Kan me niet heugen zoveel spanning, turnarounds, 9-darts te hebben gezien. Onmogelijk.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb wel jaren gehad waarbij ik (veel) meer meeleefde met een darter maar zoveel close potjes, dat vind ik gewoon geweldig. Met ook nog een heel aardig niveau vaak.
Wat dat aangaat ben ik wel blij met Viaplayquote:Op maandag 3 januari 2022 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je wordt niet goed van dat gehype.
Dat maakt het EPISCHquote:Op maandag 3 januari 2022 20:51 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Die muziek eronder hoeft van mij niet.
Van de 'vroegere' potjes heb ik het meest genoten van Kim tegen Gurwijn.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:51 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Borland nog steeds mooiste pot, samen met enkele kwartfinales
Ik denk dat IC-medewerkers iedere dag dit soort reusachtig dikke mensen moeten omdraaienquote:Op maandag 3 januari 2022 20:48 schreef Tagliano het volgende:
Stel je voor dat je Arjan moet omdraaien als IC verpleegkundige
Denkt u daar eens over na
Genoeg dagjesmensen zullen dat Viaplay wel nemen.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat dat aangaat ben ik wel blij met Viaplay
Jammer dat de NOS nog wat uitzendt
Bij Viaplay gaan ze ieder darts-evenement de F1 hypen neem ik aan.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat dat aangaat ben ik wel blij met Viaplay
Jammer dat de NOS nog wat uitzendt
Phil Jonesquote:Op maandag 3 januari 2022 20:52 schreef Jiyar86 het volgende:
Noem 1 speler die gewoon normaal is. Het zijn allemaal paupers sorry dat ik het steeds herhaal, maar der zit geen 1 tussen die gewoon normaal is.
Het lijkt wel alsof je het allemaal heel vervelend vindt om naar te kijkenquote:Op maandag 3 januari 2022 20:52 schreef Jiyar86 het volgende:
Noem 1 speler die gewoon normaal is. Het zijn allemaal paupers sorry dat ik het steeds herhaal, maar der zit geen 1 tussen die gewoon normaal is.
Ben jij normaal?quote:Op maandag 3 januari 2022 20:52 schreef Jiyar86 het volgende:
Er zit al één in de studio ik vrij normaal vind. Sowieso wat is normaal?quote:Op maandag 3 januari 2022 20:52 schreef Jiyar86 het volgende:
Met een Mammoet kraan lukt dat wel.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:48 schreef Tagliano het volgende:
Stel je voor dat je Arjan moet omdraaien als IC verpleegkundige
Denkt u daar eens over na
Kim die zichzelf uit de wedstrijd schreeuwt, classic domme Belgquote:Op maandag 3 januari 2022 20:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van de 'vroegere' potjes heb ik het meest genoten van Kim tegen Gurwijn.
Anderson?quote:Op maandag 3 januari 2022 20:52 schreef Jiyar86 het volgende:
Nou nou nouquote:Op maandag 3 januari 2022 20:52 schreef Jiyar86 het volgende:
dagjesmensen zullen dat Viaplay wel nemen.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Genoeg dagjesmensen zullen dat Viaplay wel nemen.
Aldus iemand die wel de moeite neemt dit in DRT te posten.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:52 schreef Jiyar86 het volgende:
CORREDquote:Op maandag 3 januari 2022 20:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Kim die zichzelf uit de wedstrijd schreeuwt, classic domme Belg
Prima reden om dus geen Viaplay te nemenquote:Op maandag 3 januari 2022 20:53 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Bij Viaplay gaan ze ieder darts-evenement de F1 hypen neem ik aan.
Het houdt niet op, niet vanzelf.
Jelle Klaasenquote:Op maandag 3 januari 2022 20:52 schreef Jiyar86 het volgende:
#geenafscheid???quote:Op maandag 3 januari 2022 20:54 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Dat we dit soort dingen niet van Marcel te zien krijgen mag ons toch wel doen dromen.
Altijd met de finale.quote:
Leuke voor de insidersquote:Op maandag 3 januari 2022 20:55 schreef maxi-mus het volgende:
Zjak ziet eruit als een begrafenisondernemer.
Jij ziet het liefst Ian White, Justin Pipe en Steve Lennon spelen?quote:Op maandag 3 januari 2022 20:52 schreef Jiyar86 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |