Jij liever dan ikquote:Op maandag 3 januari 2022 10:38 schreef Predator40 het volgende:
[..]
wij gaan in augustus idd wel weer een booster halen, dat word dan mijn 5de prik![]()
succes met zoeken !!!!quote:Op maandag 3 januari 2022 10:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Jij liever dan ik![]()
Ik ben er na deze booster wel even klaar mee, als landen moeilijk gaan doen dan zoek ik wel een ander vakantieland uit.
'Jawel, want alles is open.' Die redenering is zo bizarquote:Op maandag 3 januari 2022 10:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
In de UK gaat het alles behalve prima.
Dat, of lekker met de auto gaan. Ze gaan ook in 2022 niet alle auto’s op alle grensovergangen stoppen voor een qr check, is gewoon niet te doen en zou monsterfiles opleveren. Dus dan maar lekker naar Frankrijk/Spanje/Italië met de autoquote:Op maandag 3 januari 2022 10:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Jij liever dan ik![]()
Ik ben er na deze booster wel even klaar mee, als landen moeilijk gaan doen dan zoek ik wel een ander vakantieland uit.
Opnames slechts met 50% gestegen de laatste week, lekker mildquote:Op maandag 3 januari 2022 10:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
'Jawel, want alles is open.' Die redenering is zo bizar.
Niet prima, maar toch vooral het besef dat 'prima' niet valt te behalen en een duidelijke keuze in beleid die daarop aansluit.quote:Op maandag 3 januari 2022 10:36 schreef Stridone het volgende:
[..]
In de UK gaat het prima en hoeven ze geen extra maatregelen te nemen.
Ja klopt. Ik vertrouw de overheid sowieso al niet plus vind het egoïstische egotrippers die niet om de bevolking geven. Zie je ook nu met al die incompetente figuren op belangrijke posten na die stoelendans.quote:Op maandag 3 januari 2022 10:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
jouw vertrouwen in de overheid is wel heel miniem hè
Ja, dat zie ik tegen die tijd dan wel weer hoor. In zo'n Omicronprik vd zomer zie ik ook weinig heil want tegen die tijd is er wel weer een andere Variant des Doods en begint het weer van voren af aan zeker.quote:Op maandag 3 januari 2022 10:41 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dat, of lekker met de auto gaan. Ze gaan ook in 2022 niet alle auto’s op alle grensovergangen stoppen voor een qr check, is gewoon niet te doen en zou monsterfiles opleveren. Dus dan maar lekker naar Frankrijk/Spanje/Italië met de auto
En eventueel accepteren dat je daar wellicht niet uit eten kan ja… dan maar gewoon voor het weer/de omgeving op vakantie. Is alsnog beter dan in juli bij 17 graden en stortregen ergens in fucking Drenthe zitten
de kans is groter dat het kinderen van fokkers zijn.quote:Op maandag 3 januari 2022 10:45 schreef Momo het volgende:
@:Trein2000 is van 2000, zitten er eigenlijk nog jongere fokkers hier?
Op je 13e al een FOK!-account hebbenquote:Op maandag 3 januari 2022 10:45 schreef Momo het volgende:
Het moet zo snel dat het niet opvalt hoeveel die booster niet gaan halen. Dat zien wij in maart wel.quote:
Er zijn inmiddels bijna 4 miljoen boosterprikken gezet dus zo slecht gaat het niet.quote:Op maandag 3 januari 2022 10:46 schreef halfway het volgende:
[..]
Het moet zo snel dat het niet opvalt hoeveel die booster niet gaan halen. Dat zien wij in maart wel.
Take a seat right over there please!quote:Op maandag 3 januari 2022 10:45 schreef Momo het volgende:
Ik moest een keer poepen toen ik onderweg was. Dat mocht nergens, uiteindelijk maar buiten gedaan.quote:Op maandag 3 januari 2022 10:45 schreef Questular het volgende:
Sta je in de supermarkt met een 5 jarige die bijna in zijn broek plast mogen we ineens geen gebruik meer maken van de wc. Top die regeltjes.
De verhouding tussen "alles is open" en de huidige ziekenhuis/IC bezetting zegt genoeg.quote:Op maandag 3 januari 2022 10:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
'Jawel, want alles is open.' Die redenering is zo bizar.
ja dat werkt ook lekker als je overal je QR moet laten zien......afgelopen september meegemaakt in frankrijk/italie/zwitserland.quote:Op maandag 3 januari 2022 10:41 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dat, of lekker met de auto gaan. Ze gaan ook in 2022 niet alle auto’s op alle grensovergangen stoppen voor een qr check, is gewoon niet te doen en zou monsterfiles opleveren. Dus dan maar lekker naar Frankrijk/Spanje/Italië met de auto
En eventueel accepteren dat je daar wellicht niet uit eten kan ja… dan maar gewoon voor het weer/de omgeving op vakantie. Is alsnog beter dan in juli bij 17 graden en stortregen ergens in fucking Drenthe zitten
maandag 9 juni 2003quote:Op maandag 3 januari 2022 10:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op je 13e al een FOK!-account hebben
Ja precies, slechts 50% toename zoals @Jor_Dii al zei. Niets aan de hand mensen, gewoon doorlopen.quote:Op maandag 3 januari 2022 10:50 schreef Predator40 het volgende:
[..]
De verhouding tussen "alles is open" en de huidige ziekenhuis/IC bezetting zegt genoeg.
maar jij wilt nederland nog 5 jaar dicht houden en niemand mag meer genieten van het leven ?
als het in nederland met 10% stijgt zijn we al in paniek want ons zorgsysteem is gewoon compleet ingestort.quote:Op maandag 3 januari 2022 10:42 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Opnames slechts met 50% gestegen de laatste week, lekker mild
Bedankt voor het delen.quote:Op maandag 3 januari 2022 10:49 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik moest een keer poepen toen ik onderweg was. Dat mocht nergens, uiteindelijk maar buiten gedaan.
Typisch Nederlands weer, lekker doorslaan in de regeltjes.quote:Op maandag 3 januari 2022 10:45 schreef Questular het volgende:
Sta je in de supermarkt met een 5 jarige die bijna in zijn broek plast mogen we ineens geen gebruik meer maken van de wc. Top die regeltjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |