quote:Op zondag 2 januari 2022 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga beginnen aan The White Lotus.
Puur omdat deze dame erin zitZo dan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga vrienden met haar worden.quote:
Gelijk contactverbod, lekker hoorquote:
Ik kan mij in het Pauw topic nog wel wat Apple foto's herinneren.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:02 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik zit op een ConceptD 5 pro en een LG 38UC99-W, jij bent fake news
Je bent de enige die liket, ik zie kansen.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Like gezet, ik zie flessen drank en een lekker wijf.
Ik probeer het even met een gifje.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:05 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Je bent de enige die liket, ik zie kansen.
Allang besprokenquote:Op zondag 2 januari 2022 23:06 schreef Bolasie het volgende:
Fake news van @:zipportal
[ twitter ]
GEEN lekker wijf
Al BEZET
En wie stond er dan in de kamer om die foto te maken voor het geval er misschien een 9-darter zou vallen?quote:
Voorgevel.quote:
Onmogelijkquote:Op zondag 2 januari 2022 23:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik kan mij in het Pauw topic nog wel wat Apple foto's herinneren.
[ afbeelding ]
Ik zat even naar tieten te kijkenquote:Op zondag 2 januari 2022 23:06 schreef Szura het volgende:
@:tagliano gifje van Wright die z’n score gaat uitbeelden
FOK! FBI on point. Hoor en wederhoor.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:07 schreef Wertha het volgende:
[..]
Met 3 man gelijk dat profiel nagetrokken.
Ik heb niet gekeken.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:57 schreef Szura het volgende:
Zijn ze aan het matten op Mallorca @:el-stinho?
Daarom staat hij ook 2-0 achter!quote:
Jezelf gaan filmen terwijl je darts kijktquote:
Was ie ziek dan?quote:
Prima meisje om een betacuck voor te zijn.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Doevelaer gespot. Wat een betacuck op foto.
Ik zou haar wel raken overigens
Volgende dag nagespeeld. En die KUTvriend werkt daar nog aan mee ook.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:08 schreef engine het volgende:
[..]
Jezelf gaan filmen terwijl je darts kijktbest apart
Ik had net buikkrampen niet te geloven boh. Klein Nigeria in de wc pot achtergelaten boh boh.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:09 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoe is het met die kleine? Al buikkrampengenot?
Geen DagoDarts, erg jammer.quote:
Even Lukaku uit de selectie gezet?quote:Op zondag 2 januari 2022 23:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik had net buikkrampen niet te geloven boh. Klein Nigeria in de wc pot achtergelaten boh boh.
Lekker man!!!quote:Op zondag 2 januari 2022 23:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik had net buikkrampen niet te geloven boh. Klein Nigeria in de wc pot achtergelaten boh boh.
Keihard geraaktquote:Op zondag 2 januari 2022 23:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Doevelaer gespot. Wat een betacuck op foto.
Ik zou haar wel raken overigens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |