SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Het is spannend zat.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:08 schreef Zorro het volgende: Aan de ene kant leuk dat er geen kans is dat een vervelend iemand als Price of van Gerwen wint, maar het haalt toch ook wel een beetje de spanning van zo'n vinale af.
Nu ben je me even kwijt.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij had daar best een aardig gifje van
De keuze is aan jou.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:05 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Morgen voor het eerst sinds oudjaar weer werken. Als ik half 1 ga slapen ben ik vrij moe de hele dag,ook al werk ik thuis en kan ik kwart voor 9 wakker worden
Dat was een wanstaltige vertoning.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De keuze is aan jou.
Als iemand die Barça 6-1 PSG miste, kan ik je moeilijk uitlachen hier.
Daar begon het mee.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:09 schreef Dagoduck het volgende:
Mwah, hij mist ook gewoon veel dubbels. Was niet alleen die bull.
Ik heb ook weinig zin in morgen, want moe inderdaad, maar dat moet maar even hoor. Morgen maar op tijd naar bed.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:05 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Morgen voor het eerst sinds oudjaar weer werken. Als ik half 1 ga slapen ben ik vrij moe de hele dag,ook al werk ik thuis en kan ik kwart voor 9 wakker worden
Ja, maar hij had gewoon nog 5 kansen ofzo.quote:
Met dit idee leef ik sinds 15 december oidquote:Op maandag 3 januari 2022 23:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb ook weinig zin in morgen, want moe inderdaad, maar dat moet maar even hoor. Morgen maar op tijd naar bed.
Toen keek jij toch naar Leverkussen-Shaktar ofzo?quote:Op maandag 3 januari 2022 23:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De keuze is aan jou.
Als iemand die Barça 6-1 PSG miste, kan ik je moeilijk uitlachen hier.
BVB v Benfica. Op zich niet onlogisch gezien de heenwedstrijd 4-0 in Parijs.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:12 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Toen keek jij toch naar Leverkussen-Shaktar ofzo?
quote:Op maandag 3 januari 2022 23:12 schreef Zipportal het volgende:
@:monkyyy is de enige die voor Wright juicht.
[ afbeelding ]
Sowieso kun je toch wel een dagje functioneren op 6 uur slaap joh.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:12 schreef maxi-mus het volgende:
Dit soort finales leef je toch voor? Boeiend als je dan de volgende dag wat moe bent.
Kan ik donderdagmiddag wel op je rekenen?quote:Op maandag 3 januari 2022 23:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb ook weinig zin in morgen, want moe inderdaad, maar dat moet maar even hoor. Morgen maar op tijd naar bed.
Ja ik snap dat ook nooit zo, zeker niet met thuiswerken.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Sowieso kun je toch wel een dagje functioneren op 6 uur slaap joh.
Bouwvakker gespotquote:Op maandag 3 januari 2022 23:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
moet morgen ook 6 uur naast het bedjee
Wel wat later vrees ikquote:Op maandag 3 januari 2022 23:13 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Kan ik donderdagmiddag wel op je rekenen?
Als je nooit functioneert merkt je baas het ook nietquote:Op maandag 3 januari 2022 23:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Sowieso kun je toch wel een dagje functioneren op 6 uur slaap joh.
Ik ben nog steeds gesloopt van oud en nieuwquote:Op maandag 3 januari 2022 23:12 schreef maxi-mus het volgende:
Dit soort finales leef je toch voor? Boeiend als je dan de volgende dag wat moe bent.
00:00hr is prima te doen toch?quote:Op maandag 3 januari 2022 23:12 schreef maxi-mus het volgende:
Boomerquote:Op maandag 3 januari 2022 23:13 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds gesloopt van oud en nieuw
Jij bent van @Caland zijn leeftijd?quote:Op maandag 3 januari 2022 23:13 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wtf uh okequote:Op maandag 3 januari 2022 23:13 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ga eigenlijk zelden eerder naar bed dan 00:00.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:14 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
00:00hr is prima te doen toch?
Volgende dag kans groot dat je thuis kan werken (als je gunstige branche hebt).
niemandquote:Op maandag 3 januari 2022 23:13 schreef maxi-mus het volgende:
Ik had dit TOTAAL niet verwacht trouwens.
Drie nachten doorgehaald genotquote:Op maandag 3 januari 2022 23:13 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik slaap minder dan 10 dagen in het jaar eerder dan 01:00 zelfs.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Ga eigenlijk zelden eerder naar bed dan 00:00.
quote:Op maandag 3 januari 2022 23:12 schreef Machielovic het volgende:
En de spanning stijgt [ afbeelding ]
Volgens mij wel ja (net over 30)quote:Op maandag 3 januari 2022 23:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij bent van @:caland zijn leeftijd?
Heerlijk. Vriendin meestal rond 22:00 naar bed. Dan breekt een heerlijk deel van de avond aan.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik slaap minder dan 10 dagen in het jaar eerder dan 01:00 zelfs.
Boomerquote:Op maandag 3 januari 2022 23:15 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja (net over 30)
heel mooie leeftijdquote:Op maandag 3 januari 2022 23:15 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja (net over 30)
Wat een gejank allemaal, ik werk bijna elke werkdag ‘gewoon’ op kantoor en slaap prima na 0:00quote:Op maandag 3 januari 2022 23:14 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
00:00hr is prima te doen toch?
Volgende dag kans groot dat je thuis kan werken (als je gunstige branche hebt).
Was dat maar het enigequote:Op maandag 3 januari 2022 23:15 schreef maxi-mus het volgende:
@:mansjester hep aan de pillen gezeten.
Trap er niet inquote:Op maandag 3 januari 2022 23:16 schreef monkyyy het volgende:
Ik ga nou toch eens even kijken naar die shop, ik ben overgehaald
@Pino112 ? die is er gewoon?quote:Op maandag 3 januari 2022 23:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waar is je mindere helft eigenlijk?
Ik heb al pijlen. Moet een bord hebben.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:17 schreef monkyyy het volgende:
¤16 voor drie pijltjes, zoveel geld heb ik niet,
Letterlijk alles is limited edition. Inhoudsloze term.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:17 schreef Slobeend het volgende:
"Limited edition", net als Soldaat van Oranje dat opnieuw "verlengd" is.
Das rommelquote:Op maandag 3 januari 2022 23:17 schreef monkyyy het volgende:
¤16 voor drie pijltjes, zoveel geld heb ik niet,
Te hard gelachenquote:Op maandag 3 januari 2022 23:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh dan heb ik hem gemist in de drukte.
Je hebt meerdere wederhelften begrijp ik?
Ik ging vooral twijfelen door het "mindere" gedeelte van de zinquote:Op maandag 3 januari 2022 23:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien kun je dat bord voor je kop gebruiken.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb al pijlen. Moet een bord hebben.
Smooth.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ging vooral twijfelen door het "mindere" gedeelte van de zin
Dat kan niet.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:19 schreef Pvt.Webster het volgende:
Knap dit.. Goede pot dit. Dat wordt 7-7.
Koekoekquote:Op maandag 3 januari 2022 23:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit is een genotsWK vriendquote:Op maandag 3 januari 2022 23:19 schreef El-Stinho het volgende:
Qua willekeurigheid van wedstrijdverloop is deze finale wel perfecto in lijn met het toernooi.
Dat helaas niet.quote:
quote:Op maandag 3 januari 2022 23:16 schreef maxi-mus het volgende:
Limited editon wk-set/ 3e setje gratis!
Heb je daar misschien nog een leuk gifje bij?quote:Op maandag 3 januari 2022 23:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ene comeback na andere
Heerlijk WK. Ik heb ENORM genoten
quote:Op maandag 3 januari 2022 23:20 schreef monkyyy het volgende:
die stomme praatjes tussendoor, ik ga wel youtube kijken
quote:
Ronnie Baxter?quote:
Er wordt gehamsterdquote:Op maandag 3 januari 2022 23:22 schreef Doevelaer het volgende:
RTL Darts Shop ligt gewoon weer plat inmiddels
Goden game. Gaming is nu DOOD.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
The sun went down with practiced bravado. Twilight crawled across the sky, laden with foreboding.
Wat gaat het worden?quote:Op maandag 3 januari 2022 23:21 schreef Doevelaer het volgende:
Ik heb zojuist bedacht wat ik ga eten de komende 3 dagen
KPN wou mij na 20 jaar een abonnement te hebben gehad niet hetzelfde bieden als dat Vodafone deed. Scheelde welgeteld ¤3- per maand. Zo gaan bedrijven tegenwoordig met klanten om. Werd ook nog eens op een onbeschofte manier afgepoeierd door die mongooltjes.quote:
Max Payne met z'n wapperende flapper jas.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
The sun went down with practiced bravado. Twilight crawled across the sky, laden with foreboding.
Wat een miskleun was me dat zeg.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:24 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Vandaag nog even AC Valhalla gedaan hoor
Komt meer door de traagheid.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb al 17 jaar prepaid-genot. Geen abo's aan mijn lijf.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
KPN wou mij na 20 jaar een abonnement te hebben gehad niet hetzelfde bieden als dat Vodafone deed. Scheelde welgeteld ¤3- per maand. Zo gaan bedrijven tegenwoordig met klanten om. Werd ook nog eens op een onbeschofte manier afgepoeierd door die mongooltjes.
AMERIKANEN HAVONBARONNENquote:Op maandag 3 januari 2022 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hadden die het geld ervoor dan?
Merk er weinig van.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:25 schreef Tagliano het volgende:
Ik mag wel zeggen dat de servers redelijk genormaliseerd zijn
Goddank
Ik vin 'm best leukquote:Op maandag 3 januari 2022 23:25 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Wat een miskleun was me dat zeg.
Wat is er precies moeilijk aan een gif postenquote:Op maandag 3 januari 2022 23:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand in deze gif een andere tekst zetten? Ben er zelf niet zo handig mee.
Als Veerman een PSV-speler is spreekt dat nogal voor zichquote:Op maandag 3 januari 2022 23:27 schreef Caland het volgende:
Denk dat @:shreyas Veerman graag naar aajax had zien komen
Hij mag de volgende zet gewoon beginnen.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:27 schreef Coco het volgende:
Dit lijkt me gespeeld.
Kut smiss liet het liggen in die ene set.
BOEEEEEquote:Op maandag 3 januari 2022 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
kan best nog even in bed kijken. Is toch nog maar een paar legs.
Smith is het ineens kwijt ja, jammerquote:Op maandag 3 januari 2022 23:27 schreef Coco het volgende:
Dit lijkt me gespeeld.
Kut smiss liet het liggen in die ene set.
quote:Op maandag 3 januari 2022 23:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heb je daar misschien nog een leuk gifje bij?
Ik moet eerst een ps5 tevoorschijn toverenquote:Op maandag 3 januari 2022 23:27 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik moet Demon’s Souls nog steeds uitspelen.
quote:Op maandag 3 januari 2022 23:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je mag het als een compliment beschouwen dat ik je miste hoor. Het mag je ook koud laten.
quote:Op maandag 3 januari 2022 23:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slaapact. Waar slaat dit op…quote:Op maandag 3 januari 2022 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
kan best nog even in bed kijken. Is toch nog maar een paar legs.
Goeie laatste, gelachenquote:Op maandag 3 januari 2022 23:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik snap dat gekut met die Tags niet. Ene keer kan je wel [IMG] gebruiken en andere keer weer nietquote:Op maandag 3 januari 2022 23:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat is er precies moeilijk aan een gif posten
Das Max Payne 2quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |