Kristoff is ookquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:18 schreef Benny het volgende:
Ik vind dit nu al leukere sportlessen dan die van Michel. Hier gebeurt tenminste iets
lekkere variatiesquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:18 schreef Benny het volgende:
Ik vind dit nu al leukere sportlessen dan die van Michel. Hier gebeurt tenminste iets
Hij mag mijn personal trainer wel zijnquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:19 schreef just me het volgende:
[..]
Hij mag mijn personal trainer wel zijn
ik wil wel even met hem judoenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:19 schreef just me het volgende:
[..]
Hij mag mijn personal trainer wel zijn
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:20 schreef suzi1 het volgende:
het belgisch van deze bewoners is ook zoveel fijner aan te horen vergeleken bij vorig jaar
Ik denk dat we tot nu toe wel kunnen concluderen dat de boel is verbeterdquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:20 schreef suzi1 het volgende:
het belgisch van deze bewoners is ook zoveel fijner aan te horen vergeleken bij vorig jaar
Nu alleen nog wat aktiequote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:21 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik denk dat we tot nu toe wel kunnen concluderen dat de boel is verbeterd
Echt wel.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:21 schreef Benny het volgende:
[..]
oefeningen die je doet voor je aan het echte werk begintquote:
Vlaamsquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:20 schreef suzi1 het volgende:
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:22 schreef BoonDockSaint het volgende:
Judo is voor kleine kinderen en vrouwen
Ja, tot nu toe valt het inderdaad niet tegen ....quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:21 schreef Benny het volgende:
En breien, schilderen en horizontaal-liggen was voor de vorige bewonersquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:22 schreef BoonDockSaint het volgende:
Judo is voor kleine kinderen en vrouwen
tot nu toe welquote:
kickboksen denk ik?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze doen trouwens boksen vandaag ... geen judo
TeamVera zonder twijfel ...quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:25 schreef Windhapper het volgende:
Ook Videoland maar weer aangeslingerd voor achtergrondgeluid tijdens de lockdown.![]()
Zijn er al teams?
quote:
Nouchine is leuk.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:26 schreef Blackprinces het volgende:
Nouchine doet wel lekker fanatiek mee
Neequote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:26 schreef ChocoFan het volgende:
Kickboksen, dat is leukEn goede training
je moet geen stofallergie hebbenquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
je moet geen stofallergie hebben
TeamKitty.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:25 schreef Windhapper het volgende:
Ook Videoland maar weer aangeslingerd voor achtergrondgeluid tijdens de lockdown.![]()
Zijn er al teams?
Ik ook nietquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:27 schreef Flory het volgende:
Kristof doet dit erg leuk, kan me hem nog niet echt als schlagerzanger voorstellen
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:27 schreef Flory het volgende:
Kristof doet dit erg leuk, kan me hem nog niet echt als schlagerzanger voorstellen
Laten we dat zingen maar achterwege houden. Als ik zijn youtube-filmkes zie, hoeft het voor mij niet. Laat hem maar sportman zijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:27 schreef Flory het volgende:
mijn hemelquote:
Net op de bank gooide hij er ff een aria uit van Emmenim.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:27 schreef Flory het volgende:
Of ze zijn niet zo slimquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:29 schreef Burner82 het volgende:
Als je een oefening 30 keer moet uitleggen, is de oefening misschien niet zo goed?
Nee. Dit kan gewoon echt niet.quote:
Ik heb beter niet kunnen kijkenquote:
OMGquote:
Hij doet zijn best en dat is al prijzenswaardigquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:30 schreef Burner82 het volgende:
Peter is een natuurtalent, dat zie je meteen
Of het niveau is niet zo hoog...zo moeilijk was de uitleg nietquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:29 schreef Burner82 het volgende:
Als je een oefening 30 keer moet uitleggen, is de oefening misschien niet zo goed?
erg verstandig, niet doen. gewoon nee.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:32 schreef Ireth het volgende:
Ik klik niet op schlagerlinkjes![]()
(Wel op de quoteknop, maar hij quote niet?? Nog meer problemen daarmee??)
links-rechts = 1-2.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:31 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Of het niveau is niet zo hoog...zo moeilijk was de uitleg niet
Steekt nog een beetje te veel uit.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Als ze ooit dat papier goed geknipt krijgt....
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:27 schreef Flory het volgende:
back to basicquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:35 schreef ChocoFan het volgende:
Met haar vingers de vorm insmeren. hebben ze geen keukenpapier of kwastje?
Je bent viesss.quote:
Nuquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:40 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Wanneer komen die 2 erbij? Is dat al duidelijk?
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:40 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Wanneer komen die 2 erbij? Is dat al duidelijk?
Ik ben vooorrrquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:41 schreef Windhapper het volgende:
Mooie mensen Big Brother.Tijd om wat een paar liter sterke drank naar binnen te gooien.
Halal koken dus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |