SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BB / [Bewoner] Datacenter vrouw
BB / [Bewoner] Datacenter man
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdIk snap alles, begrijp er niets van.
Twee minutenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ook... lang genoeg toch?
nou vooruit omdat jij het bentquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ook... lang genoeg toch?
Luie hond ben je ook.quote:
Dat ligt wel zachter dan een sixpackquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:58 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Boeie ... ik heb een behoorlijk bierbuik.
MrsL.quote:
Ik kan niet eens cappen , kan alleen maar in incognito modus BB kijkenquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was je niet gelukt knul.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
stream stekte,heb aktualisiert
nu werkt
Hallo dan.quote:
Beertenders > Sixpacksquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:58 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Boeie ... ik heb een behoorlijk bierbuik.
Die is zwart.quote:
Dat vindt Vera helemaal niet erg hoor.quote:
Ik heb een broodje mat pindakaas gegeten.quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:02 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik wist niet dat Vera een tweeling was. Beide streams op live en ze stond op twee verschillende plekken in het huis
Die zuigt gewoon verder.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat vindt Vera helemaal niet erg hoor.
wat Tobias verkeerd doetquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kitty gaat iets "aangeven " verstond net niet wat.. maar het is vast advies
Iets was te rommelig.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kitty gaat iets "aangeven " verstond net niet wat.. maar het is vast advies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:04 schreef Benny het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan dat onder een spoiler
Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:05 schreef Mrsloveable het volgende:
Geluid is bij de ene stream harder dan andere stream
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:03 schreef puzziepie het volgende:
Wat een gezeik omdat streams niet gelijk lopen
[ afbeelding ]Verkeerde gespoilerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker belangrijkquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:05 schreef Mrsloveable het volgende:
Klopt. Hier ook. Stream 2 was eerder vanochtend ook niet goed, veel vervorming.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:05 schreef Mrsloveable het volgende:
Dat is ook omdat stream 2 de SL is, met alleen omgevingsgeluid.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beter was als
jill dit anhad
Heel even een kort shot vanochtend, geen gesprek of iets dergelijks voor zover ik kon terugkijken ....quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:01 schreef MacDeMarco het volgende:
Zijn die twee datamensjes nog in beeld geweest?
Ja zo hoor ik niks en doe ik t geluid harder en als ik naar de andere stream ga hoor ik ineens geschreeuwquote:
heb 2 streams in 2 tabbladen 1 geluid aan , ander geluid aan, af en toe draai ik het om, net wat het leukste is op dat momentquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:04 schreef Moonlight het volgende:
Beste is om gewoon 1 stream te kijken
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
quote:
Stream 2 is het geluid van de microfoons die daar hangen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:05 schreef Mrsloveable het volgende:
Ah dus beter alleen maar naar stream 1 kijkenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat is ook omdat stream 2 de SL is, met alleen omgevingsgeluid.
en de mensen dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik zou heel dat huis afslachten met keuken messen
Het geluid van stream 2 was gister niet om aan te horen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Klopt. Hier ook. Stream 2 was eerder vanochtend ook niet goed, veel vervorming.
Ik heb 3 schermen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:07 schreef rinardo het volgende:
[..]
heb 2 streams in 2 tabbladen 1 geluid aan , ander geluid aan, af en toe draai ik het om, net wat het leukste is op dat moment
Ah dat zou kunnen ja, maar goed zal niet meer zeiken over geluid beeld etcquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maar de ene stream heeft persoonlijk micrrofoon geluid, de andere stream heeft de ruimte microfoon.
Scheelt mankracht bij de regie vermoed ik.
stagiaire genotquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maar de ene stream heeft persoonlijk micrrofoon geluid, de andere stream heeft de ruimte microfoon.
Scheelt mankracht bij de regie vermoed ik.
Laat je niet gek maken., zeik jij maar lekker door hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah dat zou kunnen ja, maar goed zal niet meer zeiken over geluid beeld etc
MIJN GODquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:09 schreef Tourniquet het volgende:
Bericht van Kitty aan Jill van vorig jaar
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb ik gelijk als ik zeg,beter was jill
met deze pak?
man man manquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:09 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
WTFquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:09 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
Ze wilde ook eierkoeken over het hek gooien.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:09 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
Oeps, een Jill-fangirl...1 minpunt gespot...quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:09 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
Echt he. "Ik kots even wat woorden uit in een blog"quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:09 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
met deze pak?
Wha Ja! Die bril en die mutsquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:11 schreef puzziepie het volgende:
Peter doet me ineens aan Patje denken
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:11 schreef puzziepie het volgende:
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:11 schreef puzziepie het volgende:
quote:
eentje maar? Hoef helemaal geen tweede Jill ergerde me kapot en dan nu zelfs de oudere versie.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Oeps, een Jill-fangirl...1 minpunt gespot...
de rest heeft niksquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:13 schreef Whuzz het volgende:
Gaat er nou één in zijn winterjas sporten
[..]
met deze pak?
Was eentje in Dreamschool die dat ook deed.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:14 schreef Whuzz het volgende:
En Vera, doe je badjas uit.
Naakt is prima, goed gekleed ook. Maar dat rondbanjeren in je badjas
Tobias is lifestylecoach en trainer.quote:
Nina.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was eentje in Dreamschool die dat ook deed.
quote:
quote:
Die ja.quote:
quote:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_linkquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:16 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ow echt!
hij zag er een beetje stijfjes uit net
quote:
Kristoff is ookquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:18 schreef Benny het volgende:
Ik vind dit nu al leukere sportlessen dan die van Michel. Hier gebeurt tenminste iets
lekkere variatiesquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:18 schreef Benny het volgende:
Ik vind dit nu al leukere sportlessen dan die van Michel. Hier gebeurt tenminste iets
Hij mag mijn personal trainer wel zijnquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:19 schreef just me het volgende:
[..]
Hij mag mijn personal trainer wel zijn
quote:
ik wil wel even met hem judoenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:19 schreef just me het volgende:
[..]
Hij mag mijn personal trainer wel zijn
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:20 schreef suzi1 het volgende:
het belgisch van deze bewoners is ook zoveel fijner aan te horen vergeleken bij vorig jaar
Ik denk dat we tot nu toe wel kunnen concluderen dat de boel is verbeterdquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:20 schreef suzi1 het volgende:
het belgisch van deze bewoners is ook zoveel fijner aan te horen vergeleken bij vorig jaar
Nu alleen nog wat aktiequote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:21 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik denk dat we tot nu toe wel kunnen concluderen dat de boel is verbeterd
Echt wel.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:21 schreef Benny het volgende:
[..]
oefeningen die je doet voor je aan het echte werk begintquote:
Vlaamsquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:20 schreef suzi1 het volgende:
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:22 schreef BoonDockSaint het volgende:
Judo is voor kleine kinderen en vrouwen
Ja, tot nu toe valt het inderdaad niet tegen ....quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:21 schreef Benny het volgende:
En breien, schilderen en horizontaal-liggen was voor de vorige bewonersquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:22 schreef BoonDockSaint het volgende:
Judo is voor kleine kinderen en vrouwen
tot nu toe welquote:
kickboksen denk ik?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze doen trouwens boksen vandaag ... geen judo
TeamVera zonder twijfel ...quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:25 schreef Windhapper het volgende:
Ook Videoland maar weer aangeslingerd voor achtergrondgeluid tijdens de lockdown.![]()
Zijn er al teams?
Nouchine is leuk.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:26 schreef Blackprinces het volgende:
Nouchine doet wel lekker fanatiek mee
Neequote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:26 schreef ChocoFan het volgende:
Kickboksen, dat is leukEn goede training
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
je moet geen stofallergie hebben
TeamKitty.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:25 schreef Windhapper het volgende:
Ook Videoland maar weer aangeslingerd voor achtergrondgeluid tijdens de lockdown.![]()
Zijn er al teams?
Ik ook nietquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:27 schreef Flory het volgende:
Kristof doet dit erg leuk, kan me hem nog niet echt als schlagerzanger voorstellen
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:27 schreef Flory het volgende:
Kristof doet dit erg leuk, kan me hem nog niet echt als schlagerzanger voorstellen
Laten we dat zingen maar achterwege houden. Als ik zijn youtube-filmkes zie, hoeft het voor mij niet. Laat hem maar sportman zijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:27 schreef Flory het volgende:
mijn hemelquote:
Net op de bank gooide hij er ff een aria uit van Emmenim.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:27 schreef Flory het volgende:
Of ze zijn niet zo slimquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:29 schreef Burner82 het volgende:
Als je een oefening 30 keer moet uitleggen, is de oefening misschien niet zo goed?
Nee. Dit kan gewoon echt niet.quote:
Ik heb beter niet kunnen kijkenquote:
OMGquote:
Hij doet zijn best en dat is al prijzenswaardigquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:30 schreef Burner82 het volgende:
Peter is een natuurtalent, dat zie je meteen
Of het niveau is niet zo hoog...zo moeilijk was de uitleg nietquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:29 schreef Burner82 het volgende:
Als je een oefening 30 keer moet uitleggen, is de oefening misschien niet zo goed?
erg verstandig, niet doen. gewoon nee.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:32 schreef Ireth het volgende:
Ik klik niet op schlagerlinkjes![]()
(Wel op de quoteknop, maar hij quote niet?? Nog meer problemen daarmee??)
links-rechts = 1-2.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:31 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Of het niveau is niet zo hoog...zo moeilijk was de uitleg niet
Steekt nog een beetje te veel uit.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Als ze ooit dat papier goed geknipt krijgt....
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:27 schreef Flory het volgende:
back to basicquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:35 schreef ChocoFan het volgende:
Met haar vingers de vorm insmeren. hebben ze geen keukenpapier of kwastje?
quote:
Je bent viesss.quote:
Nuquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:40 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Wanneer komen die 2 erbij? Is dat al duidelijk?
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:40 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Wanneer komen die 2 erbij? Is dat al duidelijk?
Ik ben vooorrrquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:41 schreef Windhapper het volgende:
Mooie mensen Big Brother.Tijd om wat een paar liter sterke drank naar binnen te gooien.
Halal koken dus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |