Officieel wordt een booster pas aangeraden na 6 maanden, dus muah.quote:
Misschien ben ik naïef hoor, maar ik hoop/denk echt niet dat het daar op uitdraait.quote:Op maandag 3 januari 2022 10:32 schreef Predator40 het volgende:
de rest blijft nog allemaal dicht tot maart ? zoiets
Bureaucratische nonsens is het geworden sinds een booster op eens na 3 maanden mogelijk is.quote:Op maandag 3 januari 2022 10:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Inderdaad. Zijn we nou een virus aan het bestrijden of bezig met bureaucratische nonsens?
gaat gewoon gebeuren......2Gquote:Op maandag 3 januari 2022 10:33 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Deze lockdown voelt deels als middel om 2g erdoor te drukken.
Scholen kunnen daarvoor ontzien worden vooralsnog maar de overige sectoren niet.
Die moeten nog een poosje murw gebeukt worden voor ze 2g als oplossing accepteren.
Hugo hield dat rapport niet voor niks weg.
Denk dat daarom alleen scholen open op de agenda staat.
Misschien zelfs alleen primair onderwijs.
Voor de rest kunnen we het schudden ben ik bang.
Klopt, ik zeg enkel wat hij zei laatst.quote:Op maandag 3 januari 2022 10:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Misschien eerst even afwachten of het wel klopt wat de vriend van een Fok!-user die via via met de GGD werkt zegt voor je gaat schelden.
jouw vertrouwen in de overheid is wel heel miniem hèquote:Op maandag 3 januari 2022 10:33 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Deze lockdown voelt deels als middel om 2g erdoor te drukken.
Scholen kunnen daarvoor ontzien worden vooralsnog maar de overige sectoren niet.
Die moeten nog een poosje murw gebeukt worden voor ze 2g als oplossing accepteren.
Hugo hield dat rapport niet voor niks weg.
Denk dat daarom alleen scholen open op de agenda staat.
Misschien zelfs alleen primair onderwijs.
Voor de rest kunnen we het schudden ben ik bang.
Boosters zijn voor een groot deel vd populatie sowieso vooral bureaucratische nonsens om vinkjes te behouden.quote:Op maandag 3 januari 2022 10:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bureaucratische nonsens is het geworden sinds een booster op eens na 3 maanden mogelijk is.
Mochten ze daadwerkelijk pas in juni(en dat is grote 'als') gaan beginnen met de volgende boostercampagne, dan zijn er dus miljoenen Nederlanders die deze zomer verplicht opgesloten zitten in hun eigen land door incompetentie van hun eigen regering. Hoe is dat te vroeg?quote:
ze zijn heel voorzichtig dit keer....denk niet dat jullie naar de kroeg kunnen of naar het restaurant in februari.quote:Op maandag 3 januari 2022 10:35 schreef Gunner het volgende:
[..]
Misschien ben ik naïef hoor, maar ik hoop/denk echt niet dat het daar op uitdraait.
Was daarvoor ook wel mogelijk hoor..quote:Op maandag 3 januari 2022 10:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bureaucratische nonsens is het geworden sinds een booster op eens na 3 maanden mogelijk is.
In de UK gaat het prima en hoeven ze geen extra maatregelen te nemen.quote:Op maandag 3 januari 2022 10:32 schreef Predator40 het volgende:
Ik denk de scholen open, de rest blijft nog allemaal dicht tot maart ? zoiets
als ze NU de maatrgelen eraf halen betekend nooit meer terug krijgen wat er ook gebeurd.
kijk naar de UK.
een onderbuik viroloog, knap hoorquote:Op maandag 3 januari 2022 09:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat ik nog de volle 100% aan antistoffen had als ik me vandaag had laten testen daarop. Dus ja, zinloos.
Als een booster een dusdanige vereiste wordt dan komt het ook gewoon heel het jaar door voor iedereen beschikbaar, net als dat je nu ook nog steeds elke dag gevaccineerd kan worden als je dat nog niet bent. Niemand is zwaar de lul, hooguit dat je halverwege het jaar opnieuw een booster moet halen. Wie nu een booster haalt met het idee dat je dan snor zit tijdens de zomervakantie is niet goed snik.. want er is niemand die dat beweert. Je haalt nu een booster om je antistoffen op te vijzelen en je immuunsysteem nog beter te trainen omdat we nog drie maanden winter te gaan hebben... traditioneel gezien dè griepperiode.quote:Op maandag 3 januari 2022 10:27 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ja, als er in juni pas een nieuwe campagne komt is het dus al veel te laat en kunnen miljoenen mensen die rond deze periode hun booster hebben gekregen niet naar het buitenland. Je kan er echt donder op zeggen dat mensen die nu hun booster halen zwaar de lul gaan zijn qua zomervakantie.
Hij bedoelt met het oog op het najaar, dat je beter in augustus/september (kwetsbaren) kunt boosteren.quote:Op maandag 3 januari 2022 10:36 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Mochten ze daadwerkelijk pas in juni(en dat is grote 'als') gaan beginnen met de volgende boostercampagne, dan zijn er dus miljoenen Nederlanders die deze zomer verplicht opgesloten zitten in hun eigen land door incompetentie van hun eigen regering. Hoe is dat te vroeg?
juist, dat is wat ik bedoelde.quote:Op maandag 3 januari 2022 10:36 schreef Stridone het volgende:
[..]
In de UK gaat het prima en hoeven ze geen extra maatregelen te nemen.
1999 en 2000 mogen zometeen al voor de afspraakquote:Op maandag 3 januari 2022 10:35 schreef Simmertje het volgende:
Of wachten ze tot iedereen zijn kans op een booster heeft gehad? Gaat overigens wel vrij rap, meeste van mijn vrienden in de range van 25-35 jaar krijgen de prik deze week of hebben hem al gehad.
Waarom, je krijgt nu ook al vrijwel direct je vinkje als je de booster haalt toch.quote:Op maandag 3 januari 2022 10:36 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Mochten ze daadwerkelijk pas in juni(en dat is grote 'als') gaan beginnen met de volgende boostercampagne, dan zijn er dus miljoenen Nederlanders die deze zomer verplicht opgesloten zitten in hun eigen land door incompetentie van hun eigen regering. Hoe is dat te vroeg?
In de UK gaat het alles behalve prima.quote:Op maandag 3 januari 2022 10:36 schreef Stridone het volgende:
[..]
In de UK gaat het prima en hoeven ze geen extra maatregelen te nemen.
waar is vastgelegd dat die nieuwe booster binnen 6 maanden moet?quote:Op maandag 3 januari 2022 10:36 schreef Pistolero het volgende:
[..]
wij gaan in augustus idd wel weer een booster halen, dat word dan mijn 5de prikquote:Op maandag 3 januari 2022 10:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hij bedoelt met het oog op het najaar, dat je beter in augustus/september (kwetsbaren) kunt boosteren.
Exact.quote:Op maandag 3 januari 2022 10:37 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Als een booster een dusdanige vereiste wordt dan komt het ook gewoon heel het jaar door voor iedereen beschikbaar, net als dat je nu ook nog steeds elke dag gevaccineerd kan worden als je dat nog niet bent. Niemand is zwaar de lul, hooguit dat je halverwege het jaar opnieuw een booster moet halen. Wie nu een booster haalt met het idee dat je dan snor zit tijdens de zomervakantie is niet goed snik.. want er is niemand die dat beweert. Je haalt nu een booster om je antistoffen op te vijzelen en je immuunsysteem nog beter te trainen omdat we nog drie maanden winter te gaan hebben... traditioneel gezien dè griepperiode.
Hahaha, aardig naïef als je werkelijk denkt dat dit de reden is dat mensen een booster gaan halen.quote:Op maandag 3 januari 2022 10:37 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Je haalt nu een booster om je antistoffen op te vijzelen en je immuunsysteem nog beter te trainen omdat we nog drie maanden winter te gaan hebben... traditioneel gezien dè griepperiode.
valt best mee als je ziet dat gewoon alles kan, zelfs evenmentenquote:Op maandag 3 januari 2022 10:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
In de UK gaat het alles behalve prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |