abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203026926
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 12:19 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Vandaar de 150.000+ mensen die dagelijks een booster halen vs ~10k schreeuwerds in amsterdam
Want iedereen die een booster haalt vind het beleid fantastisch, ja toch niet dan?
Wat een logica weer. :')
pi_203026930
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 12:19 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Ik vind het nog steeds echt ontzettend schrijnend dat Hugo en de zijnen nog niet 1x eerlijk hebben toegeven dat ze het gewoon verkloot hebben met de boostercampagne en veel eerder hadden moeten starten. Fouten maken is 1 ding, maar dat je dan nog afloop ook nog jezelf in allerlei bochten gaat wringen puur om je fouten niet toe te geven vind ik echt walgelijk.
Sterker nog ze schuiven het op ons.
Rutte kwam niet verder dan mijn fout is dat ik de noodzaak niet beter hebben kunnen uitleggen aan jullie idioten!
  dinsdag 4 januari 2022 @ 12:21:42 #278
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_203026944
Nog wel mijn complimenten voor degene die de boostercampagne hebben georganiseerd, dit was best een knap staaltje aan opschaling rond de feestdagen.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_203026946
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 12:20 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]
Sterker nog ze schuiven het op ons.
Rutte kwam niet verder dan mijn fout is dat ik de noodzaak niet beter hebben kunnen uitleggen aan jullie idioten!
Hetgeen óók klopt, gezien de mate van het 'wij zijn er klaar mee' gehalte alleen hier al.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 4 januari 2022 @ 12:21:46 #280
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203026948
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 12:15 schreef chratnox het volgende:

[..]
Het vervelende is natuurlijk ook dat die hele boostercampagne een paar weken te laat op stoom is gekomen, waardoor deze berichten nu komen. Aan de ene kant hadden mensen zich beter aan de maatregelen kunnen houden, maar tegelijkertijd hadden we veel meer gewonnen met een snellere boostercampagne.
Mensen die straks gevaccineerd en geboosterd zijn hebben helemaal geen zin meer om zich na 2 jaar nog steeds aan allerlei regeltjes te houden, die willen gewoon weer ongestoord door kunnen leven.
pi_203026953
quote:

[..]
Vandaar de 150.000+ mensen die dagelijks een booster halen vs ~10k schreeuwerds in amsterdam
Want iedereen die een booster haalt is het er mee eens en iedereen die niet op de dam staat ook?
Kom op zeg.
pi_203026958
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 12:13 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Het ligt zeker iets gecompliceerder, maar we plukken nu dan ook de vruchten van die efficiëntere zorg waardoor we nauwelijks IC-bedden dachten nodig te hebben.
ook niet helemaal. Als we namelijk die bedden en mensen hadden gehad dan hadden die ook volgelegen met planbare zorg en had je netto ongeveer net zoveel bedden overgehad voor covid en had je dus net als nu een tekort gehad.
Ook in de landen om ons heen met meer IC bedden ligt er een zware druk op de zorg en hebben ze moeite om uberhaupt personeel te krijgen
pi_203026960
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 12:03 schreef mir1986 het volgende:
https://www.theguardian.c(...)P=Share_iOSApp_Other

Lockdown maakt meer kapot dan dat het goed is. Ach hier zullen de mensen die voor de lockdown zijn het ook wel weer mee oneens zijn. Alles ligt aan de ongevaccineerden!
Liggen er niet onevenredig veel ongevaccineerde mensen op de IC? Het niet vaccineren helpt in ieder geval niet.
  dinsdag 4 januari 2022 @ 12:22:47 #284
168739 Red_85
'echt wel'
pi_203026967
quote:

[..]
Ow kijk nou... eerder waren het er nog maar 3.500 volgens jou.

Maar snap het niet zo goed waarom je de gevaccineerden tegenover de demonstranten plaatst. Genoeg gevaccineerden die daar waren die ook tegen het beleid zijn. Want dat kan gewoon: gevaccineerd zijn en tegen het politieke corona beleid.

Snap je dat?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_203026971
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 12:21 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Mensen die straks gevaccineerd en geboosterd zijn hebben helemaal geen zin meer om zich na 2 jaar nog steeds aan allerlei regeltjes te houden, die willen gewoon weer ongestoord door kunnen leven.
zeker en das logisch.
jammer dat het land dan "gegijzeld" wordt door de eigenwijze.
pi_203026972
In Friesland komen nauwelijks jongeren opdagen voor een booster. Kan ze geen ongelijk geven met de huidige stand van zaken.
- verwijderd door admin -
  dinsdag 4 januari 2022 @ 12:22:56 #287
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_203026973
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 12:20 schreef Tarado het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

geen idee of dit helemaal up to date is maar het was altijd vergelijkbaar
Wel een goede kans dat hun wel konden opschalen.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  dinsdag 4 januari 2022 @ 12:23:18 #288
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203026982
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 12:21 schreef zalkc het volgende:
Nog wel mijn complimenten voor degene die de boostercampagne hebben georganiseerd, dit was best een knap staaltje aan opschaling rond de feestdagen.
net m'n vrouw even gebracht naar de Rai, goed geregeld, gratis parkeren en ze was binnen 20 minuten klaar
pi_203026992
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 12:22 schreef groenen het volgende:
In Friesland komen nauwelijks jongeren opdagen voor een booster. Kan ze geen ongelijk geven met de huidige stand van zaken.
Daar is nu dan ook de Elfstendetocht aan de gang, die hebben wel wat beters te doen.
In Southern Sun
  dinsdag 4 januari 2022 @ 12:24:19 #290
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203027013
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 12:22 schreef zalkc het volgende:

[..]
Wel een goede kans dat hun wel konden opschalen.
ik meen van niet want zij hebben sinds brexit ook enorme personeelsproblemen
pi_203027017
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 12:21 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Hetgeen óók klopt, gezien de mate van het 'wij zijn er klaar mee' gehalte alleen hier al.
Los van die eindeloze discussie stapt hij ook even rustig voorbij al hun talloze fouten.
pi_203027018
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 12:20 schreef Tarado het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

geen idee of dit helemaal up to date is maar het was altijd vergelijkbaar
Het probleem op dit moment is niet zozeer het aantal bedden, maar dat 50.000 zorgmedewerkers in de UK ziek thuis zitten (met Covid, burnouts, etc), dat heeft ook aardige impact op de capaciteit.
  dinsdag 4 januari 2022 @ 12:25:07 #293
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_203027032
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 09:51 schreef Mondkapje het volgende:
Ik denk dat je dit virus zou moeten laten uitrazen, hoe sneller iedereen het gehad heeft hoe beter. Kijk naar Zuid-Afrika. Met Omikron krijgt iedereen een gratis booster. VK maakt een fout door iedereen 10 dagen in isolatie te zetten, zo ontregel je de maatschappij.
Het Kabinet kan het -en mag de besmetting nu niet als beleid, laten uitrazen omdat het voorzorgsbeginsel omtrent volksgezondheid - dat haar verplicht maatregelen te nemen - dat blokkeert.
Beter is, het geen A-ziekte meer te noemen zodat het een normaal ziekte is/wordt waarvoor je jezelf (eventueel ziek of aangedaan, dan onverplicht) bij de (huis)artsenij kunt melden.

Helaas zijn we in een web verstrikt geraakt dat ons zelf de das omdoet met de uitkomst om elkaar te onderwerpen aan andermans (holle bolle) gezondheidsidealen.
De gesponsorde WHO zal blijven volhouden dat het een pandemie is van een levensgevaarlijk virus is, wat vervolgens met graagte wordt bevestigd door haar zelfbevlekkende experts.
De de nationale gezondheidsorganisaties (bij ons RIVM) heeft de plicht dat WHO-advies over te brengen aan de Ministers verantwoordelijk voor gezondheidskwesties die vervolgens stevig in de clownsschoenen moeten staan dat dan niet over te nemen. De rest is een logisch vervolg in uitvoering dat je letterlijk kunt voorspellen.
Interessant hier is dat met name BigPharma de kans heeft waargenomen, in dat proces een leidende rol te spelen door de garantie belofte te bieden, dat haar misplaatste vaccin de crisis zou oplossen.

Het resultaat is dat we bewust door "goedgelovige" charlatans zijn ingescheept in de galeien en nu hopeloos verstrikt zijn geraakt in de riemen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_203027034
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 12:15 schreef chratnox het volgende:

[..]
Het vervelende is natuurlijk ook dat die hele boostercampagne een paar weken te laat op stoom is gekomen, waardoor deze berichten nu komen. Aan de ene kant hadden mensen zich beter aan de maatregelen kunnen houden, maar tegelijkertijd hadden we veel meer gewonnen met een snellere boostercampagne.
Ik moet zeggen dat ik wel bewondering heb voor de GGD momenteel. Als je ziet hoe snel en efficient het nu loopt... petje af.
pi_203027048
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 12:25 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Ik moet zeggen dat ik wel bewondering heb voor de GGD momenteel. Als je ziet hoe snel en efficient het nu loopt... petje af.
Maakt niet uit ze zijn TE LAAT begonnen :(!
In Southern Sun
  dinsdag 4 januari 2022 @ 12:27:19 #296
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_203027067
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 12:26 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Maakt niet uit ze zijn TE LAAT begonnen :(!
Dat is beleid, geen operatie
  dinsdag 4 januari 2022 @ 12:27:28 #297
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_203027069
quote:
Die kunnen ook pas sinds een paar dagen een afspraak maken. Duurt wel even voor die aan de beurt zijn.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_203027073
quote:
Ik moet 'm ook nog. Niet heel veel zin in aangezien het totaal onnodig is. Mja, als het gekoppeld wordt aan je vrijheid dan wordt je sowieso gedwongen. Ik ga 'm met tegenzin halen. Ik vind er wel wat van...
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  dinsdag 4 januari 2022 @ 12:27:45 #299
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_203027074
quote:

[..]
Alleen jammer dat zij zich Medisch niet afvragen waartoe en waarvoor.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_203027089
quote:

[..]
Dat merk ik ook, mijn vrouw kon snel na het maken van een afspraak terecht op een XL locatie, waar alles prima geregeld was. Over de manier waarop het nu gaat dan ook niets dan lof. Maar nogmaals, deze (potentiële) verlenging van de lockdown had voorkomen kunnen worden door eerder te starten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')