We dringen er ook niet op aan!quote:Op maandag 3 januari 2022 20:40 schreef Federer-fan het volgende:
Ik kan jullie niet beloven dat ik hem afkijk hoor.
Sylvie Meis?quote:Op maandag 3 januari 2022 20:40 schreef maxi-mus het volgende:
Chantal Jansen is het nepste wijf van Nederland.
Echt choken niet maar Wright is wel vies constant.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:34 schreef Doevelaer het volgende:
Wie denkt nog meer dat Smith semi gaat choken in de finale?
Dit had ik gister met Kim-Lianquote:
Kapstokdarts?quote:Op maandag 3 januari 2022 20:41 schreef leolinedance het volgende:
Gister was er een mooie term van de commentatoren tijdens Peter - Gary. Kopdarts ofzo?
WK2017 was op zich leuk.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit is het leukste WK wat ik me kan heugen.
Hahahaa dit had ik exact zo.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit had ik gister met Kim-Lian
Goeie genade allememachies
Klaphamerdarts.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:41 schreef leolinedance het volgende:
Gister was er een mooie term van de commentatoren tijdens Peter - Gary. Kopdarts ofzo?
Ik kies dan toch maar gewoon voor Zjak.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Belgjes?
Overigens vind ik viaplay voor het aanbod gewoon prima hoor, ga dat wel nemen.
Als het goed is zijn die er niet (of nauwelijks) op Viaplay.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:39 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Het draait dan ook om de reclameblokken. De rest is wat gelul ertussendoor.
Verder gebeurt er echt geen kloten.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:44 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat is een keer wat anders dan een monstertruck
Ik heb nog even verder gegrasduind door de archieven. Het waren vooral de routes van Van Barneveld (2007), Whitlock (2010) en Van Gerwen (2013, vooral tegen Lewis. In de top3 van mijn favoriete WK-duels ooit) die het leuk maakten. Het WK2008 had wel een geweldige dag kwartfinales.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit is het leukste WK wat ik me kan heugen.
Die is wel eennstukkie ouder geworden jaquote:Op maandag 3 januari 2022 20:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit had ik gister met Kim-Lian
Goeie genade allememachies
@Lonaa komt zo dus ik ga even zeggen dat ik een hele hoge standaard hebquote:Op maandag 3 januari 2022 20:46 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Die is wel eennstukkie ouder geworden ja
Nog te doen?
Van Gerwen is best slank naast die andere knaap.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:46 schreef Szura het volgende:
Hahahahaha twee vetnekken op de atletiekbaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |