nee het moet niet zijn datquote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:41 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Oh, wist niet dat bidden in Breda zo'n ding was joh!
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:41 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Oh, wist niet dat bidden in Breda zo'n ding was joh!
Kip ontdooien?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ze doet het zelfquote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:44 schreef LonesomeFairy het volgende:
Els, euhm Kitty nog alleen in de keuken
En straks klagen dat niemand wat doetquote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:44 schreef LonesomeFairy het volgende:
Die blik erbij naar de groep ookquote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:44 schreef LonesomeFairy het volgende:
Als het eten klaar is zou ik meteen roepen: "Alweeeeeer kip en broccoli! Maak es wat anders ma!quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die blik erbij naar de groep ook
[ afbeelding ]
Vooral dat 'ma'quote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:45 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Als het eten klaar is zou ik meteen roepen: "Alweeeeeer kip en broccoli! Maak es wat anders ma!"
Don't mess with the Kit meister.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die blik erbij naar de groep ook
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:45 schreef Hunter het volgende:
[..]
En straks klagen dat niemand wat doet
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:45 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Als het eten klaar is zou ik meteen roepen: "Alweeeeeer kip en broccoli! Maak es wat anders ma!"
Navel moet gewoon vreten wat de pot schaft!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:47 schreef puzziepie het volgende:
Als jij dat zo wil dan kan jij dat zo krijgen
Narwal wil vegetarisch
Ja sorry, SORRY!? Doe's gewoon ff niet!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:47 schreef Kinga het volgende:
Ik vraag veel, sorry... hebben ze hun koffers al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |