SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BB / [Bewoner] Nawel
BB / [Bewoner] Salar
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdIk snap alles, begrijp er niets van.
Beetje slap tot nu toe.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:38 schreef Kinga het volgende:
Wat vinden jullie van de bewoners tot nu toe? Al favorieten? Al groepjes?
Op smiley tikken naast invoerenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:38 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ff vraagje van een newb: hoe doe ik emojis?
Dan ken jij Kitty nietquote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:40 schreef Kinga het volgende:
De belgen hebben wel het hoogste woord tot nu toe he?
ff klikken op die emoij naast invoeren en dan zie je alle emoijsquote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:38 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ff vraagje van een newb: hoe doe ik emojis?
Oh, wist niet dat bidden in Breda zo'n ding was joh!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
als zij bid dann doet zij dat
wegen haar herkomst
nog ff geduld, Kristof zou een goede tweede kunnen zijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:39 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Beetje slap tot nu toe.
Zit voor iedereen wel wat lekkers tussen, en voor iedereen wel iemand om zich aan te ergeren. Maar ik mis uitgesproken figuren zoals een Theo.
Aanstelsterquote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
als zij bid dann doet zij dat
wegen haar herkomst
nee het moet niet zijn datquote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:41 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Oh, wist niet dat bidden in Breda zo'n ding was joh!
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:41 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Oh, wist niet dat bidden in Breda zo'n ding was joh!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ze doet het zelfquote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:44 schreef LonesomeFairy het volgende:
Els, euhm Kitty nog alleen in de keuken
En straks klagen dat niemand wat doetquote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:44 schreef LonesomeFairy het volgende:
Die blik erbij naar de groep ookquote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:44 schreef LonesomeFairy het volgende:
Als het eten klaar is zou ik meteen roepen: "Alweeeeeer kip en broccoli! Maak es wat anders ma!quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die blik erbij naar de groep ook
[ afbeelding ]
Vooral dat 'ma'quote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:45 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Als het eten klaar is zou ik meteen roepen: "Alweeeeeer kip en broccoli! Maak es wat anders ma!"
Don't mess with the Kit meister.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die blik erbij naar de groep ook
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:45 schreef Hunter het volgende:
[..]
En straks klagen dat niemand wat doet
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:45 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Als het eten klaar is zou ik meteen roepen: "Alweeeeeer kip en broccoli! Maak es wat anders ma!"
Navel moet gewoon vreten wat de pot schaft!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:47 schreef puzziepie het volgende:
Als jij dat zo wil dan kan jij dat zo krijgen
Narwal wil vegetarisch
Ja sorry, SORRY!? Doe's gewoon ff niet!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:47 schreef Kinga het volgende:
Ik vraag veel, sorry... hebben ze hun koffers al?
ik denk van wel, maar daar zijn de meningen over verdeeltquote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:47 schreef Kinga het volgende:
Ik vraag veel, sorry... hebben ze hun koffers al?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Geen varkensvlees dusquote:
Als het een Belg was , is dit normaal bedoeld. daar gebruiken ze " u " veel meerquote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iemand zegt U tegen Klitty:
Klitty: Geen U tegen mij, ik ben gewoon één van jullie ! Ja !
Hoe weten ze dat een kip moslim was dan?quote:
geen zin in uitleggen wat halal isquote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hoe weten ze dat een kip moslim was dan?
snap ik niet.
Dat hoeft dan ook weer niet voor mij, maar geef het dan ruim van te voren aan , bespreek dat soort zaken met elkaar.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:47 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Navel moet gewoon vreten wat de pot schaft!
Zal het opzoeken:quote:
Ok.quote:Halal keurmerken staan op vlees van dieren die geslacht zijn volgens de Islamitische wetten. Dat houdt onder meer in dat het dier moet sterven door een snede in de hals met een scherp mes. Vlees dat volgens de Islamitische eisen is geslacht wordt halal genoemd
quote:
quote:
Vegetarische Narwal?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:47 schreef puzziepie het volgende:
Als jij dat zo wil dan kan jij dat zo krijgen
Narwal wil vegetarisch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zou geen halal willen als ik daar zou zittenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat werd de produktie maar egal zijn of niet?
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vegetarische Narwal?Hoe heet ze : Navel , Nawal , NarwalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
vera ookquote:
ja dat bedoel ikquote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:55 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik zou geen halal willen als ik daar zou zitten
zit in NL hoor
BB: Tobias, wij bieden jou.... één euro.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:56 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Denk dat regie ze een bedrag gaat voorleggen voor als ze een relatie beginnen
neequote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:56 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Denk dat regie ze een bedrag gaat voorleggen voor als ze een relatie beginnen
En hoe heten die dan als ze groot worden? Grossias?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:58 schreef mario390 het volgende:
tobias heet de gozer??
zo heten bij onz kleine
jongens
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En hoe heten die dan als ze groot worden? Grossias?
Mijn hemel, ik heb nooit gedacht dat een naam leeftijd gebonden was.....quote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:58 schreef mario390 het volgende:
tobias heet de gozer??
zo heten bij onz kleine
jongens
Met Kitty er nog bij zekerquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:00 schreef Whuzz het volgende:
Ik zou vragen of ik Kitty's huispak aan mocht
de blijven kleinquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mijn hemel, ik heb nooit gedacht dat een naam leeftijd gebonden was.....
Hoe heet het kleine jongetje nu hij groot is dan???
lekker knus! Samen koken, samen klagen, hearlik!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Met Kitty er nog bij zeker
als je kijkt en luistert, weet je dat ze een gok spelletje doen, bij foute gok moeten ze wat, in dit geval een jurk aan en wenkbrauwen tekenen. hoe kan het dat jij dat niet hoort? doet je geluid het niet?quote:
Wie is 'jullie'?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mannen in vrouwenkleren... dat jullie dat elke keer opnieuw leuk vinden
ja maar ik kann niet alles snappen vanquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:03 schreef rinardo het volgende:
[..]
als je kijkt en luistert, weet je dat ze een gok spelletje doen, bij foute gok moeten ze wat, in dit geval een jurk aan en wenkbrauwen tekenen. hoe kan het dat jij dat niet hoort? doet je geluid het niet?
Huh ???quote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:40 schreef Kinga het volgende:
De belgen hebben wel het hoogste woord tot nu toe he?
Ik dacht dat jij een idee zou hebben, het was jouw opmerkingquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zeg het maar... Hoor je erbij?
Oh thanksquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
https://www.vipnieuws.be/(...)7G3zUItqT_bZvFUdTCw8
Blonde is Veer, bruine is Kristof.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoe heet dit vent? hij boeit me niet
maar de naam?
Die loser met die lelijke trui met die kalkoengeluiden is Kristoffquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:06 schreef mario390 het volgende:
julie hebben me fout gezegd
tobias is de jong de broccoli
snijdt,de gozer is kristoff-eristoff
zie je wel, je kan het wel opzoekenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:06 schreef mario390 het volgende:
julie hebben me fout gezegd
tobias is de jong de broccoli
snijdt,de gozer is kristoff-eristoff
Daar lees ik nergens dat ie gay isquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Grapje toch?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik moest lachen als een hyena.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Aan het gekakel en geleuter waarschijnlijk, en het woordje "snapjeu".quote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hoe weten ze dat een kip moslim was dan?
snap ik niet.
Homo staat er toch?quote:
Blijkbaar nietquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:08 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Grapje toch?
Of ken je de term Homo Universalis niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |