Met dit idee leef ik sinds 15 december oidquote:Op maandag 3 januari 2022 23:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb ook weinig zin in morgen, want moe inderdaad, maar dat moet maar even hoor. Morgen maar op tijd naar bed.
Toen keek jij toch naar Leverkussen-Shaktar ofzo?quote:Op maandag 3 januari 2022 23:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De keuze is aan jou.
Als iemand die Barça 6-1 PSG miste, kan ik je moeilijk uitlachen hier.
BVB v Benfica. Op zich niet onlogisch gezien de heenwedstrijd 4-0 in Parijs.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:12 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Toen keek jij toch naar Leverkussen-Shaktar ofzo?
quote:Op maandag 3 januari 2022 23:12 schreef Zipportal het volgende:
@:monkyyy is de enige die voor Wright juicht.
[ afbeelding ]
Sowieso kun je toch wel een dagje functioneren op 6 uur slaap joh.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:12 schreef maxi-mus het volgende:
Dit soort finales leef je toch voor? Boeiend als je dan de volgende dag wat moe bent.
Kan ik donderdagmiddag wel op je rekenen?quote:Op maandag 3 januari 2022 23:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb ook weinig zin in morgen, want moe inderdaad, maar dat moet maar even hoor. Morgen maar op tijd naar bed.
Ja ik snap dat ook nooit zo, zeker niet met thuiswerken.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Sowieso kun je toch wel een dagje functioneren op 6 uur slaap joh.
Bouwvakker gespotquote:Op maandag 3 januari 2022 23:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
moet morgen ook 6 uur naast het bedjee
Wel wat later vrees ikquote:Op maandag 3 januari 2022 23:13 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Kan ik donderdagmiddag wel op je rekenen?
Als je nooit functioneert merkt je baas het ook nietquote:Op maandag 3 januari 2022 23:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Sowieso kun je toch wel een dagje functioneren op 6 uur slaap joh.
Ik ben nog steeds gesloopt van oud en nieuwquote:Op maandag 3 januari 2022 23:12 schreef maxi-mus het volgende:
Dit soort finales leef je toch voor? Boeiend als je dan de volgende dag wat moe bent.
00:00hr is prima te doen toch?quote:Op maandag 3 januari 2022 23:12 schreef maxi-mus het volgende:
Boomerquote:Op maandag 3 januari 2022 23:13 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds gesloopt van oud en nieuw
Jij bent van @Caland zijn leeftijd?quote:Op maandag 3 januari 2022 23:13 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wtf uh okequote:Op maandag 3 januari 2022 23:13 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ga eigenlijk zelden eerder naar bed dan 00:00.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:14 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
00:00hr is prima te doen toch?
Volgende dag kans groot dat je thuis kan werken (als je gunstige branche hebt).
niemandquote:Op maandag 3 januari 2022 23:13 schreef maxi-mus het volgende:
Ik had dit TOTAAL niet verwacht trouwens.
Drie nachten doorgehaald genotquote:Op maandag 3 januari 2022 23:13 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik slaap minder dan 10 dagen in het jaar eerder dan 01:00 zelfs.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Ga eigenlijk zelden eerder naar bed dan 00:00.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |