en gezeur.
Eensquote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:34 schreef Pokkehandtas het volgende:
Kitty is geen Els iig, die had echt humor
De clown zat in elk introductiefilmpje, BEHALVE in die van Dimitri!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Goeie vraag, niemand die het antwoord weet helaas ....![]()
Omdat iederen hem blijkbaar ziet in zijn intro filmpje, zal het best ergens terugkomen ...
Omdat ze kookt?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:37 schreef mario390 het volgende:
zo zijn ze dann ook wwer niet
dat ze haar uit de huis willen
om dat zij vor hun kokt
dat zollen ze waardigen
Ja, dat viel me ook al op. Geen clown bij Dimiquote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:36 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
De clown zat in elk introductiefilmpje, BEHALVE in die van Dimitri!
En die drukt ook steeds op de rode knop. Dimitri is de mol!
Goeie observatie ...quote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:36 schreef Tourniquet het volgende:
De clown zat in elk introductiefilmpje, BEHALVE in die van Dimitri!
En die drukt ook steeds op de rode knop. Dimitri is de mol!
Ze verteld in een volle slaapkamer dat ze merkt dat Kitty een probleem met haar heeft. Zoiets.quote:
"Dimitri, is 26 jaar. Hij komt uit Kampenhout (BE). “Ik ben vaak de clown van de groep”."quote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:38 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ja
[..]
Ja, dat viel me ook al op. Geen clown bij Dimi
En dat ze geen zin heeft om nummer zoveel te zijn die met haar moet gaan praten terwijl ze niks heeft misdaan, maar Klit haar wel dat gevoel geeft.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ze verteld in een volle slaapkamer dat ze merkt dat Kitty een probleem met haar heeft. Zoiets.
Thnxquote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ze verteld in een volle slaapkamer dat ze merkt dat Kitty een probleem met haar heeft. Zoiets.
En geen zin om iedere dag alles uit te moeten praten als iemand iedere dag haar dag niet heeft, zoiets ookquote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:38 schreef engine het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:39 schreef Flory het volgende:
[..]
En dat ze geen zin heeft om nummer zoveel te zijn die met haar moet gaan praten terwijl ze niks heeft misdaan, maar Klit haar wel dat gevoel geeft.
Jup dat ookquote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En geen zin om iedere dag alles uit te moeten praten als iemand iedere dag haar dag niet heeft, zoiets ook
zal verder mog weinig gebeuren vermoed ikquote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:44 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik mag van mezelf tot middernacht cossen... is zo niet veel aan:(:(
We kunnen blijven hopenquote:
Groen dacht ikquote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:46 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wie weet welke kleur de linkse slaapkamer heeft. (gezien vanuit de woonkamer)
Groen?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:46 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wie weet welke kleur de linkse slaapkamer heeft. (gezien vanuit de woonkamer)
Ja inderdaad:quote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:04 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
En bij de insta posts van Big Brother…
Raar wel, ze zaten lekker over Dimi te roddelen toen de SL kwam.quote:
Stagiairesquote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:48 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Raar wel, ze zaten lekker over Dimi te roddelen toen de SL kwam.
Aaandachtttttquote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:51 schreef Angelique61 het volgende:
Wat zit els kitty te mopperen zonder geluiddddddddddd
Dan is het snel gegaan, want ze lag lekker te roddelenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:53 schreef Tourniquet het volgende:
Kitty is er helemaal klaar mee. Ze is het kotsbeu.
![]()
Dit.quote:
dat hoor je?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:54 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
"Ik ben het kotsbeu dat het zooitje elkaar loopt op te fokken de hele tijd, ik ben er helemaal klaar mee!"
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:56 schreef Burner82 het volgende:
Verkeerde pilletje gepakt in de medicatiekast denk ik
de clown in de filmpjes is big brother?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:47 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja inderdaad:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:58 schreef greysbones het volgende:
Moet je ma Flodder zien zitten
Pootjes op tafel
Lekker
Lullen over de boys
tegen menstruatie pijn ipv de slaappilquote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:56 schreef Burner82 het volgende:
Verkeerde pilletje gepakt in de medicatiekast denk ik
Gewoon in 4 dagen compleet paraquote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:59 schreef engine het volgende:
Dit is toch gewoon grappig. Niemand doet haar iets aan en ze is helemaal overstuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |