En dan verwijst hij naar een instituut wat met name bijwerkingen registreert (net als het Lareb). Want voor een antivax gekkie staat een bijwerking gelijk aan vaccinatieschade.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat is geen onderbouwing. Dat is een vage verwijzing met de "verborgen" boodschap: zoek zelf maar.
Zo werkt het niet.
Ik ben mij niet bewust van deze prikken. We hebben 1 en 2 gehad (soms 1, in geval van Janssen) en 3 loopt nu. En dat is het vooralsnog.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:40 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Even natellen hoor.
2022: Prik 4 en 5
2023: Prik 6 en 7 (en misschien 8)
2024: Prik 9 dan.
Nee, totaal 0,0 bezorgd. De bijwerkingen zijn zaken als een stijve arm of een dagje een rilling. Elke vaccinatie kent dergelijke bijwerkingen, ook vaccinaties die we al tientallen jaren zetten en waarmee we heel veel leed hebben uitgebannen uit de wereld.quote:Maar alle gekheid op een stokje, jij denkt dus niet, bij meer prikken, meer bijwerkingen? Niet enigszins bezorgd?
Reacties van mensen onder zijn Youtube videos, ook reacties op Nu.nl onder sommige nieuwsberichten met vaccinatie schade zie ik wel als serieus ja.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:37 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Uiteraard is voor een wappie een "goede bron" een mede wappie.
Heb je ook serieuze bronnen?
Er staan behoorlijk wat ernstige bijwerkingen tussen hoor. De dood is daar 1 van. Dus doe niet net alsof daar alleen onschuldige dingen tussen staan, want dat is niet zo.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:40 schreef Coritchando het volgende:
[..]
En dan verwijst hij naar een instituut wat met name bijwerkingen registreert (net als het Lareb). Want voor een antivax gekkie staat een bijwerking gelijk aan vaccinatieschade.
Vaccinatieschade is iets waar iemand jarenlang (of voor de rest van zijn leven) dermate hinder van ondervindt dat hij of zij niet meer normaal kan meedoen in de maatschappij. Er is dan echt iets kapot ("schade").
Een stijf armpje of een rilling over de rug is een simpele bijwerking die met 2 a 3 dagen weg is.
Nou ja, geen angst voor het onbekende, het komt gewoon in het nieuws:quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:44 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Ik ben mij niet bewust van deze prikken. We hebben 1 en 2 gehad (soms 1, in geval van Janssen) en 3 loopt nu. En dat is het vooralsnog.
Weer duidelijk geval van angst voor het onbekende.
Ach, stel je niet zo aan. Ook die menstruatie stoornissen vallen allemaal mee. Nog niet eens duidelijk of dit wel door de vaccins komt. Lange termijn effect m.b.t. bijvoorbeeld zwangerschappen zal ook echt wel niets zijn, hoor. Niet erg belangrijk ook.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Er staan behoorlijk wat ernstige bijwerkingen tussen hoor. De dood is daar 1 van. Dus doe niet net alsof daar alleen onschuldige dingen tussen staan, want dat is niet zo.
Laten we vooral NuJIJ als fatsoenlijke bron nemen inderdaadquote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:45 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Reacties van mensen onder zijn Youtube videos, ook reacties op Nu.nl onder sommige nieuwsberichten met vaccinatie schade zie ik wel als serieus ja.
Tuurlijk zullen er trollen bij zitten maar ja, ik lees het toch steeds en steeds meer.
Een ernstige bijwerking is nog geen vaccinatieschade.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Er staan behoorlijk wat ernstige bijwerkingen tussen hoor. De dood is daar 1 van. Dus doe niet net alsof daar alleen onschuldige dingen tussen staan, want dat is niet zo.
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:02 schreef vosss het volgende:
Ik ben niet bang. Daarom neem ik ook geen vaccin
Net zolang als dat mensen mee blijven doen met boosteren, binnen blijven, hun zaak sluiten, etc.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:43 schreef Fietsenrek het volgende:
Ik bedoel, elk jaar of om de 2 jaar is er weer een nieuwe variant. Gaan we elke winter steeds weer in lockdown? Dit is de 2e keer in 2 jaar, waarbij het grootste deel gevaccineerd is.
https://www.metronieuws.n(...)de-vaccinatiebewijs/quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:44 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Ik ben mij niet bewust van deze prikken. We hebben 1 en 2 gehad (soms 1, in geval van Janssen) en 3 loopt nu. En dat is het vooralsnog.
Dat ze nooit vertellen wat de reden is, buiten PRINCIPPUUUSSSSS, zegt mij genoeg.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 00:27 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Dat jij voor iemand anders zijn redenen gaat bepalen dat het onzin is vind ik dan weer onzin 🤪
Zijn zat goede redenen om niet te vaccineren.
Wat dacht je van, ik vertrouw het vaccin nog niet? Of mag dat geen reden zijn. Of je het er nou eens mee bent of niet het blijft toch je eigen keuze?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:05 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat ze nooit vertellen wat de reden is, buiten PRINCIPPUUUSSSSS, zegt mij genoeg.
En nee er zijn geen goeden redenen om niet te vaccineren, buiten als je het medisch niet kan/mag.
Ik ben niet bang voor het virus. Dat heb ik reeds gehad en mijn lichaam heeft dat keurig en vlot opgeruimd zonder veel last van gehad te hebben.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:27 schreef Coritchando het volgende:
[..]![]()
Je bent zo bang als wat, dat zie je aan alle posts hierboven. Ooeeh dat enge vaccin.
Maar troost je, eenmaal op de verpleegafdeling heb een week of 2 om echt bang te zijn.
Vraagje; had je het vaccin ook niet genomen als je een veel hogere leeftijd had gehad, zeg maar 60+?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben niet bang voor het virus. Dat heb ik reeds gehad en mijn lichaam heeft dat keurig en vlot opgeruimd zonder veel last van gehad te hebben.
Het vaccin is volstrekt onduidelijk van wat dat op de lange termijn doet en dat bv een Pfizer haar onderzoeken pas na 75 jaar(!!!) wilde vrijgegeven geeft mij nou niet bepaald vertrouwen dat dat allemaal netjes volgens de spelregels gegaan is.
Goddank heeft een rechter daar een stok voor gestoken en moeten ze nu per maand 55.000 documenten openbaren over alles rondom covid-19 vaccinaties en onderzoeken.
Dus nee, ik ben totaal niet bang voor het virus; ik ben louter terughoudend met dingen waarvan ik niet weet wat dat op de lange termijn met ons doet.
Ren jij toch lekker op naar je 4de en 5de booster en noem iemand anders bang; angsthaas dat je er bent!
Nofi offcourse
Ja. En kan jij begrijpend lezen?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:04 schreef daNpy het volgende:
[..]
https://www.metronieuws.n(...)de-vaccinatiebewijs/
Volg je zelf het nieuws wel?
Als ik volle bak in de risicogroep had gezeten dan had ik dat mogelijk wel genomen. Zou kunnen. Dus zegmaar 60+, overgewicht, diabeet, hoge bloeddruk. Ja, mogelijk wel, maar aangezien ik dat niet heb, heb ik daar niet over nagedacht verderquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:32 schreef StarmanFR het volgende:
[..]
Vraagje; had je het vaccin ook niet genomen als je een veel hogere leeftijd had gehad, zeg maar 60+?
Hahahah hahahaha ‘lange termijn’ hahaha. Zelfs de grootste wappies gebruiken dat nonsens argument al maanden niet meer. Hahahaha. Lange termijn. Dweil me op.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Het vaccin is volstrekt onduidelijk van wat dat op de lange termijn doet en dat bv een Pfizer haar onderzoeken pas na 75 jaar(!!!) wilde vrijgegeven geeft mij nou niet bepaald vertrouwen dat dat allemaal netjes volgens de spelregels gegaan is.
Lekker belangrijk, ga jij ze lekker doornemen omdat je toch angstig binnen zit. Ga ik lekker met mijn QR code op stapquote:Goddank heeft een rechter daar een stok voor gestoken en moeten ze nu per maand 55.000 documenten openbaren over alles rondom covid-19 vaccinaties en onderzoeken.
Maar dit wel lekker typen via je wifi verbinding hihiquote:Dus nee, ik ben totaal niet bang voor het virus; ik ben louter terughoudend met dingen waarvan ik niet weet wat dat op de lange termijn met ons doet.
Je “ZeLLUf onDErzOEK” is stuk. Er is geen 4e of 5e booster. Ben je wel bang voor natuurlijk, elke wappie is bang voor dingen die er helemaal (nog) niet zijn. Wat een grapjurkje ben je.quote:Ren jij toch lekker op naar je 4de en 5de booster en noem iemand anders bang; angsthaas dat je er bent!
Nofi offcourse
Hij zit maar wat te dollen joh, hij is allang geboosterd. Maar hij doet nu stoere praatje, leer mij vossje kennen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:32 schreef StarmanFR het volgende:
[..]
Vraagje; had je het vaccin ook niet genomen als je een veel hogere leeftijd had gehad, zeg maar 60+?
Sorry als je niet gelooft dat er geen 4e of 5e boosters gaan komen ben je echt naïef.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:47 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Hahahah hahahaha ‘lange termijn’ hahaha. Zelfs de grootste wappies gebruiken dat nonsens argument al maanden niet meer. Hahahaha. Lange termijn. Dweil me op.
[..]
Lekker belangrijk, ga jij ze lekker doornemen omdat je toch angstig binnen zit. Ga ik lekker met mijn QR code op stap
[..]
Maar dit wel lekker typen via je wifi verbinding hihi
[..]
Je “ZeLLUf onDErzOEK” is stuk. Er is geen 4e of 5e booster. Ben je wel bang voor natuurlijk, elke wappie is bang voor dingen die er helemaal (nog) niet zijn. Wat een grapjurkje ben je.
Waar kan je op stap dan met je QR code?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:47 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, ga jij ze lekker doornemen omdat je toch angstig binnen zit. Ga ik lekker met mijn QR code op stap
we zitten nu al op de 2e booster? dan zitten we binnen 6 maanden op nr 4 idd.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:44 schreef bellamy13 het volgende:
[..]
Sorry als je niet gelooft dat er geen 4e of 5e boosters gaan komen ben je echt naïef.
waar is het wetenschappelijk peer reviewed onderzoek dat lockdowns, avondklokken, lapjes stof voor je gezicht werken tegen covid?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:12 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat ik een goede bron vind, is wetenschappelijk peer reviewed onderzoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |