het ziet er ook niet handig uitquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:43 schreef oma-Nijn het volgende:
Beetje door stofzuigen, anders is die leeg.![]()
Ondingen
Spelletje op de Switch geloof ikquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Iets met balletjes, ik snap er geen reet van iig van wat ze allemaal zegt.
Is met dure jeans een dingetje.Is op FOK! zelfs een topic over.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:43 schreef ChocoFan het volgende:
Jeans bij handdoeken, doe ik nooit en 1 zegt dat ie ze bijna nooit wast, de jeansHoe dan.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:45 schreef Sangha het volgende:
Die Kitty gaat nog voor problemen zorgen als ze tegengas gaat krijgen met haar wil om taken te verdelen.
Ja, dat blijf ik ook een gemiste kans vinden, goedemorgen ...quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Baal wel dat we de eerste ontmoeting uren niet live gezien hebben.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:43 schreef mario390 het volgende:
snap dat niet,hoezo is sl
als ze wc´s cleanen?
Dit is ook niet live wat we nu zitten te kijken.. krijg deja vu van uurtje terug.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Baal wel dat we de eerste ontmoeting uren niet live gezien hebben.
Taken verdelen en zelf zo weinig mogelijk werk verzetten qua schoonmaken.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:45 schreef Sangha het volgende:
Die Kitty gaat nog voor problemen zorgen als ze tegengas gaat krijgen met haar wil om taken te verdelen.
Oh, nooit gehad ook dus niet raar dat ik het niet weet dan.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is met dure jeans een dingetje.Is op FOK! zelfs een topic over.
redelijk live als we de oven klok mogen gelovenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:45 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Dit is ook niet live wat we nu zitten te kijken.. krijg deja vu van uurtje terug.
Bij mij ook. Mevrouw camping die gaat lopen zeiken om niks! Zo'n Karen!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:45 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
iemand die mij in mijn irritatiezone zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |