SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BB / [Bewoner] Datacenter vrouw
BB / [Bewoner] Datacenter man
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Ja waarschijnlijk wel.quote:
Ik plaatste gisteren de foto,en binnen no time wisten hier 2 Sherlocks allesquote:
Laat dat maar aan fokkers over ja.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik plaatste gisteren de foto,en binnen no time wisten hier 2 Sherlocks alles
Ik een petitie tegenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:10 schreef Burner82 het volgende:
Ik wil een petitie voor Shirtless Dimi....
Goed ideequote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:10 schreef Burner82 het volgende:
Natuurlijk welquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:11 schreef mario390 het volgende:
hallo doorbrekers![]()
julie bemerken me niet
Waar kan ik tekenen?quote:
Dat is overbodig, want dat is al zo, sinds hij uit de achterkamer is gekomen...quote:
Nee dankquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:10 schreef Burner82 het volgende:
Ik voor shirtless veertjequote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:10 schreef Burner82 het volgende:
jawelquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:11 schreef mario390 het volgende:
hallo doorbrekers![]()
julie bemerken me niet
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:11 schreef Poesjuh het volgende:
Nou dat was weer van korte duur hiero met zoveel reclame dus veel kijkplezier dit seizoen https://i.fokzine.net/s/thumbsup.gif
Jammer hoor, hoe meer zielen hoe meer vreugde.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:11 schreef Poesjuh het volgende:
Nou dat was weer van korte duur hiero met zoveel reclame dus veel kijkplezier dit seizoen https://i.fokzine.net/s/thumbsup.gif
Jawel maar is nog vroeg.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:11 schreef mario390 het volgende:
hallo doorbrekers![]()
julie bemerken me niet
Jaa en ik werk thuis en ben zeer opmerkzaam dus kan de hele dag hier aanvullen maar helaas. Doei all xxxquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:12 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Jammer hoor, hoe meer zielen hoe meer vreugde.
Van @Benny mag je best zwaaien hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jawel maar is nog vroeg.
Goedemorgen Marioooooooooo![]()
Oh en eigenlijk mogen we hier niet zwaaien en zo tenzij je iets vermeld over de stream.
Nou stream 2 heeft nog steeds kut geluid en dat al vanaf dag 1 en nog steeds niet gemaakt door BB, begint goed. Maar dat was eigenlijk ook al gezegd maar ik wilde het ook nog ff melden.
Bye bye, tot ooit misschienquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:12 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Jaa en ik werk thuis en ben zeer opmerkzaam dus kan de hele dag hier aanvullen maar helaas. Doei all xxx
Goedkope bende.Die van SKEER zijn leuk.quote:
Vind je ze mooi?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:13 schreef Benny het volgende:
Wie is de badjassensponsor? Daar wil ik de prijsjes ook wel ff van kijken
Als we uitvinden hoe het kan taggen we jequote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:12 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Jaa en ik werk thuis en ben zeer opmerkzaam dus kan de hele dag hier aanvullen maar helaas. Doei all xxx
Die ken ik nietquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedkope bende.Die van SKEER zijn leuk.
5 euriquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:13 schreef Benny het volgende:
Wie is de badjassensponsor? Daar wil ik de prijsjes ook wel ff van kijken
Je bent te snel joh.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:12 schreef FreshFruit het volgende:
Of het iets rustiger kan.
[ afbeelding ]
Marioquote:
Das Veraquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je bent te snel joh.Ik ken de melding.
Ze hebben ook koffie zie en hoor ik, 1tje staat te draaien aan zo'n ding. Oh ja, koffiemolen.
quote:
Dat is waar, Benny is wel lief maar niet te veel off topic, ik weet wel hoe het werkt dus zal mij proberen een soort van aan de regels te houden.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Van @:Benny mag je best zwaaien hoor
Kitty lijkt echt oud!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:15 schreef Burner82 het volgende:
Peter is maar 2 jaar jonger dan Kutty....
quote:
ze kunnen zelf bepalen wanneer ze de timer aan en uit zettenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is waar, Benny is wel lief maar niet te veel off topic, ik weet wel hoe het werkt dus zal mij proberen een soort van aan de regels te houden.
Zie ik nu warm water uit de kraan voor de afwas? Dan gaat het wel snel met het warme water.
Namen zitten er nog niet in bij mij op Kitty na, maar die had gister bij mij al mijn irritatiegrens bereikt.quote:
Ik had ook stiekem in de OP gekekenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Namen zitten er nog niet in bij mij op Kitty na, maar die had gister bij mij al mijn irritatiegrens bereikt.
Leuk hè?quote:
Doe mij / ons een lol. Ga gewoon live. Er is sindsdien niks gebeurt en anders roeptoeter je dingen die we allang hebben gezien, wij reageren daar niet op, jij reageert dat we niet reageren, etc.,etc. Een dikke discussie die volgt en aan éen aandachtstrekkende Kitty hebben we genoegquote:
Ja weet ik maar met afwas gaat het snel lijkt mij. of hij vult alleen, geloof dat ie dat nu doet ja.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze kunnen zelf bepalen wanneer ze de timer aan en uit zetten
ja wacht doe ik straksquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:17 schreef Benny het volgende:
[..]
Doe mij / ons een lol. Ga gewoon live. Er is sindsdien niks gebeurt en anders roeptoeter je dingen die we allang hebben gezien, wij reageren daar niet op, jij reageert dat we niet reageren, etc.,etc. Een dikke discussie die volgt en aan éen aandachtstrekkende Kitty hebben we genoeg
Dat is meestal de manier om namen te leren.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:17 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik had ook stiekem in de OP gekeken
ja dat met kunnenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Met die 25 minuten regel, zou dat bad ooit gebruikt gaan worden?
In 25 minuten krijg je 'm wel volquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze kunnen een paar pannen water kokenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Preciesquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is meestal de manier om namen te leren.
* FreshFruit pakt cadeautje voor PP weer uit.quote:
Goed punt. Binnen 25 minuten krijg je nooit dat bad vol. Zullen ze ook wel moeten verdienenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:18 schreef Li0nHeart het volgende:
jawelquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:20 schreef Benny het volgende:
[..]
Goed punt. Binnen 25 minuten krijg je nooit dat bad vol. Zullen ze ook wel moeten verdienen
Never forget Hottubtalks
de irritante moederquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:20 schreef Moonlight het volgende:
Kitty is echt een beetje de moeder net als Els
Pannen met water koken, dat kan wel prima voor het bad, wilde eeeehhh krullebol toch doen gister, sorry geen zin om nog een tabblad te openen voor de namen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:20 schreef Benny het volgende:
[..]
Goed punt. Binnen 25 minuten krijg je nooit dat bad vol. Zullen ze ook wel moeten verdienen
Never forget Hottubtalks
Gracequote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Pannen met water koken, dat kan wel prima voor het bad, wilde eeeehhh krullebol toch doen gister, sorry geen zin om nog een tabblad te openen voor de namen.volgens mij is dat eva.
Druk bezig met het schoonmaken van de wc'squote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:20 schreef Moonlight het volgende:
Ze mochten ook water kokenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:20 schreef Benny het volgende:
[..]
Never forget Hottubtalks
Toppertje of nietquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:21 schreef Hunter het volgende:
[..]
Druk bezig met het schoonmaken van de wc's
Ja en ook al een zeur, gisteravond dan toch.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:20 schreef Moonlight het volgende:
Kitty de Peter Gillis van BBquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:20 schreef Moonlight het volgende:
Je gaat niet door voor de wasmachine. Eva doet niet meequote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Pannen met water koken, dat kan wel prima voor het bad, wilde eeeehhh krullebol toch doen gister, sorry geen zin om nog een tabblad te openen voor de namen.volgens mij is dat eva.
Grace hoor ik nu ook niet zo, daar irriteerde ik me wel direct aanquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja en ook al een zeur, gisteravond dan toch.
quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh fuck ja.Goffer moet nog wakker worden hoor. Ga nog ff koffie zetten.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:21 schreef Benny het volgende:
[..]
Je gaat niet door voor de wasmachine. Eva doet niet mee
Dat was Grace
Die vind ik dan juist wel weer geinig. Grace, grace grace, ff kijken of dat me helpt.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:22 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Grace hoor ik nu ook niet zo, daar irriteerde ik me wel direct aan
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:23 schreef mario390 het volgende:
nu ben ik 1 min vor live
was wat interessant op stream
2 laatste 30 min?
Jij kijkt via de Belg, toch? Dat is stream 2 voor de Videolandkijkers.quote:
welke reclames 5th?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:24 schreef 5thencounter het volgende:
Veel en lange reclames, en nu alweer de buiten SL..
Ze heeft niks anders. Koffers zijn er nog steeds niet.quote:
Welkom bij team #Amazing Gracequote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die vind ik dan juist wel weer geinig. Grace, grace grace, ff kijken of dat me helpt.
Stream 1 op de tuin nu en geluid weg. Ik schrok.
Keek, nu eldersquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:24 schreef Benny het volgende:
[..]
Jij kijkt via de Belg, toch? Dat is stream 2 voor de Videolandkijkers.
Vind ik gek... Als ze stream 1 = Belgenstream en Stream 2=extra hadden gedaan, had ik logischer gevonden.
Zit je wel tegen dat rooie vlak aan te kijkenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:24 schreef oma-Nijn het volgende:
Gelukkig zijn de SL's ook weer ingebouwd.
Vindt het een ongelofelijke moeimaker ook voor haar zelf....quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:20 schreef Moonlight het volgende:
Een Andrea hebben we ook al.quote:
Euh, de tuin met een hoop herrie. Nu een wastafel.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:25 schreef Hunter het volgende:
[..]
Zit je wel tegen dat rooie vlak aan te kijken
Andrea en Anton.quote:
Tering heej... heel oud jaquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:26 schreef Iceage het volgende:
Hallo hele oude bekenden. Veel plezier met deze editie van BB. Ik weet nog niet of ik het ga volgen en evt streamverslag ga doen. Tot nu toe irriteer ik me aana behoorlijk wat dingetjes en aan Grace
Veel plezier allemaal en ik heb net een topic tuintips gemaakt als de redactie dat uitvoert ga ik daar misschien wel streamverslagen van maken
Fijne dag en veel plezier. Ik log uit want moet aan het werk.
Werk ze.En kom maar snel terug.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:26 schreef Iceage het volgende:
Hallo hele oude bekenden. Veel plezier met deze editie van BB. Ik weet nog niet of ik het ga volgen en evt streamverslag ga doen. Tot nu toe irriteer ik me aan behoorlijk wat dingetjes en aan Grace
Veel plezier allemaal en ik heb net een topic tuintips gemaakt als de redactie dat uitvoert ga ik daar misschien wel streamverslagen van maken
Fijne dag en veel plezier. Ik log uit want moet aan het werk.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Shit, wilde wel een nieuwe.
Gelukkig heb ik Kitty haar naam wel onthouden.![]()
Voor een oudere dame vind ik het maar een rare naam overigens.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:29 schreef zodeju het volgende:
[..]Vraag me af of ze er ook in geslapen heeft. Gister had ze hem ook al aan.
Lijkt gewoon andere kleur kunstgras inderdaadquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:30 schreef Blackprinces het volgende:
Volgens mij kan je op die rode loper best goed petanqen
Ja ja.quote:
als ik als vrouw de keuze had om in dit huis naakt te moeten slapen of in dat pak, had ik ook voor pak gekozenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:29 schreef zodeju het volgende:
Ze heeft niets anders... Dan moet ze dus kiezen tussen naakt of zo'n pyjama van Grace. Nou dan zie ik liever dat pak wat ze nu draagtquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:29 schreef zodeju het volgende:
Ahhja, VOL dat was een mooie tijd , ook hiernaaroe daarna? Ook nog de Vlemmix bunker gezien?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:29 schreef Iceage het volgende:
[..]
BB1,BB2 en DGKen de bb editie met Tijn en Monique
en de beestenboel van VOL
Als ik als man de keuze had zie ik Kitty ook liever in dat pakquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:31 schreef rinardo het volgende:
[..]
als ik als vrouw de keuze had om in dit huis naakt te moeten slapen of in dat pak, had ik ook voor pak gekozen
Nee tuurlijk niet maar ik zelf vind het zo vaag. Snap sommige ouders gewoon niet, maar met haar leeftijd vind ik het helemaal raar, toen hadden ouders meestal andere namen nog. Of zoiets. Laat maar ook.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:28 schreef zodeju het volgende:
[..]![]()
![]()
Dus op een bepaalde leeftijd had ze haar naam moeten veranderen.
ook datquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:32 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik als man de keuze had zie ik Kitty ook liever in dat pak
Ik hoop dat ze geen enkele petanque-bal krijgen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:30 schreef Blackprinces het volgende:
Volgens mij kan je op die rode loper best goed petanqen
Ze hebben toch niet alles mee naar binnen mogen brengen?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:29 schreef zodeju het volgende:
Ze kunnen ook zakjes vullen met rijst en daar een spel mee doen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:33 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze geen enkele petanque-bal krijgen.
Ik heb via videoland gekeken, zijn daar geen cijfers van dan of werkt dat weer anders.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:34 schreef Benny het volgende:
Kijkcijfers:
RTL 4 - 445.000 kijkers (1.425.000)
RTL 5 - 141.000 kijkers (356.000)
Dat valt vies tegen
Ik heb vannacht gezien hoe die Grace in het huis kwam. Gelijk uitgegooidquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:34 schreef Benny het volgende:
Kijkcijfers:
RTL 4 - 445.000 kijkers (1.425.000)
RTL 5 - 141.000 kijkers (356.000)
Dat valt vies tegen
Volgende week krijgen we daar cijfers vanquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb via videoland gekeken, zijn daar geen cijfers van dan of werkt dat weer anders.
Ik vind haar wel leuk.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb vannacht gezien hoe die Grace in het huis kwam. Gelijk uitgegooid
Denk meerdere mensen.
ze is nu wat minder aanwezigquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Denk meerdere mensen.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Denk meerdere mensen.
ik vind haar leukquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:37 schreef Benny het volgende:
Nouchine heeft ook wel iets weg van Sophie (BB Australia 12/2020)
Oma.. dat waren zenuwen... laat dat kind ff landenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Denk meerdere mensen.
Dat viel mij ook op.En zonder klagen of ontlopen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:38 schreef Hunter het volgende:
Ik heb ze nu al meer spontaan zien schoonmaken dan heel vorig jaar
we kijken het nog even aanquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:38 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
Maar we zijn er dus weer, ik ben ook weer eens hier komen kijken.
Ik persoonlijk vind Grace erg irritant en ik denk dat Peter het spel echt zal gaan spelen.
En Tobias is een lekker hapje om naar te kijken.
Hebben we al een bloedhekel aan iemand? Of genieten we van deze mensen?
Ik heb nog niemand waar ik me aan erger.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:38 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
Ik persoonlijk vind Grace erg irritant en ik denk dat Peter het spel echt zal gaan spelen.
Ik vind die twee wel leukquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:39 schreef Hunter het volgende:
Sercan kijkt even over het muurtje bij Nouchine
Oh daar zijn ze ook aan het schoonmaken
Zeeuwsquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat is dat accentje van Vera?
Ze komt uit Zeelandquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat is dat accentje van Vera?
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
laat hem ff waa waa gertje zeggen
De stem mogen we nietquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:38 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
broer van?????quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:40 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Sercan is een vriend van Liese van vorig jaar. Niet de vriend, maar een vriend.
lolquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:41 schreef Benny het volgende:
Zoey zou trots zijn op het schoonmaaktalent die daar rondloopt
Soef?quote:
het ziet er ook niet handig uitquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:43 schreef oma-Nijn het volgende:
Beetje door stofzuigen, anders is die leeg.![]()
Ondingen
Spelletje op de Switch geloof ikquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Iets met balletjes, ik snap er geen reet van iig van wat ze allemaal zegt.
Is met dure jeans een dingetje.Is op FOK! zelfs een topic over.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:43 schreef ChocoFan het volgende:
Jeans bij handdoeken, doe ik nooit en 1 zegt dat ie ze bijna nooit wast, de jeansHoe dan.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:45 schreef Sangha het volgende:
Die Kitty gaat nog voor problemen zorgen als ze tegengas gaat krijgen met haar wil om taken te verdelen.
Ja, dat blijf ik ook een gemiste kans vinden, goedemorgen ...quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Baal wel dat we de eerste ontmoeting uren niet live gezien hebben.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:43 schreef mario390 het volgende:
snap dat niet,hoezo is sl
als ze wc´s cleanen?
Dit is ook niet live wat we nu zitten te kijken.. krijg deja vu van uurtje terug.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Baal wel dat we de eerste ontmoeting uren niet live gezien hebben.
Taken verdelen en zelf zo weinig mogelijk werk verzetten qua schoonmaken.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:45 schreef Sangha het volgende:
Die Kitty gaat nog voor problemen zorgen als ze tegengas gaat krijgen met haar wil om taken te verdelen.
Oh, nooit gehad ook dus niet raar dat ik het niet weet dan.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is met dure jeans een dingetje.Is op FOK! zelfs een topic over.
redelijk live als we de oven klok mogen gelovenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:45 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Dit is ook niet live wat we nu zitten te kijken.. krijg deja vu van uurtje terug.
Bij mij ook. Mevrouw camping die gaat lopen zeiken om niks! Zo'n Karen!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:45 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
iemand die mij in mijn irritatiezone zit
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:47 schreef Sangha het volgende:
[..]
Bij mij ook. Mevrouw camping die gaat lopen zeiken om niks! Zo'n Karen!
jepquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:47 schreef Sangha het volgende:
[..]
Bij mij ook. Mevrouw camping die gaat lopen zeiken om niks! Zo'n Karen!
Hey mogguh!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, dat blijf ik ook een gemiste kans vinden, goedemorgen ...
Ga je weer irritant doen tot je een antwoord krijgt.quote:
Ziet er wel een stuik gezelliger en huiselijk uit dan BB vorig jaar!quote:
Ik vond het een onding. Dyson. Schofterig duur en best wel snel leeg. Korte steel.quote:
Ovenklok van een uurtje geleden?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
redelijk live als we de oven klok mogen geloven
het recept voor heibel!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Taken verdelen en zelf zo weinig mogelijk werk verzetten qua schoonmaken.
dat dusquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:48 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik vond het een onding. Dyson. Schofterig duur en best wel snel leeg. Korte steel.
bedanktquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ga je weer irritant doen tot je een antwoord krijgt.![]()
Benny dacht dat ze misschien de opdracht om schoon te maken tijdens de SL kregen, wat inderdaad zou kunnen en dan is er inderdaad een SL omdat wij de regie niet mogen horen.
helemaal eens, werd gek van dat ding. Nu weer gewone stofzuigers in huis en dat ding weggeven aan een dochter van ons.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:48 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik vond het een onding. Dyson. Schofterig duur en best wel snel leeg. Korte steel.
zet ik de stream aan hoor ik weeeeeer Kittyquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Graag gedaan.![]()
Grace doet lekker zingen tijdens het kuisen.
Gezelligquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
zet ik de stream aan hoor ik weeeeeer Kitty
Kitty heeft rare voetenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik had die Kitty al buiten gezet
Ha die Koosquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:50 schreef Koos1958 het volgende:
gadverdamme handdoeken een opfrisbeurt geven ipv te wassen op 60 graden.
Ik denk dat we daar weinig aan kunnen ontkomen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
zet ik de stream aan hoor ik weeeeeer Kitty
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik had die Kitty al buiten gezet
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:50 schreef Koos1958 het volgende:
Nee toch ze hadden zo een rekjequote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Alleen een wasmachien? Hadden ze vorig jaar ook niet een droger?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was je niet gelukt knul.
stonden er ook altijd tig rekjesquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Alleen een wasmachien? Hadden ze vorig jaar ook niet een droger?
[ afbeelding ]
hihiquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:51 schreef Cargamelk het volgende:
had de streams op een uur geleden staan.. voutje
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:51 schreef Cargamelk het volgende:
Hier nietquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:52 schreef mario390 het volgende:
wat zijn de streams
an het haperen hoor![]()
replay ook
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:50 schreef Koos1958 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
kijk je nu videoland?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:52 schreef mario390 het volgende:
wat zijn de streams
an het haperen hoor![]()
replay ook
Das nie handig he.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:51 schreef Cargamelk het volgende:
Ah, we kunnen dus ook terugspoelenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:51 schreef Cargamelk het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |