Kim die zichzelf uit de wedstrijd schreeuwt, classic domme Belgquote:Op maandag 3 januari 2022 20:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van de 'vroegere' potjes heb ik het meest genoten van Kim tegen Gurwijn.
Anderson?quote:Op maandag 3 januari 2022 20:52 schreef Jiyar86 het volgende:
Noem 1 speler die gewoon normaal is. Het zijn allemaal paupers sorry dat ik het steeds herhaal, maar der zit geen 1 tussen die gewoon normaal is.
Nou nou nouquote:Op maandag 3 januari 2022 20:52 schreef Jiyar86 het volgende:
Noem 1 speler die gewoon normaal is. Het zijn allemaal paupers sorry dat ik het steeds herhaal, maar der zit geen 1 tussen die gewoon normaal is.
dagjesmensen zullen dat Viaplay wel nemen.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Genoeg dagjesmensen zullen dat Viaplay wel nemen.
Aldus iemand die wel de moeite neemt dit in DRT te posten.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:52 schreef Jiyar86 het volgende:
CORREDquote:Op maandag 3 januari 2022 20:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Kim die zichzelf uit de wedstrijd schreeuwt, classic domme Belg
Prima reden om dus geen Viaplay te nemenquote:Op maandag 3 januari 2022 20:53 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Bij Viaplay gaan ze ieder darts-evenement de F1 hypen neem ik aan.
Het houdt niet op, niet vanzelf.
Jelle Klaasenquote:Op maandag 3 januari 2022 20:52 schreef Jiyar86 het volgende:
#geenafscheid???quote:Op maandag 3 januari 2022 20:54 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Dat we dit soort dingen niet van Marcel te zien krijgen mag ons toch wel doen dromen.
Altijd met de finale.quote:
Leuke voor de insidersquote:Op maandag 3 januari 2022 20:55 schreef maxi-mus het volgende:
Zjak ziet eruit als een begrafenisondernemer.
Jij ziet het liefst Ian White, Justin Pipe en Steve Lennon spelen?quote:Op maandag 3 januari 2022 20:52 schreef Jiyar86 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |