SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Het is spannend zat.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:08 schreef Zorro het volgende: Aan de ene kant leuk dat er geen kans is dat een vervelend iemand als Price of van Gerwen wint, maar het haalt toch ook wel een beetje de spanning van zo'n vinale af.
Nu ben je me even kwijt.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij had daar best een aardig gifje van
De keuze is aan jou.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:05 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Morgen voor het eerst sinds oudjaar weer werken. Als ik half 1 ga slapen ben ik vrij moe de hele dag,ook al werk ik thuis en kan ik kwart voor 9 wakker worden
Dat was een wanstaltige vertoning.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De keuze is aan jou.
Als iemand die Barça 6-1 PSG miste, kan ik je moeilijk uitlachen hier.
Daar begon het mee.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:09 schreef Dagoduck het volgende:
Mwah, hij mist ook gewoon veel dubbels. Was niet alleen die bull.
Ik heb ook weinig zin in morgen, want moe inderdaad, maar dat moet maar even hoor. Morgen maar op tijd naar bed.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:05 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Morgen voor het eerst sinds oudjaar weer werken. Als ik half 1 ga slapen ben ik vrij moe de hele dag,ook al werk ik thuis en kan ik kwart voor 9 wakker worden
Ja, maar hij had gewoon nog 5 kansen ofzo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |