Was een uitstekende aflevering jaquote:Op maandag 3 januari 2022 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, ben ik weer. Toch maar eerst even Rail Away af gekeken. Goeie tip @:D_A
Zoiets denk ik ook ja.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik denk dat ie "gewoon" 100+ gooit, maar wel duidelijk verliest, 7-4 of zo.
Ik niet.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:35 schreef franklop het volgende:
Wie gaan er allemaal mee naar Viaplay buiten Nieuwlaat?
Word jij abonnee van Viaplay?quote:Op maandag 3 januari 2022 20:31 schreef El-Stinho het volgende:
Het waren tien leuke jaren. Terug naar de pauperstreams, genot.
Ik wel, vind de premier liek ook weer genot de laatste tijd.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:35 schreef franklop het volgende:
Ja een gezapig stoomtreintje in Baden-Württemberg.quote:
Ik las gister ergens dat Maijer ook meegaatquote:Op maandag 3 januari 2022 20:35 schreef franklop het volgende:
Olav Molquote:Op maandag 3 januari 2022 20:35 schreef franklop het volgende:
Ik had ook even een stukje gekeken en ben het eens met de opmerking van @Caland over Rail Away.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, ben ik weer. Toch maar eerst even Rail Away af gekeken. Goeie tip @:D_A
Ik weet het nog niet, ligt er een beetje aan waar alle rechten heen gaan.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:35 schreef franklop het volgende:
Zolang Spanje en CL bij Ziggo zitten, niet.quote:
Wat een wansmaak zit er dan bij Viaplayquote:Op maandag 3 januari 2022 20:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik las gister ergens dat Maijer ook meegaat
Presentquote:Op maandag 3 januari 2022 20:35 schreef franklop het volgende:
En we hebben volgens sommigen nog wel zo’n matig WK gehad (lol)quote:Op maandag 3 januari 2022 20:38 schreef maxi-mus het volgende:
Als Smiss wint is hebben we in 5 jaar tijd 5 verschillende winnaars gezet met ook nog 4 man die hun 1e pakken. Best leuk eigenlijk.
Je moet autistisch zijn om dat te kunnen kijkenquote:Op maandag 3 januari 2022 20:37 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik had ook even een stukje gekeken en ben het eens met de opmerking van @:caland over Rail Away.
Ember.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:35 schreef franklop het volgende:
Het draait dan ook om de reclameblokken. De rest is wat gelul ertussendoor.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:38 schreef fetX het volgende:
Langer dan 10 minuten voorbeschouwen op een potje darts blijft toch altijd wel lachwekkend.
Geldt voor meerdere sporten overigens.
Dit is het leukste WK wat ik me kan heugen.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:39 schreef fetX het volgende:
[..]
En we hebben volgens sommigen nog wel zo’n matig WK gehad (lol)
Ben wel eens in Freiburg geweest. Komt wel dichtbij zo.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja een gezapig stoomtreintje in Baden-Württemberg.
Elk jaar december even buurten.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:35 schreef franklop het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |