Dat maakt het EPISCHquote:Op maandag 3 januari 2022 20:51 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Die muziek eronder hoeft van mij niet.
Van de 'vroegere' potjes heb ik het meest genoten van Kim tegen Gurwijn.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:51 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Borland nog steeds mooiste pot, samen met enkele kwartfinales
Ik denk dat IC-medewerkers iedere dag dit soort reusachtig dikke mensen moeten omdraaienquote:Op maandag 3 januari 2022 20:48 schreef Tagliano het volgende:
Stel je voor dat je Arjan moet omdraaien als IC verpleegkundige
Denkt u daar eens over na
Genoeg dagjesmensen zullen dat Viaplay wel nemen.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat dat aangaat ben ik wel blij met Viaplay
Jammer dat de NOS nog wat uitzendt
Bij Viaplay gaan ze ieder darts-evenement de F1 hypen neem ik aan.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat dat aangaat ben ik wel blij met Viaplay
Jammer dat de NOS nog wat uitzendt
Phil Jonesquote:Op maandag 3 januari 2022 20:52 schreef Jiyar86 het volgende:
Noem 1 speler die gewoon normaal is. Het zijn allemaal paupers sorry dat ik het steeds herhaal, maar der zit geen 1 tussen die gewoon normaal is.
Het lijkt wel alsof je het allemaal heel vervelend vindt om naar te kijkenquote:Op maandag 3 januari 2022 20:52 schreef Jiyar86 het volgende:
Noem 1 speler die gewoon normaal is. Het zijn allemaal paupers sorry dat ik het steeds herhaal, maar der zit geen 1 tussen die gewoon normaal is.
Ben jij normaal?quote:Op maandag 3 januari 2022 20:52 schreef Jiyar86 het volgende:
Er zit al één in de studio ik vrij normaal vind. Sowieso wat is normaal?quote:Op maandag 3 januari 2022 20:52 schreef Jiyar86 het volgende:
Met een Mammoet kraan lukt dat wel.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:48 schreef Tagliano het volgende:
Stel je voor dat je Arjan moet omdraaien als IC verpleegkundige
Denkt u daar eens over na
Kim die zichzelf uit de wedstrijd schreeuwt, classic domme Belgquote:Op maandag 3 januari 2022 20:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van de 'vroegere' potjes heb ik het meest genoten van Kim tegen Gurwijn.
Anderson?quote:Op maandag 3 januari 2022 20:52 schreef Jiyar86 het volgende:
Nou nou nouquote:Op maandag 3 januari 2022 20:52 schreef Jiyar86 het volgende:
dagjesmensen zullen dat Viaplay wel nemen.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Genoeg dagjesmensen zullen dat Viaplay wel nemen.
Aldus iemand die wel de moeite neemt dit in DRT te posten.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:52 schreef Jiyar86 het volgende:
CORREDquote:Op maandag 3 januari 2022 20:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Kim die zichzelf uit de wedstrijd schreeuwt, classic domme Belg
Prima reden om dus geen Viaplay te nemenquote:Op maandag 3 januari 2022 20:53 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Bij Viaplay gaan ze ieder darts-evenement de F1 hypen neem ik aan.
Het houdt niet op, niet vanzelf.
Jelle Klaasenquote:Op maandag 3 januari 2022 20:52 schreef Jiyar86 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |