je bent toch wel de meester daarinquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:21 schreef PSVCL het volgende:
Bazoer heeft natuurlijk allang een voorcontract getekend bij PSV.. vandaar dat Rik Elferink zichzelf moest corrigeren gister. Die komt weer naar huis komend zomer samen met Driesje.
Stop met jullie zelf voorschut te zetten. Dat gun ik alleen ajacieden.
Bazoer kan beter voetballen en is technisch sterker. Denk fysiek ook zelfs, er zit alleen een smetje aan hem door zijn verleden. Ook is hij jonger en zal hij minder verdienen dan Tonny.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb eigenlijk een stuk liever dat Tonny komt dan Bazoer, qua type speler en niveau ontloopt het elkaar niet veel maar Tonny is tenminste geen randdebiel.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:32 schreef leeroy het volgende:
Ik hoop dat ze een bod doen van 1-1,5 miljoen en mocht die afgewezen worden gewoon die 2 miljoen lammeren, dat ben je ook weer kwijt aan tekengeld as zomer. Mocht er een budget rond de 6 miljoen vrij gemaakt zijn voor Veerman heb je nog 4 over om een aanvaller te strikken. Diallo ging hem niet meer worden voor ons toch?
Ik ben nog steeds niet helemaal zeker of die Conteh wel echt bestaat, lijkt mij realistisch dat st Pauli een willekeurige negert van straat heeft geplukt die snel kan rennen en richting onze kant heeft opgestuurd.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo mislukt, fantastische spookspeler die overal een flink salaris vangt en daar nooit iets voor hoeft te doen
Vorig jaar werd er toch ook een blessure gemeld dat hij gewoon ergens op het strand zat?![]()
Mwah, Tonny is wel veel gedisciplineerder dan Bazoer, zowel qua spel als gedrag. Plus Tonny is qua rendement altijd beter geweest, hij heeft ook een ontzettend hard schot. Maar ik ben een beetje biased omdat ik altijd een enorme fan ben geweest van Tonny en niet van Bazoer.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:34 schreef leeroy het volgende:
[..]
Bazoer kan beter voetballen en is technisch sterker. Denk fysiek ook zelfs, er zit alleen een smetje aan hem door zijn verleden. Ook is hij jonger en zal hij minder verdienen dan Tonny.
Of hij moet echt klaar zijn in Rusland (ook met de kerona) en wellicht nog in beeld willen komen voor Oranje.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:53 schreef fetX het volgende:
Tonny halen lijkt me voor nu eigenlijk niet realistisch. Speelt daar zeer regelmatig, verdient heel goed en heeft nog 2,5 jaar een contract.
Het zal Bazoer of iemand anders worden lijkt me. Maar ik vind het lijstje al dusdanig des van Geels dat ik niet veel vertrouwen heb in de volgende naam in het rijtje.
Maar zelfs dan denk ik dat Krasnodar nog wel een behoorlijk bedrag wil vangen voor iemand die ze voor een miljoen of 10 gehaald hebben en nog 2,5 jaar onder contract staat.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Of hij moet echt klaar zijn in Rusland (ook met de kerona) en wellicht nog in beeld willen komen voor Oranje.
Met betrekking tot Russen en transfergelden laat ik altijd alle logica los.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar zelfs dan denk ik dat Krasnodar nog wel een behoorlijk bedrag wil vangen voor iemand die ze voor een miljoen of 10 gehaald hebben en nog 2,5 jaar onder contract staat.
Tonny wil daar dolgraag weg volgens mij. Alhoewel de Spaanse middenmoot ook interesse lijkt te hebben en daar zie ik hem dan eerder belanden.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:53 schreef fetX het volgende:
Tonny halen lijkt me voor nu eigenlijk niet realistisch. Speelt daar zeer regelmatig, verdient heel goed en heeft nog 2,5 jaar een contract.
Het zal Bazoer of iemand anders worden lijkt me. Maar ik vind het lijstje al dusdanig des van Geels dat ik niet veel vertrouwen heb in de volgende naam in het rijtje.
Geloof niet zo dat Tonny dolgraag weg wil, daar verdien je toch al gauw 2 miljoen gok ik en dat is netto. Moet 'ie minimaal de helft inleveren. Dat is wel een probleempje.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tonny wil daar dolgraag weg volgens mij. Alhoewel de Spaanse middenmoot ook interesse lijkt te hebben en daar zie ik hem dan eerder belanden.
Maar het lijkt mij sowieso meer iemand voor de zomer. Middenveld met Aursnes en Tonny zou echt puur genot zijn voor ons type voetbal. Alleen is er dan een ander type nr10 nodig.
Tonny is afgelopen zomer nog uit de selectie gezet omdat hij een transfer probeerde te forceren.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Geloof niet zo dat Tonny dolgraag weg wil, daar verdien je toch al gauw 2 miljoen gok ik en dat is netto. Moet 'ie minimaal de helft inleveren. Dat is wel een probleempje.
Waar komt dit vandaan?quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:46 schreef Pistolero het volgende:
Tonny had nota bene een (mondelinge?) afspraak met Krasnodar dat hij na 2 jaar weer kon vertrekken en dat de club dan niet moeilijk zou doen.
lijkt me sterk dat vilhena komt ...gewoon te duurquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb eigenlijk een stuk liever dat Tonny komt dan Bazoer, qua type speler en niveau ontloopt het elkaar niet veel maar Tonny is tenminste geen randdebiel.
Bedankt voor je constatering. Nemen we verder niet al te serieus.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die Antonucci is ook een groot succes he.
Maar dan betaal je tegenwoordig tekengeld, Klaas.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
lijkt me sterk dat vilhena komt ...gewoon te duur
Bazoer is een half jaar conract afkopen...
hoeveel moet Feyenoord daarvoor gaan betalen
Anders tot het eind van het seizoen wachten en gratis ophalen
als die dan al niet weg is naar een andere club.....
Heb dit aan het begin van het seizoen al gezegd en toen zou die het wel gaan maken. Lijkt gewoon een gevalletje via de achterdeur weg.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bedankt voor je constatering. Nemen we verder niet al te serieus.
Ik geef dit door aan Frank.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb dit aan het begin van het seizoen al gezegd en toen zou die het wel gaan maken. Lijkt gewoon een gevalletje via de achterdeur weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |