Geen leven.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:18 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom is iedereen hier aan het SC'en?
ik heb in Thailand krekels gegeten en het was best lekkerquote:Op maandag 3 januari 2022 21:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Boos worden als iemand je aanspreekt dat je vlees eet maar tegelijkertijd lullig doen als iemand vegetarisch eet is iets wat ik niet begrijp.
Laat mensen eten wat ze willen.
Omdat Stront Schuimkop nog even langs zijn kunstgebit moet slissen.quote:
Dan kunnen wij het daar weer over hebben klaasquote:Op maandag 3 januari 2022 21:18 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
die analisten moeten allemaal kapoet
ik haat ze
waarom moeten er analisten zijn
Terwijl ik al dagen mijn uiterste best doe om dat beeld bij te stellen.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bijzonder dat jij eenvoudige logica als raadsels ziet
Ik had je hoger ingeschat
Ik weet hemquote:Op maandag 3 januari 2022 21:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jawel, dat is een beetje als die raadsels van elke gele man is een chinees maar niet elke chinees is geel.
Ofzo, je begrijpt me wel.
Mijn scherm, wat doe je.quote:
Tussen Kerst en Oud en Nieuw viel het me niet zo opquote:Op maandag 3 januari 2022 21:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Terwijl ik al dagen mijn uiterste best doe om dat beeld bij te stellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet-Engelsman.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:20 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind die vrouwen op het podium echt niks.![]()
Waarom joelen mensen voor de Snakebite?
Dit noemen we in Friesland homofilie.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:20 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind die vrouwen op het podium echt niks.
homo gespotquote:Op maandag 3 januari 2022 21:20 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom joelen mensen voor de Snakebite?
Een vijftiger met zwaar overgewicht, hij heeft alle reden in ieder gevalquote:Op maandag 3 januari 2022 21:20 schreef WAvanBuren het volgende:
Zou Pieter bang zijn voor het Chinese virus?
Jij bent toch niet homofiel Edgar?quote:Op maandag 3 januari 2022 21:20 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind ze gewoon ordinair. Jij vindt alle vrouwen aantrekkelijk?quote:Op maandag 3 januari 2022 21:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit noemen we in Friesland homofilie.
Nee, maar ik vind ze gewoon ordinair.quote:
Kijk eens beter.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geen combinatie met kapsel/shirtFlopkeuze
Half 11 beginnen ze daar zelfs maniquote:Op maandag 3 januari 2022 21:21 schreef Mani89 het volgende:
Onvoorstelbaar eigenlijk dat ze dit pas om half 10 beginnen terwijl ze in Engeland ook gewoon moeten werken morgen.
Dat kan helemaal niet.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:21 schreef DeLuna het volgende:
Ik hoop alleen maar op een spannende pot, ze mogen allebei winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |