nee tochquote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het zag er niet uit als de achterkant![]()
j is niet meer met Do, heeft een nieuwe liefde zag ikquote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Klopt, Bas heeft nu een leuk restaurant in Haarlem, ben er een paar keer geweest, aanrader ...
Wie ze gaan nomineren? Zijn dit die twee uit dat kamertje?quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:56 schreef engine het volgende:
FEBO![]()
Heel netjes meegegaan met het gesprek.
dombos zou ik me niet druk om makenquote:
Ik kan me voorstellen dat ze haar niet als een bedreiging zien? (bloedirritant, dat wel).quote:
Sercanquote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:59 schreef danusz1986 het volgende:
Zei die nieuwe nou dat hij met alle jongens wel goed kan behalve een maar wie is dat? Heb het begin even gemist van het gesprek.
Ja, zei hei. Met iedereen goed. Behalve met Danusz.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:59 schreef danusz1986 het volgende:
Zei die nieuwe nou dat hij met alle jongens wel goed kan behalve een maar wie is dat? Heb het begin even gemist van het gesprek.
Sercanquote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:59 schreef danusz1986 het volgende:
behalve sercanquote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:59 schreef danusz1986 het volgende:
wie?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:00 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, zei hei. Met iedereen goed. Behalve met Danusz.
heb je een cap?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:03 schreef RobjeGeus het volgende:
Het is wellicht al vaker gevraagd maar wie weet wat die clown op de fiets betekend in de introductie filmpjes van de kandidaten?
Dat overleef ik nog wel haha.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:00 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, zei hei. Met iedereen goed. Behalve met Danusz.
Ook gezien. Walgelijk.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:53 schreef greysbones het volgende:
ieuuwwwww
kristoff neemt een hap van zijn lepel en steekt hem daarna in de pot yoghurt om meer op te scheppen
En bij de insta posts van Big Brother…quote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:03 schreef RobjeGeus het volgende:
Het is wellicht al vaker gevraagd maar wie weet wat die clown op de fiets betekend in de introductie filmpjes van de kandidaten?
They ALL float down here. When you're down here with us, you'll float too!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:03 schreef RobjeGeus het volgende:
Nee sorry, het is in de uitzendingen te zien...in de introductie filmpjes komt er een gekleurde clown voorbij op de fietsquote:
Goeie vraag, niemand die het antwoord weet helaas ....quote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:03 schreef RobjeGeus het volgende:
Jaa we gaan het zienquote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Goeie vraag, niemand die het antwoord weet helaas ....![]()
Omdat iederen hem blijkbaar ziet in zijn intro filmpje, zal het best ergens terugkomen ...
Vind er geen zak aan, Nep-els, geen echte mannen. En dat warme water kunnen ze in hun reet steken.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:11 schreef mijntjexx het volgende:
Dimitri mag ik ook wel, echt zo veel leukere deelnemers dan vorig jaar
Lijkt de Cos welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Alleen kraanwaterquote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:26 schreef Pokkehandtas het volgende:
Dit is niet Koning Alcohol, toch? Dat hebben ze niet, toch?
Vanuit het Midden-Oostenquote:
Ja bizar...iedereen een bakje ofzo.quote:
Gewoon vitaminesquote:
Maar dat gaat wel veel roddel en drama opleverenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:32 schreef Donna1000 het volgende:
Ben helemaal klaar met Kitty, wat valt zij me tegen. Dacht echt dat het een gezellige tante was, maar het is een en al geklaag en gezeur.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:32 schreef Donna1000 het volgende:
Ben helemaal klaar met Kitty, wat valt zij me tegen. Dacht echt dat het een gezellige tante was, maar het is een en al geklaag en gezeur.
Eensquote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:34 schreef Pokkehandtas het volgende:
Kitty is geen Els iig, die had echt humor
De clown zat in elk introductiefilmpje, BEHALVE in die van Dimitri!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Goeie vraag, niemand die het antwoord weet helaas ....![]()
Omdat iederen hem blijkbaar ziet in zijn intro filmpje, zal het best ergens terugkomen ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |