Jawel maar is nog vroeg.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:11 schreef mario390 het volgende:
hallo doorbrekers![]()
julie bemerken me niet
Jaa en ik werk thuis en ben zeer opmerkzaam dus kan de hele dag hier aanvullen maar helaas. Doei all xxxquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:12 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Jammer hoor, hoe meer zielen hoe meer vreugde.
Van @Benny mag je best zwaaien hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jawel maar is nog vroeg.
Goedemorgen Marioooooooooo![]()
Oh en eigenlijk mogen we hier niet zwaaien en zo tenzij je iets vermeld over de stream.
Nou stream 2 heeft nog steeds kut geluid en dat al vanaf dag 1 en nog steeds niet gemaakt door BB, begint goed. Maar dat was eigenlijk ook al gezegd maar ik wilde het ook nog ff melden.
Bye bye, tot ooit misschienquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:12 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Jaa en ik werk thuis en ben zeer opmerkzaam dus kan de hele dag hier aanvullen maar helaas. Doei all xxx
Goedkope bende.Die van SKEER zijn leuk.quote:
Vind je ze mooi?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:13 schreef Benny het volgende:
Wie is de badjassensponsor? Daar wil ik de prijsjes ook wel ff van kijken
Als we uitvinden hoe het kan taggen we jequote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:12 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Jaa en ik werk thuis en ben zeer opmerkzaam dus kan de hele dag hier aanvullen maar helaas. Doei all xxx
Die ken ik nietquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedkope bende.Die van SKEER zijn leuk.
5 euriquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:13 schreef Benny het volgende:
Wie is de badjassensponsor? Daar wil ik de prijsjes ook wel ff van kijken
Je bent te snel joh.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:12 schreef FreshFruit het volgende:
Of het iets rustiger kan.
[ afbeelding ]
Marioquote:
Das Veraquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je bent te snel joh.Ik ken de melding.
Ze hebben ook koffie zie en hoor ik, 1tje staat te draaien aan zo'n ding. Oh ja, koffiemolen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |