quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:04 schreef Benny het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beter was als
jill dit anhad
Heel even een kort shot vanochtend, geen gesprek of iets dergelijks voor zover ik kon terugkijken ....quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:01 schreef MacDeMarco het volgende:
Zijn die twee datamensjes nog in beeld geweest?
Ja zo hoor ik niks en doe ik t geluid harder en als ik naar de andere stream ga hoor ik ineens geschreeuwquote:
heb 2 streams in 2 tabbladen 1 geluid aan , ander geluid aan, af en toe draai ik het om, net wat het leukste is op dat momentquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:04 schreef Moonlight het volgende:
Beste is om gewoon 1 stream te kijken
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:04 schreef Benny het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All those angels with their wings glued on.
quote:
Stream 2 is het geluid van de microfoons die daar hangen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:05 schreef Mrsloveable het volgende:
Geluid is bij de ene stream harder dan andere stream
Ah dus beter alleen maar naar stream 1 kijkenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat is ook omdat stream 2 de SL is, met alleen omgevingsgeluid.
en de mensen dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik zou heel dat huis afslachten met keuken messen
Het geluid van stream 2 was gister niet om aan te horen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Klopt. Hier ook. Stream 2 was eerder vanochtend ook niet goed, veel vervorming.
Ik heb 3 schermen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:07 schreef rinardo het volgende:
[..]
heb 2 streams in 2 tabbladen 1 geluid aan , ander geluid aan, af en toe draai ik het om, net wat het leukste is op dat moment
Ah dat zou kunnen ja, maar goed zal niet meer zeiken over geluid beeld etcquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maar de ene stream heeft persoonlijk micrrofoon geluid, de andere stream heeft de ruimte microfoon.
Scheelt mankracht bij de regie vermoed ik.
stagiaire genotquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maar de ene stream heeft persoonlijk micrrofoon geluid, de andere stream heeft de ruimte microfoon.
Scheelt mankracht bij de regie vermoed ik.
Laat je niet gek maken., zeik jij maar lekker door hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah dat zou kunnen ja, maar goed zal niet meer zeiken over geluid beeld etc
MIJN GODquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:09 schreef Tourniquet het volgende:
Bericht van Kitty aan Jill van vorig jaar
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb ik gelijk als ik zeg,beter was jill
met deze pak?
man man manquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:09 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
WTFquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:09 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
Ze wilde ook eierkoeken over het hek gooien.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:09 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
Oeps, een Jill-fangirl...1 minpunt gespot...quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:09 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |