SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BB / [Bewoner] Nawel
BB / [Bewoner] Salar
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdIk snap alles, begrijp er niets van.
Beetje slap tot nu toe.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:38 schreef Kinga het volgende:
Wat vinden jullie van de bewoners tot nu toe? Al favorieten? Al groepjes?
Op smiley tikken naast invoerenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:38 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ff vraagje van een newb: hoe doe ik emojis?
Dan ken jij Kitty nietquote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:40 schreef Kinga het volgende:
De belgen hebben wel het hoogste woord tot nu toe he?
ff klikken op die emoij naast invoeren en dan zie je alle emoijsquote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:38 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ff vraagje van een newb: hoe doe ik emojis?
Oh, wist niet dat bidden in Breda zo'n ding was joh!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
als zij bid dann doet zij dat
wegen haar herkomst
nog ff geduld, Kristof zou een goede tweede kunnen zijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:39 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Beetje slap tot nu toe.
Zit voor iedereen wel wat lekkers tussen, en voor iedereen wel iemand om zich aan te ergeren. Maar ik mis uitgesproken figuren zoals een Theo.
Aanstelsterquote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
als zij bid dann doet zij dat
wegen haar herkomst
nee het moet niet zijn datquote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:41 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Oh, wist niet dat bidden in Breda zo'n ding was joh!
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:41 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Oh, wist niet dat bidden in Breda zo'n ding was joh!
Kip ontdooien?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ze doet het zelfquote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:44 schreef LonesomeFairy het volgende:
Els, euhm Kitty nog alleen in de keuken
En straks klagen dat niemand wat doetquote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:44 schreef LonesomeFairy het volgende:
Die blik erbij naar de groep ookquote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:44 schreef LonesomeFairy het volgende:
Als het eten klaar is zou ik meteen roepen: "Alweeeeeer kip en broccoli! Maak es wat anders ma!quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die blik erbij naar de groep ook
[ afbeelding ]
Vooral dat 'ma'quote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:45 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Als het eten klaar is zou ik meteen roepen: "Alweeeeeer kip en broccoli! Maak es wat anders ma!"
Don't mess with the Kit meister.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:45 schreef Hunter het volgende:
[..]
En straks klagen dat niemand wat doet
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:45 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Als het eten klaar is zou ik meteen roepen: "Alweeeeeer kip en broccoli! Maak es wat anders ma!"
Navel moet gewoon vreten wat de pot schaft!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:47 schreef puzziepie het volgende:
Als jij dat zo wil dan kan jij dat zo krijgen
Narwal wil vegetarisch
Ja sorry, SORRY!? Doe's gewoon ff niet!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:47 schreef Kinga het volgende:
Ik vraag veel, sorry... hebben ze hun koffers al?
ik denk van wel, maar daar zijn de meningen over verdeeltquote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:47 schreef Kinga het volgende:
Ik vraag veel, sorry... hebben ze hun koffers al?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Geen varkensvlees dusquote:
Als het een Belg was , is dit normaal bedoeld. daar gebruiken ze " u " veel meerquote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iemand zegt U tegen Klitty:
Klitty: Geen U tegen mij, ik ben gewoon één van jullie ! Ja !
Hoe weten ze dat een kip moslim was dan?quote:
geen zin in uitleggen wat halal isquote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hoe weten ze dat een kip moslim was dan?
snap ik niet.
Dat hoeft dan ook weer niet voor mij, maar geef het dan ruim van te voren aan , bespreek dat soort zaken met elkaar.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:47 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Navel moet gewoon vreten wat de pot schaft!
Zal het opzoeken:quote:
Ok.quote:Halal keurmerken staan op vlees van dieren die geslacht zijn volgens de Islamitische wetten. Dat houdt onder meer in dat het dier moet sterven door een snede in de hals met een scherp mes. Vlees dat volgens de Islamitische eisen is geslacht wordt halal genoemd
quote:
quote:
Vegetarische Narwal?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:47 schreef puzziepie het volgende:
Als jij dat zo wil dan kan jij dat zo krijgen
Narwal wil vegetarisch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zou geen halal willen als ik daar zou zittenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat werd de produktie maar egal zijn of niet?
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vegetarische Narwal?Hoe heet ze : Navel , Nawal , NarwalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
vera ookquote:
ja dat bedoel ikquote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:55 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik zou geen halal willen als ik daar zou zitten
zit in NL hoor
BB: Tobias, wij bieden jou.... één euro.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:56 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Denk dat regie ze een bedrag gaat voorleggen voor als ze een relatie beginnen
neequote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:56 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Denk dat regie ze een bedrag gaat voorleggen voor als ze een relatie beginnen
En hoe heten die dan als ze groot worden? Grossias?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:58 schreef mario390 het volgende:
tobias heet de gozer??
zo heten bij onz kleine
jongens
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En hoe heten die dan als ze groot worden? Grossias?
Mijn hemel, ik heb nooit gedacht dat een naam leeftijd gebonden was.....quote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:58 schreef mario390 het volgende:
tobias heet de gozer??
zo heten bij onz kleine
jongens
Met Kitty er nog bij zekerquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:00 schreef Whuzz het volgende:
Ik zou vragen of ik Kitty's huispak aan mocht
de blijven kleinquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mijn hemel, ik heb nooit gedacht dat een naam leeftijd gebonden was.....
Hoe heet het kleine jongetje nu hij groot is dan???
lekker knus! Samen koken, samen klagen, hearlik!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Met Kitty er nog bij zeker
als je kijkt en luistert, weet je dat ze een gok spelletje doen, bij foute gok moeten ze wat, in dit geval een jurk aan en wenkbrauwen tekenen. hoe kan het dat jij dat niet hoort? doet je geluid het niet?quote:
Wie is 'jullie'?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mannen in vrouwenkleren... dat jullie dat elke keer opnieuw leuk vinden
Geen idee Sercan welquote:
ja maar ik kann niet alles snappen vanquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:03 schreef rinardo het volgende:
[..]
als je kijkt en luistert, weet je dat ze een gok spelletje doen, bij foute gok moeten ze wat, in dit geval een jurk aan en wenkbrauwen tekenen. hoe kan het dat jij dat niet hoort? doet je geluid het niet?
Huh ???quote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:40 schreef Kinga het volgende:
De belgen hebben wel het hoogste woord tot nu toe he?
Ik dacht dat jij een idee zou hebben, het was jouw opmerkingquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zeg het maar... Hoor je erbij?
Oh thanksquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
https://www.vipnieuws.be/(...)7G3zUItqT_bZvFUdTCw8
Blonde is Veer, bruine is Kristof.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoe heet dit vent? hij boeit me niet
maar de naam?
Die loser met die lelijke trui met die kalkoengeluiden is Kristoffquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:06 schreef mario390 het volgende:
julie hebben me fout gezegd
tobias is de jong de broccoli
snijdt,de gozer is kristoff-eristoff
zie je wel, je kan het wel opzoekenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:06 schreef mario390 het volgende:
julie hebben me fout gezegd
tobias is de jong de broccoli
snijdt,de gozer is kristoff-eristoff
Daar lees ik nergens dat ie gay isquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Grapje toch?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik moest lachen als een hyena.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Aan het gekakel en geleuter waarschijnlijk, en het woordje "snapjeu".quote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hoe weten ze dat een kip moslim was dan?
snap ik niet.
Dacht door dat dit er staat Homo Universalisquote:
Homo staat er toch?quote:
Blijkbaar nietquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:08 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Grapje toch?
Of ken je de term Homo Universalis niet?
+3 voor eerlijkheidquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dacht door dat dit er staat Homo Universalis
yepquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:07 schreef DKUp het volgende:
[..]
Die loser met die lelijke trui met die kalkoengeluiden is Kristoff
Achja maken allemaal foutjes of weten iets niet etcquote:
Zwaar irritant en dan word ik nog sneller Belgjes-moe.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:09 schreef Ireth het volgende:
Kunnen ze eens ophouden met dat k3 deuntje?? Ik ben hem elke keer net kwijt
Denk dat ze geen Latijn kentquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:09 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik vrees vanwege de term homo universalis.
okquote:
Weet wat geleerd. waar Fok al niet goed voor isquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:11 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
ok
Homo Unoversalis = de universele mens.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Uomo_universale
"homo" betekent mens in het Latijn.
Tv-makers moeten meer op de streams, niet doodsaaie Belgenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik snap de regie niet... dat mens is met geen geweld van de stream af te krijgen![]()
[ afbeelding ]
Ik gooi hem er nog een keer in hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Na 5 dagen absoluut niet. Zij denkt dat snurken het probleem is, ik denk intussen de lichaamsgeur.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:00 schreef Whuzz het volgende:
Ik zou vragen of ik Kitty's huispak aan mocht
maar zij kokt,moet ook jemand doenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik snap de regie niet... dat mens is met geen geweld van de stream af te krijgen![]()
[ afbeelding ]
Grace kokt ook als ze haar tong poetstquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar zij kokt,moet ook jemand doen
in duitse lopt ook prince charmingquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:11 schreef D. het volgende:
[..]
Er staat een tv programma dat homo universalis heet, wat Latijn is voor Universele Mens
ik dacht is thomasquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik gooi hem er nog een keer in hoor![]()
[ afbeelding ]
Gaat blijkbaar mis hierquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Betekend gewoon 'mens' hoor
Mijn eerste gedachte zou ook de "homo" als in gay zijn hoor!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dacht door dat dit er staat Homo Universalis
1800 euro verdiend, van de 4200 euro. Met een opdracht met ballenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:12 schreef freaky40 het volgende:
Hebben ze al een proef moeten doen vandaag eigenlijk?
Ze brengt ook wel iets bij mij naar boven.quote:
na ja somige gozersquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:14 schreef DKUp het volgende:
[..]
Geen idee, ik vind het ook totaal niet interessant eigenlijk.
Homo Universalis is gewoon een programma van "Iedereen beroemd". Heeft niks met geaardheid te maken. Er is wel het feit dat hij zich voor ieder programma inschrijft.quote:
Fifty/fifty is goed.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:08 schreef DKUp het volgende:
Willen jullie meer of minder Belgen op de streams?
Heb de streams maar uitgezet vanmiddag. Het was of Kitty of sportende mannenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Momenteel niet want Kitty is in beeld.quote:
En dit is?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan:
[ afbeelding ]
yep die gaat me al en betjequote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Deze is het in ieder geval niet,.. die staat zich al de hele dag uit te sloven bij Vera
[ afbeelding ]
Liefde is nu eenmaal een waterval...quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:09 schreef DKUp het volgende:
Belgen kunnen alleen maar K3 zingen, voor de rest is er weinig wat ze kennen deze deelnemers.
Reese Witherspoon, specifiek uit "Cruel Intentions"quote:
Ik kijk nu naar mensen met flesjes die niks boeiends te vertellen hebben……..quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:17 schreef BB-King het volgende:
[..]
Momenteel niet want Kitty is in beeld.
2 + plofkipquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De betere streams:
3 in 1
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:10 schreef DKUp het volgende:
[..]
Zwaar irritant en dan word ik nog sneller Belgjes-moe.
Steekt zijn vinger in Kitty haar... ahum. Waar de zon niet schijnt snap je.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:20 schreef BB-King het volgende:
[..]
Steekt zijn vinger in Kitty haar... ahum. Waar de zon niet schijnt snap je.
Dan kunnen ze het zo door slikkenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze zijn al DRIE uur Broccoli aan het koken
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:20 schreef BB-King het volgende:
[..]
Steekt zijn vinger in Kitty haar... ahum. Waar de zon niet schijnt snap je.
kitty ontwijken is best zwaarquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:23 schreef DKUp het volgende:
Ik hoor nog steeds dezelfde vieze stem van![]()
100 dagen zal wel zwaar worden, je hoeft geen tyfus te doen in het Big Brother-huis
1800 euro verdiend, van de 4200 euro. Met een opdracht met ballenquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:25 schreef DKUp het volgende:
Tobias is de geile en saaie mooiboy van de groep?
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De betere streams:
3 in 1
[ afbeelding ]
ah dankquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:25 schreef rinardo het volgende:
[..]
1800 euro verdiend, van de 4200 euro. Met een opdracht met ballen
Beetje kleurloos type net als Dimitri.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:25 schreef DKUp het volgende:
Tobias is de geile en saaie mooiboy van de groep?
opdrachten zitten vooral achter streamlocks of buiten beeld voor de uitzendingenquote:
Dropshipping! Oplichter dus.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:24 schreef DKUp het volgende:
Die vieze kutflesjes
Ondernemer en woont thuis, klinkt als Jessie
De meeste boys daar zijn mama's kindjesquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:27 schreef Whuzz het volgende:
Salar is 27 en woont nog bij zijn moeder. "want hij was zo druk met ondernemen".
Kleuter
doet ie goedquote:
Hier ook weleens een klopperquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
In België noemen we een garde een "klopper" daarom begreep ze niet wat een garde is.
Erg toch? Kan me daar echt aan storen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De meeste boys daar zijn mama's kindjes
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:28 schreef rinardo het volgende:
Jill heeft maandagavond gejankt
https://www.vipnieuws.be/2022/01/04/jill-goede-zit-al-de-hele-avond-te-janken/?fbclid=IwAR3qkVwCKpJ4yT4Pfpbx-aiZCxQ3DaGmMvLyFCSBB8rAFZ79WFVRcD72EaU
Ja echt. Zag hem laatst nog bovenop het Kurhaus zitten!quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja echt. Zag hem laatst nog bovenop het Kurhaus zitten!
“Ik zit al de hele avond te janken. Ondanks dat er ik amper wat van versta, vind ik het toch moeilijk om te zien. Is er één of andere psycholoog die mij kan vertellen waarom ik er moeite mee heb?”quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:28 schreef rinardo het volgende:
https://www.vipnieuws.be/2022/01/04/jill-goede-zit-al-de-hele-avond-te-janken/?fbclid=IwAR3qkVwCKpJ4yT4Pfpbx-aiZCxQ3DaGmMvLyFCSBB8rAFZ79WFVRcD72EaU
Kan het me voorstellen. Ze ziet nu hoe ze er zelf uit zal zien over een jaar of 30.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:28 schreef rinardo het volgende:
Ja die vonden alleen Liese en Naomi leuk. Verschrikkelijkquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Boys zoals Salar en Sercan hebben bij de Vlaamse kijkers geen schijn van kans.
Vlamingen zijn nogal behoorlijk " rechts" ingesteld.
Lulletje rozenwaterquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Beetje de Belgische versie van Matt van vorig jaar.
Die zijn lekker makkelijk voor het nomineren. Lekker er uit bonjouren zo snel mogelijk als het kan.quote:
hebben ze zelf toch gedaanquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:32 schreef DKUp het volgende:
Dit is een beetje adult-talk, ik verwacht dat iemand gaat ingrijpen….
liese en naomi zijn ook leukquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:31 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja die vonden alleen Liese en Naomi leuk. Verschrikkelijk
Nee nog niks over gelezenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:32 schreef Sestra666 het volgende:
Is dat hier al voorbij gekomen, dat Noah van utopia is overleden?
huh?!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:32 schreef Sestra666 het volgende:
kann me niet an noah herinnerenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:32 schreef Sestra666 het volgende:
Tegenovergestelde van vorig jaarquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:33 schreef Whuzz het volgende:
Nou, de hormonen zijn in elk geval aanwezig
Op ieder potje...quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die Dimi zit al bijna 3 uur ofzo continu bij Kitty. Ook vreemd
Inteelt dat Belgiëquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:34 schreef mario390 het volgende:
kristinoff
heet timmermanns
zo als naomi
noah, wie was dat ook alweerquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:32 schreef Sestra666 het volgende:
En Kitty Theo, duo Theo en Nick in een ander lichaam is geboren...quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dimi wil zoals Nick zijn.
Hoezo helpt die anders met koken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |