Verder gebeurt er echt geen kloten.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:44 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat is een keer wat anders dan een monstertruck
Ik heb nog even verder gegrasduind door de archieven. Het waren vooral de routes van Van Barneveld (2007), Whitlock (2010) en Van Gerwen (2013, vooral tegen Lewis. In de top3 van mijn favoriete WK-duels ooit) die het leuk maakten. Het WK2008 had wel een geweldige dag kwartfinales.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit is het leukste WK wat ik me kan heugen.
Die is wel eennstukkie ouder geworden jaquote:Op maandag 3 januari 2022 20:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit had ik gister met Kim-Lian
Goeie genade allememachies
@Lonaa komt zo dus ik ga even zeggen dat ik een hele hoge standaard hebquote:Op maandag 3 januari 2022 20:46 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Die is wel eennstukkie ouder geworden ja
Nog te doen?
Van Gerwen is best slank naast die andere knaap.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:46 schreef Szura het volgende:
Hahahahaha twee vetnekken op de atletiekbaan
Lachend.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:46 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Die is wel eennstukkie ouder geworden ja
Nog te doen?
Arjan kan ook niet mee doen met atletiek, hij blijft nooit in zijn baan.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:47 schreef D_A het volgende:
[..]
Van Gerwen is best slank naast die andere knaap.
Ik heb wel jaren gehad waarbij ik (veel) meer meeleefde met een darter maar zoveel close potjes, dat vind ik gewoon geweldig. Met ook nog een heel aardig niveau vaak.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb nog even verder gegrasduind door de archieven. Het waren vooral de routes van Van Barneveld (2007), Whitlock (2010) en Van Gerwen (2013, vooral tegen Lewis. In de top3 van mijn favoriete WK-duels ooit) die het leuk maakten. Het WK2008 had wel een geweldige dag kwartfinales.
Eerder opgenomen item ouwe reus, wel blijven oplettenquote:Op maandag 3 januari 2022 20:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is Maikol al negatief getest?
Of ligt Arjan morgenochtend op z'n buik in IC?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |