abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203023610
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 08:39 schreef Simmertje het volgende:
Hoe gaan de ziekenhuiscijfers eigenlijk in Amerika? Recordcijfers aan besmettingen en daarnaast veel staten met weinig vaccinaties. Dus ben daar eigenlijk wel benieuwd naar.
In sommige staten gaat het slecht. De recordaantal besmettingen zorgt voor een toename van ziekenhuisopnames en steeds minder zorgpersoneel doordat zij door een positieve test in quarantaine/isolatie moeten.
  dinsdag 4 januari 2022 @ 09:16:34 #252
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203023617
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 09:12 schreef Megumi het volgende:

[..]
Je kan ook denken dat mensen die zich niet willen laten vaccineren het verpesten voor de grote meerderheid.
Ik heb ook geen begrip voor hun keuze maar ben wel voor vrije keuze wat dat betreft.
pi_203023627
Las bij RTL nieuws dat Bruls en zijn collega’s volgend jaar ook wat willen gaan doen aan de vuurwerk verkoop in Duitsland en België :D

[ Bericht 1% gewijzigd door groenen op 04-01-2022 09:36:34 ]
- verwijderd door admin -
pi_203023633
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 09:16 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
In sommige staten gaat het slecht. De recordaantal besmettingen zorgt voor een toename van ziekenhuisopnames en steeds minder zorgpersoneel doordat zij door een positieve test in quarantaine/isolatie moeten.
Lekker hoor, de zelfopgelegde quarantainecrisis naast de zelfopgelegde maatregelencrisis :)
pi_203023660
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 09:17 schreef groenen het volgende:
Las bij RTL nieuws dat Bruls en zo’n collega’s volgend jaar ook wat willen gaan doen aan de vuurwerk verkoop in Duitsland en België :D
Laat die man eerst eens op dieet gaan in plaats van ons lastig vallen met zijn persoonlijke voorkeuren.
pi_203023669
quote:
Las bij RTL nieuws dat Bruls en zo’n collega’s volgend jaar ook wat willen gaan doen aan de vuurwerk verkoop in Duitsland en België :D
Dat die vette paap met een BMI van 84 maar wat aan zichzelf gaat doen. Hij is mede oorzaak van het probleem; niet ik.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 4 januari 2022 @ 09:19:40 #257
14505 OProg
A Life in Music
pi_203023670
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 06:15 schreef jcdragon het volgende:
[ twitter ]
Dit is wel een ding. Leuk allemaal, boosters per 4 maanden te gaan verplichten terwijl er amper discussie is wat nu eigenlijk het nu er van is voor een grote groep mensen. Het is vanuit politiek vooral om daadkracht uit te stralen en het zo - nergens op gebaseerd - de situatie onder controle willen houden.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_203023682
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 09:06 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Als ze het brengen als ‘zonder 2G is er niks mogelijk, maar met 2G kunnen er weer wat dingetjes open vanaf eind maart’ zullen veel mensen er wel akkoord mee gaan.

Denk alleen dat het maar weinig toe gaat voegen. We willen graag dat 2G werkt, want dan zouden we nog controle kunnen hebben op het virus. Die controle is er alleen niet; is een illusie. Benieuwd waar ze mee gaan komen als 2G ook niet werkt. 2G+ waarschijnlijk.

Overigens kwam het gisteren (een uitspraak van Hugo) wel heel erg over alsof ze pas verder gaan versoepelen zodra er meer mensen een booster hebben gepakt. Pak je booster, anders langer wachten. Zo las het althans. Hij weet dat de medische noodzaak voor gezonde 50 minners nog een beetje ontbreekt en dat mensen een booster voornamelijk halen voor het vinkje.
Ik erger me persoonlijk wel aan al die valse tegenstellingen, dreigementen en neerleggen van schuld bij groep X/Y/Z van Hugo.
pi_203023719
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 08:56 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Als 2G het alternatief is tov de situatie nu mogen ze er van mij vandaag nog mee beginnen.
Dat is dus wat Hugo wil en wat ze zo doen.
Je zo murw beuken tot je vanzelf die onzin accepteert.
Het valt me tegen dat de sectoren zelf het allemaal maar gedwee ondergaan.
Zelfs de horeca is mak geworden.
Je zou inmiddels wel wat protesten verwachten van ze zoals met de boeren.
pi_203023727
quote:
9s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 09:19 schreef OProg het volgende:

[..]
Dit is wel een ding. Leuk allemaal, boosters per 4 maanden te gaan verplichten terwijl er amper discussie is wat nu eigenlijk het nu er van is voor een grote groep mensen. Het is vanuit politiek vooral om daadkracht uit te stralen en het zo - nergens op gebaseerd - de situatie onder controle willen houden.
Ik vermoed dat niemand zijn vingers er aan wil branden want "discriminatie" en "solidariteit".
pi_203023733
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 09:15 schreef xFriendx het volgende:

Ik vind het nu al zeer twijfelachtig wat de toegevoegde waarde is, het voelt voor mij nog altijd aan als een schijnveiligheid waar wel een hele poppenkast voor opgetuigd moet worden.
Die poppenkast is al opgetuigd. En die QR gaat er gewoon komen voor op de werkvloer. En daar worden vervolgens allerhande andere zaken aan vast gehangen. Wat we allemaal niet zouden moeten willen.

Maargoed, Schwab met z'n clubje en hoe vuistdiep dat in de reet van het kabinet zit (en andersom) is natuurlijk gewoon een hoax en complottheorie. Ow nee, dat is het niet. Zie de WEF papers die men eerst glashard ontkende en vervolgens niet vrij wou geven en dat later stampvoetend alsnog deed.

Dat digitaal paspoort moet en zal er komen, dat is geen hoax en gewoon te lezen in de officiële documenten van de EU en Nederland trekt daar de kar.

En COVID-19 is een mooi bruggetje om die QR pas er door te drukken.
vosss is de naam,
  dinsdag 4 januari 2022 @ 09:25:42 #262
14505 OProg
A Life in Music
pi_203023748
quote:
Ik vind die man een verschrikking maar hij heeft natuurlijk wel een punt dat dit zo niet te handhaven is.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_203023766
Weten we al of:

1) Vaccins beschermen tegen transmissie Omicron?
2) De effecten van Omicron op ziekenhuisopname?
3) De effectiviteit van 2G? (zie 1)

Ik zie weinig nieuws mbt bovenstaande. Heeft het OMT hier iets over geroepen?
pi_203023777
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 09:23 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]
Bij de boeren heeft het ca 30 jaar geduurd dus we moeten nog 28 jaar
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_203023790
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 09:27 schreef zoost het volgende:
Weten we al of:

1) Vaccins beschermen tegen transmissie Omicron?
2) De effecten van Omicron op ziekenhuisopname?
3) De effectiviteit van 2G? (zie 1)

Ik zie weinig nieuws mbt bovenstaande. Heeft het OMT hier iets over geroepen?
Nee want dat is niet hun taak.
Je kan proberen het te vragen aan hun, maar ik denk dat je de factuur niet wilt betalen hiervoor
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  dinsdag 4 januari 2022 @ 09:29:10 #266
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203023792
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 09:24 schreef vosss het volgende:
En die QR gaat er gewoon komen voor op de werkvloer.
dat betwijfel ik wel hoor, maar in de openbare ruimte verwacht ik het wel
pi_203023823
Ouwehand en Klaver willen nu doorpakken: wet permanent vuurwerkverbod naar de Kamer
https://www.volkskrant.nl/a-b0c0a961

Never waste a good crisis.
pi_203023841
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 09:29 schreef Tarado het volgende:

[..]
dat betwijfel ik wel hoor, maar in de openbare ruimte verwacht ik het wel
Nouja die hele kutzooi was er natuurlijk al vanaf 25 september.

Ik weet niet hoe je daarvan kan zeggen dat het geen dwang of drang tot vaccineren is.

Ik laat mij niet dwingen. Hoe harder men probeert hoe dieper mijn hakken in het zand gaan.
vosss is de naam,
pi_203023850
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 09:20 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Ik erger me persoonlijk wel aan al die valse tegenstellingen, dreigementen en neerleggen van schuld bij groep X/Y/Z van Hugo.
Valse tegenstellingen hoort bij de politiek en daar moet je mee leren leven, anders heb je een akelig leven.
pi_203023868
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 09:30 schreef SilverEyes het volgende:
Ouwehand en Klaver willen nu doorpakken: wet permanent vuurwerkverbod naar de Kamer

Natuurlijk, we gaan lekker covid gebruiken om nu allerlei andere verboden en verplichtingen erdoorheen te drukken.

Great success!
pi_203023870
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 09:30 schreef SilverEyes het volgende:

Hopelijk lukt het. Dan is corona nog ergens goed voor geweest.
pi_203023873
Oorzaak: virologen worden in Nederland veel te hoog op het paard gehesen en raken daarna over het paard getild. Waar zijn de schoolexperts en de economie-experts?
pi_203023881
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 09:23 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]
Die sectoren hebben een keuze om met 2G open te gaan of tot Sint-Juttemus gesloten te blijven, ik snap wel dat die sectoren er om smachten.

Ben vooral benieuwd hoe partijen zoals PvdA en GL erin staan, die lijken de sleutel te hebben tot een meerderheid in de kamer, ben benieuwd of zij er weer voor kiezen om het hele land te blijven gijzelen tov die 10% die niet gevaccineerd is.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_203023899
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 09:33 schreef Oriente het volgende:

[..]
Natuurlijk, we gaan lekker covid gebruiken om nu allerlei andere verboden en verplichtingen erdoorheen te drukken.

Great success!
Laten ze alcohol en drugs ook maar aanpakken dan tijdens de jaarwisseling want ziekenhuizen zagen daar juist de meeste patiënten van terug tijdens afgelopen jaarwisseling.
Zonder wrijving geen glans
  dinsdag 4 januari 2022 @ 09:35:20 #275
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203023911
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 09:31 schreef vosss het volgende:

[..]
Nouja die hele kutzooi was er natuurlijk al vanaf 25 september.

Ik weet niet hoe je daarvan kan zeggen dat het geen dwang of drang tot vaccineren is.

Ik laat mij niet dwingen. Hoe harder men probeert hoe dieper mijn hakken in het zand gaan.
moet je allemaal zelf weten :) je kan de regering ook niet verwijten dat het individu wat ondergeschikt gemaakt wordt voor het grote geheel in deze.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')