TeamKitty.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:25 schreef Windhapper het volgende:
Ook Videoland maar weer aangeslingerd voor achtergrondgeluid tijdens de lockdown.![]()
Zijn er al teams?
Ik ook nietquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:27 schreef Flory het volgende:
Kristof doet dit erg leuk, kan me hem nog niet echt als schlagerzanger voorstellen
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:27 schreef Flory het volgende:
Kristof doet dit erg leuk, kan me hem nog niet echt als schlagerzanger voorstellen
Laten we dat zingen maar achterwege houden. Als ik zijn youtube-filmkes zie, hoeft het voor mij niet. Laat hem maar sportman zijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:27 schreef Flory het volgende:
mijn hemelquote:
Net op de bank gooide hij er ff een aria uit van Emmenim.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:27 schreef Flory het volgende:
Of ze zijn niet zo slimquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:29 schreef Burner82 het volgende:
Als je een oefening 30 keer moet uitleggen, is de oefening misschien niet zo goed?
Nee. Dit kan gewoon echt niet.quote:
Ik heb beter niet kunnen kijkenquote:
OMGquote:
Hij doet zijn best en dat is al prijzenswaardigquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:30 schreef Burner82 het volgende:
Peter is een natuurtalent, dat zie je meteen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |