abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 januari 2022 @ 14:08:19 #201
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_203028988
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 14:02 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]

Snel, laten we nog even de avondklok erdoor duwen voor het voorbij is. Even nog misbruik maken van de macht.
Zou het OMT en Kabinet blind en doof zijn voor dit soort berichten wereldwijd? Ik snap het niet. Kun je een land in lockdown houden omdat je anders gezichtsverlies lijdt? Dat je moet toegeven dat de NL lockdown ietwat overdreven was?
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_203028989
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 14:07 schreef Red_85 het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ach het zijn maar twee weekjes
  Moderator dinsdag 4 januari 2022 @ 14:08:29 #203
5428 crew  miss_sly
pi_203028992
Even in de herhaling:

Let op: we zijn allemaal bekend met de hete hangijzers omtrent het onderwerp ''corona'', discussies zijn pittig en lopen soms ook lichtelijk uit de hand. Dat is tot daar aan toe; persoonlijke vetes tolereren we absoluut niet en daar is dan ook een zero tolerance beleid op van toepassing.

Dit betekent dat we veel sneller zullen overgaan op een forumspecifieke ban voor COR. COR is een relatief druk forum en natuurlijk een actueel onderwerp. Het is voor newbies en oldies alike geen uitnodiging om mee te posten als er louter gekissebis tussen een klein groepje users te lezen is. Als je de neiging voelt om op de persoon te spelen of een sneer uit te delen, is het ook een heel goede optie om iemand te negeren.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_203029005
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 14:06 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
En wat heeft dat met die kop op een nieuwssite te maken?
Dat die experts onjuist hebben dus. En we misschien eens wat experts zonder angst in hun lichaampje aan het woord laten.
pi_203029006
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 14:07 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Voel je vrij :).
Ik neem 'experts' als Marc Bonten al heel lang al totaal niet meer serieus, maak je geen zorgen. :)
Beetje jammer wel dat hij medeverantwoordelijk is voor het feit dat mijn leven en het hele land al bijna 2 jaar naar de tering aan het gaan zijn, maar oke.
  dinsdag 4 januari 2022 @ 14:09:25 #206
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_203029007
Immer nutteloze FOK!-OMT kan ook snel opgeheven worden gelukkig
pi_203029013
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 13:40 schreef SilverEyes het volgende:
Het enige wat mij op dit moment tegenhoudt om te gaan demonstreren tegen deze idiote lockdown, is het feit dat ik niet geassocieerd wil worden met die rellende idioten.

Ik kan het erg moeilijk verteren dat we in lockdown zitten, en op basis van het gemasseer in de media, waarschijnlijk ook nog langer gaan blijven, omdat het kabinet in oktober weigerde in te grijpen, terwijl een blinde kon zien dat het misging.
Daarom kunnen de ziekenhuizen niets meer lijen en zitten wij 'voor de zekerheid' maanden binnen.

#einderant #nieteengoededagvandaag
Laten we ook vooral niet vergeten dat het mis ging exact op het moment van invoeren van 3G. Feit is dat het CTB niet helpt en als het al iets doet dan is het juist dat het averechts werkt.
GC / Doneer en houd FOK! online
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_203029015
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 14:08 schreef DonDruiper het volgende:

[..]
Zou het OMT en Kabinet blind en doof zijn voor dit soort berichten wereldwijd? Ik snap het niet. Kun je een land ik lockdown houden omdat je anders gezichtsverlies lijdt? Dat je moet toegeven dat de NL lockdown ietwat overdreven was?
Het kabinet luistert vooral naar het OMT. Het is dan dus aan het OMT om te bepalen wat de waarde van die berichten wereldwijd is. Om één of andere reden lijkt ons OMT weinig waarde aan die buitenlandse onderzoeken te hechten en doen ze het liever zelf. Waarom is me onduidelijk, maar dat is wel een deel van de vertraging. Dat zie je eigenlijk de hele pandemie al, met het invoeren van maatregelen maar ook met afschalen.
  dinsdag 4 januari 2022 @ 14:10:44 #209
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203029021
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 14:06 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Microbioloog die altijd gelijk heeft.

Maar je kan beter gewoon even dat artikel aanklikken, dan hoef je je niet te storen aan het feit dat je niet weet wie het is.
niet meteen op je teentjes getrapt zijn, het is een bericht van 25 december, in deze situatie niet zo actueel meer dus
pi_203029032
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 14:09 schreef Johannes788 het volgende:

[..]
Dat die experts onjuist hebben dus. En we misschien eens wat experts zonder angst in hun lichaampje aan het woord laten.
Omdat jij vindt dat het niet waar is? Blij dat het zo niet werkt zeg :D.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 4 januari 2022 @ 14:11:38 #211
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_203029035
quote:
18s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 13:11 schreef vosss het volgende:

[..]
Slappe zak zonder ruggegraat.

Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen. Nofi verder hoor :*
Ik zou iedereen adviseren het vaccin te nemen als dat het eigen (werk)leven, in welk opzicht dan ook, wat makkelijker maakt. Maar weinigen kunnen (of zelf willen) het zich in onze samenleving veroorloven om er fundamentele principes op na te houden.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_203029044
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 14:10 schreef chratnox het volgende:

[..]
Het kabinet luistert vooral naar het OMT. Het is dan dus aan het OMT om te bepalen wat de waarde van die berichten wereldwijd is. Om één of andere reden lijkt ons OMT weinig waarde aan die buitenlandse onderzoeken te hechten en doen ze het liever zelf. Waarom is me onduidelijk, maar dat is wel een deel van de vertraging. Dat zie je eigenlijk de hele pandemie al, met het invoeren van maatregelen maar ook met afschalen.
Andersom werkt het vaak helaas wel.... hoe vaak ik Rutte in een persco wel niet heb horen zeggen: 'als voorbeeld kijk maar naar Duitsland' (of Engeland, of .... etc etc) als ze zin hadden om de boel in te perken hier. Maar nu die landen nog zo goed als open zijn trekken we opeens alleen de eigen lijn.
pi_203029046
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 14:04 schreef Simmertje het volgende:

[..]
AD: "Daling stokt in de ziekenhuizen"
Aantal nieuw opgenomen mensen gestegen!
  dinsdag 4 januari 2022 @ 14:12:41 #214
168739 Red_85
'echt wel'
pi_203029050
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 13:51 schreef Tarado het volgende:

[..]
ik vind dit wel een enorme marge
:')

Complete waanzin inderdaad.
Nauwelijks serieus te nemen dit volk.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_203029064
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 14:11 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Omdat jij vindt dat het niet waar is? Blij dat het zo niet werkt zeg :D.
Zelfs jij moet toch toegeven dat onze Nederlandse experts het bizar vaak mis hebben gehad de afgelopen 2 jaar?
  dinsdag 4 januari 2022 @ 14:14:33 #216
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_203029078
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 14:10 schreef Tarado het volgende:

[..]
niet meteen op je teentjes getrapt zijn, het is een bericht van 25 december, in deze situatie niet zo actueel meer dus
Sorry.

Maar nee, de bovenste tweet was van 25 december, de onderste van zojuist, en het artikel is van vandaag :). Dat is het nadeel van die draadjes op twitter, ik raak er ook telkens van in de war qua data.
  Moderator dinsdag 4 januari 2022 @ 14:14:50 #217
5428 crew  miss_sly
pi_203029082
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 14:13 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Zelfs jij moet toch toegeven dat onze Nederlandse experts het bizar vaak mis hebben gehad de afgelopen 2 jaar?
Vertel eens waarmee ze het aantoonbaar mis hebben gehad.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator dinsdag 4 januari 2022 @ 14:15:00 #218
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_203029087
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 14:07 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Dan begreep ik jou niet helemaal. Ik dacht dat je er toen geen last van had en nu wel.

Een kennis van mij werkt overigens in de zorg. Heeft heel vroeg 2 AZ's gehad. Daarna (in augustus) corona opgelopen waar ze heel erg ziek van is geweest en nog steeds last van heeft. Werkt nog maar een paar uur per week elke dag doodop. Een paar weken geleden heeft ze Pfizer gehad (3e spuit dus) en nu is ze weer zo fit als een hoentje. Leg het maar eens uit allemaal. 8)7
The mind is a powerful thing :)
pi_203029098
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 14:08 schreef DonDruiper het volgende:

[..]
Zou het OMT en Kabinet blind en doof zijn voor dit soort berichten wereldwijd? Ik snap het niet. Kun je een land in lockdown houden omdat je anders gezichtsverlies lijdt? Dat je moet toegeven dat de NL lockdown ietwat overdreven was?
Dat is toch precies wat ze doen. Gaan nu echt niet toegeven van oké het was wat voorbarig, al baat het niet dan schaadt het niet (wat het wel doet dus), maar nu gooien we alles weer open. Nee natuurlijk niet, paniek blijven zaaien en dan heel voorzichtig stapje voor stapje.....
pi_203029113
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 14:03 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Ik bedoelde de rellen. Heb je verder voorbeelden van deze framing? Tamelijk bizarre uitspraak die je hier doet namelijk.
Occupy vond ik zoiets bv. Of met zwarte piet protesten.
Maar de media doet wel vaker aan framing toch? Als het over migranten gaat komen de vrouwen en kinderen in beeld terwijl het bij wijze van 98% mannen zijn.

Ik denk echt dat ze daarom vaker aangevallen worden dan vroeger. Men is bewust van framing en ziet de bui al hangen. Net als in Urk laatst.

Dat plus sinds iedereen een camera heef zitten er een hoop mensen tussen die zichzelf journalisten noemen en zo de "echte" ondermijnen.
Dat helpt ook niet mee.
  dinsdag 4 januari 2022 @ 14:17:16 #221
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_203029119
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 13:28 schreef groenen het volgende:
In de eerste lockdown werden legendarische voetbalwedstrijden opnieuw uitgezonden zoals EK 88 en de Ajax Champions League 1995.

Inmiddels zijn we weer begonnen en is vandaag de Elfstedentocht 1997 online uitgezonden.

Hebben jullie nog suggesties om de Nederlandse lockdown in februari en maart door te komen? Dan kunnen we dat laten weten aan de NOS.
Met juichbandjes, doe je ogen dicht en de weelde uit een vergaan verleden wordt net echt.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_203029121
Maar met een booster kan het weer heel anders zijn

pi_203029122
Even wat anders. Mijn hontje mist zijn Fok!ker. Waar is die eigenlijk. Heeft die ook een ban? Wat gebeurt hier toch allemaal, ik mis altijd alle sensatie....
pi_203029123
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 14:13 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Ik denk niet meer of minder dan in andere landen. Niet dat dat ook maar iets uitmaakt of het AD iemand van het OMT aan het woord laat of niet.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_203029132
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 14:17 schreef bloodymary1 het volgende:
Even wat anders. Mijn hontje mist zijn Fok!ker. Waar is die eigenlijk. Heeft die ook een ban? Wat gebeurt hier toch allemaal, ik mis altijd alle sensatie....
@Lenny_Leonard
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')