Linda de Mol 2.0quote:Op maandag 3 januari 2022 20:40 schreef maxi-mus het volgende:
Chantal Jansen is het nepste wijf van Nederland.
Voel je niks vanquote:Op maandag 3 januari 2022 20:40 schreef maxi-mus het volgende:
In ieder geval sinds een paar jaar ja. Ik herinner me ook niet elk WK heel goed eigenlijkquote:Op maandag 3 januari 2022 20:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit is het leukste WK wat ik me kan heugen.
We dringen er ook niet op aan!quote:Op maandag 3 januari 2022 20:40 schreef Federer-fan het volgende:
Ik kan jullie niet beloven dat ik hem afkijk hoor.
Sylvie Meis?quote:Op maandag 3 januari 2022 20:40 schreef maxi-mus het volgende:
Echt choken niet maar Wright is wel vies constant.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:34 schreef Doevelaer het volgende:
Wie denkt nog meer dat Smith semi gaat choken in de finale?
Dit had ik gister met Kim-Lianquote:
Kapstokdarts?quote:Op maandag 3 januari 2022 20:41 schreef leolinedance het volgende:
Gister was er een mooie term van de commentatoren tijdens Peter - Gary. Kopdarts ofzo?
WK2017 was op zich leuk.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit is het leukste WK wat ik me kan heugen.
Hahahaa dit had ik exact zo.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit had ik gister met Kim-Lian
Goeie genade allememachies
Klaphamerdarts.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:41 schreef leolinedance het volgende:
Gister was er een mooie term van de commentatoren tijdens Peter - Gary. Kopdarts ofzo?
Ik kies dan toch maar gewoon voor Zjak.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Belgjes?
Overigens vind ik viaplay voor het aanbod gewoon prima hoor, ga dat wel nemen.
Als het goed is zijn die er niet (of nauwelijks) op Viaplay.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:39 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Het draait dan ook om de reclameblokken. De rest is wat gelul ertussendoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |