Ja en wat er ook aan vooraf is gegaan, politie heeft natuurlijk niet de taak om te straffen. Dus als iemand uitgeschakeld is moeten ze hem gewoon afvoeren, niet nog even lekker nutteloos doormeppen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:52 schreef Molo het volgende:
Lijkt me trouwens doodeng, zo'n hond en dat geweld van die agenten op je, als je daar weerloos ligt
Wat er ook aan vooraf is gegaan
We sequencen weinig, maar uit het feit dat het percentage omikron dat gevonden wordt toeneemt, is het niet zo logisch om te denken dat de piek al geweest is.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:47 schreef Za het volgende:
[..]
Er was ook een Stealth variant, en we sequencen weinig hier.
De enorme pieken komen overheen met die we nu elders zien als zijnde Omicron pieken.
17 December was er nog geen datum voor een zitting, https://nos.nl/artikel/24(...)n-coronademonstratiequote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja toch? Of enkel dat ze vervolgd gingen worden? Hoorde het vanmorgen ergens, twijfel nu welke van de twee het was.
Genoeg te mekkeren maar als je de mening over de politie vormt aan de hand van een, al dan niet geknipt, filmpje op het internet, dan zou ik als politiebond het ook niet heel serieus nemen wat die man allemaal vindt.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:44 schreef Pistolero het volgende:
[ twitter ]
En het antwoord van de politiebond:
[..]
Nee, nee dit kan niet.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:54 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Die voorbeelden worden hier toch dagelijks gegeven? Net nog, hoe het AD en de NOS de ziekenhuiscijfers brengen bijvoorbeeld.
Wat is hier angstzaaien aan?quote:1706 coronapatiënten in het ziekenhuis, 37 minder dan gisteren
In de ziekenhuizen zijn 151 nieuwe coronapatiënten opgenomen op de verpleegafdeling. Op de IC's kwamen er 28 nieuwe patiënten bij.
De bezetting in de ziekenhuizen is afgenomen. Er liggen nu 1706 mensen met corona in het ziekenhuis (gisteren: 1743), van wie 477 op de IC (gisteren: 488), meldt het Landelijk Coördinatiecentrum Patiënten Spreiding (LCPS). Van hen liggen er 13 patiënten in Duitsland op de IC.
Ja wat dan nog? Als er vervolgens doden vallen door explosieven zegt heel Nederland “waarom deed de politie niets”.quote:
Dat weet ik, en ook dat er agenten zijn veroordeeld. Dat maakt die bagatelliserende uitspraken van de politiebond alleen maar treuriger.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dit zijn overigens beelden uit maart 2021. Twee agenten zijn hiervoor veroordeeld.
Dat was de meneer van de VN even ontgaan.
Dat is een ding wat zeker is.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:54 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ja en wat er ook aan vooraf is gegaan, politie heeft natuurlijk niet de taak om te straffen. Dus als iemand uitgeschakeld is moeten ze hem gewoon afvoeren, niet nog even lekker nutteloos doormeppen.
Dan is het inderdaad 'worden vervolgd'. Anyway, er is dus actie ondernomen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:55 schreef trein2000 het volgende:
[..]
17 December was er nog geen datum voor een zitting, https://nos.nl/artikel/24(...)n-coronademonstratie
Ach houd toch op. Je weet best wat er bedoeld wordt. Dan haal je er een stukje uit waarin het niet zo gebracht wordt (heb het niet eens gelezen, maar dat vermoed ik).quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
[..]
Wat is hier angstzaaien aan?
Nou ja, als de bond wordt gevraagd naar een reactie over deze tweet zonder dat ze weten dat het over iets uit maart 2021 gaat snap ik de reactie wel.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:55 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat weet ik, en ook dat er agenten zijn veroordeeld. Dat maakt die bagatelliserende uitspraken van de politiebond alleen maar treuriger.
Dus je hebt het niet gelezen, maar toch vind je het allemaal angstzaaien. Misschien moet je daar zelf mee ophouden. Dit is de letterlijke tekst van het NOS liveblog, niets meer en vooral ook niets minder.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:56 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ach houd toch op. Je weet best wat er bedoeld wordt. Dan haal je er een stukje uit waarin het niet zo gebracht wordt (heb het niet eens gelezen, maar dat vermoed ik).
Ik hoor vooral Ommikromquote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:57 schreef Simmertje het volgende:
Hebben jullie trouwens ook mensen in de omgeving die het uitspreken als omNikron?
Omnikronloverquote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:57 schreef Simmertje het volgende:
Hebben jullie trouwens ook mensen in de omgeving die het uitspreken als omNikron?
Vaccineren is niet verplicht. En de keuze omdat wel of niet te doen staat je vrij maar heeft mogelijk ook gezien de impact van de covid pandemie gevolgen. Maar ook dat is je eigen keuze.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb ook geen begrip voor hun keuze maar ben wel voor vrije keuze wat dat betreft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |