SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BB / [Bewoner] Datacenter vrouw
BB / [Bewoner] Datacenter man
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Ja waarschijnlijk wel.quote:
Ik plaatste gisteren de foto,en binnen no time wisten hier 2 Sherlocks allesquote:
Laat dat maar aan fokkers over ja.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik plaatste gisteren de foto,en binnen no time wisten hier 2 Sherlocks alles
Ik een petitie tegenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:10 schreef Burner82 het volgende:
Ik wil een petitie voor Shirtless Dimi....
Goed ideequote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:10 schreef Burner82 het volgende:
Natuurlijk welquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:11 schreef mario390 het volgende:
hallo doorbrekers![]()
julie bemerken me niet
Waar kan ik tekenen?quote:
Dat is overbodig, want dat is al zo, sinds hij uit de achterkamer is gekomen...quote:
Nee dankquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:10 schreef Burner82 het volgende:
Ik voor shirtless veertjequote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:10 schreef Burner82 het volgende:
jawelquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:11 schreef mario390 het volgende:
hallo doorbrekers![]()
julie bemerken me niet
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:11 schreef Poesjuh het volgende:
Nou dat was weer van korte duur hiero met zoveel reclame dus veel kijkplezier dit seizoen https://i.fokzine.net/s/thumbsup.gif
Jammer hoor, hoe meer zielen hoe meer vreugde.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:11 schreef Poesjuh het volgende:
Nou dat was weer van korte duur hiero met zoveel reclame dus veel kijkplezier dit seizoen https://i.fokzine.net/s/thumbsup.gif
Jawel maar is nog vroeg.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:11 schreef mario390 het volgende:
hallo doorbrekers![]()
julie bemerken me niet
Jaa en ik werk thuis en ben zeer opmerkzaam dus kan de hele dag hier aanvullen maar helaas. Doei all xxxquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:12 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Jammer hoor, hoe meer zielen hoe meer vreugde.
Van @Benny mag je best zwaaien hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jawel maar is nog vroeg.
Goedemorgen Marioooooooooo![]()
Oh en eigenlijk mogen we hier niet zwaaien en zo tenzij je iets vermeld over de stream.
Nou stream 2 heeft nog steeds kut geluid en dat al vanaf dag 1 en nog steeds niet gemaakt door BB, begint goed. Maar dat was eigenlijk ook al gezegd maar ik wilde het ook nog ff melden.
Bye bye, tot ooit misschienquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:12 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Jaa en ik werk thuis en ben zeer opmerkzaam dus kan de hele dag hier aanvullen maar helaas. Doei all xxx
Goedkope bende.Die van SKEER zijn leuk.quote:
Vind je ze mooi?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:13 schreef Benny het volgende:
Wie is de badjassensponsor? Daar wil ik de prijsjes ook wel ff van kijken
Als we uitvinden hoe het kan taggen we jequote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:12 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Jaa en ik werk thuis en ben zeer opmerkzaam dus kan de hele dag hier aanvullen maar helaas. Doei all xxx
Die ken ik nietquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedkope bende.Die van SKEER zijn leuk.
5 euriquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:13 schreef Benny het volgende:
Wie is de badjassensponsor? Daar wil ik de prijsjes ook wel ff van kijken
Je bent te snel joh.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:12 schreef FreshFruit het volgende:
Of het iets rustiger kan.
[ afbeelding ]
Marioquote:
Das Veraquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je bent te snel joh.Ik ken de melding.
Ze hebben ook koffie zie en hoor ik, 1tje staat te draaien aan zo'n ding. Oh ja, koffiemolen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |