Tonny is afgelopen zomer nog uit de selectie gezet omdat hij een transfer probeerde te forceren.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Geloof niet zo dat Tonny dolgraag weg wil, daar verdien je toch al gauw 2 miljoen gok ik en dat is netto. Moet 'ie minimaal de helft inleveren. Dat is wel een probleempje.
Waar komt dit vandaan?quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:46 schreef Pistolero het volgende:
Tonny had nota bene een (mondelinge?) afspraak met Krasnodar dat hij na 2 jaar weer kon vertrekken en dat de club dan niet moeilijk zou doen.
lijkt me sterk dat vilhena komt ...gewoon te duurquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb eigenlijk een stuk liever dat Tonny komt dan Bazoer, qua type speler en niveau ontloopt het elkaar niet veel maar Tonny is tenminste geen randdebiel.
Bedankt voor je constatering. Nemen we verder niet al te serieus.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die Antonucci is ook een groot succes he.
Maar dan betaal je tegenwoordig tekengeld, Klaas.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
lijkt me sterk dat vilhena komt ...gewoon te duur
Bazoer is een half jaar conract afkopen...
hoeveel moet Feyenoord daarvoor gaan betalen
Anders tot het eind van het seizoen wachten en gratis ophalen
als die dan al niet weg is naar een andere club.....
Heb dit aan het begin van het seizoen al gezegd en toen zou die het wel gaan maken. Lijkt gewoon een gevalletje via de achterdeur weg.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bedankt voor je constatering. Nemen we verder niet al te serieus.
Ik geef dit door aan Frank.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb dit aan het begin van het seizoen al gezegd en toen zou die het wel gaan maken. Lijkt gewoon een gevalletje via de achterdeur weg.
Jij verdient een sticker.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb dit aan het begin van het seizoen al gezegd en toen zou die het wel gaan maken. Lijkt gewoon een gevalletje via de achterdeur weg.
Ja dat dacht ik eerst ook altijd maar ik heb een tijd terug een stuk gelezen dat die site dus best wel als maatstaf wordt genomen en derhalve echt wel een beetje invloed heeftquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:53 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind iets van mensen die zich heel erg druk maken om waardes op Transfermarkt.
Op zich ook weinig mis voor het checken van statistieken, contracten en carrières. Een stuk completer dan wikipedia bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:55 schreef Pistolero het volgende:
Het trieste is dat die site daadwerkelijk toonaangevend en invloedrijk. Er zijn volgens mij schrikbarend veel clubs die er gebruik van maken bij hun scouting.![]()
Precies, is de meest algemene plek en wordt toch wel echt gebruikt om ‘globaal’ te kijken wat een speler waard is. Dat ZKA een twitterdiscussie heeft met een Ajacied die onze transferwaardes saboteert is zo ridicuul als het klinkt, maar het kan wel echt invloed hebben.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik eerst ook altijd maar ik heb een tijd terug een stuk gelezen dat die site dus best wel als maatstaf wordt genomen en derhalve echt wel een beetje invloed heeft
Geen idee of dat zo is, ik word sowieso een beetje moe van ZKA en zijn vervelende toontje.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies, is de meest algemene plek en wordt toch wel echt gebruikt om ‘globaal’ te kijken wat een speler waard is. Dat ZKA een twitterdiscussie heeft met een Ajacied die onze transferwaardes saboteert is zo ridicuul als het klinkt, maar het kan wel echt invloed hebben.
Dat wel ja, maar het sneue is dat het best zou kunnen dat iemand op die manier een extra positieve of negatieve invloed op transferwaardes uitoefent.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee of dat zo is, ik word sowieso een beetje moe van ZKA en zijn vervelende toontje.
Ik bedoel, alleen @aTypisch is nog positief over die gast,quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee of dat zo is, ik word sowieso een beetje moe van ZKA en zijn vervelende toontje.
Daar zeg je iets, zijn ze ooit in dezelfde ruimte gezien?quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik bedoel, alleen @:atypisch is nog positief over die gast,
Dat zegt wel genoeg over hoe vermoeiend ie is.
Schoolgenoten meen ik mij te herinneren.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daar zeg je iets, zijn ze ooit in dezelfde ruimte gezien?
Dat moeten we aan @Elan vragenquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daar zeg je iets, zijn ze ooit in dezelfde ruimte gezien?
Wie is ZKAquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat moeten we aan @:elan vragen
Een transferwaarde is mede afhankelijk van het salaris dat een speler ontvangt en wat er in de voorwaarden staat over zijn transfer. Staan er gelimiteerde bedragen in bij verkoop.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies, is de meest algemene plek en wordt toch wel echt gebruikt om ‘globaal’ te kijken wat een speler waard is. Dat ZKA een twitterdiscussie heeft met een Ajacied die onze transferwaardes saboteert is zo ridicuul als het klinkt, maar het kan wel echt invloed hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |