er is genoeg bekend in zuid afrika, UK, denemarken maar nederland is anders.....quote:Op maandag 3 januari 2022 11:14 schreef Megumi het volgende:
[..]
Mij valt juist op dat het nieuws nogal divers is en veel nog niet bekend is?
Omdat in Nederland de IC al vol lag voordat omikron voet aan grond had gekregen en we daardoor geen enkele marge hadden. Dat is gewoon het hele verhaal.quote:Op maandag 3 januari 2022 11:07 schreef _Lily_ het volgende:
Wat ik me afvraag…. Ik ben voor maatregelen enzo. Maar hoe kan het dat wij als enige land in de EU in lockdown zitten. Wat doen wij fout.
Lockdown is mentaal zo ingrijpend voor iedereen en vooral voor jongeren en ondernemers dat het een laatste redmiddel moet zijn. Hoe kan het dat wij als enige land in de EU daarnaar grijpen?
In een sombere bui, denk ik dat weleens ja. Mooi opstapje naarquote:Op maandag 3 januari 2022 11:12 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
- Willen perse iedereen aan de QR codes hebben
denk het niet na hun flater met "dansen met janssen"quote:Op maandag 3 januari 2022 11:14 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Dat ligt natuurlijk ook aan of de intentie is van de politiek om alles zo snel mogelijk te openen.
Ik denk dat de UK en Frankrijk betere voorbeelden zijn.quote:Op maandag 3 januari 2022 11:15 schreef Predator40 het volgende:
[..]
er is genoeg bekend in zuid afrika, UK, denemarken maar nederland is anders.....
Jup, er is (te) weinig marge. Mocht omikron op korte termijn echt weer voor stijgingen gaan zorgen in de klinieken/ic, dan schiet men in een verdere stuip en blijft alles dicht t/m Maart.quote:Op maandag 3 januari 2022 11:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat in Nederland de IC al vol lag voordat omikron voet aan grond had gekregen en we daardoor geen enkele marge hadden. Dat is gewoon het hele verhaal.
Daarom was het als voorzorgsmaatregel, hoe kut ook, wel te begrijpen.quote:Op maandag 3 januari 2022 11:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat in Nederland de IC al vol lag voordat omikron voet aan grond had gekregen en we daardoor geen enkele marge hadden. Dat is gewoon het hele verhaal.
Ja, de meeste mensen kwamen daar bijna elk jaar.quote:Op maandag 3 januari 2022 10:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Botswana? Ook voor landen als Thailand, Turkije, Zuid-Afrika, Maleisië, etc.
Zijn best reguliere vakantiebestemmingen hoor.
einde pandemie staat ook in de planning of gaan er nog nieuwe varianten los gelaten worden, zodat Pfizer en co kunnen blijven verdienen?quote:Op maandag 3 januari 2022 10:24 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Een vriend van mij is recruiter en zij werken veel met de GGD.
Die hebben tegen hen gezegd dat er dus een nieuwe campagne komt vanaf juni.
Staat al in de planning.
Ik ben er bang voor. Vind het heel erg een hellend vlak waar we ons niet op moeten begeven.quote:Op maandag 3 januari 2022 11:15 schreef zoost het volgende:
[..]
In een sombere bui, denk ik dat weleens ja. Mooi opstapje naar
https://ibestuur.nl/podiu(...)troefkaart-in-europa
Mede omdat we nog geen booster gezet hadden.quote:Op maandag 3 januari 2022 11:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Pfizer begroot zelf al tot 2024/25? Toch en Hugo heeft een berg ingekocht.quote:Op maandag 3 januari 2022 11:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
einde pandemie staat ook in de planning of gaan er nog nieuwe varianten los gelaten worden, zodat Pfizer en co kunnen blijven verdienen?
Er is nog geen data uit Nederland die dat inzicht kan geven.quote:Op maandag 3 januari 2022 11:06 schreef Predator40 het volgende:
[..]
"weten we nog allemaal niet" .........
Nee dat maakt niets uit, hebben ik en mijn partner laatst ook gedaan.quote:Op maandag 3 januari 2022 11:20 schreef Cynicio het volgende:
Partner en ik willen ons allebei laten testen, deden ze er nou moeilijk over als je tegelijkertijd kwam? Mevrouw van de GGD wist het niet te vertellen.
Hebben ze bij de GGD toch ook niks over te zeggen?quote:Op maandag 3 januari 2022 11:20 schreef Cynicio het volgende:
Partner en ik willen ons allebei laten testen, deden ze er nou moeilijk over als je tegelijkertijd kwam? Mevrouw van de GGD wist het niet te vertellen.
hahahaha .....rightquote:Op maandag 3 januari 2022 11:17 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Daarom was het als voorzorgsmaatregel, hoe kut ook, wel te begrijpen.
Alleen nu het daadwerkelijk mild blijkt wil ik wel graag alles open vanaf januari zonder QR geneuzel.
Vooral scholen en sport minimaal.
Ik ben echt bang dat we tot diep in het voorjaar blijven aanmodderen in Nederland.quote:Op maandag 3 januari 2022 11:17 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Daarom was het als voorzorgsmaatregel, hoe kut ook, wel te begrijpen.
Alleen nu het daadwerkelijk mild blijkt wil ik wel graag alles open vanaf januari zonder QR geneuzel.
Vooral scholen en sport minimaal.
Gelukkig gaat de verantwoordelijke binnenkort het woningprobleem aanpakken.quote:Op maandag 3 januari 2022 11:19 schreef groenen het volgende:
[..]
Mede omdat we nog geen booster gezet hadden.
9 maanden is het voorstel in de EU van dcc voor de initiële doses, voor de booster is nog geen termijn vastgesteld.quote:Op maandag 3 januari 2022 10:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, nu nog 9 maanden. Ik lees net hier dat het al 6 in Italië is. Vandaag + 6 maanden is het begin van de zomervakantie. Ik zie al waar dit naartoe gaat als heel Nederland vlak voor de zomer een booster nodig gaat hebben.
dat is al 18 mnd zo.quote:Op maandag 3 januari 2022 10:45 schreef Questular het volgende:
Sta je in de supermarkt met een 5 jarige die bijna in zijn broek plast mogen we ineens geen gebruik meer maken van de wc. Top die regeltjes.
*in de wereld.quote:Op maandag 3 januari 2022 11:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik ben echt bang dat we tot diep in het voorjaar blijven aanmodderen in Nederland.
Me2, heb al geen verwachtingen tot de zon weer gaat schijnen.quote:Op maandag 3 januari 2022 11:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik ben echt bang dat we tot diep in het voorjaar blijven aanmodderen in Nederland.
Wel als de afspraken op verschillende tijdstippen zijn. Het is moeilijk om te zien waar het gemierenneuk begint en eindigt in deze crisis.quote:Op maandag 3 januari 2022 11:23 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Hebben ze bij de GGD toch ook niks over te zeggen?
Ben bang dat je gelijk gaat krijgen hiermee.quote:Op maandag 3 januari 2022 11:23 schreef Predator40 het volgende:
[..]
hahahaha .....right
scholen misschien en dat is het.
sport/winkels weer open in maart ?
restaurants misschien in april ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |