Lijkt de Cos welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Alleen kraanwaterquote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:26 schreef Pokkehandtas het volgende:
Dit is niet Koning Alcohol, toch? Dat hebben ze niet, toch?
Vanuit het Midden-Oostenquote:
Ja bizar...iedereen een bakje ofzo.quote:
Gewoon vitaminesquote:
Maar dat gaat wel veel roddel en drama opleverenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:32 schreef Donna1000 het volgende:
Ben helemaal klaar met Kitty, wat valt zij me tegen. Dacht echt dat het een gezellige tante was, maar het is een en al geklaag en gezeur.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:32 schreef Donna1000 het volgende:
Ben helemaal klaar met Kitty, wat valt zij me tegen. Dacht echt dat het een gezellige tante was, maar het is een en al geklaag en gezeur.
Eensquote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:34 schreef Pokkehandtas het volgende:
Kitty is geen Els iig, die had echt humor
De clown zat in elk introductiefilmpje, BEHALVE in die van Dimitri!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Goeie vraag, niemand die het antwoord weet helaas ....![]()
Omdat iederen hem blijkbaar ziet in zijn intro filmpje, zal het best ergens terugkomen ...
Omdat ze kookt?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:37 schreef mario390 het volgende:
zo zijn ze dann ook wwer niet
dat ze haar uit de huis willen
om dat zij vor hun kokt
dat zollen ze waardigen
Ja, dat viel me ook al op. Geen clown bij Dimiquote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:36 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
De clown zat in elk introductiefilmpje, BEHALVE in die van Dimitri!
En die drukt ook steeds op de rode knop. Dimitri is de mol!
Goeie observatie ...quote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:36 schreef Tourniquet het volgende:
De clown zat in elk introductiefilmpje, BEHALVE in die van Dimitri!
En die drukt ook steeds op de rode knop. Dimitri is de mol!
Ze verteld in een volle slaapkamer dat ze merkt dat Kitty een probleem met haar heeft. Zoiets.quote:
"Dimitri, is 26 jaar. Hij komt uit Kampenhout (BE). “Ik ben vaak de clown van de groep”."quote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:38 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ja
[..]
Ja, dat viel me ook al op. Geen clown bij Dimi
En dat ze geen zin heeft om nummer zoveel te zijn die met haar moet gaan praten terwijl ze niks heeft misdaan, maar Klit haar wel dat gevoel geeft.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ze verteld in een volle slaapkamer dat ze merkt dat Kitty een probleem met haar heeft. Zoiets.
Thnxquote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ze verteld in een volle slaapkamer dat ze merkt dat Kitty een probleem met haar heeft. Zoiets.
En geen zin om iedere dag alles uit te moeten praten als iemand iedere dag haar dag niet heeft, zoiets ookquote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:38 schreef engine het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:39 schreef Flory het volgende:
[..]
En dat ze geen zin heeft om nummer zoveel te zijn die met haar moet gaan praten terwijl ze niks heeft misdaan, maar Klit haar wel dat gevoel geeft.
Jup dat ookquote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En geen zin om iedere dag alles uit te moeten praten als iemand iedere dag haar dag niet heeft, zoiets ook
zal verder mog weinig gebeuren vermoed ikquote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:44 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik mag van mezelf tot middernacht cossen... is zo niet veel aan:(:(
We kunnen blijven hopenquote:
Groen dacht ikquote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:46 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wie weet welke kleur de linkse slaapkamer heeft. (gezien vanuit de woonkamer)
Groen?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:46 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wie weet welke kleur de linkse slaapkamer heeft. (gezien vanuit de woonkamer)
Ja inderdaad:quote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:04 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
En bij de insta posts van Big Brother…
Raar wel, ze zaten lekker over Dimi te roddelen toen de SL kwam.quote:
Stagiairesquote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:48 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Raar wel, ze zaten lekker over Dimi te roddelen toen de SL kwam.
Aaandachtttttquote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:51 schreef Angelique61 het volgende:
Wat zit els kitty te mopperen zonder geluiddddddddddd
Dan is het snel gegaan, want ze lag lekker te roddelenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:53 schreef Tourniquet het volgende:
Kitty is er helemaal klaar mee. Ze is het kotsbeu.
![]()
Dit.quote:
dat hoor je?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:54 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
"Ik ben het kotsbeu dat het zooitje elkaar loopt op te fokken de hele tijd, ik ben er helemaal klaar mee!"
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:56 schreef Burner82 het volgende:
Verkeerde pilletje gepakt in de medicatiekast denk ik
de clown in de filmpjes is big brother?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:47 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja inderdaad:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:58 schreef greysbones het volgende:
Moet je ma Flodder zien zitten
Pootjes op tafel
Lekker
Lullen over de boys
tegen menstruatie pijn ipv de slaappilquote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:56 schreef Burner82 het volgende:
Verkeerde pilletje gepakt in de medicatiekast denk ik
Gewoon in 4 dagen compleet paraquote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:59 schreef engine het volgende:
Dit is toch gewoon grappig. Niemand doet haar iets aan en ze is helemaal overstuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |