abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 januari 2022 @ 09:34:05 #1
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_203005783

Vragen over je eigen gezondheid: huisarts of GGD
Andere vragen: 0800-1351 (08:00-22:00)

Bij klachten, blijf thuis, en laat je testen!
Om een afspraak te maken voor een Coronatest bel je tussen 08:00 en 20:00 met 0800-1202.
Je kunt ook online een afspraak maken voor een Coronatest via https://coronatest.nl/, hier heb je wel een DigiD voor nodig.

Afspraak maken kan via www.coronatest.nl , www.coronavaccinatie-afspraak.nl of telefoonnummer 0800-7070.

SPOILER: Helpen?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~:) ~:) ~:)
SPOILER: Hont
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Linkjes voor informatie
SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)
SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)
SPOILER: Informatie over dagcijfers

SPOILER: Varianten waaronder Omicron
SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatus
SPOILER: Gedragsregels in dit topic:
pi_203005787
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2022 09:33 schreef Molo het volgende:

[..]
Kan allemaal

Kans is zo klein, ik neem de gok wel
en wat is de gok van het nemen van een vaccin?
Bedoel, waarom de kans niet verkleinen?
  maandag 3 januari 2022 @ 09:35:26 #3
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_203005791
Vraag mij oprecht af wat een antistoffentest bij kinderen (<12) zou aantonen
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_203005796
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2022 09:27 schreef Molo het volgende: [..] Dat was idd een mooi staaltje 'hoe help ik vaccinatiebereidheid om zeep in een hele regio' Ik heb polio patiënten en post polio patiënten behandeld in het verleden, vreselijke ziekte is het. Totaal niet vergelijkbaar voor de situatie voor kinderen met Covid. Ik word graag bang van echt enge dingen en handel daarnaar. Hiertoe echt núl grond bij Covid
Ik neem Polio even als voorbeeld. Maar bijvoorbeeld rode hond vaccinatie doe je ook niet voor het kind.
  maandag 3 januari 2022 @ 09:38:08 #5
68638 Zwansen
pi_203005812
Booster-dilemma;

In augustus vakantie gepland naar VS en Canada. Kans is aanwezig dat je recent een prik moet hebben gehad voor een van die landen. Als ik nu de booster neem, zit ik waarschijnlijk net in de situatie dat m’n booster >6 maand oud is.

Zal ik wachten met de booster zodat de Amerikanen en Canadezen me in augustus nog als ‘veilig’ beschouwen?

Overigens ga ik in maart ook nog naar Spanje, dus té lang kan ik ook niet wachten. :P
  maandag 3 januari 2022 @ 09:40:12 #6
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203005822
quote:
7s.gif Op maandag 3 januari 2022 09:34 schreef koemleit het volgende:

[..]
Ik vind het niks/niet voldoende toevoegen.
Bijwerkingen (ik heb er zelf lang afgelegen door de vaccins, geeft voor mij niet want nuttig einddoel, vind ik voor haar dus niet in verhouding staan).
Het helpt anderen nauwelijks tot niet

We duwen ook niet alle soorten vaccins en medicatie ter preventie in kinderen/mensen om maar echt álles te voorkomen.
Het staat voor mij niet in verhouding dit en dat lijkt me voldoende reden.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 3 januari 2022 @ 09:40:29 #7
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_203005825
quote:
7s.gif Op maandag 3 januari 2022 09:38 schreef Zwansen het volgende:
Booster-dilemma;

In augustus vakantie gepland naar VS en Canada. Kans is aanwezig dat je recent een prik moet hebben gehad voor een van die landen. Als ik nu de booster neem, zit ik waarschijnlijk net in de situatie dat m’n booster >6 maand oud is.

Zal ik wachten met de booster zodat de Amerikanen en Canadezen me in augustus nog als ‘veilig’ beschouwen?

Overigens ga ik in maart ook nog naar Spanje, dus té lang kan ik ook niet wachten. :P
Ik vind het schattig dat je denkt dat de situatie niet meer gaat veranderen de komende maanden. Toegang tot een land is verworden tot willekeur, ik zou er niet teveel vanuit gaan dat je de situatie voor over 9 maanden kunt voorspellen
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_203005826
quote:
Booster-dilemma;

boostertje halen vlak voor je vakantie naar Spanje.
Of nu en dan in Juni/Juli nog 1?
  maandag 3 januari 2022 @ 09:40:45 #9
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203005831
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2022 09:36 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Ik neem Polio even als voorbeeld. Maar bijvoorbeeld rode hond vaccinatie doe je ook niet voor het kind.
Prima, dat zei ik volgens mij ook, dat helpt namelijk ten behoeve van derden.
Covid, meh
  maandag 3 januari 2022 @ 09:41:05 #10
68638 Zwansen
pi_203005833
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 09:35 schreef zalkc het volgende:
Ja, ben ik ook heel benieuwd naar. Kun je ook antistoffen hebben als je nog geen corona hebt gehad? Kun je dus een klein beetje coronavirus binnen hebben gehad dat niet genoeg was om covid te krijgen, maar wel om antistoffen aan te maken? Of is dat heel zwart-wit, wel corona is antistoffen, geen corona is geen antistoffen?
  Moderator / Redactie Sport maandag 3 januari 2022 @ 09:41:15 #11
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_203005835
quote:
7s.gif Op maandag 3 januari 2022 09:34 schreef koemleit het volgende:

[..]
Dat is echt zo'n ding dat gigantisch ingebakken zit bij mensen terwijl het pure onzin is :N

Je gaat corona krijgen, dat staat 100% vast. Vaccin of niet. Als je nu net als ik nog bij de gelukkige 5% hoort, goed bezig, maar het komt een keer. Corona heeft minimaal dezelfde gevolgen als het vaccin, inclusief ontstoken hartzakje en weet ik veel wat. Dus een vaccin heeft helemaal geen risico, het zorgt ervoor dat je de gevolgen zo klein mogelijk houdt. Als dat vaccin grote gevolgen heeft, dan wil je niet eens weten hoe erg het virus zou zijn geweest.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 3 januari 2022 @ 09:42:08 #12
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203005840
quote:
7s.gif Op maandag 3 januari 2022 09:41 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Ja, ben ik ook heel benieuwd naar. Kun je ook antistoffen hebben als je nog geen corona hebt gehad? Kun je dus een klein beetje coronavirus binnen hebben gehad dat niet genoeg was om covid te krijgen, maar wel om antistoffen aan te maken? Of is dat heel zwart-wit, wel corona is antistoffen, geen corona is geen antistoffen?
Geen corona is geen antistoffen.
Wel corona is vaak antistoffen, meestal zelfs flink. Alleen niet altijd over de tijd heen nog goed te detecteren en zegt niet alles over bescherming tegen nieuwe varianten
  maandag 3 januari 2022 @ 09:42:45 #13
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_203005845
quote:

Ik zie er zelf maar weer van af om vakanties te plannen met al zulk veranderende regels. In jouw geval zou 'm nét voor je spaanse vakantie te halen, zodat je beide binnen 6 maanden kunt bezoeken.
Tenzij je lang geleden gevaccineerd bent en werkelijk medisch belang hebt bij de booster, dan zou ik je gezondheid voor laten gaan.
Sui cuique mores fingunt fortunam
  maandag 3 januari 2022 @ 09:42:57 #14
68638 Zwansen
pi_203005848
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 09:40 schreef zalkc het volgende:

[..]
Ik vind het schattig dat je denkt dat de situatie niet meer gaat veranderen de komende maanden. Toegang tot een land is verworden tot willekeur, ik zou er niet teveel vanuit gaan dat je de situatie voor over 9 maanden kunt voorspellen
Dat denk ik helemaal niet, maar de kans is wel aanwezig dat het enigszins gelijk blijft.

En omdat het niet zeker is, ga ik vooralsnog uit van de huidige situatie. Niet zo gek toch?
  Moderator / Redactie Sport maandag 3 januari 2022 @ 09:42:59 #15
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_203005850
quote:
Booster-dilemma;

Dit bedacht ik me ook gisteren toen ik uit pure enthousiasme dat het vandaag al kon die afspraak maakte :')

Juli valt er nu godverdomme net buiten, terwijl ik eigenlijk pas rond de 20e terecht had gekund als ik niet zo zat te refreshen voor een datum die nog in de lockdown valt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 3 januari 2022 @ 09:43:02 #16
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203005851
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 09:40 schreef zalkc het volgende:

[..]
Zal wel booster plus test worden oid

Of... Van alles

We weten het idd niet

Living on the edge :+
pi_203005853
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 09:35 schreef zalkc het volgende:
het zou aantonen of ze covid hebben doorgemaakt ofniet...?
wat denk je anders?
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2022 09:40 schreef Molo het volgende:

[..]
Ik vind het niks/niet voldoende toevoegen.
Bijwerkingen (ik heb er zelf lang afgelegen door de vaccins, geeft voor mij niet want nuttig einddoel, vind ik voor haar dus niet in verhouding staan).
Het helpt anderen nauwelijks tot niet

We duwen ook niet alle soorten vaccins en medicatie ter preventie in kinderen/mensen om maar echt álles te voorkomen.
Het staat voor mij niet in verhouding dit en dat lijkt me voldoende reden.
ah op gevoel dus.
Prima.
Ik heb nog nergens iets gelezen over "vaccinatieschade' bij kinderen.
En ook bij kinderen is de kans op schade door covid groter dan door het vaccin (veel groter).

Maar volg gewoon je gevoel, moet je doen.
  maandag 3 januari 2022 @ 09:45:41 #18
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203005871
quote:
7s.gif Op maandag 3 januari 2022 09:43 schreef koemleit het volgende:

[..]
het zou aantonen of ze covid hebben doorgemaakt ofniet...?
wat denk je anders?
[..]
ah op gevoel dus.
Prima.
Ik heb nog nergens iets gelezen over "vaccinatieschade' bij kinderen.
En ook bij kinderen is de kans op schade door covid groter dan door het vaccin (veel groter).

Maar volg gewoon je gevoel, moet je doen.
Niks gevoel
Er zijn bijwerkingen, koorts en je lamlendig voelen komt meer voor na vaccinatie dan bij Covid voor 5-jarigen
Dat heeft weinig met gevoel te maken

Ik ben enorm pro vaccinaties, als ze doelmatig zijn

Alles en iedereen vol boosters pompen slaat ook werkelijk nergens op. Dat iets weinig nadelen heeft wil niet zeggen dat je het allemaal maar móet doen.
Controle over gezondheid, absolute controle, is een dikke vette illusie
  Moderator / Redactie Sport maandag 3 januari 2022 @ 09:47:23 #19
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_203005884
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2022 09:45 schreef Molo het volgende:
Alles en iedereen vol boosters pompen slaat ook werkelijk nergens op.
Voor ouderen slaat het ergens op. Voor twintigers is het pure onzin. Dus ik heb nu #prikspijt omdat ik het al zie gebeuren dat ik er nog één moet voor vakantie, terwijl dat anders niet nodig was geweest als ik het had uitgesteld.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_203005894
quote:

[..]
Niks gevoel
Er zijn bijwerkingen, koorts en je lamlendig voelen komt meer voor na vaccinatie dan bij Covid voor 5-jarigen

Alles en iedereen vol boosters pompen slaat ook werkelijk nergens op. Dat iets weinig nadelen heeft wil niet zeggen dat je het allemaal maar móet doen.
Hehe eindelijk iemand die verder nadenkt. Ik ben ook provac echter met het gemak waarmee ze denken ze doen het toch wel stuit mij tegen de borst.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_203005896
quote:

[..]
Niks gevoel

Als ik cijfers ga geven dat vaccinatie van kinderen wel nut heeft, net als de boosters, dan ben je vast nog niet overtuigd ofwel?
  maandag 3 januari 2022 @ 09:48:29 #22
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_203005901
Omicron wave driven by 'young, healthy, vaccinated' population

Data from Denmark shows that just over 70 per cent of omicron cases have been among those younger than 40

.
https://www.telegraph.co.(...)ccinated-population/
  maandag 3 januari 2022 @ 09:48:30 #23
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203005902
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 09:47 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Voor ouderen slaat het ergens op. Voor twintigers is het pure onzin. Dus ik heb nu #prikspijt omdat ik het al zie gebeuren dat ik er nog één moet voor vakantie, terwijl dat anders niet nodig was geweest als ik het had uitgesteld.
Exact dit ja, voor kwetsbare doelgroepen is het nuttig. Rest mag kiezen wmb maar geen drang of scheve gezichten
Beetje zinnig nadenken zeg, pfoe
  maandag 3 januari 2022 @ 09:48:47 #24
68638 Zwansen
pi_203005907
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 09:42 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dit bedacht ik me ook gisteren toen ik uit pure enthousiasme dat het vandaag al kon die afspraak maakte :')

Juli valt er nu godverdomme net buiten, terwijl ik eigenlijk pas rond de 20e terecht had gekund als ik niet zo zat te refreshen voor een datum die nog in de lockdown valt.
Afzeggen?

Misschien toch ineens last van die keel? :P
  maandag 3 januari 2022 @ 09:49:50 #25
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203005919
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 09:48 schreef koemleit het volgende:

[..]
Als ik cijfers ga geven dat vaccinatie van kinderen wel nut heeft, net als de boosters, dan ben je vast nog niet overtuigd ofwel?
Laat maar zien

Je hoeft me overigens niet te overtuigen, vind het wel nobel dat je dat probeert hoor. Ik snap alleen werkelijk waar niet waarom en waarom zo fel in licht van corona :D
  Moderator / Redactie Sport maandag 3 januari 2022 @ 09:50:14 #26
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_203005925
quote:
7s.gif Op maandag 3 januari 2022 09:48 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Afzeggen?

Misschien toch ineens last van die keel? :P
Hij zit er al in :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 3 januari 2022 @ 09:50:43 #27
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_203005929
quote:
Booster-dilemma;

dat is een vakantie dilemma
pi_203005932
quote:
Booster-dilemma;

gewoon een 2de booster pakken dan ergens in juli, doen wij ook :)
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  Moderator / Redactie Sport maandag 3 januari 2022 @ 09:51:05 #29
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_203005933
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 09:48 schreef THEFXR het volgende:
Omicron wave driven by 'young, healthy, vaccinated' population

Data from Denmark shows that just over 70 per cent of omicron cases have been among those younger than 40

.
https://www.telegraph.co.(...)ccinated-population/
Goh, ouderen komen niet zo vaak op drukke plekken, ongekend.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_203005943
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2022 09:48 schreef Molo het volgende:

[..]
Exact dit ja, voor kwetsbare doelgroepen is het nuttig. Rest mag kiezen wmb maar geen drang of scheve gezichten
Beetje zinnig nadenken zeg, pfoe
Ik zou willen dat de regering zo dacht ipv alles en iedereen de moeder vaccineren meerdere keren per jaar, lockdowns en QR codes.
  Moderator / Redactie Sport maandag 3 januari 2022 @ 09:52:23 #31
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_203005946
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 09:51 schreef Predator40 het volgende:

[..]
Moet je wel aan de beurt komen. Dit land kennende zal het allemaal wel weer op het laatste moment moeten gebeuren, en dan ben je gewoon zwaar de klos als je afspraak niet voor je vakantie kan.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator maandag 3 januari 2022 @ 09:52:29 #32
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_203005947
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 09:51 schreef Predator40 het volgende:

[..]
Jezelf lek laten prikken voor de “vrijheid” anno 2022

What a world we’re living in……
pi_203005949
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 09:51 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Goh, ouderen komen niet zo vaak op drukke plekken, ongekend.
+ niet heel gek dat het juist de gevaccineerden zijn die (opnieuw) besmet raken als je vaccinatiegraad 80% van je bevolking is.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_203005955
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2022 09:43 schreef Molo het volgende:

[..]
Zal wel booster plus test worden oid

Of... Van alles

We weten het idd niet

Living on the edge :+
Ik denk dat je straks ook een recente foto van je longen moet kunnen laten zien; die kan je dan ook mooi uploaden naar je Corona paspoort. Samen met een ondergetekende doktersverklaring dat je helemaal bent nagekeken binnen de 48 uur voorafgaand aan je reis. Dat komt bovenop de PCR test voor vertrek, de verplichte bij aankomst, de 10 dagen quarantaine (wat 5 dagen kunnen worden als je negatief test) en de meest recente boosters.

Nu weer lekker genieten hier in Spanje. O+

SPOILER
  Moderator / Redactie Sport maandag 3 januari 2022 @ 09:53:34 #35
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_203005957
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 09:52 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
+ niet heel gek dat het juist de gevaccineerden zijn die (opnieuw) besmet raken als je vaccinatiegraad 80% van je bevolking is.
Dat is zo'n grote goh dat ik hoopte dat ik dat niet hoefde uit te leggen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 3 januari 2022 @ 09:53:53 #36
68638 Zwansen
pi_203005961
quote:
15s.gif Op maandag 3 januari 2022 09:52 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Je laten vaccineren voor een vakantie is van alle tijden…
  Moderator / Redactie Sport maandag 3 januari 2022 @ 09:54:26 #37
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_203005966
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 09:53 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Ik denk dat je straks ook een recente foto van je longen moet kunnen laten zien; die kan je dan ook mooi uploaden naar je Corona paspoort. Samen met een ondergetekende doktersverklaring dat je helemaal bent nagekeken binnen de 48 uur voorafgaand aan je reis. Dat komt bovenop de PCR test voor vertrek, de verplichte bij aankomst, de 10 dagen quarantaine (wat 5 dagen kunnen worden als je negatief test) en de meest recente boosters.

SPOILER
Godverdomme, we hebben er nog één :r

Hier lekker 13 graden en zonovergoten :6
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator maandag 3 januari 2022 @ 09:54:53 #38
Dick Laurent Is Dead
pi_203005970
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 09:53 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

SPOILER
pi_203005973
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 09:52 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Moet je wel aan de beurt komen. Dit land kennende zal het allemaal wel weer op het laatste moment moeten gebeuren, en dan ben je gewoon zwaar de klos als je afspraak niet voor je vakantie kan.
ik denk dat dat wel goed gaat komen maar je weet het nooit in NL.

ik vermoed dat ze de boosters gewoon door laten lopen net zoals je je nu nog kan laten prikken voor de eerste en de 2de.

en idd op tijd een afspraak maken ervoor
  Moderator / Redactie Sport maandag 3 januari 2022 @ 09:55:58 #40
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_203005975
quote:
7s.gif Op maandag 3 januari 2022 09:53 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Er zit een klein subtiel verschil tussen een vaccinatie tegen tropische ziektes waar je gewoon aan kapot gaat en een zinloze booster.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator maandag 3 januari 2022 @ 09:56:10 #41
Dick Laurent Is Dead
pi_203005976
quote:

[..]
Jah. Komen ze weer met die dooddoener. Misschien als je naar Botswana ofzo ging ja.
NIET binnen de EU.
pi_203005977
quote:
15s.gif Op maandag 3 januari 2022 09:52 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Het is niet anders.....niet teveel over nadenken en gewoon weer gaan leven met die prikjes.
pi_203005983
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 09:55 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Er zit een klein subtiel verschil tussen een vaccinatie tegen tropische ziektes waar je gewoon aan kapot gaat en een zinloze booster.
Een booster lijkt me niet zinloos.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  maandag 3 januari 2022 @ 09:57:19 #44
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203005985
quote:

[..]
ik zie dat probleem ook niet zo, alleen de motivatie is niet helemaal de juiste, dan bedoel ik niet de jouwe maar het moet gaan om gezondheid en niet om QR code, al blijft het afwachten of een 4e prik voor dat laatste binnen 6 maanden al nodig is
  Moderator / Redactie Sport maandag 3 januari 2022 @ 09:57:27 #45
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_203005986
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 09:55 schreef Predator40 het volgende:

[..]
ik denk dat dat wel goed gaat komen maar je weet het nooit in NL.

ik vermoed dat ze de boosters gewoon door laten lopen net zoals je je nu nog kan laten prikken voor de eerste en de 2de.

en idd op tijd een afspraak maken ervoor
En als je al een booster hebt en een land zegt 6 maanden, dan hang je. Nou zal het me heel erg verbazen als het minder dan 9 gaat zijn, maar het kan gek lopen.

Of ze eisen twee boosters :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_203005987
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 09:54 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Godverdomme, we hebben er nog één :r

Hier lekker 13 graden en zonovergoten :6
13 graden maar ? veel te koud

over 10 dagen zit ik 2 maanden in 26 :D
pi_203005994
Als je het puur voor vakantie doet en in de zomer nog weg wilt kan je beter tot maart ergens wachten.
Waarschijnlijk ben je dan wel al omicroned.
pi_203005995
quote:
De omikronvariant verspreidt zich in Groot-Brittannië naar personen boven de vijftig, maar nieuwe maatregelen zijn nog niet noodzakelijk, aldus minister Nadhim Zahawi vandaag. ,,We zien overloop naar de 50-plussers als het om infectie gaat'', zegt Zahawi. ,,Maar, negentig procent van hen heeft al een booster gehad.'' Woensdag neemt de regering de coronasituatie opnieuw in ogenschouw. ,,Er is op dit moment niets dat suggereert dat we verdere stappen moeten nemen.''
https://www.ad.nl/binnenl(...)se-dj-niet~af6ed968/

_O_ _O_
pi_203005998
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 09:57 schreef Nattekat het volgende:

[..]
En als je al een booster hebt en een land zegt 6 maanden, dan hang je. Nou zal het me heel erg verbazen als het minder dan 9 gaat zijn, maar het kan gek lopen.

Of ze eisen twee boosters :')
ik vind het allemaal best.....niet teveel over nadenken
al willen ze een chip implanteren
  Moderator / Redactie Sport maandag 3 januari 2022 @ 09:59:14 #50
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_203005999
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 09:57 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Een booster lijkt me niet zinloos.
Ik ben ervan overtuigd dat ik nog de volle 100% aan antistoffen had als ik me vandaag had laten testen daarop. Dus ja, zinloos.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')